Пб 720-20/2 74 Н 34 Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака [та ін.]. - Миколаїв : МНУ. Вип. 20, т. 2 : Педагогічні науки. - 2008. - 263 с. : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст. - 45 грн. Содержание: Глузман, А. В. Тенденции развития университетского образования / А. В. Глузман. - С .8-16. Тулькибаева, Н. Н. Модели и принципы развития знаний студентов вузов о профессиональной педагогической деятельности / Н. Н. Тулькибаева, З. М. Большакова. - С .17-24. Отич, О. М. Наукова мистецька парадигма освіти як основа розвитку творчої індивідуальності педагога / О. М. Отич. - С .25-33. Стариков, И. М. Психолого-педагогические проблемы перехода к кредитно-модульной системе обучения / И. М. Стариков. - С .34-40. Бутенко, В. Г. Формування естетичного світогляду особистості як пріоритетне завдання сучасної освітньо-виховної практики / В. Г. Бутенко. - С .41-45. Якименко, С. І. Роль ігрової діяльності при формуванні світоглядної компетентності у дитини дошкільного та молодшого шкільного віку / С. І. Якименко. - С .45-51. Авраменкто, К. Б. Інноваційний рух та проблеми підготовки майбутнього вчителя / К. Б. Авраменкто. - С .54-58. Білюк, О. В. Ідеї гуманістичної педагогіки в історії національної освіти / О. В. Білюк. - С .59-67. Бреславська, Г. Б. Підготовка студентів педагогічних спеціальностей до організації дозвіллєвої діяльності ЗОШ I-III ст. засобами ігрової технології / Г. Б. Бреславська. - С .68-74. Горіна, О. Т. Вплив культурної спадщини рідного краю на формування духовної культури студентської молоді / О. Т. Горіна. - С .75-84. Єрмакова, І. П. Категоріальний аналіз базових понять дослідницького підходу в освіті / І. П. Єрмакова. - С .85-90. Зуб, К. К. Театральна діяльність як фактор формування естетичної культури майбутнього вчителя / К. К. Зуб. - С .91-97. Іванова, В. Ф. Пізнавальний інтерес особистості педагога в розвитку власних музичних здібностей / В. Ф. Іванова. - С .98-104. Іванова, Л. О. Реалізація культурно-просвітницьких ідей Миколи Лисенка в педагогічній діяльності М. Д. Леонтовича / Л. О. Іванова. - С .105-109. Каушан, Т. М. Проблема вдосконалення самостійної роботи студентів на сучасному етапі розвитку вищої освіти / Т. М. Каушан. - С .110-116. Колос, Е. А. Факторы развития профессионально-этического самосознания будущего учителя / Е. А. Колос. - С .117-124. Манькусь, І. В. Особливості підготовки майбутнього вчителя фізики до використання освітніх технологій / І. В. Манькусь. - С .125-132. Муравьёва, О. С. Психолого-педагогические проблемы учебно-профессиональной адаптации студентов на начальном этапе обучения в вузе / О. С. Муравьёва. - С .133-141. Олійник, Л. М. Статеве виховання дітей від народження до 10-ти років / Л. М. Олійник. - С .142-148. Олійник, О. В. Цілісність професійно-педагогічної діяльності викладача вищої школи / О. В. Олійник. - С .149-153. Парфентьєва, І. П. Хоровий клас як основа формування професійно-педагогічної культури студентів спеціальності "Музика" / І. П. Парфентьєва. - С .154-159. Резнік, С. М. Критерії оційнки рівня розвитку умінь та навичок студентів / С. М. Резнік. - С .160-166. Рехтета, Л. О. використання активних форм громадянського виховання в початковій школі / Л. О. Рехтета. - С .167-172. Рурик, Г. Л. Вплив позитивних взаємин між вчителями та учнями на якість навчально-виховного процесу / Г. Л. Рурик. - С .173-179. Січко, І. О. Інноваційний підхід до формування екологічних ціннісних орієнтацій молодших школярів / І. О. Січко, О. М. Сагай. - С .180-184. Скопіч, А. В. Диференціація як одна з форм інтерактивного навчання молодших школярів / А. В. Скопіч, Г. В. Марченко. - С .185-189. Слятіна, І. О. Художньо-естетичний досвід як духовно-функціональна властивість майбутніх учителів музики / І. О. Слятіна. - С .190-195. Столярова, Л. В. Проблема формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя музики в процесі диригентсько-хорової підготовки / Л. В. Столярова. - С .196-201. Сугейко, Л. Г. Самостійна робота студентів як засіб оптимізації навчального процесу / Л. Г. Сугейко. - С .202-206. Троянова, Т. В. Педагогічні умови соціалізації дітей з обмеженими можливостями в центрах ранньої соціальної реабілітації / Т. В. Троянова. - С .207-214. Червак, Г. Б. Викладання історії в класах суспільно-гуманітарного профілю / Г. Б. Червак. - С .215-221. Шахірєва, Н. В. Психолого-педагогічні аспекти проектної діяльності молодших школярів / Н. В. Шахірєва. - С .222-227. Шевченко, Ю. А. Сутність підготовки майбутніх учителів музики до організації художньо-творчої діяльності дитячих колективів / Ю. А. Шевченко. - С .228-234. Шликова, І. О. Роль усної народної творчості у вихованні почуття справедливості й професійного обо'язку студентів-юристів / І. О. Шликова. - С .235-243. Щербакова, О. Л. Використання ідей Я. Чепіги в теорії та практиці національної школи / О. Л. Щербакова. - С .244-248. Яценко, Г. Ю. Модифікація характеру комунікативних відносин у світлі зміни парадигми навчання / Г. Ю. Яценко. - С .249-254. Костікова, І. І. Концептуальні засади підготовки вчителів засобам інформаційно-комунікативних технологій / І. І. Костікова. - С .255-263. Рубрики: Педагогічна освіта Педагогічна майстерність Педагогiка Вища педагогічна освіта Педагогічні дослідження Педагогічні інновації Педагогічні технології Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ЗРФ Свободных экз. нет |