Главная Упрощенный режим Описание Шлюз Z39.50
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


БД бібліографічних описів статей з періодичних видань - результаты поиска

Вид поиска

Лічільник відвідувань
Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационный краткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>U=37.091.33<.>)
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 20
1.

Вовдюк Л. В. Сучасні інтерактивні методи проведення занять /Л. В. Вовдюк // Безпека життєдіяльності, 2018,N N 2.-С.11-14.
2.

Ринчковська Т. Лепбук для реалізації ідей сталого розвитку/Т. Ринчковська, С. Соломонюк // Дошкільне виховання, 2018,N N 3.-С.30-31.
3.

Шапран О. Поняття "стратегії навчання" і "технології навчання": спільне та відмінне у сутнісних ознаках/О. Шапран, Ю. Шапран // Рідна школа, 2018,N N 3/4.-С.18-22.
4.

Либа О. Лепбук за казками В. Сухомлинського/О. Либа // Дошкільне виховання, 2018,N N 10.-С.20.
5.

Свінченко І. А. Інтерактивне навчання/І. А. Свінченко // Біологія, 2018,N N 31/32.-С.65-79.
6.

Романовська О. Застосування асоціативних методів навчання в підготовці магістрів освітніх наук/О. Романовська // Теорія і практика управління соціальними системами, 2019,N N 1.-С.28-39
7.

Сікорський П. Формування нових технологій навчання у закладах вищої освіти/П. Сікорський, І. Колодій // Вища освіта України, 2019,N N 2.-С.68-76
8.

Методичні рекомендації про викладання навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти в 2019/2020 навчальному році // Іноземні мови в школах України, 2019,N N 4.-С.2-16.
9.

Редько В. Компетентнісне спрямування процесу навчання іноземних мов учнів 1-4 класів - виклики нової української школи/В. Редько // Іноземні мови в школах України, 2019,N N 5.-С.2-4.
10.

Євдокимова Н. В. Екскурсійна діяльність в умовах упровадження STEM-освітніх технологій у закладах загальної середньої освіти/Н. В. Євдокимова // Педагогічна майстерня, 2020,N N 2.-С.12-17.
11.

Гончар А. А. Структура і методика інтерактивного уроку (з досвіду роботи)/А. А. Гончар // Нива знань, 2020,N N 1.-С.14-16.
12.

Калюжна О. А. Скарби і таємниці українського національного костюму/О. А. Калюжна // Нива знань, 2020,N N 1.-С.26-28.
13.

Субботіна Л. Едьютейнмент як технологія формування ключових компетентностей на уроках зарубіжної літератури/Л. Субботіна // Зарубіжна література в школах України, 2020,N N 5.-С.7-9.
14.

Васюта П. Найбільш ефективні методи організації навчання/П. Васюта // Безпека життєдіяльності, 2020,N N 5.-С.9.
15.

Євдокимова Н. В. Екскурсійна діяльність в умовах упровадження STEM-освітніх технологій у закладах загальної середньої освіти/Н. В. Євдокимова // Географія, 2020,N N 15/16.-С.2-3.
16.

Винничук Р. Природа креативності та її роль в освітньому процесі/Р. Винничук // Вища школа, 2020,N N 10.-С.47-58.
17.

Ткачук С. В. Дистанційні комунікації як інноваційний підхід в сфері освіти: маркетингові перспективи та переваги/С. В. Ткачук, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Формування ринкових відносин в Україні, 2021,N N 6.-С.40-47.
18.

Новікова-Ріус А. Формування артикуляційних навичок як основа розвитку (формування) фонетичної компетенції/А. Новікова-Ріус // Іноземні мови в школах України, 2021,N N 5.-С.40-41.
19.

Коткова Н. Як формувати мовленнєві навички в молодших школярів/Н. Коткова // Іноземні мови в школах України, 2021,N N 5.-С.44-47.
20.

Халемендик Н. Навчання переказу як виду монологічного мовлення/Н. Халемендик // Іноземні мови в школах України, 2021,N N 5.-С.48-59.
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)