001 Н 34 Наукові праці [Текст] : наук.-метод. журн. / Миколаїв. держ. гуманіт. ун-т "Києв.-Могилян. Акад."; Л. П. Клименко (голов. ред.) [та ін.]. - Миколаїв : Вид-во МДГУ ім. П. Могили. - (Наукові праці / Миколаїв. держ. гуманіт. ун-ту ім. П. Могили ; т. 20). - На обкл. в підзаг.: Історія. Техніка. Екологія. Філологія. Економіка. Педагогіка. Політологія. - Бібліогр. в кінці ст. - ISSN 1609-7742. Вип. 7 : Серія "Педагогіка". - 2002. - 175 с. : іл. - 15 грн. Содержание: Огірко, О. В. Християнська етика в університетській системі освіти / О. В. Огірко. - С .7-15. Мещанінов, О. П. Духовність професіонала в контексті концепції сталого розвитку особистості / О. П. Мещанінов. - С .15-23. Ромакін, В. В. Академічна чесність у вищій освіті / В. В. Ромакін. - С .23-29. Товажнянський, Л. Л. Технологія педагогічного проектування системи формування гуманітарно-технічної еліти / Л. Л. Товажнянський. - С .29-34. Ігнатюк, О. А. Педагогічні умови забезпечення ефективної підготовки гуманітарно-технічної еліти / О. А. Ігнатюк. - С .34-39. Бондаренко, В. В. Соціокультурна компетенція як складова формування сучасного управління / В. В. Бондаренко. - С .39-43. Горбунова, К. М. Діагностика навичок нестандартного творчого мислення у студентів інженерних спеціальностей / К. М. Горбунова. - С .43-47. Пєхота, О. М. Сучасні підходи до педагогічної підготовки вчителя іноземної мови: концеація, зміст, модель, перспективи розвитку / О. М. Пєхота. - С .47-53. Букач, М. М. Якість знань як соціальна проблема / М. М. Букач. - С .53-60. Козляковський, П. А. Психологічні відмінності традиційної й інноваційної стратегії організації освіти / П. А. Козляковський. - С .60-65. Шклярський, Ю. О. Орієнтир - соціальна сфера / Ю. О. Шклярський. - С .65-69. Мельніченко, В. В. Система організаційно-педагогічних умов управління професійно-технічним училищем сільськогосподарського профілю в соліології освіти / В. В. Мельніченко. - С .69-77. Кондратенко, Ю. П. Основні напрямки і перспективи багатовекторної неперервної освіти / Ю. П. Кондратенко. - С .77-81. Лейфура, В. М. Навчальні модулі як ефективний засіб організації самостійної роботи студентів в умовах рейтингової системи / В. М. Лейфура. - С .81-84. Старєва, А. М. Підготовка студентів історичного факультету до реалізації особистісно орієнтованого навчання / А. М. Старєва. - С .84-90. Савенкова, Л. О. Педагогічний контакт у професійному спілкуванні педагога / Л. О. Савенкова. - С .90-98. Нор, К. Ф. Використання групових форм навчання студентів університету на заняттях педагогічного циклу / К. Ф. Нор. - С .98-102. П'ятницька-Позднякова, І. С. Науково-педагогічні дослідження в системі вищої школи / І. С. П'ятницька-Позднякова. - С .102-109. Іванова, В. Л. Комплексне естетичне виховання -пріоритетний напрямок діяльності Центрів естетичного виховання школярів / В. Л. Іванова. - С .109-114. Ляшенко, О. В. Духовність нації - проблема номер один / О. В. Ляшенко. - С .114-118. Даниленко, І. І. Використання принципу цілісного аналізу віршованого твору у вузівській практиці : (на матеріалі поезії Л. Костенко "Спини мене отямся і отям...") / І. І. Даниленко. - С .118-123. Халамендик, В. Д. Соціально-економічні передумови становлення та розвитку педагогічної освіти Півдня України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / В. Д. Халамендик. - С .123-135. Редькіна, Л. І. Становлення системи початкової світської і духовно-релігійної освіти караїмів Криму наприкінці ХІХ - початку ХХ століття / Л. І. Редькіна. - С .135-141. Зейферт, Е. И. Строфика жанра отрыфка в русской поэзии первой трети ХІХ века : (науч.-метод. образец анализа строфической формы) / Е. И. Зейферт. - С .141-147. Харабет, В. В. Соціально-політичні умови проектування педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .147-153. Захарова, Л. Г. Проблема попередження насильства в сім'ї та формування асертивності у дівчат раннього юнацького віку / Л. Г. Захарова. - С .153-158. Довгань, Н. Ю. Умови підвищення педагогічної активності батьків трудних підлітків у соціально-педагогічному комплексі / Н. Ю. Довгань. - С .158-163. Вишневський, С. А. Формування світогляду студентів у контексті соціально-побутової культури / С. А. Вишневський. - С .163-167. Захарова, Л. Г. Проблема попередження насильства в сім'ї та формування асертивності у дівчат раннього юнацького віку / Л. Г. Захарова : 153-158. Довгань, Н. Ю. Умови підвищення педагогічної активності батьків трудних підлітків у соціально-педагогічному комплексі / Н. Ю. Довгань. - С .158-163. Вишневський, С. А. Формування світогляду студентів у контексті соціально-побутової культури / С. А. Вишневський. - С .163-167. Яремчук, О. М. Про роль елементарних частинок у структурі сучасної фізичної картини світу / О. М. Яремчук. - С .153-158. Довгань, Н. Ю. Умови підвищеня педагогічної активності батьків трудних підлітків у соціально-педагогічному у соціально-педагогічному комплексі / Н. Ю. Довгань. - С .158-163. Вишневський, С. А. Формування світогляду студентів у контексті соціально-побутової культури / С. А. Вишневський. - С .163-167. Яремчук, О. М. Про роль елеметарних частинок у структурі сучасної фізичної картини світу / О. М. Яремчук. - С .167-171. Балицький, О. І. Озброєння майбутнього класного керівника сучасними технологіями виховної діяльності / О. І. Балицький. - С .171-175.
Рубрики: Наукові праці Наукові дослідження Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Доп.точки доступа: Клименко, Л. П. \ред.\; Миколаїв. держ. гуманіт. ун-т "Києв.-Могилян. Акад." Экземпляры всего: 1 ЗРФ (1) Свободны: ЗРФ (1) |