Пв 288-(1.37)
   74.58
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 1.37 : Педагогічні науки. - 2012. - 447 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 70 грн.
УДК
ББК 74.584(4УКР)+74.1я43 + 83.3(4УКР)я43кр


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)

Пв 288-36/1
   74.58
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака , О. М. Пєхоти. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 36, т. 1 : Педагогічні науки. - 2012. - 145 с. : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст. - 70 грн
УДК
ББК 74.584(4УКР)+74.1я43 + 74.1я43
Рубрики: педагогічна майстерність
   педагогічна освіта

   педагогічні технології

   початкова освіта


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗРФ
Свободных экз. нет

Пв 288-34/1
   74.58
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака [та ін]. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 34, т. 1 : Педагогічні науки. - 2011. - 139 с. : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст. - 70 грн
УДК
ББК 74.584(4УКР)+74.1я43
Рубрики: педагогічна майстерність
   педагогічна освіта

   педагогічні технології

   початкова освіта


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗРФ
Свободных экз. нет

Пв 288-35
   74.4
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака, О. М. Пэхоти. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 1.35 : Педагогічні науки. - 2011. - 250 с. - Бібліогр. в кінці ст. - Парал. тит. арк.: англ. - ISBN 2078-2128 : 50 грн
УДК
ББК 74.484(4УКР)
Рубрики: педагогічна майстерність
   педагогічна освіта

   педагогічні технології

   початкова освіта


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗРФ
Свободных экз. нет

Пв 288-(1.44)
   74.48
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака , О. М. Пєхоти. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 1.44 (102) : Педагогічні науки. - 2014. - 128 с. - Бібліогр. в кінці ст. - Парал. тит. арк.: англ. . - ISBN 2078-2128 : 50 грн.
УДК
ББК 74.48
Рубрики: педагогічна майстерність
   педагогічна освіта

   педагогічні технології

   початкова освіта


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗРФ
Свободных экз. нет

Пв 288-49
   74
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського [Текст]. - Миколаїв : МНУ , 2008 - .
   №2(49) травень 2015 : Педагогічні науки : зб. наук. праць / ред. В. Д. Будак. - 223 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 70 р.
УДК
ББК 74я43
Рубрики: Педагогіка
   Загальна педагогіка

   Шкільна педагогіка

   Виховання

   Діти

   Дошкільна педагогіка


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Будак, В. Д. \ред.\ , ЗРФ
Свободных экз. нет

Пв 288-(1.46)
   74
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць. - Миколаїв : МНУ ім. В. О. Сухомлинського.
   Вип. 1.46(108) : Педагогічні науки / ред. В. Д. Будак. - 2014. - 183 с. - Текст : укр., рос., англ. - Бібліогр. в кінці ст. - ISSN 2078-2128. - 70 грн.
    Содержание:
Кремень, В. Г. Консолідація України на основі платформи толерантності / В. Г. Кремень. - С .7-12.
Будак, В. Д. Толерантність - ключ до успішної фахової підготовки вчителів / В. Д. Будак. - С .12-16.
Березівська, Л. Д. В. О. Сухомлинський про особливе ставлення до учнів із зниженоюздатністю до навчання / Л. Д. Березівська. - С .16-21.
Богуш, А. М. Педагогіка добра у спадщині В. О. Сухомлинського / А. М. Богуш. - С .21-26.
Васьківська, Г. О. Реалізація ідей В. О. Сухомлинського у процесі навчаннястаршекласниківтолерантності / Г. О. Васьківська. - С .26-31.
Вашуленко, М. С. У педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського толерантність - багатогранне поняття / М. С. Вашуленко. - С .31-35.
Садовая, А. Ю. В. А. Сухомлинський, Л. Толстой и Г. Мюнстерберг о моральних основах деятельности школьного учителя / А. Ю. Садовая, О. В. Гинкевич. - С .35-40.
Гордуз, Н. О. В. О. Сухомлинський про соціалізацію : технологічний аспект / Н. О. Гордуз. - С .40-45.
Деркач, В. Ф. Гуманістичні ідеї толерантності В. О. Сухомлинського / В. Ф. Деркач. - С .45-50.
Дічек, Н. П. Розвиток В. О. Сухомлинським індивідуалізованого підходу до важких дітей (етико-педагогічний аспект) / Н. П. Дічек. - С .50-56.
Заліток, Л. М. Робота з книжкою в сучасній початковій школі крізь призму творчого розвитку ідей В. Сухомлинського / Л. М. Заліток. - С .61-68.
Зубко, А. М. Актуальність педагогічних ідей В. О. Сухомлинського в процесі формування ключевої компетентності вчитися у молодших школярів / А. М. Зубко, Т. В. Комінарець. - С .68-73.
Калініченко, Н. А. Школи гуманної педагогіки як засіб соціокультурного розвитку особистості / Н. А. Калініченко. - С .73-80.
Литвиненко, С. А. Виховання толерантності в колективній взаємодії молодших школярів актуалізація ідей В. О. Сухомлинського / С. А. Литвиненко. - С .80-84.
Марусинець, М. М. Психологічні ідеї в педагогічній практиці Василя Сухомлинського / М. М. Марусинець. - С .84-89.
Пєхота, О. М. Впровадження спадщини В. О. Сухомлинського в сучасну педагогічну освіту / О. М. Пєхота. - С .103-109.
Побірченко, Н. С. Виховання почуття людяності в діяльності вищого навчального закладу крізь призму педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / Н. С. Побірченко. - С .109-15.
Поніманська, Т. І. Виховання у світлі педагогіки толерантності : Я.-А. Коменський, К. Д. Ушинський, В. О. Сухомлинський / Т. І. Поніманська. - С .115-120.
Савінова, Н. В. Гуманістичні ідеї толерантності в педагогічній спадщині В. Сухомлинського / Н. В. Савінова. - С .120-125.
Савченко, О. Я. Толерантність як цінність шкільної освіти : методичний аспект / О. Я. Савченко. - С .125-130.
Ситченко, А. Л. Толерантність у контексті керованого навчання / А. Л. Ситченко. - С .134-138.
Ткаченко, Л. І. Толерантність як складова саморозвитку особистості / Л. І. Ткаченко. - С .150-155.
Федяєва, В. Л. Толерантність у казковому світі В. Сухомлинського / В. Л. Федяєва, К. М. Бутрій. - С .161-166.
Хайруддинов, М. А. Проблема толерантности в истории западной и восточной цивилизаций и современной культуре Украины / М. А. Хайруддинов. - С .16-171.
Червінська, І. Б. Соціокультурні аспекти формування толерантності особистості молодшого школяра в контексті педагогічних ідей / І. Б. Червінська. - С .171-176.
УДК
ББК 74я43
Рубрики: Педагогіка
   Дидактика

   Школознавство

   Виховання


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)

Пв 288-1(15).
   74
   Н34


    Науковий вісник Миколаївського національного університету ім. В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. пр. - Миколаїв : МНУ ім. В. О. Сухомлинського, 1999 - .
   № 1(48) лютий 2015 : Педагогічні науки / за ред. О. М. Пєхоти. - 2015. - 351 с. : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - 70 грн.
    Содержание:
Адаменко, О. О. Особливості підготовки майбутніх викладачів математики до використаня технологій педагогічної освіти / О. О. Адаменко. - С .11-15.
Артюшин, Г. М. Теоретичні передумови розвитку професійної ідентичності співробітників Служби безпеки України / Г. М. Артюшин. - С .15-21.
Бартош, О. П. До проблеми теоретичної підготовки докторів соціальної роботи у Великій Британії / О. П. Бартош. - С .25-31.
Бацуровська, І. В. Масові відкриті дистанційні курси : інноваційна тенденція в освіті / І. В. Бацуровська. - С .31-34.
Бородієнко, О. В. Порівняльний аналіз методик проектування моделі компетенцій в психолого-педагогічних дослідженнях / О. В. Бородієнко. - С .34-40.
Бублик, А. Г. Толерантність як невід'ємна складова формування доброзичливих взаємин між учительським та учнівським колективами / А. Г. Бублик. - С .40-44.
Буздуган, О. А. Запезпечення позитивної мотивації в підготовці майбутніх учителів початкових класів до педагогічної взаємодії з батьками учнів / О. А. Буздуган. - С .49-54.
Ваколюк, А. М. Становлення і розвиток ідей формування здорового способу життя старшокласників у вітчизняній педагогіці (друга половина ХХ ст.) / А. М. Ваколюк. - С .54-58.
Волошенко, М. О. Аналіз феномена "підготовленість майбутнього соціального працівника" в аспекті профілактично-корекційної роботи з підлітками девіантної поведінки / М. О. Волошенко. - С .68-72.
Гамза, А. В. Аналіз тексту - теоретико-практична основа розвитку мовлення в учнів початкових класів / А. В. Гамза. - С .72-75.
Горбатюк, Р. М. Web-сайт у структурі інформаційного навчального середовища педагогічного університету / Р. М. Горбатюк. - С .80-86.
Грудок-Костюшко, М. О. Упровадження інноваційних методів навчаня у процесі викладання української мови як іноземної / М. О. Грудок-Костюшко. - С .92-96.
Грунська, О. В. Соціально-педагогічний портрет молодшого школяра як орієнтовна діяльність соціального педагога у формуванні соціально-адекватної поведінки / О. В. Грунська. - С .96-100.
Данилюк, С. С. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців в Інтернет - середовищі / С. С. Данилюк. - С .104-108.
Драган, А. О. Розвиток міжособистісних відносин дітей молодшого шкільного віку / А. О. Драган. - С .17-121.
Картава, Ю. А. Лікувально-корекційний вплив музичного мистецтва в історичному аспекті / Ю. А. Картава. - С .127-13.
Кирилова, Л. О. Олімпіадний математичний рух як складова науково-дослідної роботи майбутніх економістів / Л. О. Кирилова, В. С. Малишко. - С .13-137.
Ковтун, О. В. Комунікативний підхід до фахової підготовки майбутніх перекладачів від теорії до практики / О. В. Ковтун. - С .146-148.
Койчева, Т. І. Дослідження корпоративної культури як феномена педагогічної науки / Т. І. Койчева. - С .148-154.
Коношенко, С. В. Особливості соціального становлення підлітків - сиріт, які виховуваються в школах - інтернатах / С. В. Коношенко. - С .154-158.
Короленко, В. Л. Моральне формування школярів в історико-педагогічній ретроспективі / В. Л. Короленко. - С .169-173.
Кочубей, Т. Д. Історичний розвиток ідеї дитинства у філософських та педагогічних системах із часів Стародавньої Греції та Риму до ХVI ст. / Т. Д. Кочубей. - С .173-179.
Кошара, Ю. М. Педагогічне керівництво роботою учнів з погляду В. О. Сухомлинського / Ю. М. Кошара. - С .179-184.
Локшина, О. І. До питання про сутність характеристики освітніх стандартів зарубіжжя / О. І. Локшина. - С .189-195.
Наталевич, Н. П. Культура любові та формування сімейних взаємин / Н. П. Наталевич, Б. С. Скорик. - С .215-221.
Орлюк, О. В. Експериментальна методика навчання старшокласників регіональної історії в курсі історії України / О. В. Орлюк. - С .232-239.
Остапйовська, І. І. Негативний вплив Інтернету на студентів педагогічних спеціальностей у процесі навчання / І. І. Остапйовська. - С .239-244.
Половенко, Л. П. Сучасні тенденції удосконалення методології ефективного управління / Л. П. Половенко. - С .244-250.
Польгун, К. В. Методики інклюзивного навчання математичних дисциплін студентів з обмеженими фізичними можливостями / К. В. Польгун. - С .250-255.
Поповський, Ю. Б. Особливості сприяння розвитку творчості особливості засобами розумних технологій / Ю. Б. Поповський. - С .255-260.
Путіловська, Н. Б. З історії організації літнього відпочинку дітей : педагогічна практика С. Т. Шацького / Н. Б. Путіловська. - С .264-268.
Рябкина, Л. М. Історико-педагогічний аналіз системи оцінки над знедоленими дітьми на початку ХХ століття / Л. М. Рябкина. - С .273-278.
Самойленко, О. М. Історія становлення електронної педагогіки та її особливості / О. М. Самойленко. - С .278-282.
Сідун, М. М. Підвищення рівня мовленнєвої компетентності майбутніх викладачів англійської мови засобами тестування / М. М. Сідун. - С .286-291.
Сура, Л. Г. Ціннісне свотовідношення молоді як педагогічна проблема / Л. Г. Сура, О. Д. Шевчук. - С .291-296.
Шулик, Т. В. Вищі навчальні заклади Східної України як осередки профілактики адиктивної поведінки студентської молоді в другій половині ХХ ст. / Т. В. Шулик. - С .337-342.
Яременко, Л. Суб'єкт і об'єкт позашкільної освіти : проблема взаємодії / Л. Яременко. - С .342-348.
УДК
ББК 74я43
Рубрики: Педагогічні науки

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)

Пв 288-(1.45)
   74
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / Миколаїв. нац. ун-т ім. В. О. Сухомлинського. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 1. 45 (106) : Педагогічні науки / гол. ред. В. Д. Будак, гол. ред. сер. О. М. Пєхота. - 2014. - 181 с. - Тескт : укр., рос., англ. - Бібліогр. в кінці ст. - ISSN 2078-2128. - 70 грн.
    Содержание:
Дрозд, О. В. Формування толерантності дітей старшого дошкільного віку у поліетнічному середовищі ДНЗ / О. В. Дрозд. - С .15-20.
Желан, А. В. Формування культури поведінки дітей дошкільного віку / А. В. Желан. - С .20-24.
Іванець, Н. В. Мультикультурне виховання учнів початкової школив позакласній роботі : теоретичний аспект / Н. В. Іванець. - С .29-32.
Іващенко, Л. В. Формування індивідуальності дошкільника в колективі / Л. В. Іващенко. - С .32-37.
Калініна, Л. А. Формування творчої особистості дитини дошкільного віку засобами театрально-сценічної діяльності / Л. А. Калініна. - С .46-50.
Кардаш, І. М. Мовленнєва культура як складова загальної культури майбутнього фахівця дошкільної освіти / І. М. Кардаш. - С .50-54.
Карнаух, Л. П. Проблема гендерної соціалізації особистості в зарубіжних та вітчизняних психолого - педагогічних дослідженнях / Л. П. Карнаух. - С .54-59.
Куліш, Р. В. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до професійної діяльності / Р. В. Куліш. - С .73-77.
Кучай, Т. П. Проблема здоров'я у фізичному і психічному розвитку дитини / Т. П. Кучай. - С .77-83.
Лісовська, Т. А. Вплив музичного середовища на розвиток імпровізації в дітей дошкільного віку / Т. А. Лісовська. - С .83-87.
Луцан, Н. І. Педагогічні умови формування професійної мобільності вихователя дошкільного закладу / Н. І. Луцан. - С .87-90.
Міленіна, Г. С. Відродження педагогічних ідей вільного виховання С. Русової і М. Монтессорі в сучасній педагогічній практиці / Г. С. Міленіна. - С .90-95.
Нестеренко, В. В. Андрагонічна модель підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти в системі заочного навчання / В. В. Нестеренко. - С .95-101.
Панченко, В. О. Організація духовно-морального виховання дітей у дошкільних закладах / В. О. Панченко. - С .107-112.
Семчук, С. І. Вплив комп'ютеризованої реклами на становлення особистості дитини-дошкільника / С. І. Семчук. - С .116-121.
Соколовська, О. С. Взаємодія дошкільного навчання закладу і сім'ї у формуванні ціннісного ставлення до праці дітей старшого дошкільного віку / О. С. Соколовська. - С .121-127.
Суятинова, К. Є. Формування особистості дитини дошкільного віку в сім'ях розлучених батьків / К. Є. Суятинова. - С .131-136.
Тарасун, В. В. Фактори забеспечення якісного осмислення, інтерпретації та передачі результатів обстеження дитини-аутиста / В. В. Тарасун. - С .136-141.
Тиндюк, Н. Т. Педагогічні аспекти розвитку словника дітей дошкільного віку / Н. Т. Тиндюк. - С .145-149.
Трофаїла, Н. Д. Емоційний розвиток дітей дошкільного віку / Н. Д. Трофаїла. - С .155-159.
Філімонова, Т. В. Підготовка майбутніх учителів до патріотичного виховання молодших школярів у теорії педагогіки / Т. В. Філімонова. - С .159-163.
Хайруддинов, М. А. Тенденци и перспективы развития дошкольного образования в Украине / М. А. Хайруддинов. - С .163-168.
Шевченко, І. В. Проблеми підготовки майбутніх фахівців до навчання англійської мови дітей дошкільного віку / І. В. Шевченнко. - С .171-174.
Якименко, С. І. Етичний компонент формування світогляду дитини / С. І. Якименко. - С .174-180.
УДК
ББК 74я43
Рубрики: Педагогіка
   Освіта


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)

Пв 288-(1.47)
   74
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць. - Миколаїв : МНУ ім. В. О. Сухомлинського, 1999 - .
   Вип. 1.47(114) : Педагогічні науки / за ред. О. Я. Савченко, О. В. Сухомлинської. - 2014. - 345 с. - Текст : укр., рос., англ. - Бібліогр. в кінці ст. - 70 грн.
    Содержание:
Айзікова, Л. В. Цінності в контексті кроскультурної взаємодії / Л. В. Айзікова. - С .15-19.
Баубекова, Г. Д. Инновационные формы развития толерантности студентов / Г. Д. Баубекова, Ш. А. Кирабаева, М. Т. Шакенова. - С .19-22.
Бех, І. Д. Принцип міжособистісної спільномірності В. Сухомлинського у вирішенні проблем толерантності / І. Д. Бех. - С .22-26.
Бєлан, Г. В. Сучасні наукові підходи до вивчення спадщини В. О. Сухомлинського типологічний концепт / Г. В. Бєлан. - С .26-32.
Борзих, О. О. Місце та роль пошуково-дослідницької діяльності учнів Павлиської середньої школи в контексті педагогіки діалогу ( з догляду В. Сухомлинського) / О. О. Борзих. - С .35-39.
Борова, В. С. Виховання у старших дошкільників толерантного ставлення до дітей з недоліками звукової культури мовлення / В. С. Борова. - С .39-43.
Бричок, С. Б. Педагогічна толерантність як складова професіограми учителя (актуалізація ідей В. О. Сухомлинського) / С. Б. Бричок. - С .43-47.
Васьківська, О. Є. Розвиток толерантності старшокласників засобами діалогу в контексті педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / О. Є. Васьківська. - С .47-53.
Гончарук, В. А. Педагогіка добра В. О. Сухомлинського як основа сучасного родинного виховання / В. А. Гончарук. - С .59-63.
Григоренко, Г. І. В. О. Сухомлинський про виховання ощадливого ставлення до світу цінностей в дітей дошкільного віку / Г. І. Григоренко, Р. П. Жадан. - С .63-66.
Грцай, Ю. О. Педагогіка спілкування у спадщині В. О. Сухомлінського / Ю. О. Грцай. - С .66-70.
Гузинець, О. В. О. Сухомлинський про інноваційні технології навчання / О. Гузинець. - С .75-79.
Желан, А. В. Толерантні стосунки між вихователем і вихованцем / А. В. Желан. - С .79-84.
Жорова, І. Я. Професіоналізм учителя у вимірі гуманної педагогіки В. О. Сухомлинського / І. Я. Жорова. - С .84-88.
Йовенко, Л. І. Формування літературної сфери особистості в спадщині В. О. Сухомлинського / Л. І. Йовенко. - С .95-100.
Казанжи, І. В. Виховання толерантної поведінки молодших школярів в освітньому просторі школи І ступеня / І. В. Казанжи. - С .100-105.
Кан, Ю. Б. Особливості формування соціально-духовних цінностей студентів засобами фізичної культури / Ю. Б. Кан. - С .105-108.
Карсканова, С. В. Толерантність : від історичного екскурсу до актуальності ідей В. О. Сухомлинського / С. В. Карсканова. - С .113-117.
Кузнецова, О. А. Дослідження категорії "ставлення" у науковій спадщині В. О. Сухомлинського / О. А. Кузнецова. - С .132-137.
Куліш, Р. В. В. О. Сухомлинський про роль колективних взаємин у формуванні толерантності особистості / Р. В. Куліш. - С .141-148.
Куторжевська, Л. І. Інноваційна соціально-педагогічна діяльність в умовах сучасних інтернатних закладів освіти : педагогіка добра В. О. Сухомлинського в дії / Л. І. Куторжевська, О. А. Куторжевська. - С .148-152.
Кушнір, В. М. Досвід професіоналізації старших класів Павлиської середньої школи протягом 1956-1964 років / В. М. Кушнір. - С .157-162.
Ликов, В. Н. Формування толерантних стосунків у школі в спадщині В. О. Сухомлинського / В. Н. Ликов. - С .162-166.
Луценко, І. О. Діалог В. суххомлинського з дитиною : секрети педагогічної майстерності / І. О. Луценко. - С .166-170.
Марецька, Л. П. Використання творів В. О. сухомлинського на уроках української мови в процесі реалізації соціокультурної змістової лінії / Л. П. Марецька. - С .179-184.
Михайлов, С. А. Философский анализ контекстов высшего обазования / С. А. Михайлов. - С .184-189.
Недбаєвська, Л. С. В. О. Сухомлинський і вдосконалення фізичної освіти в загальноосвітній школі / Л. С. Недбаєвська. - С .194-198.
Німич, Г. М. Позашкільні навчальні заклади : до проблеми виховання особистості / Г. М. Німич. - С .198-203.
Одайник, С. Ф. В. О. Сухомлинський про роль керівника навчального закладу у формуванні толерантності в суб'єктів освітнього процесу / С. Ф. Одайник. - С .203-207.
Олексюк, О. Є. Толерантність як інструментальна цінність особистості успішної людини / О. Є. Олексюк. - С .207-211.
Падерно, В. В. В. О. Сухомлинський : педагогічна ідентичність / В. В. Падерно. - С .211-214.
Погромська, Г. С. Засади конструктивістських підходів до навчання в концепціях зарубіжних учених / Г. С. Погромська. - С .218-222.
Ружевич, Я. І. Толерантність як один із принципів формування цінних орієнтацій учнів / Я. І. Ружевич. - С .226-231.
Санівський, О. М. Проблема антеїзму у творчій спадщині В. Сухомлинського / О. М. Санівський. - С .231-237.
Сафонова, І. Я. Розвиток математичної компетентності у старшокласників як шлях до формування всебічно розвиненої особистості / І. Я. Сафонова. - С .237-241.
Середа, І. В. Використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського як засіб активації самовиховання студентів / І. В. Середа. - С .241-245.
Січко, І. О. Формування морально-етичних цінностей учнів у контексті педагогічних ідей В. О. Сухомлинського / І. О. Січко. - С .245-250.
Слюсаренко, Н. В. Формування толерантності та поваги до жінки у спадщині Василя Сухомлинського / Н. В. Слюсаренко, О. В. Кохановська. - С .250-255.
Стельмах, Н. В. Педагогічна культура як фактор розвитку особистості / Н. В. Стельмах. - С .255-261.
Стеценко, Н. М. Виховання толерантності у студентів на засадах міжкультурного діалогу / Н. М. Стеценко. - С .261-265.
Сургова, С. Ю. Толерантність як професійно важлива якість майбутніх соціальних працівників які здійснюють превентивну діяльність / С. Ю. Сургова. - С .265-269.
Тимченко, А. А. Використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського у викладанні історико-педагогічних дисциплін / А. А. Тимченко. - С .273-277.
Фокіна, І. О. Організація шефської допомоги в умовах дитячої громадської організації / І. О. Фокіна. - С .277-283.
Шевчук, О. С. Психолого-педагогічні умови формування культури міжособистісних стосунків у процесі підготовки студентів до роботи з людьми / О. С. Шевчук, С. П. Шевчук, І. Т. Кіщак. - С .306-311.
Шличек, О. Ю. Феномен правової свідомості майбутнього вчителя правознавства : формування та фактори попередження деформації / О. Ю. Шличек. - С .311-318.
Щербакова, Н. М. Виховання толерантності школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / Н. М. Щербакова. - С .322-326.
Яблонська, І. П. Актуальність педагогічних ідей В. Сухомлинського в сучасних підходах до соціального розвитку дітей / І. П. Яблонська, Н. В. Рогальська. - С .326-331.
Янченко, Т. В. Педологія важкого дитинства у сучасних вимірах толерантності / Т. В. Янченко. - С .335-342.
УДК
ББК 74я43
Рубрики: Педагогічні науки
   Освіта

   Педагогіка


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)

Пв 288-1(1.42)
   74
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / Миколаїв. нац. ун-т ім. В. О. Сухомлинського. - Миколаїв : МДУ ім. В. О. Сухомлинського.
   Вип. 1.42 (95) : Серія "Педагогічні науки". - 2013. - 315 с. - До 100-річчя Миколаїв. нац. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського. - Текст : укр., рос., англ. - Бібліогр. в кінці ст. - 70 грн.
    Содержание:
Андрейкова, І. Б. Педагогічний артистизм як засіб формування професійно успішної особистості майбутнього викладача іноземної мови / І. Б. Андрейкова. - С .10-16.
Артюшин, Г. М. Підвищення кваліфікації науково-педагогічного складу як вагомий чинник удосконалення професійної підготовки співробітників СБ України / Г. М. Артюшин. - С .16-20.
Артюшина, М. В. Психолого-педагогічна підготовка як складова вищої економічної освіти / М. В. Артюшина. - С .20-25.
Баубекова, Г. Д. Формирование инновационной культуры преподавателей вузов на основе педагогических ценностей / Г. Д. Баубекова. - С .29-34.
Берегова, М. І. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього педагога до попередження девінтної поведінки підлітків / М. І. Берегова, Н. В. Стельмах. - С .34-39.
Бєдакова, С. В. Празька школа Миколи Колесси / С. В. Бєдакова. - С .39-44.
Білюк, О. Г. Компетентнісний підхід у формувнні морально-ціннісних стосунків викладачів і студентів університету / О. Г. Білюк. - С .44-48.
Бутенко, В. Г. Естетична підготовка вчителя в системі університетської освіти / В. Г. Бутенко. - С .51-53.
Вєнцева, Н. О. Реформування вищої педагогічної школи України в 50-х рр. ХХ ст. / Н. О. Вєнцева. - С .57-62.
Войчун, О. В. Студентське самоврядування університету як інвестиція у розвиток якостей успішної собистості / О. В. Войчун. - С .62-65.
Делібалтова, Ю. В. Мовне питання у школах підкарпатської русі в другій половині ХІХ - пешій половині ХХ ст. / Ю. В. Делібалтова. - С .72-76.
Денчева, Л. И. Празднование дня Кирилла и Мефодия в эпоху возрождения / Л. И. Денчева. - С .76-83.
Десятов, Д. Л. Використання ментального картографування як методичного прийому вивчення життєдіяльності історичної особи на уроках історії / Д. Л. Десятов. - С .83-86.
Киктенко, А. И. Духовность человека как n-мерное пространство его жизнедеятельности / А. И. Киктенко. - С .101-106.
Кузнецова, О. А. Соціальна активність студентів як один із факторів формування успішної особистості у вищому навчальному закладі / О. А. Кузнецова. - С .116-121.
Куліш, Р. В. Використання інтерактивних методів в організації педагогічної практики студентів у вищих навчальних закладах / Р. В. Куліш. - С .121-126
Курчатова, А. В. Виховання шанобливого ставлення до батька як одна з ціннісних орієнтацій сім'ї у формуванні її моральності / А. В. Курчатова. - С .130-134.
Лисенкова, І. П. Арт-терапія як засіб формування професійно успішної особистості / І. П. Лисенкова. - С .138-140.
Луцан, Н. І. Творчість як важлива умова успішності майбутнього вчителя початкових класів / Н. І. Луцан. - С .140-144.
Паршук, С. М. Теоретичні засади самореалізації майбутнього вчителя / С. М. Паршук, Г. Х. Яворська. - С .169-175.
Петренко, О. Б. Набуття професійної гендерної компетентності як умова успішності майбутнього спеціаліста у сфері освіти / О. Б. Петренко. - С .175-182.
Пустовіт, Г. П. Філософсько-культурологічний контекст проблеми взаємодії людини і природи у змісті сучасної екологічної освіти / Г. П. Пустовіт. - С .194-202.
Ревенко, Н. В. Методи розкриття музичного образу в сучасній практиці педагога-піаніста / Н. В. Ревенко. - С .205-208.
Рехтета, Л. О. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до формування культури здорового способу життя молодших школярів / Л. О. Рехтета. - С .211-215.
Романюк, Л. М. Проблема морального виховання в українській дитячій літературі першої половини ХХ століття / Л. М. Романюк. - С .219-222.
Рускуліс, Л. В. Професійна компетентність майбутнього вчителя української мови як лінгводидактична проблема / Л. В. Рускуліс. - С .222-226.
Свірідовська, Л. М. Стилістичне оновлення жанрів фортепіанної музики творчості С. Людкевича / Л. М. Свірідовська. - С .226-231.
Семиченко, В. А. Тенденції розвитку ціннісних орієнтацій студентської молоді / В. А. Семиченко. - С .231-242.
Слятіна, І. О. Музично-естетичне виховання підлітків в системі взаємодії школи та сім'ї / І. О. Слятіна. - С .247-251.
Соцька, О. П. Особливості сприймання дітьми старшого дошкільного віку естетичної цінності природи / О. П. Соцька. - С .251-255.
Хайруддинов, М. А. Формирование инклюзивной компетентности будущих учителей как составляющая профессиональной подготовки / М. А. Хайруддинов. - С .270-275.
Шличек, О. Ю. Визначальні фактори формування правосвідомості майбутніх учителів правознавства / О. Ю. Шличек. - С .287-293.
Яблонська, Т. М. Використання рольових занять у ході вивчення педагогічних та фахових дисциплін у процесі підготовки майбутніх учителів іноземних мов / Т. М. Яблонська. - С .293-298.
Ярошинська, О. О. = Середовище як фактор виховання в педагогічній теорії та практиці (40-70-ті роки ХХ ст.) / О. О. Ярошинська. - С .302-306.
УДК
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Педагогічна освіта
   Вузівська педагогіка

   Педагогічні технології


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗРФ
Свободных экз. нет

Пв 288-3(15)
   74
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць. - Миколаїв : МНУ ім. В. О. Сухомлинського.
   № 3(50) вересень 2015 : Педагогічні науки / за ред. А. Л. Ситченка. - 2015. - 319 с. - 70 грн.
    Содержание:
Баранець, І. В. Стан сформованості усного зв'яного мовлення у дітей з порушеннями слуху / І. В. Баранець. - С .9-13.
Барановська, В. М. Змістова часимна методичної системи формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкової школи в умовах ступеневої освіти / В. М. Барановська. - С .13-18.
Берегова, М. І. Теоретичні основи деонтологічної підготовки корекційних педагогів / М. І. Берегова. - С .24-28.
Блудова, Ю. О. Сутність та основні категорії художньо-естетичного смаку / Ю. О. Блудова. - С .28-34.
Волошенко, М. О. Результати педагогічного дослідження з формування підготовленності майбутніх соціальних працівників до профілактично-корекційної роботи з підлітками девіантної поведінки / М. О. Волошенко. - С .34-38.
Ворник, М. М. Організація індивідуально-самостійної роботи студентів-філологів засобами мультимедійних технологій / М. М. Ворник. - С .38-43.
Гончар, Н. П. Сучасні підходи до професійної підготовки майбутніх вихователів у вищих навчальних закладах / Н. П. Гончар. - С .55-60.
Грицюк, Л. Наукові підходи до вивчення сутності соціальної поведінки професійно успішної особистості як основа для вирішення соціально-педагогічних проблем / Л. Грицюк, А. В. Лякішева. - С .60-66.
Задорожна-Княгницька, Л. В. Деонтологічна складова кваліфікаційних стандартів магістрів з управління освітою у США / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С .70-76.
Іваніків, Н. М. Краєзнавство як соціальна та педагогічна проблема / Н. М. Іваніків. - С .76-80.
Кисличенко, В. А. Робота логопеда з батьками у сучасних умовах / В. А. Кисличенко. - С .80-87.
Клєба, А. І. Інформаційно-комунікативна культура у професійній підготовці майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / А. І. Клєба. - С .87-91.
Княжева, І. А. Соціально-історичний досвід підготовки викладачів для вищої школи / І. А. Княжева. - С .91-96.
Козяр, М. М. Формування технічного мислення студентів засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій / М. М. Козяр, Л. В. Зубик. - С .96-102.
Койчева, Т. И. Корпоративная культура как социокультурный феномен / Т. И. Койчева. - С .109-115.
Корнещук, В. В. Конфлікт як соціально-педагогічна проблема / В. В. Корнещук. - С .115-119.
Короленко, В. Л. Проблеми підвищення якості морального виховання дітей шкільного віку / В. Л. Короленко. - С .119-123.
Кошара, Ю. М. Про стан самостійної роботи учнів з підручником української літератури ( основна школа) / Ю. М. Кошара. - С .132-138.
Крамаренко, А. М. Екологічна компетентність - невід'ємна складова підготовки майбутніх фахівців початкової освіти в умовах євроінтеграції / А. М. Крамаренко. - С .138-143.
Курілова, В. І. Східні єдиноборства як засіб всебічного розвитку студентської молоді / В. І. Курілова. - С .143-147.
Курілова, В. І. Туристично-краєзнавча робота в школі як засіб морального та фізичного розвитку підростаючого покоління / В. І. Курілова. - С .147-152.
Кухарчук, І. О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у мовній освіті вчителя-словесника / І. О. Кухарчук, Р. П. Кухарчук. - С .152-157.
Літвінова, О. В. Щодо питання організації процесу логопедичної діагностики усного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутичного спектру / О. В. Літвінова. - С .157-162.
Макаренко, І. Є. Професійноособистісна самооцінка педагога як один із важливих чинників формування його самоефективності / І. Є. Макаренко. - С .180-185.
Мельниченко, Т. В. Стан сформованості знань з української мови в учнів із тяжкими мовленнєвими розладами / Т. В. Мельниченко. - С .189-195.
Мозолюк-Коновалова, О. М. Розвиток художньо-творчих здібностей у майбутніх вчителів образотворчого мистецтва / О. М. Мозолюк-Коновалова. - С .195-200.
Мхитарян, О. Д. Методичне забезпечення корегованого навчання літератури : проблеми й перспективи / О. Д. Мхитарян. - С .200-205.
Парфанович, І. І. Комплексність профілактичного впливу як оцінка результативності функціонування системи профілактики девіантної поведінки дівчат / І. І. Парфанович. - С .215-221.
Парфентьєва, І. П. Роль рефлексії як інноваційного елементу у співацькому навчанні / І. П. Парфентьєва. - С .221-225.
Патик, Ю. В. Сутність і структура підготовленності майбутніх соціальних працівників до роботи з дітьми з обмеженими можливостями здоров'я / Ю. В. Патик. - С .225-229.
Сайко, Н. О. Гармонійне світоспиймання дітей дошкільного віку як основа процесу соціально-психологічної реабілітації / Н. О. Сайко. - С .246-251.
Середа, І. В. Підготовка філологів магістерського рівня в Україні та світі / І. В. Середа. - С .257-262.
Дофен, С. І. Діагностика співацької підготовленності майбутніх учителів музики до використання інноваційних технологій / С. І. Дофен. - С .262-267.
Сідун, М. М. Формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / М. М. Сідун. - С .267-273.
Січко, І. О. Сутність поняття "сталий розвиток" у контексті євроінтеграційних процесів сучасної освіти / І. О. Січко. - С .273-278.
Стельмах, Н. В. Педагогічна майстерність як фактор розвитку особистості дитини / Н. В. Стельмах. - С .278-284.
Тітова, Г. В. Особливості формування лідерських якостей в учнів основної школи / Г. В. Тітова. - С .289-295.
УДК
ББК 74я43
Рубрики: Педагогічна майстерність
   Педагогічна освіта

   Педагогічні технології

   Початкова освіта


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗРФ
Свободных экз. нет

Пв 288-4(15)
   74кр
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського національного університету [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака. - Миколаїв : МДУ. - Бібліогр. в кінці ст.
   № 4(51) Грудень : Педагогічні науки / за ред. А. Л. Ситченка. - 2015. - 194 с. - Текст : укр., рос., англ. - 70 грн.
    Содержание:
Александрова, О. Ф. Інтенсифікація навчання професійно-орієнтованої англійської мови у вищій школі / О. Ф. Александрова, В. К. Александров. - С .10-16.
Богуш, А. М. Витоки розвитку образного мовлення дітей старшого дошкільного віку в дослідженнях учених / А. М. Богуш. - С .24-29.
Бородіна, Н. С. Використання інноваційних технологій під час вивчення пунктуації в основній школі / Н. С. Бородіна, К. І. Курійчук. - С .29-33.
Бородіна, Н. С. Формування морфологічних умінь і навичок щколярів засобами інтерактивних технологій / Н. С. Бородіна, Т. В. Оперчук. - С .33-37.
Греб, М. М. Збагачення словникового запасу майбутніх учителів початкової школи теоретико-прикладний аспект / М. М. Греб. - С .57-77.
Каліш, В. А. Комунікативна компетентність як складник мовно-методичної підготовки сучасного вчителя / В. А. Каліш, В. О. Собко. - С .77-83.
Кравчук, О. М. Рівні володіння навичками лінгвістичного аналізу тексту в студентів - першокурсників / О. М. Кравчук. - С .95-99.
Кунашенко, О. В. Реалізація інноваційного підходу щодо розвитку комунікативної компетентності творчої особистості вчителя / О. В. Кунашенко. - С .99-102.
Луців, С. І. Мультимедійні засоби навчання як чинник розвитку пізнавальних інтересів молодших школярів на уроках української мови / С. І. Луців. - С .107-111.
Марущак, В. С. Про деякі особливості розвитку зв'язного мовлення молодших школярів / В. С. Марущак. - С .111-115.
Мусієнко-Репська, В. І. Феномен "насильство-ненасильство" в християнській педагогіці / В. І. Мусієнко-Репська. - С .126-129.
Мхитарян, О. Д. Оптимізація навчання літератури підлітків із ниським рівнем успішності / О. Д. Мхитарян. - С .129-135.
Перепелиця, О. В. Творча самореалізація особистості в системі сучасної освіти / О. В. Перепелиця. - С .151-154.
Рускуліс, Л. В. Застосування інтерактивних технологій у теоретико-методичній підготовці майбутнього вчителя української мови / Л. В. Рускуліс. - С .154-160.
Садовая, А. Ю. Игровые методы проверки знаний по русскому языку как средство активизаци деятельности студентов / А. Ю. Садовая. - С .164-169.
Гич, Г. М. Сторітелінг як цнноваційна методика формування мовної компетентності учнів ЗНЗ / Г. М. Гич. - С .188-192.
УДК
ББК 74я43кр
Рубрики: педагогіка
   вузівська педагогіка

   педагогічна освіта

   вища освіта


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗРФ
Свободных экз. нет

Пв 288-1(16)
   74
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського національного університету [Текст] : зб. наук. пр. / за ред. В. Д. Будака. - Миколаїв : МНУ. - Бібліогр. в кінці ст.
   №1(52) лютий 2016 : Педагогічні науки / за ред. А. Л. Ситченка. - 2016. - Текст: укр., рос., англ. - 60 грн
    Содержание:
Михайло, Луцик. Вплив засобів настільного тенісу на рівень спеціальної фізичної підготовленості студентів у процесі підвищення спортивної майстерності / Луцик Михайло, Сергій Пильтяй. - С .30-33.
Ляпунова, Валентина. Концептуальні засади професійної підготовки вихователів до формування толерантності у дітей дошкільного віку / Валентина Ляпунова. - С .33-39.
Слесик, Катерина. Самовизначення в умовах інформаційного суспільства : проблеми мислення і шляхи їх розв'язання / Катерина Слесик. - С .53-57.
Хомич, Ірина. Функціональний аналіз професійної діяльності майбутніх учителів музики / Ірина Хомич. - С .66-70.
Король, Анжеліка. Вища освіта України : етапи розвитку / Анжеліка Король. - С .93-98.
Кравченко-Дзонза, Олена. Педагогічні умови формування комунікативної компетентності студентів / Олена Кравченко-Дзонза. - С .98-103.
Алексєєва, Оксана. Соціально-педагогічний аспект феномену "традиція" / Оксана Алексєєва. - С .130-137.
Баландюк, Роман. Проблеми сучасного стану навчання економічної складової у змісті історії України у 9-х класах загальноосвітньої школи / Роман Баландюк. - С .137-142.
Будак, Валерій. Сучасний стан та перспективи військово-патріотичного виховання студентської молоді в університеті / Валерій Будак. - С .142-148.
Дрозд, Олена. Виховний потенціал поліетнічного середовища позашкільних навчальних закладів / Олена Дрозд. - С .157-163.
Катасонова, Юлія. Історико-теоретичні аспекти розвитку дистанційного навчання / Юлія Катасонова. - С .168-173.
Костащук, Оксана. Категорія честі : філософсько-етичний аспект / Оксана Костащук. - С .177-182.
Мішедченко, Валентина. Дидактичні основи уроку музики / Валентина Мішедченко. - С .186-191.
Патик, Юлія. Соціальні цінності майбутніх соціальних працівників / Юлія Патик. - С .199-202.
Пелісьє, Юлія. Сутність і специфіка соціальної роботи з внутрішньо переміщеними особами / Юлія Пелісьє. - С .202-206.
Шапотюк, Тетяна. Ігрова діяльність у методиці викладання англійської мови / Тетяна Шапотюк. - С .217-221.
Корякіна, Ірина. Педагогічна реабілітація дітей 6-го року життя з особливими потребами засобами образотворчої діяльності / Ірина Корякіна. - С .232-238.
Шульга, Альона. Підготовка майбутніх вчителів початкових класів до роботи з батьками молодших школярів / Альона Шульга. - С .260-265.
Бескорса, Олена. Інформаційно-комунікаційні технології як пріоритетний засіб покращення мовної освіти / Олена Бескорса. - С .265-269.
Дмитрук, Лілія. Особливості українського мовленнєвого етикету / Лілія Дмитрук. - С .273-277.
Сідун, Мар'яна. Сучасні заходи до формування готовності студентів до самостійного вивчення іноземної мови / Мар'яна Сідун. - С .298-303.
Бойченко, Марина. Літні навчальні програми як форма педагогічної підтримки обдарованих школярів у США, Канаді та Великій Британії / Марина Бойченко. - С .312-317.
Гвоздій, Світлана. Зарубіжний досвід підготовки молоді до безпечної життєдіяльності / Світлана Гвоздій. - С .317-324.
Михайліченко, Юлія. Особливості британської моделі соціально-педагогічної профілактики жорсткого поводження з дітьми в сім'ї / Юлія Михайліченко. - С .324-328.
Мосьпан, Наталя. Чинники взаємодії вищої освіти з ринком праці в Європейському Союзі / Наталя Мосьпан. - С .328-334.
Цзиншен, Хуан. Художественная культура как средство формирования духовности китайского народа / Хуан Цзиншен. - С .334-338.
УДК
ББК 74я43кр
Рубрики: Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Методи навчання

   Методика викладання

   Дидактика

   Навчання

   Дошкільна освіта

   Україна

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗРФ
Свободных экз. нет

Пв 288-2(16)
   74я431
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського Національного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака. - Миколаїв : МНУ. - Текст : укр., рос., англ. - Бібліогр. в кінці ст.
   № 2(53) травень : Педагогічні науки. - 2016. - 220 с. : іл. - 75 грн.
    Содержание:
Авраменко, Квітослава. Історичний досвід використання освітніх технологій у підготовці майбутніх педагогів в Україні (друга половина ХХ - початок ХХІ століття) / Квітослава Авраменко. - С .8-14.
Лісовська, Тетяна. Проблема професійної підготовки майбутніх фахівців з дошкільної освіти у вищих навчальних закладах / Тетяна Лісовська. - С .101-109.
Окуневич, Тетяна. Формування комунікативної компетенції учнів засобами рідної мови / Тетяна Окуневич. - С .123-128.
Розгон, Вікторія. Ретроспективний аналіз педагогічної преси дошкільного спрямування кінця ХІХ століття / Вікторія Розгон. - С .139-144.
Ружевич, Яна. Навчальна діяльність учнів із формування ціннісних орієнтацій / Яна Ружевич. - С .149-154.
Рускуліс, Лілія. Особливості організації дослідницької діяльності майбутніх учителів української мови / Лілія Рускуліс. - С .154-159.
Слуцький, Ярослав. Генеза волонтерства у структурі Корпусу миру / Ярослав Слуцький. - С .170-176.
Тесленко, Світлана. Сутність понятійного апарату національно-патріотичного виховання дітей / Світлана Тесленко. - С .186-191.
Хрипун, Дар'я. Виховна та викладацька діяльність В. Д. Сиполвського в Київській колегії Павла Галагага (1871-1874 рр.) / Дар'я Хрипун. - С .202-206.
Якименко, Світлана. Когнітивний компонент світогляду / Світлана Якименко. - С .212-216.
Губіна, Оксана. Прогностичні рекомендації британського досвіду використання елементів відкритої освіти в університетах сучасної України / Оксана Губіна. - С .216-221.
УДК
ББК 74я43
Рубрики: Педагогіка
   Дидактика

   Виховання

   Діти

   Педагогічні інновації

   Навчання

   Дошкільна освіта

   Україна

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗРФ
Свободных экз. нет

Пв 288-3(16)
   74
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського Національного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака. - Миколаїв : МНУ. - Тест : укр., рос., англ. - Бібліогр. в кінці ст.
   № 3 (54) вересень 2016 : Педагогічні науки. - 2016. - 339 с. - 75 грн.
    Содержание:
Боделан, Марина. Вуличний соціальний працівник : професійні функції / Марина Боделан. - С .19-23.
Гамза, Анна. Методична реалізація описової функції дієсловау процесі формування текстотворчих умінь / Анна Гамза. - С .29-33.
Курілова, Валентина. Пошук шляхів покращення фізичної та розумової працездатності підростаючого покоління / Валентина Курілова, Сергій Редько. - С .60-63.
Пахомова, Наталія. Психолого-педагогічні умови інтеграції методико-психологічної і педагогічної складових професійної підготовки логопедів / Наталія Пахомова. - С .66-71.
Галущенко, Вікторія. Впровадження засобів нейробіки у корекційній роботі з дітьми з порушеннями мовлення / Вікторія Галущенко. - С .110-113.
Калаур, Світлана. Характеристика толерантності як показника готовності майбутніх фахівців соціальної сфери до розв'язання конфліктів у професійній діяльності / Світлана Калаур. - С .121-127.
Кисличенко, Вікторія. Проблемилогопедичної допомоги сім'ям, які виховують дитину з порушенням мовлення / Вікторія Кисличенко. - С .127-132.
Корнещук, Вікторія. Професійна культура як мета підготовки сучасних фахівців у ВНЗ / Вікторія Корнещук. - С .132-136.
Мартинчук, Олена. Інклюзивна освіта : освітологічний контекст / Олена Мартинчук. - С .146-151.
Олексюк, Наталія. Моделювання процесу соціалізації як умова ефективності соціальної реабілітації особистості / Наталія Олексюк. - С .155-159.
Парфанович, Андрій. Актуальність профілактики сімейного насильства серед молодих пар / Андрій Парфанович. - С .159-163.
Стельмах, Ніна. Культура педагогічного спілкування - основа деонтологічної культури педагога / Ніна Стельмах. - С .168-173.
Фрицюк, Валентина. Структура готовності до безперервного професійного саморозвитку майбутніх педагогів / Валентина Фрицюк. - С .173-177.
Крамаренко, Алла. Підготовка вчителя нової формації для початкової школи в умовах сталого розвитку суспільства / Алла Крамаренко. - С .187-192.
Дружененко, Раїса. Дидактичні основи формування комунікативно-прагматичної компетентності майбутнього вчителя української мови і літератури / Раїса Дружененко. - С .205-211.
Сіранчук, Наталія. Основні принципи формування лексичної компетентності молодшого школяра / Наталія Сіранчук. - С .222-227.
Білоконь, Галина. Етапи гуманізації системи реформування вищої освіти в Україні у другій половині ХХ - початку ХХІ століття / Галина Білоконь. - С .233-237.
Возна, Зоя. Контекстний підхід у професійній підготовці майбутніх учителів суспільних дисциплін / Зоя Возна. - С .237-242.
Зеркаль, Микола. Вища освіта України в роки незалежності : етапи, періодизація, проблеми / Микола Зеркаль. - С .246-251.
Нікора, Анна. Аксіологічні основи розвитку особистості студента в освітньо-виховному середовищі університету / Анна Нікора. - С .263-268.
Старєва, Анна. Формування предметно-методичної компетентності майбутнього вчителя-суспільствознавця : операційно-діяльнісний блок моделі / Анна Старєва. - С .274-280.
Воронцова, Катерина. Соціально-економічний вплив на освітню підготовку правознавців в Україні (у другій половині ХХ - на початку ХХІ століття) / Катерина Воронцова. - С .290-294.
Гош, Вікторія. Особливості розвитку теорії внутрішньошкільного контролю у вітчизняній педагогіці у 70-80-ті роки ХХ століття / Вікторія Гош. - С .294-300.
УДК
ББК 74я43
Рубрики: Педагогіка
   Дидактика

   Виховання

   Діти

   Педагогічні інновації


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗРФ
Свободных экз. нет

Пв 288-(1.33)
   37
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського Національного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака, О. М. Пєхоти. - Миколаїв : МНУ. - Текст : укр., рос., англ. - Бібліогр. в кінці ст.
   № 1.33 : Педагогічні науки. - 2011. - 187 с. - До 100-річчя Миколаїв. нац. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського. - 50 грн.
    Содержание:
Кремінь, В. Г. Освіта в структурі цивілізаційних змін / В. Г. Кремінь. - С .7-9.
Савченко, О. Я. Якість початкової освіти : сутність і чинники впливу / О. Я. Савченко. - С .9-16.
Ничкало, Н. Г. Педевтологічні пошуки в педагогічній науці / Н. Г. Ничкало. - С .16-22.
Зязюн, І. А. Освітні парадигми та педагогічні технології у вимірах філософії освіти / І. А. Зязюн. - С .22-27.
Солдатенко, М. М. Теоретичні аспекти пізнавльної діяльності / М. М. Солдатенко. - С .27-32.
Будак, В. Д. Інноваційний розвиток Інституту педагогічної освіти / В. Д. Будак. - С .32-37.
Пєхота, О. М. Формування технологічної культури сучасного викладача / О. М. Пєхота. - С .37-44.
Еркуль, Юстіна. Асоціація педагогічної освіти в Європі / Юстіна Еркуль. - С .44-45.
Соколова, І. І. Педагогическое образование: тенденции развития / І. І. Соколова. - С .45-51.
Цзихуа, Лі. Використання педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського в освітньому просторі КНР / Лі Цзихуа. - С .51-54.
Isil, Acikalin. Preservice teachers' gender differences in language when reflecting on ICT / Acikalin Isil. - С .54-56.
Köse, Göl Durmusoglu. English learnerse' profiles of productive vocabulary : A Study with ELT Majors / Göl Durmusoglu Köse. - С .56-60.
Глузман, О. В. Економічні та організаційно-педагогічні умови розвитку регіонально-педагогічної системи освітніх ресурсів вищої освіти / О. В. Глузман. - С .60-66.
Радул, В. В. Особливості порофесійної соціалізації особистості / В. В. Радул. - С .66-72.
Середа, І. В. Технологія самовиховання особистості як засіб виховної роботи в сучасному університеті / І. В. Середа. - С .72-75.
Шарієва, Н. В. Музейно-освітнє середовище як складова соціальнокультурного і психодидактичного освітнього простору ВНЗ / Н. В. Шарієва. - С .75-79.
Тарасова, С. М. Технологія педагогічного менеджменту / С. М. Тарасова. - С .79-82.
Адаменко, О. О. Технологія персоніфікованого підходу як засіб удосконалення підготовки майбутніх педагогів / О. О. Адаменко. - С .82-85.
Задоя, Є. С. Дидактичні умови організації групових форм навчальної роботи / Є. С. Задоя. - С .85-94.
Тимченко, А. А. Проблема дитячої обдарованості в сучасній педагогіці : технологічний підхід / А. А. Тимченко. - С .94-97.
Сігаєва, Л. Є. Тенденції розвитку освіти дорослих в Україні в другій половині ХХ ст. / Л. Є. Сігаєва. - С .97-101.
Тихонова, Т. В. Інформаційно-комунікаційні технології професійної діяльності педагога : сутність поняття / Т. В. Тихонова. - С .101-105.
Манькусь, І. В. Осолибливості підготовки майбутнього вчителя фізики до використання освітніх технологій / І. В. Манькусь. - С .105-108.
Єрмакова, І. П. Підготовка майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін до використання дослідницької технології у профусійній діяльності : результати дослідження / І. П. Єрмакова. - С .108-112.
Каушант, Т. М. Особливості підготовки майбутніх фахівців із комп'терних наук у вищому навчальному закладі І-ІІ рівнів акредитації / Т. М. Каушант. - С .112-116.
Прасол, Н. О. Особливості підготовки майбутніх вчителів початкових класів в умовах кредитно-трансферної системи організації навчального процесу / Н. О. Прасол. - С .116-120.
Коган, Г. В. Підготовка вчителя у Швеції / Г. В. Коган. - С .120-124.
Шмотіна, О. М. Шведська модель педагогічної освіти / О. М. Шмотіна. - С .124-128.
Єфімова, В. М. Здоров'язбережувальні технології в системі підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін / В. М. Єфімова. - С .131-135.
Тюфекчи, В. Исторические истоки музыкального образования в Турции / В. Тюфекчи. - С .135-140.
Зуб, К. Художньо-творча дыяльнысть майбутнього вчителя музичного мистецтва / К. Зуб. - С .140-143.
Парфентьєва, І. П. Музично-педагогічна діяльність Нестора Городовенко (на прикладі вивчення творів А. Веделя) / І. П. Парфентьєва. - С .143-147.
П'ятницька-Позднякова, І. С. Духовність як інтегральна складова мистецтва / І. С. П'ятницька-Позднякова. - С .147-151.
Марущак, В. С. Формування національної свідомості майбутнього учителя початкових класів / В. С. Марущак. - С .151-155.
Зубенко, Т. В. Формування готовності майбутнього вчителя до реалізації комунікативного підходу в навчання іноземної мови учнів початкової школи / Т. В. Зубенко. - С .155-159.
Лазарєв, М. І. Розвиток навчальної літератури з неруйнівного контролю як методичної системи / М. І. Лазарєв. - С .1159-164.
Попов, О. А. Соціально-педагогічна характеристика молодіжного контингенту в Німеччині / О. А. Попов. - С .164-169.
Пальчук, М. Модель професійної освіти і навчання в Румунії - п'ятий етап європейської інтеграції / М. Пальчук. - С .1169-174.
Федак, С. А. Використання інтернет-ресурсів під час навчання письма англійською мовою студентів вищих навчальних закладів / С. А. Федак. - С .174-180.
Фіногенов, Ю. С. Світовий досвід адаптації системи фізичного виховання військовослужбовців в умовах сучасного реформування збройних сил / Ю. С. Фіногенов. - С .180-185.
Толочик, А. І. Сучасні тенденції підготовки вчителів у Великобританії / А. І. Толочик. - С .128-131.
УДК
Рубрики: Педагогіка
   Вузівська педагогіка

   Педагогічні технології

   Україна

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Будака, В. Д. \ред.\; Пєхоти, О. М. \ред.\ ДГН
Свободных экз. нет

Пв 288-2(61)
   37
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського Національного університету імені В.О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / Миколаїв. нац. ун-т ім. В. О. Сухомлинського; редкол. В. Будак [та ін.]. - Миколаїв : МНУ ім. Сухомлинського. - Текст: укр., рос., англ.- Бібліогр. в кінці ст. - ISSN 2518-7813.
   № 2(61) травень 2018 : Педагогічні науки. - 2018. - 361 с. - 60 грн.
    Содержание:
Богдан, Вікторія. Модель використання хмарних сервісів Google в управлінні освітньою діяльністю закладу дошкільної освіти / Вікторія Богдан, Юлія Носенко. - С .29-35.
Бузенко, Ірина. Еколого-валеологічна компетентність у підготовці майбутнього вчителя / Ірина Бузенко. - С .35-40.
Білявська, Тетяна. Формування мовної компетентності майбутніх учителів початкової школи в процесі професійної підготовки / Тетяна Білявська. - С .40-44.
Кан, Ван. Організаційно-накопичувальний стан формування емоційно-образного мислення стедентів факультетів мистецтв педагогічних університетів / Ван Кан. - С .44-49.
Ходос, Євген. Діагностика готовності до професійної діяльності у майбутніх викладачів закладів вищої освіти / Євген Ходос, Оксана Васюк. - С .52-57.
Гавран, Ірина. Аналіз проблеми формування творчої особистості студентів у галузі аудіовізуального мистецтва / Ірина Гавран. - С .57-63.
Галущак, Ірина. Наукові підходи до формування правової компетентності майбутніх економістів / Ірина Галущак. - С .63-68.
Гевко, Ігор. Геоінформаційні системи і технології як інноваційні інструменти регіонального управління / Ігор Гевко. - С .68-76.
Голубицька, Надія. Етнопедагогічна культура майбутніх учителів музичного мистецтва як система і цілістність / Надія Голубицька. - С .76-81.
Кзанжа, Ірина. Використання педагогіки партнерства у підготовці майбутніх фахівців для нової української школи / Ірина Кзанжа. - С .97-102.
Кедіс, Олег. Актуалізація змісту навчального процесу у відповідності з потребами соціуму і культурному середовищу / Олег Кедіс, Антон Ладний, Анатолій Левченко. - С .111-116.
Кучай, Олександр. Вдосконалення освітнього процесу засобами мультимедіййних технологій / Олександр Кучай, Тетяна Кучай, Орос Ільдіко. - С .132-137.
Лебідь, Ольга. Змістовий компонент системи формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури / Ольга Лебідь. - С .144-150.
Малихіна, Яна. Інформаційні технології в управлінні фінансами закладу вищої освіти як компонент взаємодії із зовнішнім середовищем / Яна Малихіна. - С .169-173.
Марущак, Валентина. Культура професійного мовлення студента як запорука успішності майбутнього педагога дошкільної та початкової освіти / Валентина Марущак. - С .173-178.
Олексюк, Оксана. Методичні засади формування лідерських якостей у студентів університету / Оксана Олексюк. - С .195-200.
Рассказова, Ольга. Моніторингово-діагностичні дослідження розвитку соціальності учнів у класному середовищі як умова успішного навчання дітей з особливими освітніми потребами у новій українській школі / Ольга Рассказова. - С .232-239.
Рускуліс, Лілія. Формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя української мови : дослідно-експериментальна робота / Лілія Рускуліс. - С .239-251.
Сарновська, Наталія. Формування іншомовної комунікативної компетентності у майбутніх фахівців сфери туристичного бізнесу / Наталія Сарновська. - С .251-256.
Староста, Володимир. Методи інтерактивного навчання : сутність, класифікація / Володимир Староста. - С .256-262.
У, Сінмей. Діагностування готовності магістрантів вищих закладів педагогічної освіти України до інструментально-виконавської діяльності / Сінмей У. - С .282-287.
Харківська, Алла. Організація та контроль проходження практики майбутніми педагогами в закладах освіти / Алла Харківська. - С .294-300.
Хлопик, Ірина. Історія розвитку проблеми лінгвістики / Ірина Хлопик. - С .300-304.
Яблонська, Тетяна. Чинники саморозвитку студента в ракурсі реформування системи вищої освіти / Тетяна Яблонська. - С .333-338.
УДК
Рубрики: Педагогіка
   Педагогічні науки


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Будак, В. \ред.\; Миколаїв. нац. ун-т ім. В. О. Сухомлинського ОК
Свободных экз. нет

Пв 288-4(59)
   37
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського Національного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / Миколаїв. нац. ун-т ім. В. О. Сухомлинського; редкол. В. Д. Будак [та ін.]. - Миколаїв : МНУ ім. Сухомлинського. - Текст: укр., рос., англ. - Бібліогр. в кінці ст. - ISSN 2518-7813.
   № 4(59) грудень 2017 : Педагогічні науки. - 2017. - 571 с. - 60 грн.
    Содержание:
Андрійченко, Геннадій. Військово-патріотичне виховання учнів та студентської молоді, формування української національної ідеї-основа нової концепції освітньої політики України / Геннадій Андрійченко, Станіслав Кучирина. - С .13-18.
Ануфрієва, Ольга. Критеріальна база виявлення готовності майбутніх інженерів до професійної самореалізації в процесі навчальних практик / Ольга Ануфрієва. - С .18-22.
Богуш, Алла. Сутність феномена "образ" у площині образного мовлення дітей / Алла Богуш, Ірина Попова. - С .42-47.
Бондар, Володимир. Рефлексія у системі управління розвитком самоефективності вчителя / Володимир Бондар, Ірина Макаренко. - С .47-53.
Бортнікова, Олена. Ретроспективний аналіз філософських, психологічних, економічних і педагогічних ідей адаптивного стилю лідерства особистості / Олена Бортнікова. - С .53-59.
Бриль, Юлія. Становлення освітнього простору як складової професійної підготовки фахівців-документознавців / Юлія Бриль. - С .59-68.
Бугаєвський, Ігор. Прооблеми правового виховання та правової культури молоді в Україні / Ігор Бугаєвський, Товстопят. - С .68-74.
Біда, Олена. Стратегі вдосконалення освітньої діяльності в процесі підвищення кваліфікації прцівників дошкільних навчальних закладів в Україні / Олена Біда, Людмила Прокопенко, Антоніна Чичук. - С .89-93.
Вдовиченко, Раїса. Теоретичні аспекти проблеми формування системи ціннісних орієнтацій студентської молоді / Раїса Вдовиченко. - С .125-130.
Великжаніна, Дар'я. Акценти фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з підлітками в умовах розбудови нової української школи / Дар'я Великжаніна. - С .135-140.
Войтович, Оксана. Критерії, показники та рівні сформованості технологічної компетентності майбутніх екологів / Оксана Войтович. - С .144-148.
Галущак, Ірина. Правова компетентність як складова процесу професійної підготовки економіста / Ірина Галущак. - С .148-152.
Гусаченко, Оксана. Формування творчого потенціалу підлітків як музично-педагогічна проблема / Оксана Гусаченко. - С .168-172.
Демченко, Ірина. Концепція підготовки майбутнього вчителя до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти / Ірина Демченко, Іренеуш Пижик. - С .172-178.
Дрозд, Олена. Формування національної самосвідомості особистості в умовах університету / Олена Дрозд. - С .178-182.
Дутковська, Роксолана. Корекційна спрямованість індивідуального навчання дітей з інтелектуальною неповносправністю, ускладненою порущенням прцесів нейродинаміки / Роксолана Дутковська. - С .189-193.
Зінукова, Наталія. Структурні компоненти фахової компетентності перекладача : усний послідовний переклад / Наталія Зінукова. - С .205-211.
Іозіс, Іванна. Основні складові формування професійної культури у педагогічній теорії / Іванна Іозіс. - С .211-217.
Колесник, Алла. Педагогічне керівництво навчально-професійною діяльністю студентів / Алла Колесник. - С .246-250.
Компаній, Олена. Робота над текстом-міркування на завершальному етапі початкової мовної освіти / Олена Компаній. - С .250-254.
Кондур, Оксана. Інноваційний менеджмент у системі управління вищим навчальним закладом / Оксана Кондур. - С .254-259.
Кузьменко, Наталя. Застосування різноманітних форм позаудиторної виховної роботи з урахуванням індивідуальних інтересів і потреб студентів / Наталя Кузьменко. - С .270-275.
Кузьмінський, Анатолій. Деякі аспекти впровадження і використання передового педагогічного досвіду в університеті / Анатолій Кузьмінський. - С .275-280.
Кучай, олександр. Особливості дистанційного навчання у вищій школі / олександр Кучай. - С .292-295.
Микитюк, Володимир. Форми і методи дидактичного впливу Івана Франка / Володимир Микитюк. - С .340-346.
Митцева, Ольга. Професійний імідж сучасного фахівця : соціально-педагогічний аспект / Ольга Митцева. - С .346-351.
Мірошниченко, Віта. Формування готовності майбутніх філологів до педагогічної діяльності / Віта Мірошниченко. - С .351-357.
Моренко, Ольга. Формування готовності до професійного самовдосконалення майбутніх працівників соціальної сфери в процесі фахової підготовки / Ольга Моренко. - С .357-363.
Нелін, Євген. Психоаналітична педагогіка як новітня концепція в освіті постнекласичного суспільства / Євген Нелін. - С .363-368.
Олексюк, Оксана. Лідерські риси та якості як складові структкри особистості лідера / Оксана Олексюк. - С .372-380.
Оліяр, Марія. Інноваційні технології формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи / Марія Оліяр. - С .386-391.
Попович, Анжеліка. Стилістичний аналіз тексту як методнавчання майбутніх учителів української мови і літератури / Анжеліка Попович. - С .426-432.
Преснер, Руслана. Сучасні підходи до іншомовної граматичної компетенції студентів немовних спеціальностей / Руслана Преснер. - С .432-437.
Ручинська, Наталія. Теоретико-методологічні підходи до підготовки бакалаврів в умовах поєднання форм навчання / Наталія Ручинська. - С .461-465.
Симоненко, Наталія. Змістові основи організації самостійної роботи студентів-медиків у вищих навчальних закладах США / Наталія Симоненко. - С .471-478.
Соколовська, Олександра. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами / Олександра Соколовська. - С .482-488.
Сотер, Марія. Критерії, показники і рівні сформованості готовності майбутніх інженерів-судномеханіків до міжкультурноїт комунікації / Марія Сотер. - С .494-499.
Туртаєв, Юрій. Історичний генезис ідеї військово-патріотичного виховання молоді в українському суспільстві / Юрій Туртаєв, Сергій Ольшанський. - С .518-523.
Тітова, Ганна. Зміст методики підготовки майбутніх учителів фізичної культури до формування спортивних лідерських якостей в учнів основної школи / Ганна Тітова. - С .523-529.
Няньхуа, Чжан. Структура художньо-інформаційної компетентності студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів / Чжан Няньхуа. - С .534-538.
Шама, Ірина. Переваги та обмеження використання кейс-технології у процесі формування індивідуального стилю професійної діяльності майбутніх учителів / Ірина Шама. - С .542-547.
Шаров, Сергій. Розробка експертної системи для проведення порівняльного аналізу освітніх метаоб'єктів / Сергій Шаров, Володимир Єремєєв, Ростислав Печерський. - С .547-552.
Ястремська, Світлана. Інтерактивні електронні освітні ресурси в дистанційній професійній підготовці майбутніх магістрів сестринської справи / Світлана Ястремська. - С .566-569.
УДК
Рубрики: Педагогіка
   Педагогічні науки


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Будак, В. Д. \ред.\; Миколаїв. нац. ун-т ім. В. О. Сухомлинського ОК
Свободных экз. нет