Б 107807 659 К 35 Кендюхов, Олдександр Володимирович. Паблік рилейшнз в корпоративному брендингу : механізм управління та методологія оцінки [Текст] : монографія / Олдександр Володимирович Кендюхов, Катерина Юріївна Янельська. - Донецьк : СПД Бабалік А. В., 2010. - 225 с. - ISBN 978-966-2539-00-4 (в опр.) : 10 грн.
Зв'язки (сусп.) Комунікативні технології Торгові марки Аннотация: Висвітлено роль паблік рилейшнз у сучасних економічних трансформаціях. Обґрунтовано важливість використання PR в корпоративному брендингу, визначено взаємозв’язок паблік рилейшнз з ефективністю діяльності підприємства. Розроблено понятійний апарат, концепцію паблік рилейшнз, основу чого складає систематизація PR-елементів, управління якими сприяє ефективності брендингу. Виявлено соціально-економічні аспекти використання PR-технологій, висвітлено залежність виробництва від соціально-економічних стереотипів цільових груп. Виявлено основні недоліки та переваги наявних методів оцінки ефективності паблік рилейшнз підприємства. Розроблено методи оцінки ефективності PR-діяльності на основі рівня репутації, відокремлених витрат на проведення PR-заходів, кореляційного зв’язку між витратами на PR-програму та змінами в прибутку за рахунок реалізації PR-програм. Виявлено та систематизовано зовнішні і внутрішні фактори впливу на ефективність PR-заходів підприємства. Розкрито особливості управління PR-процесом, розроблено основні принципи формування організаційно-економічної системи управління паблік рилейшнз підприємства. Розкрито особливості використання системного підходу в брендингу, показано роль позиціювання в зазначеному процесі, розроблено методи та критерії оцінки ефективності позиціювання. Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Доп.точки доступа: Янельська, Катерина Юріївна Экземпляры всего: 1 ЗРФ (1) Свободны: ЗРФ (1) |