74.58 З-15 Задорожная, Е. Национальные особенности и общие перспективы реорганизации европейской вузовской системы [Текст] / Е. Задорожная> // Обсерватория культуры. - 2008. - № 2. - С. 96-104.
Рубрики: Вища освіта Освітні реформи Аннотация: Болонская реформа в странах Европы Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова |
74 П 31 Пешикова Л. Метаморфозы МХК, или Путь к прозрению [Текст] / Пешикова Л.> // Искусство в школе. - 2009. - № 1. - С. 7-12.
Рубрики: Освітні реформи Аннотация: Мировая художественная культура. Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова : Московська, 9 |
74 К61 Коловіцкова, О. Стратегія розвитку освіти в Україні: проблеми і перспективи / О. Коловіцкова> // Психологія і суспільство. - 2005. - №2. - С. 100-141 Рубрики: Освітні реформи Болонський процес Україна |
74 З-66 Зиядинова, Ф. Г. Российская образовательная политика в свете зарубежного опыта / Ф. Г. Зиядинова> // Социологические исследования. - 2006. - №5 . - С. 51-58.
Рубрики: Освітні реформи Освіта Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова : вул. Московська 9 |
74 Р 54 Риск в образовании молодежи ("круглый стол ")> // Социологические исследования. - 2006. - №5 . - С. 42-50.
Рубрики: Освітні реформи Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова : вул. Московська 9 |
74.03(3) Z99 Єгоров, Г. Стратегія формування загальної середньої освіти в країнах Європейського союзу [Текст] / Г. Єгоров> // Історія в школі. - 2008. - № 4. - С. 1-5. Рубрики: Освітні реформи Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова : вул. Московська, 9 |
74.04(3) М69 Михайлюк, Л. М. Реформи освіти у США та Франції: порівняльний аналіз / Л.М. Михайлюк> // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - №1. - С. 75-80. Рубрики: Освітні реформи США Франція |
74.04 С23 Сбруєва, А. Уроки сучасних освітніх реформ розвинутих англомовних країн: визначення цілей та розробка стратегій [Текст] / А. Сбруєва> // Рідна школа. - 2006. - №2. - С. 78-80. - Бібліогр.: С.80. Рубрики: Освітні реформи Реформи--освіта Освіта--організація |
Гамрецький, І. Гармонзація інформаційного суспільства у світлі сучасних освітніх концепцій / І. Гамрецький> // Рідна школа. - 2006. - №3. - С. 8-10. - Бібліогр.: С.10. Рубрики: Освіта--Україна Освітні реформи Інформаційне суспільство |
Дем'яненко, Н. Співвідношення модернізаційних тенденцій та національних традицій у змісті діяльності вищої школи: авторський курс "Історія освітньо-виховних систем" / Н. Дем'яненко> // Рідна школа. - 2006. - №3. - С. 11-17. Рубрики: Вища освіта--Україна Освітні реформи державні програми--освіта Вища освіта--історія--Україна |
Березівська, Л. Нові підходи П.М.Ігнатьєва до реформи шкільної освіти : (1915-1916 роки ХХ ст.) / Л. Березівська> // Рідна школа. - 2006. - №3. - С. 64-67. - Бібліогр.: С.67. Рубрики: Освіта--історія--Україна Середня освіта--історія Освітні реформи Реформи--освіта |
74.04(3) С23 Сбруєва, А. Уроки запровадження сучасних освітніх реформ у розвинутих англомовних країнах [Текст] / А. Сбруєва> // Рідна школа. - 2006. - №3. - С. 74-76. - Бібліогр.: С.76. Рубрики: Освітні реформи Реформи--освіта |
Журавльова, С. Соціоорієнтована модель виховання особистості Георга Кершенштейнера в освітніх реформах Німеччини (початок ХХ ст.) / С. Журавльова> // Рідна школа. - 2006. - №3. - С. 77-80. - Бібліогр.: С.80. Рубрики: Освіта--історія--Німеччина Освітні реформи Реформи--освіта |