В 14059
   659
   М 91


    Муті, Ідріс.
    Брендинг за 60 хвилин [Текст] : brand book з маркетингу / Ідріс Муті ; пер. з англ. О. Чупа. - Харків : Ранок : Фабула, 2019. - 254 с. : іл. - (#PROBusiness). - ISBN 978-617-09-5265-3 (в опр.) : 260 грн.
УДК
Рубрики: Торгові марки
   Марки

   Товарні знаки

Аннотация: Будь-який успішний бізнес, великий чи маленький, глобальний чи локальний, мусить мати стратегію, і не обов’язково заскладну. Як же вийти за рамки успішної компанії і стати світовим брендом? Як найефективніше взаємодіяти з клієнтами, конкурентами і партнерами? Як визначити провідну ідею, найцінніші можливості своїх товарів та послуг, розвиватися і створювати нові торговельні марки та ринки? Відповіді на всі ці запитання — у книжці професора Ідріса Муті, маркетолога, бізнес-стратега, розробника бізнес-інновацій, всесвітньо відомого лектора і спікера.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Чупа, О. \пер.\
Экземпляры всего: 1
ОК (1)
Свободны: ОК (1)