Главная Упрощенный режим Описание Шлюз Z39.50
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог книг - результаты поиска

Вид поиска

Лічільник відвідувань
Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:БД бібліографічних описів статей з періодичних видань (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Соціокультурні технології<.>)
Общее количество найденных документов : 23
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-23 
1.
Б 85463
   77.2
   А 16


    Абрамов, Лев Константинович.
    Центр місцевої активності на базі будинку культури: методологія та технологія розвитку територіальної громади [Текст] / Лев Константинович Абрамов, Т. В. Азарова. - Кіровоград : ІСКМ, 2010. - 116 с. - Бібліогр.: с. 97-101. - ISBN 978-966-2466-04-1 : 28 грн.
ББК 77.24(4УКР)
Рубрики: Клубна робота
   Соціокультурні технології

   Культурно-освітні установи

   Культурно-освітня робота


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Азарова, Т. В.
Экземпляры всего: 1
ЗФ (1)
Свободны: ЗФ (1)
Найти похожие

2.
В 13298
   316
   А 16


    Абрамов, Лев Костянтинович.
    Анімація громадської діяльності [Текст] / Лев Костянтинович Абрамов, Тамара Василівна Азарова. - Кропивницький : ІСКМ, 2019. - 172 с. - Бібліогр.: с.162-164. - ISBN 978-617-7197-78-1 (в опр.) : 38 грн.
УДК
Рубрики: Громадські організації
   Соціокультурні технології

   Тренінги

   Громади українські

   Паблік рілейшнз

   комунікаційний менеджимент

Аннотация: У виданні представлено розроблену Інститутом соціокультурного менеджменту програму тренінгу. Програма тренінгу складається із семи тематичних модулів. Кожен модуль має теоретичну складову та її практичне закріплення, шляхом виконання різноманітних вправ та завдань учасниками тренінгу.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Азарова, Тамара Василівна
Экземпляры всего: 1
ОК/ДГН (1)
Свободны: ОК/ДГН (1)
Найти похожие

3.
Б 87300
   63.3(2)6
   Б 39


    Беззубцев-Кондаков , Александр Евгеньевич.
    Деньги, девки, криминал. Как компромат управляет Россией [Текст] / Александр Евгеньевич Беззубцев-Кондаков . - Санкт-Петербург : Питер, 2011. - 288 с. - Библиогр.: с. 284-288 и в подстроч. примеч. - ISBN 978-5-459-00387-1 (в пер.) : 157 грн.
ББК 63.3(2)6-7 + 60.550.57
Рубрики: Паблік рілейшнз
   Комунікативні технології

   Соціокультурні технології


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
ЗФ (1)
Свободны: ЗФ (1)
Найти похожие

4.
Б 106632
   659
   Б 51


    Бернейс, Едвард.
    Пропаганда [Текст] / Едвард Бернейс. - Київ : Сварог, 2020. - 127 с. - ISBN 978-611-01-1712-8 : 151 грн.
УДК
Рубрики: Діяльність
   Паблик рілейшенз

   Зв'язки (сусп.)

   Комунікативні технології

   Соціокультурні технології

Аннотация: Епохальна, суперечлива особистість в історії політичної думки та PR, Едвард Бернейс (1891-1995) першим запропонував науковий метод формування та маніпулювання громадською думкою, котрому дав назву «інженерія згоди», що став тепер відомим. Під час Першої світової війни активно працював у Комітеті громадської інформації (CPI), впливовому пропагандистському апараті, покликаному «показувати, рекламувати продавати» цю війну американцям – як війну, яка «зробить світ безпечнішим для демократії». CPI став прототипом маркетингових стратегій майбутніх війн. Застосовуючи методи, засвоєні в CPI, а також деякі ідеї Уолтера Ліпмана, Бернейс став затятим прихильником пропаганди як інструменту демократичної та корпоративної маніпуляції народом. Сенсаційна книга «Пропаганда» (1928) розкриває його жахаюче прозорливе бачення пропаганди як способу керування колективною свідомістю в різноманітних сферах, включаючи уряд, політику, мистецтво, науку й освіту. Читаючи цю книгу сьогодні, ми з жахом усвідомлюємо, на що перетворилися сучасні інститути влади та бізнесу, якщо говорити про організовану маніпуляцію народом.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ОК
Свободных экз. нет
Найти похожие

5.
Б 102191
   659
   Е 81


    Есауленко, Виктория.
    Женские секреты в PR-технологиях [Текст] / Виктория Есауленко. - Киев : [б. и.], 2017. - 184 с. - На обл. : На основе колонок из "Forbes Woman Ukraine". - ISBN 978-617-7560-12-7 : 144 грн.
УДК
Рубрики: Паблик рілейшнз
   Комунікативні технології

   Соціокультурні технології

Аннотация: Ця книга для дівчаток і жінок, які хочуть стати леді в просуванні всього, що для них цінне і дороге. Ця книга для хлопчиків і чоловіків, які хочуть стати джентльменами в розумінні жіночих хитрощів в PR і PR в жіночих хитрощах. Автор, відомий фахівець з маркетингу і журналіст Вікторія Єсауленко, пропонує читачеві нестандартний погляд на PR-технології, тому що, на її переконання, - це ні що інше, як набір жіночих секретів по просуванню себе і бізнесу. Або бізнесу і себе.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 1
ДЕТ (1)
Свободны: ДЕТ (1)
Найти похожие

6.
Б 105370
   021
   К 45


    Кияниця, Євгенія Олегівна.
    Зв'язки бібліотек з громадськістю в соціокультурному просторі регіону [Текст] : монографія / Євгенія Олегівна Кияниця ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв [та ін.]. - Київ : Ліра-К, 2018. - 179 с. - Бібліогр.: с. 146-171. - ISBN 978-617-7605-15-6 (в опр.) : 182 грн.
УДК
Рубрики: Бібліотечна справа
   Соціокультурні технології

   Паблік рілейшнз

Аннотация: У монографії розглянуто основні теоретичні підходи до застосування зв’язків з громадськістю в бібліотечних установах, а також практичні засади використання PR-технологій в обласних універсальних наукових бібліотеках. Висвітлення здобутків центральних бібліотек США та Західної Європи у сфері розбудови зв’язків з різними цільовими групами, дає змогу застосування сучасних трендів public relations, демонструючих свою ефективність в світі. Розроблено релевантну модель системного розвитку ефективних зв’язків вітчизняних бібліотек з громадськістю в соціокультурному просторі регіону, що ґрунтується на послідовності визначених дій (аналіз ситуації, постановка цілей, розроблення і впровадження плану комунікації з різними цільовими групами, аналіз ефективності проведеної кампанії); наявності кваліфікованих фахівців та їх можливості оперувати PR-інструментами; підтримці органів державної влади та місцевого самоврядування; залученні до співпраці спонсорів та фандрейзерів, приверненні уваги ЗМІ завдяки проведенню інноваційних проектів та генерації креативного контенту. Видання розраховане на науковців, аспірантів, студентів напряму підготовки реклама, зв’язки з громадськістю, бібліотекознавство, інформологія, співробітників різних рівнів бібліотечної сфери, а також широкого кола читачів, яких цікавлять проблеми розвитку зв’язків з громадськістю.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Київ. нац. ун-т культури і мистецтв
Экземпляры всего: 1
ОК/ДГН (1)
Свободны: ОК/ДГН (1)
Найти похожие

7.
Б 86291
   32.97
   К 72


    Костина, Анна Владимировна.
    Интернет-сообщества: что обсуждается в интернете?От Думеров - до фурри.От игнора - до троллинга [Текст] / Анна Владимировна Костина . - М. : ЛИБРОКОМ, 2011. - 171 с. - Библиогр. в подстроч. примеч. - ISBN 978-5-397-01754-1 : 123 грн.
ББК 32.973.202 + 60.550.57 + 60.550.57
Рубрики: Інтернет
   соціокультурні технології


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
ЗФ (1)
Свободны: ЗФ (1)
Найти похожие

8.
Б 100900.
   316.7
   К 78


    Кочубей, Наталія Василівна.
    Соціокультурна діяльність [Текст] : навч. посіб. / Наталія Василівна Кочубей ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Суми : Унів. кн., 2018. - 121 с. - Бібліогр.: с. 110-115 та в кінці ст. - ISBN 978-966-680-746-8 : 75 грн.
УДК
Рубрики: Соціокультурні технології
   Комунікаційний менеджмент

   Дозвілля

   Навчальні видання для вищої школи

Аннотация: Навчальний посібник «Соціокультурна діяльність» розроблений відповідно до освітньо-професійної програми підготовки бакалаврів напряму «Менеджмент соціокультурної діяльності». Розкривається сутність і призначення соціокультурної діяльності як результату вільного вибору в дозвіллєвий час, аналізуються теоретичні засади та практичний досвід здійснення соціокультурної діяльності в нових суспільних умовах, особливості її здійснення в дитячій та сімейній аудиторії. Посібник містить типову програму, конспект лекцій, плани семінарських занять, словник основних термінів. Для студентів, які навчаються за напрямом підготовки «Соціокультурна діяльність», може бути використаний при підготовці для складання державних та вступних іспитів на програму підготовки магістрів соціокультурної діяльності. Посібник може стати у пригоді викладачам фахових дисциплін, практикам соціокультурної сфери.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова
Экземпляры всего: 1
ДГН (1)
Свободны: ДГН (1)
Найти похожие

9.
Б 88609
   76.00
   К 76


    Кошелев , Антон Николаевич.
    PR-проектирование: от идеи до воплощения в реальность [Текст] / Антон Николаевич Кошелев . - 2-е изд. - М. : Дашков и К; Саратов : Анлейс, 2012. - 303 с. : ил. - (Стратегия успешного бизнеса). - Библиогр.: с.302-303. - ISBN 978-5-394-01649-3 : 114 грн.
ББК 76.006.5
Рубрики: паблік рілейшнз
   комунікативні технології

   соціокультурні технології


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
ЗФ (1)
Свободны: ЗФ (1)
Найти похожие

10.
В 14061
   659
   Л 55


    Лі, Річ.
    Міфи про PR [Текст] : поганого паблісіті не буває та ін. поширені хибні уявлення / Річ Лі ; пер. з англ. І. Семенюк. - Харків : Ранок : Фабула, 2020. - 270 с. - (#PROBusiness). - ISBN 978-617-09-6073-3 (в опр.) : 240 грн.
УДК
Рубрики: Зв'язки (сусп.)
   Паблік рілейшинз

   Комунікативні технології

   Соціокультурні технології

Аннотация: «Міфи про PR» Річа Лі — це цілком новий погляд на сферу зв’язків з громадськістю та медіаіндустрією. Як не втрапити у пастки PR контенту, не потонути у засиллі інформації, а використати її на свою користь, як врешті здобути у цьому руслі власний комерційний успіх? Річ Лі вичерпно, неймовірно доступно і цікаво відповідає на кожне з цих питань. Зокрема, що найголовніше,— розвінчує міфи про PR, що часто формують у нашій свідомості не зовсім правильне розуміння сутності інформаційного простору навколо нас. Книжка стане в пригоді не тільки PR-гуру чи тим, хто пов’язує з PR свою професійну діяльність, а й тим, хто хоче орієнтуватись у сучасному світі комунікації, де зв’язки з громадськістю посідають базовий щабель.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Семенюк, І. \пер.\
Экземпляры всего: 1
ОК (1)
Свободны: ОК (1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-23 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)