Главная Упрощенный режим Описание Шлюз Z39.50
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог книг - результаты поиска

Вид поиска

Лічільник відвідувань
Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:БД бібліографічних описів статей з періодичних видань (37)БД "Краєзнавство" (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Торгові марки<.>)
Общее количество найденных документов : 212
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Б 97693
   65.05
   Э 40


    Эко, Марк.
    Я - бренд. Формула успеха [Текст] / Марк Эко ; пер. с англ. М. Попов. - Санкт-Петербург : Питер, 2015. - 302 с. : ил. - (Деловой бестселлер). - Парал. тит. л. англ. - ISBN 978-5-496-01180-8 : 614 грн.
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг
   Реклама

   Торгові марки


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Попов, М. \пер. с англ.\
Экземпляры всего: 1
ДЕТ (1)
Свободны: ДЕТ (1)
Найти похожие

2.
В 6858
   65.05
   Л 59


    Линдстром, Мартин.
    Чувство бренда.Воздействие на пять органов чувств для создания выдающихся брендов / Пер.с англ.Н.Г.Яцюк. - М. : Эксмо, 2006. - 271,[1] с. : ил. - (Бизнес-бестселлер). - Парал. тит. л.: англ. - Библиогр.: с.256-258 . - ISBN 5-699-16031-0 : (в пер.): 117 грн 43к.
ББК 65.050.24+88.491
Рубрики: торгові марки

Держатели документа:
Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім.О.Гмирьова х.
Свободных экз. нет
Найти похожие

3.
Б 97692
   65.05
   Л 55


    Ли Йон, Дениз.
    Что делают великие компании или Как отделить лучшее от прочего [Текст] / Дениз Ли Йон ; пер. с англ. В. Кузин. - Санкт-Петербург : Питер, 2015. - 288 с. - (Деловой бестселлер). - Парал. тит. л.: англ. - ISBN 978-5-496-01350-5 : 383 грн. грн.
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг
   Бенчмаркінг

   Економічні заходи

   Ринкова економіка

   Торгові марки

   Товарні знаки


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Кузин, В. \пер. с англ.\ , ДЕТ
Свободных экз. нет
Найти похожие

4.
Б 58275
   65.05
   З-88


    Зотов, Владимир Викторович.
    Ценность бренда [Текст] : [монография] / Владимр Викторович Зотов. - М. : ООО "Маркет ДС Корпорейшн", 2005. - 161 с. - (Академическая серия). - Библиогр.: с.122-130. - ISBN 5-7958-0103-8 : 49 грн 38к.
ББК 65.050.24я9
Рубрики: торгові марки

Экземпляры всего: 1
т/о (1)
Свободны: т/о (1)
Найти похожие

5.
Б 56307
   65.05
   Б 20


    Балашов, Владислав Владимирович..
    Франт-офис и бэк-офис бренда [Текст] / Владислав Владимирович Балашов. - СПб. и др. : ПИТЕР, 2004. - 230 с. : ил. - (Деловой бестселлер). - ISBN 5-469-00275-6 : (в пер.): 28 грн 35к.
ББК 65.050.24
Рубрики: торгові марки

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
т/о (1)
Свободны: т/о (1)
Найти похожие

6.
Б 74830.
   65.05
   П 22


    Пашутин, Сергей Борисович.
    Физиология ажиотажа [Текст] : маркетинговые приемы привлечения потрибителей к торговой марке : практ. пособие / Сергей Борисович Пашутин . - М. : Кнорус, 2012. - 500 с. - Библиогр. в примеч. - ISBN 978-5-406-02017-3 : 101 грн.
ББК 65.050.24
Рубрики: маркетинг
   ринкова економіка

   торгові марки


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
ЗФ (1)
Свободны: ЗФ (1)
Найти похожие

7.
В 14079
   005
   О-96


    О'Ши, Ковадонґа.
    Феномен Zara [Текст] : історія генія, який заснував Inditex / Ковадонґа О'Ши ; за заг. ред. Євгена Плясецького, Світлани Андрющенко ; з англ. пер. Лідія Малець. - 5-те вид. - Київ : Book Chef : Форс Україна, 2020. - 215 с. - Тит. арк. парал. англ. - ISBN 978-617-7347-48-3 (в опр.) : 179 грн.
УДК
Рубрики: Корпорації
   Управління

   Торгівельні підприємства

   Торгові марки

Аннотация: ZARA... Що ж криється за цими чотирма літерами? Визнана законодавиця моди... Культовий «модний» бренд... Лідер світового рейтингу компаній-ритейлерів… Флагман унікальної компанії Inditex, що під своїм прапором об’єднала такі відомі торговельні марки, як Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho, Bershka, Stradivarius, Uterque... Революціонер у сфері фешн-ритейлу і виробництва одягу, бізнес-модель якого нині вивчають провідні бізнес-школи світу... Хто ж творець такого дивовижного феномену? І яким було сходження на вершину олімпу моди? У своїй книзі Ковадонґа О’Ші, сягаючи аж до витоків ZARA, з’ясовує, як ця компанія перетворилася на глобального гравця у світі моди, якого ми знаємо тепер, і, що не менш важливо, як їй досі вдається так швидко реагувати на основні тенденції у світі моди. Історія ZARA може нас багато чого навчити. І Ковадонґа О’Ші розповідає її з глибокою обізнаністю і вишуканою легкістю.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Плясецького, Євгена \ред.\; Андрющенко, Світлани \ред.\; Малець, Лідія \пер.\
Экземпляры всего: 1
ДКМ (1)
Свободны: ДКМ (1)
Найти похожие

8.
Б 91275
   65.05
   М 90


    Мун, Янгми.
    Уйти из толпы. Как быть успешным в мире, где толпа правит, но исключительность ведет [Текст] / Янгми Мун. - М. : Карьера Пресс, 2012. - 343 с. - Парал. тит. л.: англ. - ISBN 978-5-904946-25-8 : (в пер.): 370 грн.
ББК 65.050.24
Рубрики: маркетинг
   торгові марки

   бізнес


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
ДГН (1)
Свободны: ДГН (1)
Найти похожие

9.
Б 56974
   65.05
   Я 60


    Яненко, Марина Борисовна.
    Торговые марки в товарной политике фирмы [Текст] / Марина Борисовн Яненко. - СПб. : Питер, 2005. - 240 с. : ил. - (Маркетинг для профессионалов). - Библиогр.: с. 239-240 и в подстроч. примеч. - ISBN 5-469-00576-3 : (в пер.) : 67 грн 99к.
ББК 65.050.24
Рубрики: Торгові марки

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 1
т/о (1)
Свободны: т/о (1)
Найти похожие

10.
Б51198
   30.6
   Г 61


    Головлёва, Елена Леонидовна.
    Торговая марка.Теория и практика управления : учеб. пособие для вузов / Елена Леонидовна Головлева. - 2-е изд., испр. и доп. - Москва : Аспект Пресс, 2005. - 158, [1] с. - Библиогр.: с.146-148. - ISBN 5-7567-0401-9 : 30 грн 89 к.
ББК 30.607я73+65.050.24я73
Рубрики: Торгові марки
   Брендинг


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ЗРФ
Свободных экз. нет
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)