Заглавие журнала :Рідна школа -2017г.,N 9/10
Интересные статьи :
Кремень В. Філософія і мислення/ В. Кремень (стр.4-9.)
Андрущенко В. Феноменологія освіти (духовна сутність освіти)/ В. Андрущенко (стр.10-16.)
Огнев'юк В. "Аватари" поступу/ В. Огнев'юк (стр.17-24.)
Бех І. Зростаюча особистість у просторі духовності/ І. Бех (стр.25-29.)
Ніколаєнко С. Виховання студентської молоді в контексті викликів сучасності/ С. Ніколаєнко (стр.30-33.)
Курило В. Актуальні проблеми шкільної освіти в умовах гібридної війни на Донбасі/ В. Курило, О. Караман (стр.34-39.)
Коцур В. Шевченкові уроки патріотизму й людяності/ В. Коцур (стр.40-43.)
Савченко О. Аксіологічні смисли літературної спадщини Василя Сухомлинського: філософія для дітей/ О. Савченко (стр.44-48.)
Ничкало Н. Педагогіка серця і добра Івана Зязюна/ Н. Ничкало (стр.49-55.)
Дем'яненко Н. Парадигмальний вимір розвитку вищої школи в Україні (ХІХ - початок ХХ ст.)/ Н. Дем'яненко (стр.56-62.)
Пугач А. Журнал "Шлях освіти" в контексті міжнародних зв'язків українських педагогів (1920-ті рр.)/ А. Пугач (стр.63-67.)
Биковська О. Освіта як система. Тріада "Людина - Освіта - Держава"/ О. Биковська (стр.68-74.)
Janicka-Panek T. Education as hidden treasure: the value of lifelong learning/ T. Janicka-Panek (стр.75-78.)
Завалевський Ю. Сутність та особливості моделювання змін в авторській школі/ Ю. Завалевський, О. Мариновська (стр.79-84.)
Отич О. Професійний саморозвиток учителів спеціалізованих загальноосвітніх навчальних закладів естетичного профілю під час дослідно-експериментальної роботи/ О. Отич, Я. Овсієнко (стр.85-89.)
Патрикеєва О. Упровадження STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах: методичний аспект/ О. Патрикеєва [и др.] (стр.90-95.)
Бережна Т. Формування здоров'язбережувального освітнього середовища: обгрунтування стратегії/ Т. Бережна, Н. Карленко (стр.96-99.)
Мельник С. Школа інтелектуального розвитку та громадського становлення в аспекті всеукраїнського педагогічного експерименту/ С. Мельник (стр.100-104.)
Вербицький В. Розвиток натуралістичного інтелекту дітей в умовах позашкільного навчального закладу/ В. Вербицький (стр.105-108.)
Центр освіти, культури та інновацій на Поділлі (стр.109-110.)
Новий етап українсько-польської наукової співпраці: освіта для майбутнього (стр.111-112.)
Интересные статьи :

Доп.точки доступа:
Кремень, В.; Андрущенко, В.; Огнев'юк, В.; Бех, І.; Ніколаєнко, С.; Курило, В.; Коцур, В.; Савченко, О.; Ничкало, Н.; Дем'яненко, Н.; Пугач, А.; Биковська, О.; Janicka-Panek, T.; Завалевський, Ю.; Отич, О.; Патрикеєва, О.; Бережна, Т.; Мельник, С.; Вербицький, В.; Караман, О.; Мариновська, О.; Овсієнко, Я.; Василашко, І.; Карленко, Н.; Лозова, О.; Горбенко, С.