001
   Н 34


    Наукові праці [Текст] : наук.-метод. журн. / Миколаїв. держ. гуманіт. ун-т "Києв.-Могилян. Акад."; Л. П. Клименко (голов. ред.) [та ін.]. - Миколаїв : Вид-во МДГУ ім. П. Могили. - (Наукові праці / Миколаїв. держ. гуманіт. ун-ту ім. П. Могили ; т. 20). - На обкл. в підзаг.: Історія. Техніка. Екологія. Філологія. Економіка. Педагогіка. Політологія. - Бібліогр. в кінці ст. - ISSN 1609-7742.
   Вип. 7 : Серія "Педагогіка". - 2002. - 175 с. : іл. - 15 грн.
    Содержание:
Огірко, О. В. Християнська етика в університетській системі освіти / О. В. Огірко. - С .7-15.
Мещанінов, О. П. Духовність професіонала в контексті концепції сталого розвитку особистості / О. П. Мещанінов. - С .15-23.
Ромакін, В. В. Академічна чесність у вищій освіті / В. В. Ромакін. - С .23-29.
Товажнянський, Л. Л. Технологія педагогічного проектування системи формування гуманітарно-технічної еліти / Л. Л. Товажнянський. - С .29-34.
Ігнатюк, О. А. Педагогічні умови забезпечення ефективної підготовки гуманітарно-технічної еліти / О. А. Ігнатюк. - С .34-39.
Бондаренко, В. В. Соціокультурна компетенція як складова формування сучасного управління / В. В. Бондаренко. - С .39-43.
Горбунова, К. М. Діагностика навичок нестандартного творчого мислення у студентів інженерних спеціальностей / К. М. Горбунова. - С .43-47.
Пєхота, О. М. Сучасні підходи до педагогічної підготовки вчителя іноземної мови: концеація, зміст, модель, перспективи розвитку / О. М. Пєхота. - С .47-53.
Букач, М. М. Якість знань як соціальна проблема / М. М. Букач. - С .53-60.
Козляковський, П. А. Психологічні відмінності традиційної й інноваційної стратегії організації освіти / П. А. Козляковський. - С .60-65.
Шклярський, Ю. О. Орієнтир - соціальна сфера / Ю. О. Шклярський. - С .65-69.
Мельніченко, В. В. Система організаційно-педагогічних умов управління професійно-технічним училищем сільськогосподарського профілю в соліології освіти / В. В. Мельніченко. - С .69-77.
Кондратенко, Ю. П. Основні напрямки і перспективи багатовекторної неперервної освіти / Ю. П. Кондратенко. - С .77-81.
Лейфура, В. М. Навчальні модулі як ефективний засіб організації самостійної роботи студентів в умовах рейтингової системи / В. М. Лейфура. - С .81-84.
Старєва, А. М. Підготовка студентів історичного факультету до реалізації особистісно орієнтованого навчання / А. М. Старєва. - С .84-90.
Савенкова, Л. О. Педагогічний контакт у професійному спілкуванні педагога / Л. О. Савенкова. - С .90-98.
Нор, К. Ф. Використання групових форм навчання студентів університету на заняттях педагогічного циклу / К. Ф. Нор. - С .98-102.
П'ятницька-Позднякова, І. С. Науково-педагогічні дослідження в системі вищої школи / І. С. П'ятницька-Позднякова. - С .102-109.
Іванова, В. Л. Комплексне естетичне виховання -пріоритетний напрямок діяльності Центрів естетичного виховання школярів / В. Л. Іванова. - С .109-114.
Ляшенко, О. В. Духовність нації - проблема номер один / О. В. Ляшенко. - С .114-118.
Даниленко, І. І. Використання принципу цілісного аналізу віршованого твору у вузівській практиці : (на матеріалі поезії Л. Костенко "Спини мене отямся і отям...") / І. І. Даниленко. - С .118-123.
Халамендик, В. Д. Соціально-економічні передумови становлення та розвитку педагогічної освіти Півдня України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / В. Д. Халамендик. - С .123-135.
Редькіна, Л. І. Становлення системи початкової світської і духовно-релігійної освіти караїмів Криму наприкінці ХІХ - початку ХХ століття / Л. І. Редькіна. - С .135-141.
Зейферт, Е. И. Строфика жанра отрыфка в русской поэзии первой трети ХІХ века : (науч.-метод. образец анализа строфической формы) / Е. И. Зейферт. - С .141-147.
Харабет, В. В. Соціально-політичні умови проектування педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .147-153.
Захарова, Л. Г. Проблема попередження насильства в сім'ї та формування асертивності у дівчат раннього юнацького віку / Л. Г. Захарова. - С .153-158.
Довгань, Н. Ю. Умови підвищення педагогічної активності батьків трудних підлітків у соціально-педагогічному комплексі / Н. Ю. Довгань. - С .158-163.
Вишневський, С. А. Формування світогляду студентів у контексті соціально-побутової культури / С. А. Вишневський. - С .163-167.
Захарова, Л. Г. Проблема попередження насильства в сім'ї та формування асертивності у дівчат раннього юнацького віку / Л. Г. Захарова : 153-158.
Довгань, Н. Ю. Умови підвищення педагогічної активності батьків трудних підлітків у соціально-педагогічному комплексі / Н. Ю. Довгань. - С .158-163.
Вишневський, С. А. Формування світогляду студентів у контексті соціально-побутової культури / С. А. Вишневський. - С .163-167.
Яремчук, О. М. Про роль елементарних частинок у структурі сучасної фізичної картини світу / О. М. Яремчук. - С .153-158.
Довгань, Н. Ю. Умови підвищеня педагогічної активності батьків трудних підлітків у соціально-педагогічному у соціально-педагогічному комплексі / Н. Ю. Довгань. - С .158-163.
Вишневський, С. А. Формування світогляду студентів у контексті соціально-побутової культури / С. А. Вишневський. - С .163-167.
Яремчук, О. М. Про роль елеметарних частинок у структурі сучасної фізичної картини світу / О. М. Яремчук. - С .167-171.
Балицький, О. І. Озброєння майбутнього класного керівника сучасними технологіями виховної діяльності / О. І. Балицький. - С .171-175.
УДК
ББК 72.4(4УКР-4МИК)кр+95.4кр+74кр
Рубрики: Наукові праці
   Наукові дослідження


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Клименко, Л. П. \ред.\; Миколаїв. держ. гуманіт. ун-т "Києв.-Могилян. Акад."
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)