Б 100958.
   368
   Ч-75


   
    "4Р" маркетингу страхових компаній [Текст] : монографія / керівник авт. кол. О. В. Козьменко. - Суми : Унів. кн., 2018. - 431 с. : іл. - Бібліогр. в підрядк. прим. - ISBN 978-966-680-702-4 : 190 грн.
УДК
Рубрики: Страхування
   Страхові поліси

   Страхові посередники

Аннотация: У монографії розкрито сутність страхового маркетингу й досліджено маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Козьменко, О. В. \керівник авт. кол.\
Экземпляры всего: 1
ДЕТ (1)
Свободны: ДЕТ (1)