Главная Упрощенный режим Описание Шлюз Z39.50
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


БД бібліографічних описів статей з періодичних видань - результаты поиска

Вид поиска

Лічільник відвідувань
Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>U=339.9<.>)
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-18 
1.

Гаврилюк О. В. Глобальна інфраструктура: політика versus економіка/О. В. Гаврилюк // Фінанси України, 2017,N N 10.-С.63-85.
2.

Дергачова В. В. Тренди розвитку сучасної глобальної економіки/В. В. Дергачова, В. Я. Голюк, О. М. Згуровський // Економіка. Фінанси. Право, 2020,N N 3.-С.23-26.
3.

Дудко В. Давос: поїхати не можна відмовитись/В. Дудко // Бизнес-комплект, 2018,N N 1/2.-С.12-16.
4.

Залізнюк В. П. Система джерел торгівельно-економічної інформації міжнародної торгівлі: ООН, СОТ, інші міжурядові та міжнародні організації і об'єднання країн. Типологія та організаційні аспекти/В. П. Залізнюк // Формування ринкових відносин в Україні, 2021,N N 5.-С.49-58.
5.

Колодко Г.В. Після пандемії. Економіка і політика у постпандемічному світі/Г. В. Колодко // Економіка України, 2020,N N 5.-С.3-24.
6.

Кудирко Л. Стратегії «м’якої сили» в умовах глобальної конкуренції/Л. Кудирко // Зовнішня торгівля : економіка, фінанси, право, 2020,N N 6.-С.47-66.
7.

Молнар О. С. Глобалізація – важливий фактор сучасних міжнародних економічних відносин/О. С. Молнар, І. О. Попович, М. М. Токар // Формування ринкових відносин в Україні, 2018,N N 11.-С.20-24.
8.

Олейніков Ю. Інституційні складові бренд-орієнтованої економіки/Ю. Олейніков, Л. Сєрова // Зовнішня торгівля : економіка, фінанси, право, 2021,N N 3.-С.25-35.
9.

Онищенко В. Глобальне управління у контексті міжнародної політичної економіки/В. Онищенко // Вісник Київського Національного торговельно-економічного університету, 2018,N N 2.-С.121-133
10.

Петрушина Т. Соціологічний вимір економічної глобалізації: світові тренди та українські реалії/Т. Петрушина, А. Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 2020,N N 3.-С.51-79,N N 4.-С.68-110
 1-10    11-18 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)