Главная Упрощенный режим Описание Шлюз Z39.50
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог книг - результаты поиска

Вид поиска

Лічільник відвідувань
Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Горбунова, Людмила Степанівна$<.>)
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
Б 100930
   130
   Г 67


    Горбунова, Людмила Степанівна.
    Філософія трансформативної освіти для дорослих : університетські стратегії і практики [Текст] : монографія / Людмила Степанівна Горбунова ; Нац. акад. пед. наук україни, Ін-т вищ. освіти. - Суми : Унів. кн., 2017. - 709 с. - Бібліогр.: с. 653-709. - ISBN 978-966-680-737-6 : (в опр.) : 360 грн.
УДК
Рубрики: Освіта - філософський аспект

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Нац. акад. пед. наук україни, Ін-т вищ. освіти
Экземпляры всего: 1
ДГН (1)
Свободны: ДГН (1)
Найти похожие

2.
Б 100930.
   130
   Г 67


    Горбунова, Людмила Степанівна.
    Філософія трансформативної освіти для дорослих : університетські стратегії і практики [Текст] : монографія / Людмила Степанівна Горбунова ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т вищ. освіти. - Суми : Унів. кн., 2018. - 709 с. - Бібліогр.: с. 653-664. - ISBN 978-966-680-737-6 (в опр.) : 400 грн.
УДК
Рубрики: Андрогогіка
   Соціально-гуманітарні науки

Аннотация: Монографія присвячена дослідженню феномена освіти для дорослих та його концептуалізації на засадах трансдисциплінарного підходу. В ній розглянуто особливості навчання дорослих, динаміка його теоретичних артикуляцій. Авторка проаналізувала філософсько-методологічні засади сучасної теорії освіти для дорослих як в історико-філософському контексті, так і в контексті сучасних когнітивних і комунікативних стратегій. Особливу увагу Л.Горбунова приділяє теорії трансформативного навчання дорослих як релевантного в добу глобальних трансформацій. Вперше авторкою здійснено обгрунтування трансформативної освіти для дорослих на засадах теорії складності, номадологічного та трансверсального проектів мислення, концепту транскультурності та феноменології лімінального досвіду. Аналізуючи феномен освіти для дорослих в контексті запитів на новітні когнітивно-комунікативні стратегії, Горбунова Л. пропонує своє бачення розвитку дидактики трансформативного навчання дорослих на основі раціонального дискурсу, критичної рефлексії та в смислових перспективах мультимодальної освіти.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Нац. акад. пед. наук України, Ін-т вищ. освіти
Экземпляры всего: 1
ДГН (1)
Свободны: ДГН (1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)