Б 100958. 368 Ч-75 "4Р" маркетингу страхових компаній [Текст] : монографія / керівник авт. кол. О. В. Козьменко. - Суми : Унів. кн., 2018. - 431 с. : іл. - Бібліогр. в підрядк. прим. - ISBN 978-966-680-702-4 : 190 грн.
Страхові поліси Страхові посередники Аннотация: У монографії розкрито сутність страхового маркетингу й досліджено маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків. Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова Доп.точки доступа: Козьменко, О. В. \керівник авт. кол.\ Экземпляры всего: 1 ДЕТ (1) Свободны: ДЕТ (1) |