Вид документа : Однотомное издание Шифр издания : Б 100958. 368/Ч-75 Заглавие : "4Р" маркетингу страхових компаній : монографія Выходные данные : Суми: Унів. кн., 2018 Колич.характеристики :431 с.: іл Примечания : Бібліогр. в підрядк. прим. ISBN, Цена 978-966-680-702-4 : 190 грн. УДК : 368.021:339.138(0.064) Предметные рубрики: Страхування Страхові поліси Страхові посередники Аннотация: У монографії розкрито сутність страхового маркетингу й досліджено маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків. Экземпляры :ДЕТ(1) Свободны : ДЕТ(1) Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова Доп.точки доступа: Козьменко, О. В. \керівник авт. кол.\ |