Поисковый запрос: (<.>S=Діти з особливими потребами -- навчання<.>) |
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8 |
1.
| Щорс В. В. Формування гуманного ставлення до дітей з особливими потребами в учасників навчально-виховного процесу/В. В. Щорс // Історія та правознавство, 2011,N N 32.-С.16-2 - 16-5 у дод.;Біологія. т.№ 32.-С.20-2 - 20-5 у дод.;Географія. т.№ 22.-С.20-2 - 20-5 у дод.
|
2.
| Губарєва Н. В. Аутичні діти у звичайній школі/Н. В. Губарєва // Педагогічна майстерня, 2013,N N 2.-С.11-19.
|
3.
| Чуб Н. В. Ми працюємо з усіма! ДЦП, СДВГ, ЗПР та інші трудності/Н. В. Чуб // Історія та правознавство, 2014,N N 33.-С.6-8 у дод.;Географія, 2014. т.№ 21/22.-С.6-8 у дод.
|
4.
| Керик О. Є. Використання ігрових та арттерапевтичних засобів у педагогічній роботі з дітьми з особливими потребами/О. Є. Керик // Імідж сучасного педагога, 2015,N N 5.-С.49-51.
|
5.
| Особливості впровадження інклюзивного навчання в освітній простір/Л. Д. Олешко [и др.] // Безпека життєдіяльності, 2016,N N 12.-С.7-8.
|
6.
| Таранченко О. Ефективні технології викладання в інклюзивній школі/О. Таранченко // Початкова школа, 2017,N N 5.-С.50-53.
|
7.
| Луценко І. Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні/І. Луценко // Початкова школа, 2017,N N 3.-С.53-56.
|
8.
| Прокопчук С. М. Формування батьківської компетентності за умов акмеологічного освітньо-реабілітаційного простору/С. М. Прокопчук // Виховна робота в школі, 2019,N N 2.-С.2-10.
|
|