Пб 720-23/1
   74
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака [та ін.]. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 23, т. 1 : Педагогічні науки. - 2008. - 197 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 40 грн.
    Содержание:
Зязюк, І. А. Педагогічна майстерність як технологія педагогічної дії / І. А. Зязюк. - С .8-14.
Ничкало, Н. Г. Українські концепції професійної освіти : тенденції і перспективи / Н. Г. Ничкало. - С .15-25.
Солдатенко, М. М. Самостійна пізнавальна діяльність у контексті сучасної освітньої політики / М. М. Солдатенко. - С .26-35.
Будак, В. Д. Класичний університет як центр духовного розвитку особистості / В. Д. Будак. - С .36-42.
Пєхота, О. М. Кафедра освітніх технологій : концепція, зміст діяльності, динаміка розвитку / О. М. Пєхота. - С .43-50.
Зуев, В. Н. Использование проектной деятельности в системе экологического образования в профессиональной школе / В. Н. Зуев. - С .60-66.
Гриньова, М. В. Педагогічні технології: теорія і практика / М. В. Гриньова. - С .67-72.
Романишина, Л. М. Екологічна культура майбутніх фахівців та її поетапне формування / Л. М. Романишина, О. П. Матеюк. - С .73-79.
Нор, К. Ф. Спільна діяльність педагогів і учнів як спосіб реалізації педагогічної взаємодії / К. Ф. Нор. - С .80-86.
Середа, І. В. Технологія самовиховання особистості як засіб виховної роботи у сучасному університеті / І. В. Середа. - С .87-93.
Тарасова, С. М. Методи проектування навчальних занять з майбутніми викладачами / С. М. Тарасова. - С .94-101.
Калініна, Л. А. Технології формування творчої особистості / Л. А. Калініна. - С .102-109.
Олексюк, О. Є. Застосування у навчально-виховному процесі сучасних технологій активізаціїї пізнавальної діяльності студентів / О. Є. Олексюк. - С .110-115.
Тихонова, Т. В. Науково-методичні засади інформаційних технологій як сучасного освітнього напрямку / Т. В. Тихонова. - С .116-124.
Старєва, А. М. Технологічний підхід до проблеми підготовки майбутнього вчителя суспільствознавчої галузі в умовах євроінтеграційних процесів в освіті / А. М. Старєва. - С .125-131.
Манькусь, І. В. Підготовка майбутнього вчителя фізики до використання освітніх технологій : аналіз категоріального апарату / І. В. Манькусь. - С .132-138.
Кузнецова, І. О. Критерії та рівні сформованості проективної компетенції студентів філологічних спеціальностей як умови професійного саморозвитку / І. О. Кузнецова. - С .139-145.
Зубенко, Т. В. Комунікативний підхід до навчання іноземної мови учнів початкової школи як стратегічна проблема у підготовці майбутнього вчителя / Т. В. Зубенко. - С .146-152.
Романчук, Н. О. Сучасні підходи та прийоми підготовки майбутніх інженерів-педагогів до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання / Н. О. Романчук. - С .153-159.
Каушан, Т. М. Особливості формування мотиваційної сфери особистості в процесі організації самостійної роботи студентів / Т. М. Каушан. - С .160-166.
Зуб, К. К. Театральна культура як фактор формування естетичної культури майбутнього вчителя / К. К. Зуб. - С .167-174.
Єрмакова, І. П. Підготовка майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін до використання дослідницької технології у професійній діяльності / І. П. Єрмакова. - С .175-180.
Столярова, Л. В. Викладання дисциплін "Хорове диригування" в сучасних умовах ВНЗ з позиції суб'єктного підходу / Л. В. Столярова. - С .181-188.
Ратовська, С. В. Дослідження європейських країн з теорії і практики організації групової навчальної діяльності молодших школярів / С. В. Ратовська. - С .189-197.
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогічна майстерність

   Педагогiка

   Вища педагогічна освіта

   Педагогічні дослідження

   Педагогічні інновації

   Педагогічні технології


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ЗРФ
Свободных экз. нет