Главная Упрощенный режим Описание Шлюз Z39.50
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


БД бібліографічних описів статей з періодичних видань - результаты поиска

Вид поиска

Лічільник відвідувань
Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог книг (5)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Філософія освіти<.>)
Общее количество найденных документов : 57
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-57 
1.

Андрущенко В. Освіта без насильства/В. Андрущенко // Вища освіта України, 2017,N N 3.-С.7-12.
2.

Андрущенко В. Освіта як чинник подолання духовної кризи сучасної цивілізації/В. Андрущенко // Вища освіта України, 2018,N N 3.-С.5-13.
3.

Артеменко А. Знання до сплати та інвестицій: аналіз трансформації системи освіти/А. Артеменко // Філософія освіти, 2015,N N 2.-С.95-106.
4.

Базалук О. Формування образу людини майбутнього як стратегічна мета філософії освіти/О. Базалук // Освіта і управління, 2013,N N 1/2.-С.73-78.
5.

Бак М. Поняття економіки освіти в сучасному педагогічному дискурсі/М. Бак // Мультиверсум. Філософський альманах, 2015,N N 3/4.-С.139-146.
6.

Брижнік В. Вступ до філософії освіти Теодора Адорно/В. Брижнік // Філософія освіти, 2015,N N 2.-С.119-131.
7.

Ватковська М. Г. Освіта як фактор становлення «суспільства знання»/М. Г. Ватковська // Грані. Науково-теоретичний громадсько-політичний альманах, 2014,N N 8.-С.6-11.
8.

Вишневский М. И. Культуротворческая миссия современного социально-гуманитарного образования/М. И. Вишневский // Теорія і практика управління соціальними системами, 2012,N N 2.-С.3-8.
9.

Вознюк О. Розвиток педагогічної дійсності/О. Вознюк // Вища освіта України, 2017,N N 2.-С.23-31.
10.

Гончарова О. Природа педагогічного таланту в аспекті постнекласики і мислення у складності/О. Гончарова // Вища освіта України, 2017,N N 3.-С.64-75.
11.

Горбунова Л. Теорія трансформативного навчання дорослих: еволюція концептів і методологій/Л. Горбунова // Вища освіта України, 2017,N N 3.-С.23-34.
12.

Горбунова Л. Трансверсальна самість в епоху глобалізації/Л. Горбунова // Вища освіта України, 2018,N N 4.-С.30-37.
13.

Грехнёв В.С. Образование как социальный феномен и объект исследования/В. С. Грехнёв // Вестник МГУ. Серия 7: Философия, 2010,N N 6.-С.66-78.
14.

Долголенко І. А. Актуальні аспекти філософії освіти в умовах сучасності/І. А. Долголенко // Мультиверсум. Філософський альманах, 2012,N N 7.-С.224-234.
15.

Жовтун Д. Т. Философия образования XXI века/Д. Т. Жовтун // Социология власти, 2011,N N 3.-С.17-24.
16.

Имакаев В. Педагогическое знание/В. Имакаев // Филологические науки, 2005. т.№3.-С.104-125
17.

Имакаев В.Р. Герменевтический подход к построению содержания образования/В. Р. Имакаев // Философские науки, 2007. т.№5 .-С.115-136.
18.

Кірик Т. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-XXI/Т. Кірик // Вища освіта України, 2017,N N 2.-С.32-38.
19.

Карпов А.О. К проблеме феноменологии творчества/А.О. Карпов // Философские науки, 2005. т.№6.-С.127-135
20.

Коваленко В. Розумні технології у сфері вищої фахової освіти: теоретико-методологічні та методико-технологічні основи/В. Коваленко // Вища освіта України, 2017,N N 3.-С.57-63.
 1-20    21-40   41-57 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)