Главная Упрощенный режим Описание Шлюз Z39.50
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог книг - результаты поиска

Вид поиска

Лічільник відвідувань
Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:БД бібліографічних описів статей з періодичних видань (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=економічні заходи<.>)
Общее количество найденных документов : 189
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Б 82148
   65.9(4УКР)3
   І-44


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації [Текст] : монографія / Г.О. Пересадько ; за заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2009. - 327 с. - Бібліогр.: с.239-254. - ISBN 978-966-680-498-6 : 101 грн 20 к.
ББК 65.9(4УКР)301-82я9+65.050.24я9
Рубрики: ринкова економіка
   економічні заходи


Держатели документа:
Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ВПНД
Свободных экз. нет
Найти похожие

2.
Б 73734.
   339
   А 23


    Агєєв, Євген Якович.
    Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань) [Текст] : навч. посіб. / Євген Якович Агєєв. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 493 с. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр.: с. 492-493. - ISBN 978-966-418-053-2 (в опр.) : 200 грн.
УДК
Рубрики: Економічні заходи
   Ринкова економіка

   Навчальні видання для вищої школи

   Практичні посібники

Аннотация: Навчальний посібник з практичних занять охоплює теми навчальних програм з дисциплін “Маркетинг”, “Міжнародний маркетинг”, “Маркетинг послуг”, “Інфраструктура товарного ринку” і у ньому викладено методологічні та практичні аспекти організації маркетингової діяльності підприємства, тобто: основи маркетингу, менеджмент, товарну та цінову політики, комунікаційні системи та аспекти промислового маркетингу, з урахуванням світового та вітчизняного досвіду. Навчальний посібник призначений для студентів і спеціалістів, що працюють у сфері маркетингової діяльності та усіх, кого цікавлять питання ринкової діяльності.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 1
ДЕТ (1)
Свободны: ДЕТ (1)
Найти похожие

3.
Б 78687.
   339
   А 23


    Агеев, Евгений Яковлевич.
    "Маркетинг : от простого к сложному" (ответы на вопросы) [Текст] : учеб. пособие / Евгений Яковлевич Агеев, Владимир Иванович Чепинога. - Львов : Новий світ-2000, 2019. - 421 с. - Библиогр.: с. 408-409. - ISBN 966-7827-54-2 (в пер.) : 230 грн.
УДК
Рубрики: Економічні заходи
   Ринкова економіка

   Навчальні видання для вищої школи

Аннотация: В учебном пособии авторами поставлена задача в форме вопросов и ответов на них дать полное представление о сущности маркетинга и его элементах, эволюции концепций маркетинга, его инструментах и других составляющих системы маркетинга на классических примерах использования принципов маркетинговой политики на фирмах в США и других странах. Для студентов и преподавателей высших учебных заведений, а также для широкого круга лиц, которые интересуются вопросами маркетинга.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Чепинога, Владимир Иванович
Экземпляры всего: 1
ОК/ДЕТ (1)
Свободны: ОК/ДЕТ (1)
Найти похожие

4.
Б 78687.
   339
   А 23


    Агеев, Евгений Яковлевич.
    Маркетинг : от простого к сложному [Текст] : (ответы на вопросы) : учеб. пособие / Евгений Яковлевич Агеев, Владимир Иванович Чепинога. - Львів : Новий Світ - 2000, 2018. - 421 с. - Библиогр.: с. 408-409. - ISBN 966-7827-54-2 (в пер.) : 150 грн.
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Бізнес

   Ринкова економіка

   Навчальні видання для вищої школи

   Економічні заходи

Аннотация: В учебном пособии авторами поставлена задача в форме вопросов и ответов на них дать полное представление о сущности маркетинга и его элементах, эволюции концепций маркетинга, его инструментах и других составляющих системы маркетинга на классических примерах использования принципов маркетинговой политики на фирмах в США и в других странах. Для студентов и преподавателей высших учебных заведений, а также для широкого круга лиц, которые интересуются вопросами маркетинга.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Чепинога, Владимир Иванович
Экземпляры всего: 1
ДЕТ (1), ЗРФ
Свободны: ДЕТ (1)
Найти похожие

5.
Б 78687
   65.05
   А 23


    Агеев, Евгений Яковлевич.
    Маркетинг: от простого к сложному (ответы на вопросы) [Текст] : учеб.пособие / В.И.Чепинога . - Львов : Новий Світ-2000, 2007. - 421 с. - Библиогр.: с. 408-409. - ISBN 966-7827-54-2 : (в пер.): 69 грн.
ББК 65.050.24я73
Рубрики: економічні заходи
   ринкова економіка


Держатели документа:
Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ВПНД
Свободных экз. нет
Найти похожие

6.
Б 92704.
   338
   А 42


    Аксьонов, Іван Михайлович.
    Теоретичні й практичні аспекти маркетингу транспортних послуг [Текст] : навч. посіб. для вищ. шк. / Іван Михайлович Аксьонов, Василь Іванович Копитко ; Дніпропетров. нац. ун-т залізн. транспорту ім. акад. В. Лазаряна. - Львів : Новий Світ-2000, 2018. - 340 с. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр.: с.329-333. - ISBN 978-966-418-206-5 : 200 грн.
УДК
Рубрики: Транспорт
   Перевезення

   Ринкова економіка

   Економічні заходи

Аннотация: У навчальному посібнику висвітлено поняття транспортного ринку, його аспекти, суб'єкти, об'єкти, інструменти. Описано фактори, цілі та функції маркетингу на ринку транспортних послуг, принципи дослідження споживачів, послуг, особливості маркетингової політики ціноутворення, сегментування ринку транспортних послуг й ін.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Копитко, Василь Іванович; Дніпропетров. нац. ун-т залізн. транспорту ім. акад. В. Лазаряна
Экземпляры всего: 1
ДЕТ (1)
Свободны: ДЕТ (1)
Найти похожие

7.
Б 81704
   65.05
   А 44


    Акулич, Иван Людвигович.
    Маркетинг взаимоотношений [Текст] : учеб.-метод. пособие для вузов / И. Л. Акулич. - Минск : Вышэйшая школа, 2010. - 252 с. - (ВУЗ). - Библиогр.: с. 243-244. - ISBN 978-985-06-1808-5 : (в пер.) : 198 грн 37 к.
ББК 65.050.24я73
Рубрики: економічні заходи
   ринкова економіка


Держатели документа:
Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ВПНД
Свободных экз. нет
Найти похожие

8.
Б 73386
   65.05
   А 44


    Акулич, Иван Людвигович.
    Маркетинг [Текст] : [учебник] / В.В. Тарелко. - Минск : Соврем.шк., 2007. - 297 с. - Библиогр.: с. 293. - ISBN 978-985-513-134-3 (в пер.) : 63 грн 91 к.
ББК 65.050.24я73
Рубрики: економічні заходи
   ринкова економіка


Держатели документа:
Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім.О.Гмирьова ВПНД
Свободных экз. нет
Найти похожие

9.
Б 89059
   65.05
   А 48


    Алексунин, Вадим Алексеевич.
    Маркетинговые коммуникации [Текст] : практикум / Вадим Алексеевич Алексунин , Е. В. Дубаневич, Е. Н. Скляр. - М. : Дашков и К, 2011. - 193 с. : ил. - Библиогр.: с.148-153. - ISBN 978-5-394-01090-3 : 76 грн.
ББК 65.050.24я73
Рубрики: маркетинг
   економічні заходи

   ринкова економіка

   реклама


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Дубаневич, Е. В.; Скляр, Е. Н.
Экземпляры всего: 1
ВПНД (1)
Свободны: ВПНД (1)
Найти похожие

10.
Б 97686
   65.05
   А 65


    Андреева, Ксения.
    Лидогенерация. Маркетинг, который продаёт [Текст] / Ксения Андреева. - Санкт-Петербург : Питер, 2015. - 236 с. - (Маркетинг для профессионалов). - ISBN 978-5-496-01292-8 : (в пер.) : 341 грн.
ББК 65.050.24с51
Рубрики: Маркетинг
   Економічні заходи

   Ринкова економіка

   Інтернет- технології

   Електронна торгівля


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
ДЕТ (1)
Свободны: ДЕТ (1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)