Главная Упрощенный режим Описание Шлюз Z39.50
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


БД бібліографічних описів статей з періодичних видань - результаты поиска

Вид поиска

Лічільник відвідувань
Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Судин, А. Ю.$<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: 954042/2011/1
   Журнал

Поліграфія і видавнича справа [Текст]. - Выходит дважды в год
2011г. N 1
Из содерж.:
Антоник, О. В. Книгознавство як системне знання про книгу і книжкову справу: ринкові можливості / О. В. Антоник. - С.3-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Теремко, В. І. Стратегічний потенціал видавництва як джерело його ефективності і перспектив / В. І. Теремко. - С.10-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Зелінська, Н. В. Наукова книга у репертуарі українських видавництв:нагромаджуючи "символічний капітал" / Н. В. Зелінська. - С.19-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Черниш, Н. І. Ринкові стратегії енциклопедичного видавництва: український та світовий досвід / Н. І. Черниш. - С.26-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Левицька, О. С. Літературно-художні часописи в сучасному літературному дискурсі / О. С. Левицька. - С.33-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Судин, А. Ю. Формування читача як суб'єкта книжкового ринку: інтеграція зусиль / А. Ю. Судин. - С.44-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Новальська, Т. В. Українське бібліотечне читачезнавство: етапи становлення та перспективи розвитку / Т. В. Новальська. - С.52-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Зубко, Н. Н. Книжкове середовище сім'ї як чинник формування читацьких зацікавлень дитини / Н. Н. Зубко, Н. В. Жмовка. - С.58-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковба, Ж. М. Сучасна систематизація у книжковій торгівлі. Проблеми і перспективи в Україні / Ж. М. Ковба. - С.71-77.
Міщук, І. П. Логістичний інструментарій у книжковій торгівлі України: особливості застосування / І. П. Міщук. - С.78-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Лозинський, В. Т. Активні методи продажу книжкової продукції: суть, зміст, напрями вдосконалення / В. Т. Лозинський. - С.85-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Семеренко, С. І. Маркетингові дослідження книжкового ринку: сучасний стан / С. І. Семеренко. - С.92-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Борисенко, О. М. Видавничий знак у системі товарної інформації про книжкову продукцію / О. М. Борисенко. - С.100-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Босак, О. І. Книговидавнича діяльність української діаспори в Канаді / О. І. Босак. - С.116-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Сенківська, Н. Є. Ієрархія факторів друкарського процесу : (на прикладі плоского офсетного друку) / Н. Є. Сенківська, О. В. Мельников, В. М. Сеньківський. - С.152-158. - Бібліогр. в кінці ст.
Назаренко, О. М. Загальна організація процесу використання інформаційної технології / О. М. Назаренко. - С.173-180. - Бібліогр. в кінці ст.
Литвин, Ю. О. Особливості книжкової торгівлі в умовах фінансової кризи / Ю. О. Литвин. - С.181-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Нет сведений об экземплярах
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.
76.17(4УКР)
С 89


    Судин, А. Ю.
    Формування читача як суб'єкта книжкового ринку: інтеграція зусиль [Текст] / А. Ю. Судин // Поліграфія і видавнича справа. - 2011. - N 1. - С. 44-51. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 76.17(4УКР) + 76.18(4УКР)
Рубрики: Читачі
   Бібліотеки

   Книготоргівля--Україна

   Видавнича справа--Україна


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)