Поисковый запрос: (<.>U=339.9<.>) |
Общее количество найденных документов : 18
Показаны документы с 1 по 10 |
|
1.
| Дудко В. Давос: поїхати не можна відмовитись/В. Дудко // Бизнес-комплект, 2018,N N 1/2.-С.12-16.
|
2.
| Шавалюк Л. Неповне покриття/Л. Шавалюк // Український тиждень, 2020,N N 42.-С.18-20.
|
3.
| Петрушина Т. Соціологічний вимір економічної глобалізації: світові тренди та українські реалії/Т. Петрушина, А. Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг, 2020,N N 3.-С.51-79,N N 4.-С.68-110
|
4.
| Дергачова В. В. Тренди розвитку сучасної глобальної економіки/В. В. Дергачова, В. Я. Голюк, О. М. Згуровський // Економіка. Фінанси. Право, 2020,N N 3.-С.23-26.
|
5.
| Колодко Г.В. Після пандемії. Економіка і політика у постпандемічному світі/Г. В. Колодко // Економіка України, 2020,N N 5.-С.3-24.
|
6.
| Залізнюк В. П. Система джерел торгівельно-економічної інформації міжнародної торгівлі: ООН, СОТ, інші міжурядові та міжнародні організації і об'єднання країн. Типологія та організаційні аспекти/В. П. Залізнюк // Формування ринкових відносин в Україні, 2021,N N 5.-С.49-58.
|
7.
| Сіденко В.Р. Виклики і можливості для стійкого економічного розвитку України в контексті лобального транзиту/В. Р. Сіденко // Економіка України, 2024,N N 1.-С.3-39.
|
8.
| Кудирко Л. Стратегії «м’якої сили» в умовах глобальної конкуренції/Л. Кудирко // Зовнішня торгівля : економіка, фінанси, право, 2020,N N 6.-С.47-66.
|
9.
| Олейніков Ю. Інституційні складові бренд-орієнтованої економіки/Ю. Олейніков, Л. Сєрова // Зовнішня торгівля : економіка, фінанси, право, 2021,N N 3.-С.25-35.
|
10.
| Шмелева С. Всех лихорадит. Это надолго?/С. Шмелева // Корреспондент, 2020,N N 8/10.-С.28-32.
|
|
|