В 14031 659 Б 41 Бейлі, Саймон. Міфи про брендинг [Текст] : бренд - це всього лише логотип та інші поширені непорозуміння / Саймон Бейлі, Енді Мілліґан ; пер. з англ. Я. Машико. - Харків : Ранок : Фабула, 2019. - 255 с. - (#PROBusiness). - ISBN 978-617-09-6010-8 (в опр.) : 240 грн.
Марки Товарні знаки Аннотация: Бренди. Ми щодня з ними стикаємося, ми віддаємо їм перевагу, ми їм довіряємо. Однак чи багато ми про них знаємо? Хіба бренд — це не просто товар із яскравою етикеткою чи хитромудрою назвою? Бренди та й уся сфера брендингу оповиті численними міфами. От, хоча б, що бренди — це лише спосіб стягнути з вас більше за той самий продукт і що брендами є тільки споживчі товари, що брендинг — це лишень про логотип і рекламу. Тож як розібратися, де тут правда, а де — вигадка? Перед вами книжка, написана відомими експертами з брендингу — Енді Мілліґаном та Саймоном Бейлі. Вони, як ніхто інший, знають що таке бренди та в чому їхня цінність, у чому криється успіх бренду і як вдало підібрати йому назву. Вони кинуть виклик найпоширенішим помилковим твердженням про бренди та брендинг, розвінчають усталені міфи, а також розкажуть найсучасніші відомості про практичне застосування брендингу. Вони розкажуть про те, що таке хороші бренди, як вони завойовують нашу лояльність і чи завжди клієнт має рацію. Ви дізнаєтеся у чому особливість Coca-Cola, чому нам так подобається IKEA та як Бекхему вдалося створити свій власний бренд. Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Доп.точки доступа: Мілліґан, Енді; Машико, Я. \пер.\ Экземпляры всего: 1 ОК (1) Свободны: ОК (1) |