Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : Б 100958.
368/Ч-75
Заглавие : "4Р" маркетингу страхових компаній : монографія
Выходные данные : Суми: Унів. кн., 2018
Колич.характеристики :431 с.: іл
Примечания : Бібліогр. в підрядк. прим.
ISBN, Цена 978-966-680-702-4 : 190 грн.
УДК : 368.021:339.138(0.064)
Предметные рубрики: Страхування
Страхові поліси
Страхові посередники
Аннотация: У монографії розкрито сутність страхового маркетингу й досліджено маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків.
Экземпляры :ДЕТ(1)
Свободны : ДЕТ(1)
Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Козьменко, О. В. \керівник авт. кол.\