Б 87236
   65.29
   Ф 91


    Фролов, Сергей Станиславович.
    Связи с общественностью в работе фирмы : Стратегия. Коммуникации. Имидж. Брендинг [Текст] / Сергей Станиславович Фролов . - М. : ЛИБРОКОМ, 2011. - 364 с. - ISBN 978-5-397-01538-7 : 234 грн.
ББК 65.291.34 + 60.550.57
Рубрики: паблік рілейшнз
   зв'язки (сусп.)

   комунікативні технології

   соціокультурні технології


Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Примірників всього: 1
ВПНД (1)
Вільні: ВПНД (1)

Б 98768
   74.2
   К 43


    Кириченко, Валентина Іванівна.
    Міжсекторальна взаємодія в умовах превентивного виховного середовища [Текст] : навч.-метод. посіб. / Валентина Іванівна Кириченко, Ольга Олександрівна Єжова ; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання. - Кіровоград : Імекс - ЛТД, 2014. - 171 с. - Бібліогр. : с. 157-171. - ISBN 978-966-189-314-5 : 63 грн. 86 грн.
УДК
ББК 74.205я7
Рубрики: Виховання
   Педагогіка

   Зв'язки (сусп.)

   Навчальні видання


Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Дод.точки доступу:
Єжова, Ольга Олександрівна; Нац. акад. пед. наук України, Ін-т проблем виховання
Примірників всього: 1
ЗРФ (1)
Вільні: ЗРФ (1)

   659
   С 86


   
    Стратегія і тактика комунікацій із громадськістю (PR) для організацій третього сектора [Текст] : метод. посіб. / НАН України, Ін-т соціології ; Фонд "Інтелект. перспектива" ; Представництво дит. фонду ООН (ЮНІСЕФ) ; за ред. В. Г. Королька. - Київ : [б. в.], 2003. - 216 с. - ISBN 966-02-3295-0 : 26 грн.
УДК
ББК 76.006.5я81
Рубрики: Паблік рілейшнз
   Комунікативні технології

   Соціокультурні технології

   Зв'язки (сусп.)


Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Дод.точки доступу:
Королька, В. Г. \за ред.\; НАН України, Ін-т соціології ; Фонд "Інтелект. перспектива" ; Представництво дит. фонду ООН (ЮНІСЕФ)
Примірників всього: 1
ЗРФ (1)
Вільні: ЗРФ (1)

   659.4
   А 95


    Афанасьєв, Ілля Юрійович.
    Історія PR [Текст] : навч. посіб. / Ілля Юрійович Афанасьєв. - Київ : [б. в.], 2016. - 139 с. - Бібліогр.: с.125-130. - ISBN 978-617-566-374-5 : 80 грн., 85 грн.
УДК
ББК 76.006.5я73
Рубрики: паблік рілейшнз--історія
   зв'язки (сусп.)

   комунікативні технології

   соціокультурні техгології

   пропаганда

   навчальні видання для вищої школи


Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Примірників всього: 1
ЗРФ (1)
Вільні: ЗРФ (1)

Б 103678
   33
   П 33


    Писаренко, Світлана Марківна.
    Економіка і зовнішньоекономічні зв'язки України [Текст] : підручник / Світлана Марківна Писаренко, Лілія Анатоліївна Українець ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка, Ф-т міжнарод. відносин. - Київ : Знання, 2015. - 398 с. - Бібліогр.: с.392-398 та в підряд. прим. - ISBN 978-617-07-0261-6 (в опр.) : 10 грн.
УДК
Рубрики: Національна економіка
   зв'язки (сусп.)

   зовнішньоекономічна діяльність

   навчальні видання для вищої школи

   Україна
Анотація: Розглянуто особливості формування та розвитку національної економіки України. Приділено значну увагу закономірностям і особливостям розвитку світової економіки. Місце України в системі світового господарства визначено на основі аналізу напрямів і обсягів наявних зовнішньоекономічних зв'язків.

Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Дод.точки доступу:
Українець, Лілія Анатоліївна; Львів. нац. ун-т ім. І. ФранкаФ-т міжнарод. відносин
Примірників всього: 1
ОК (1)
Вільні: ОК (1)

Б 104621
   316
   С 80


    Старк, Кіо.
    Коли зустрічаються незнайомці [Текст] : як люди, котрих ви не знаєте, можуть вас змінити / Кіо Старк ; пер. з англ. С. -Л. Гумецької [та ін.]. - Харків : Віват, 2018. - 106 с. : іл. - (Ted Books). - Парал. тит. арк. англ. - ISBN 978-966-942-489-1 (в опр.) : 77 грн 90 к.
УДК
Рубрики: Взаємозв'язки
   Зв'язки (сусп.)

   Спілкування

Анотація: Ми живемо у світі, що стає дедалі ізольованішим, серед таких самих людей, як і ми: понуривши голови, кудись поспішаємо, а думками витаємо деінде. Ця книжка розкриває перед нами трансформаційні можливості та дивовижну насолоду, яку таїть у собі спілкування з людьми, котрих ми не знаємо. Роками записуючи власний досвід спонтанних зустрічей на вулиці, Старк помітила прояви несподіваного задоволення, становлення справж­ніх емоційних зв’язків під час такої взаємодії. Вона з’ясувала, яким чином ці короткі зустрічі можуть змусити нас почуватися щасливими й змінити наше ставлення до людей, які від нас відрізняються.

Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Дод.точки доступу:
Гумецької, С.-Л. \пер.\
Примірників всього: 1
ОК/ДГН (1)
Вільні: ОК/ДГН (1)

Б 106632
   659
   Б 51


    Бернейс, Едвард.
    Пропаганда [Текст] / Едвард Бернейс. - Київ : Сварог, 2020. - 127 с. - ISBN 978-611-01-1712-8 : 151 грн.
УДК
Рубрики: Діяльність
   Паблик рілейшенз

   Зв'язки (сусп.)

   Комунікативні технології

   Соціокультурні технології

Анотація: Епохальна, суперечлива особистість в історії політичної думки та PR, Едвард Бернейс (1891-1995) першим запропонував науковий метод формування та маніпулювання громадською думкою, котрому дав назву «інженерія згоди», що став тепер відомим. Під час Першої світової війни активно працював у Комітеті громадської інформації (CPI), впливовому пропагандистському апараті, покликаному «показувати, рекламувати продавати» цю війну американцям – як війну, яка «зробить світ безпечнішим для демократії». CPI став прототипом маркетингових стратегій майбутніх війн. Застосовуючи методи, засвоєні в CPI, а також деякі ідеї Уолтера Ліпмана, Бернейс став затятим прихильником пропаганди як інструменту демократичної та корпоративної маніпуляції народом. Сенсаційна книга «Пропаганда» (1928) розкриває його жахаюче прозорливе бачення пропаганди як способу керування колективною свідомістю в різноманітних сферах, включаючи уряд, політику, мистецтво, науку й освіту. Читаючи цю книгу сьогодні, ми з жахом усвідомлюємо, на що перетворилися сучасні інститути влади та бізнесу, якщо говорити про організовану маніпуляцію народом.

Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ОК
Вільних прим. немає

Б 105353.
   316
   С 31


    Сенченко, Николай Иванович.
    Масс-медиа, пиар, или кто и как вам компостирует мозги [Текст] / Николай Иванович Сенченко. - Киев : Лира-К, 2020. - 223 с. : ил. - (Реванш истории: креативная революция). - ISBN 978-617-7605-13-2 : 180 грн.
УДК
Рубрики: Паблик рілейшнз
   Зв'язки (сусп.)

   Комунікативні технології

   Соціокультурні технології

   Засоби масової комунікації

   Політичний резонанс

Анотація: Я не знаю тебя, мой читатель, открывший эту книгу и бегло пролистывающий ее страницы. Я не знаю, кто ты по национальности, возрасту, образованию, полу, политическим убеждениям, если таковые у тебя есть. Но, не зная тебя, я считаю нужным сказать тебе одно. В книге, которую ты держишь в руках, нет ни слова лжи. Ни слова! Когда ты прочтешь ее всю, от первой до последней страницы, и, вздохнув, захлопнешь ее – у тебя, очень возможно, возникнут вопросы к автору. Вполне может быть, что эти вопросы могут оказаться весьма резкими и нелицеприятными – но я попрошу тебя об одном. Помни: тот, кто ищет правду – всегда прав. Грешит тот, кому не хватает смелости узнать всю правду до конца. Написанием этой книги я не претендую на истину в последней инстанции. Я также не надеюсь на то, что эта книга во мгновение ока изменит представления о той войне которую ведут против украинского народа деструктивные силы. Но я посчитал необходимым ее написать, потому что, по моему глубокому убеждению, ложь, какой бы монументально непоколебимой она ни казалась на первый взгляд, каким бы неподъемным и адски тяжелым ни казался труд по ее разоблачению, эта ложь должна быть низвергнута с бесправно занимаемых ею пьедесталов, рухнув в небытие. Эта ложь должна исчезнуть из жизни людей, уступив свое место истине. Потому что только познавший истину человек становится по-настоящему свободным…

Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Примірників всього: 1
ОК (1)
Вільні: ОК (1)

В 14061
   659
   Л 55


    Лі, Річ.
    Міфи про PR [Текст] : поганого паблісіті не буває та ін. поширені хибні уявлення / Річ Лі ; пер. з англ. І. Семенюк. - Харків : Ранок : Фабула, 2020. - 270 с. - (#PROBusiness). - ISBN 978-617-09-6073-3 (в опр.) : 240 грн.
УДК
Рубрики: Зв'язки (сусп.)
   Паблік рілейшинз

   Комунікативні технології

   Соціокультурні технології

Анотація: «Міфи про PR» Річа Лі — це цілком новий погляд на сферу зв’язків з громадськістю та медіаіндустрією. Як не втрапити у пастки PR контенту, не потонути у засиллі інформації, а використати її на свою користь, як врешті здобути у цьому руслі власний комерційний успіх? Річ Лі вичерпно, неймовірно доступно і цікаво відповідає на кожне з цих питань. Зокрема, що найголовніше,— розвінчує міфи про PR, що часто формують у нашій свідомості не зовсім правильне розуміння сутності інформаційного простору навколо нас. Книжка стане в пригоді не тільки PR-гуру чи тим, хто пов’язує з PR свою професійну діяльність, а й тим, хто хоче орієнтуватись у сучасному світі комунікації, де зв’язки з громадськістю посідають базовий щабель.

Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Дод.точки доступу:
Семенюк, І. \пер.\
Примірників всього: 1
ОК (1)
Вільні: ОК (1)

Б 107207
   316
   М 15


    Мак-Кензі, Джексон.
    Psychopath Free. Як звільнитись від токсичних стосунків і не стати жертвою [Текст] / Джексон Мак-Кензі ; пер. з англ. А. Климовської. - Харків : Віват, 2019. - 255 с. - (Саморозвиток). - Тит. арк. парал. англ. - ISBN 978-966-942-898-1 (в опр.) : 144 грн.
УДК
Рубрики: Зв'язки (сусп.)
   Міжособистісні відносини

   Відносини

   Вплив

   Соціальний вплив

Анотація: Зазвичай люди понад усе прагнуть гармонійних стосунків. Та коли відносини перетворюються на суцільне катування, саме потерпілі будь-що прагнуть примирення, у такий спосіб завдаючи собі шкоди. Ця книжка дарує надію на зцілення від токсичних стосунків. Автор, спираючись на власний досвід, пропонує систему методів, які допоможуть розпізнати руйнівні відносини не лише в особистому житті, а й у професійній сфері та відкритися до нового кохання і щастя. Запропоновані поради допоможуть подолати невпевненість, запобігти депресії, віднайти рівновагу. Замисліться над своїми стосунками та переконайтеся, що не стали жертвою маніпуляцій.

Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Дод.точки доступу:
Климовської, А. \пер.\
Примірників всього: 1
ОК (1)
Вільні: ОК (1)

Б 107807
   659
   К 35


    Кендюхов, Олдександр Володимирович.
    Паблік рилейшнз в корпоративному брендингу : механізм управління та методологія оцінки [Текст] : монографія / Олдександр Володимирович Кендюхов, Катерина Юріївна Янельська. - Донецьк : СПД Бабалік А. В., 2010. - 225 с. - ISBN 978-966-2539-00-4 (в опр.) : 10 грн.
УДК
Рубрики: Паблик рілейшинз
   Зв'язки (сусп.)

   Комунікативні технології

   Торгові марки

Анотація: Висвітлено роль паблік рилейшнз у сучасних економічних трансформаціях. Обґрунтовано важливість використання PR в корпоративному брендингу, визначено взаємозв’язок паблік рилейшнз з ефективністю діяльності підприємства. Розроблено понятійний апарат, концепцію паблік рилейшнз, основу чого складає систематизація PR-елементів, управління якими сприяє ефективності брендингу. Виявлено соціально-економічні аспекти використання PR-технологій, висвітлено залежність виробництва від соціально-економічних стереотипів цільових груп. Виявлено основні недоліки та переваги наявних методів оцінки ефективності паблік рилейшнз підприємства. Розроблено методи оцінки ефективності PR-діяльності на основі рівня репутації, відокремлених витрат на проведення PR-заходів, кореляційного зв’язку між витратами на PR-програму та змінами в прибутку за рахунок реалізації PR-програм. Виявлено та систематизовано зовнішні і внутрішні фактори впливу на ефективність PR-заходів підприємства. Розкрито особливості управління PR-процесом, розроблено основні принципи формування організаційно-економічної системи управління паблік рилейшнз підприємства. Розкрито особливості використання системного підходу в брендингу, показано роль позиціювання в зазначеному процесі, розроблено методи та критерії оцінки ефективності позиціювання.

Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Дод.точки доступу:
Янельська, Катерина Юріївна
Примірників всього: 1
ЗРФ (1)
Вільні: ЗРФ (1)