Главная Упрощенный режим Описание Шлюз Z39.50
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог книг - результаты поиска

Вид поиска

Лічільник відвідувань
Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:БД бібліографічних описів статей з періодичних видань (37)БД "Краєзнавство" (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=торгові марки<.>)
Общее количество найденных документов : 212
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : Б 103992
658/Д 37
Заглавие : 10 успішних українських брендів
Выходные данные : Б.м., 2017
Колич.характеристики :188 с
ISBN, Цена 978-617-7411-00-9: 131 грн. 25 к.
УДК : 658.114:659.126](477)
Предметные рубрики: Торгові марки
Бізнес
Підприємництво
Географич. рубрики: Україна
Аннотация: 10 успішних українських брендів» — книжка про найкращі компанії й організації України, які задають ритм у своїх сферах. Це щирі й натхненні історії створення власного бізнесу чи ініціативи. Історії про самовіддачу, про помилки й успіх, про тяжку, але натхненну працю. Засновники брендів розкривають власні стратегії розвитку, розповідають, як вони виходили з кризових ситуацій і що дозволило їм вирізнитися з-поміж конкурентів. Історія кожного бренду супроводжується відвертим інтерв’ю із засновником, що розкриває його як особистість. Книжка «10 успішних українських брендів» стане джерелом унікального корисного досвіду й натхнення, для тих, хто хоче змінювати себе і світ навколо.
Экземпляры :ОК/ДЕТ(1)
Свободны : ОК/ДЕТ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : Пв 332-4
67.9(4УКР)/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми правотворення в сучасній Україні : зб. матеріалів IV Всеукр. науково-практ. конференції 19 квіт. 2013 р.
Выходные данные : Київ: Ліра-К, 2013
Колич.характеристики :445 с
Коллективы : Київ. ун-т права НАН України, Союз юристів України Рівнен. облдержадмін., редкол. : Ю. С. Шемшученко, Ю. Л. Бошицький, О. В. Чернецька
ISBN, Цена 978-966-2609-52-3: 170, 360 грн., грн.
УДК : 340.134(477)(045)
ББК : 67.9(4УКР)3 + 67.021.14
Предметные рубрики: Право
кримінальне судочинство
юридичні науки
митне право
торгові марки
інтелектуальна власність
виборче право
Географич. рубрики: Україна
Экземпляры :ЗРФ(3)
Свободны : ЗРФ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : Б 51769
65.05/А 73
Автор(ы) : Анхолт, Симон
Заглавие : Брендинг: дорога к мировому рынку
Выходные данные : Москва: КУДИЦ-ОБРАЗ, 2004
Колич.характеристики :270 с
Примечания : Тит. л. парал. англ.
ISBN, Цена 0-7506-5699-9: 33 грн 98 к.
ББК : 65.050.24
Предметные рубрики: Маркетинг
Торгові марки
Экземпляры :т/о(1)
Свободны : т/о(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : Б 88818
65.05/А 73
Автор(ы) : Анхольт, Саймон, Хильдрет, Джереми
Заглавие : Бренд Америка: мать всех брендов : как культур. ценности одной нации завоевывают сердца и умы миллионов людей в др. странах благодаря правильно построен. маркетинговым стратегиям
Выходные данные : Б.м., 2010
Колич.характеристики :231 с.: ил.
ISBN, Цена 978-5-98124-405-6 (в пер.): 194 грн.
ББК : 65.050.24
Предметные рубрики: маркетинг
ринкова економіка
економічні заходи
торгові марки
Экземпляры :ВПНД(1)
Свободны : ВПНД(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : Б 56307
65.05/Б 20
Автор(ы) : Балашов, Владислав Владимирович.
Заглавие : Франт-офис и бэк-офис бренда
Выходные данные : СПб. и др.: ПИТЕР, 2004
Колич.характеристики :230 с.: ил.
Серия: Деловой бестселлер
ISBN, Цена 5-469-00275-6: (в пер.): 28 грн 35к.
ББК : 65.050.24
Предметные рубрики: торгові марки
Экземпляры :т/о(1)
Свободны : т/о(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : Б 64110
65.05/Б 25
Автор(ы) : Барлоу, Джанелл, Стюарт, Пол
Заглавие : Сервис,ориентированный на бренд : Новое конкурент.преимущество
Выходные данные : Б.м., 2006
Колич.характеристики :271 с
Коллективы : Пер.с англ.Г.Сахацкого
Примечания : Парал. тит. л.: англ.
ISBN, Цена 5-9693-0018-7: (в пер.): 118 грн 80к.
ББК : 65.050.24
Предметные рубрики: торгові марки
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : Б 107268
159.9/Б 34
Автор(ы) : Бгарґава, Рогіт
Заглавие : Неочевидне як передбачити майбутнє аналізуючи тренди
Выходные данные : Харків: Віват, 2019
Колич.характеристики :287 с.: іл
Серия: Саморозвиток
Примечания : Бізнес-бестселер за версією Amazon. - Тит. арк. прал. англ.
ISBN, Цена 978-966-942-984-1: 220 грн.
УДК : 159.954:659.126
Предметные рубрики: Маркетинг
Торгові марки
Товарні знаки
Творче мислення
Аннотация: Аналіз тенденцій Рогіта Бгарґави базується на великій кількості досліджень і дає змогу бути в центрі світових трендів. У цій книжці — 15 абсолютно нових тенденцій у сферах маркетингу й соціальних медіа, технологій і дизайну, економіки й бізнесу, які допоможуть легко маневрувати в майбутньому та усвідомлено контролювати свої наміри й мету. Протягом останніх 7 років Рогіт пророкує неочевидні тренди, що їх вже успішно застосовують провідні світові корпорації, такі як Intel, Under Armour, The World Bank тощо. Дізнайтеся, як використовувати силу неочевидного мислення, щоб докорінно змінити свій бізнес, кар’єру та досягти успіху.
Экземпляры :ОК(1)
Свободны : ОК(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : В 14031
659/Б 41
Автор(ы) : Бейлі, Саймон, Мілліґан, Енді
Заглавие : Міфи про брендинг : бренд - це всього лише логотип та інші поширені непорозуміння
Выходные данные : Харків: Ранок : Фабула, 2019
Колич.характеристики :255 с
Серия: #PROBusiness
ISBN, Цена 978-617-09-6010-8: 240 грн.
УДК : 659.126
Предметные рубрики: Торгові марки
Марки
Товарні знаки
Аннотация: Бренди. Ми щодня з ними стикаємося, ми віддаємо їм перевагу, ми їм довіряємо. Однак чи багато ми про них знаємо? Хіба бренд — це не просто товар із яскравою етикеткою чи хитромудрою назвою? Бренди та й уся сфера брендингу оповиті численними міфами. От, хоча б, що бренди — це лише спосіб стягнути з вас більше за той самий продукт і що брендами є тільки споживчі товари, що брендинг — це лишень про логотип і рекламу. Тож як розібратися, де тут правда, а де — вигадка? Перед вами книжка, написана відомими експертами з брендингу — Енді Мілліґаном та Саймоном Бейлі. Вони, як ніхто інший, знають що таке бренди та в чому їхня цінність, у чому криється успіх бренду і як вдало підібрати йому назву. Вони кинуть виклик найпоширенішим помилковим твердженням про бренди та брендинг, розвінчають усталені міфи, а також розкажуть найсучасніші відомості про практичне застосування брендингу. Вони розкажуть про те, що таке хороші бренди, як вони завойовують нашу лояльність і чи завжди клієнт має рацію. Ви дізнаєтеся у чому особливість Coca-Cola, чому нам так подобається IKEA та як Бекхему вдалося створити свій власний бренд.
Экземпляры :ОК(1)
Свободны : ОК(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : В 6185
65.05/Б 87
Заглавие : Брендинг и ценообразование : как победить в гонке за прибыль: [пер. с англ.]
Выходные данные : Москва: Вершина, 2005
Колич.характеристики :256 с.: ил.
Примечания : Парал.тит.л.: англ.
ISBN, Цена 5-94696-087-3: 85 грн 19 к.
ББК : 65.050.24+65.252
Предметные рубрики: Торгові марки
Маркетинг
Экземпляры :т/о(1)
Свободны : т/о(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : Б 58817
65.05/В 17
Автор(ы) : Ванэкен, Брэд
Заглавие : Бренд-помощь : Простое рук.,которое поможет решить проблемы брендинга
Выходные данные : СПб.и др.: ПИТЕР, 2005
Колич.характеристики :336 с
Серия: Маркетинг для профессионалов
Примечания : Парал.тит.л.: англ.
ISBN, Цена 5-94723-988-4: (в пер.): 52 грн 99к.
ББК : 65.050.24
Предметные рубрики: торгові марки
Экземпляры :т/о(1)
Свободны : т/о(1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)