Б 106282 659 Р 36 Реклама та PR у масовоінформаційному просторі [Текст] : монографія / Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова ; Каф. журналістики ; за заг. ред. О. В. Александрова. - Одеса : Астропринт, 2009. - 400 с. - Бібліогр.: с.367-391. - ISBN 978-966-190-119-2 (в опр.) : 30 грн.
Паблик рілейшнз Комунікативні технології Соціокультурні технології Аннотация: Колективну монографію вчених-журналістикознавців Одеського національного університету імені І. І. Мечникова присвячено всебічному аналізу реклами та PR як концептуальних складників сучасного медіапростору : виокремлено кваліфікаційні ознаки та жанрові різновиди актуальних дискурсів, деталізовано структурно-семантичні компоненти реклами та PR доведено їх впливову домінанту та маніпулятивну природу із застосуванням методів новітньої парадигми нейролінгвістичного проогрмування, систематизовано комплекс мовних і невербальних сугестогенів у контекстах ЗМІ, запрпоновано низку експериментальних методів дослідження реклами таPR, скерованих на ефективне конструювання зазначених текстових масивів. Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Доп.точки доступа: Александрова, О. В. \за заг. ред.\; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова ; Каф. журналістики Экземпляры всего: 1 ЗРФ (1) Свободны: ЗРФ (1) |