Б 106282
   659
   Р 36


   
    Реклама та PR у масовоінформаційному просторі [Текст] : монографія / Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова ; Каф. журналістики ; за заг. ред. О. В. Александрова. - Одеса : Астропринт, 2009. - 400 с. - Бібліогр.: с.367-391. - ISBN 978-966-190-119-2 (в опр.) : 30 грн.
УДК
Рубрики: Масова інформація
   Паблик рілейшнз

   Комунікативні технології

   Соціокультурні технології

Аннотация: Колективну монографію вчених-журналістикознавців Одеського національного університету імені І. І. Мечникова присвячено всебічному аналізу реклами та PR як концептуальних складників сучасного медіапростору : виокремлено кваліфікаційні ознаки та жанрові різновиди актуальних дискурсів, деталізовано структурно-семантичні компоненти реклами та PR доведено їх впливову домінанту та маніпулятивну природу із застосуванням методів новітньої парадигми нейролінгвістичного проогрмування, систематизовано комплекс мовних і невербальних сугестогенів у контекстах ЗМІ, запрпоновано низку експериментальних методів дослідження реклами таPR, скерованих на ефективне конструювання зазначених текстових масивів.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Александрова, О. В. \за заг. ред.\; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова ; Каф. журналістики
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)