Б 49525
   88.5
   Б 73


    Богданов, Евгений Николаевич.
    Психологические основы "Паблик рилейшнз" [Текст] : учеб. пособие для вузоов по напр. и специальностям психологии / Евгений Николаевич Богданов, Владимир Георгиевич Зазыкин. - 2-е изд. - Санкт-Петербург и др. : ПИТЕР, 2003. - 203 с. - Библиогр. : с. 199-203 и в конце гл. - ISBN 5-88782-382-8 (в пер.) : 31 грн. 10 к.
ББК 88.53я73 + 76.006.5я73
Рубрики: Паблик рілейшнз
   Імідж

   PR--психологія


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Зазыкин, Владимир Георгиевич
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)

Б 54331
   66.3
   Ш 78


    Шомова, Светлана Андреевна.
    Политические шахматы. Паблик Рилейшнз как интеллектуальная игра [Текст] / Светлана Андреевна Шомова. - Москва : РИП-холдинг, 2003. - 212 с. - (Академия рекламы). - Библиогр.: с.199-212. - ISBN 5-900045-50-1 : 34 грн 63 к.
ББК 66.3(0)68+76.006.5
Рубрики: Політика
   Паблик Рілейшнз


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)

   659
   В 59


    Владимирская, Анна Евсеевна.
    Как заработать на рекламе [Текст] / Анна Евсеевна Владимирская, Петр Александрович Владимирский. - Киев : А.С.К., 2006. - 335 с. - Библиогр.: с. 331-333. - ISBN 966-319-103-1 (в пер.) : 14 грн 10 к.
УДК
ББК 76.006.5
Рубрики: Реклама
   Паблик рілейшнз

   Менеджмент

   Маркетинг

   Рекламний бізнес


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Владимирский, Петр Александрович ЗРФ
Свободных экз. нет

Б 102191
   659
   Е 81


    Есауленко, Виктория.
    Женские секреты в PR-технологиях [Текст] / Виктория Есауленко. - Киев : [б. и.], 2017. - 184 с. - На обл. : На основе колонок из "Forbes Woman Ukraine". - ISBN 978-617-7560-12-7 : 144 грн.
УДК
Рубрики: Паблик рілейшнз
   Комунікативні технології

   Соціокультурні технології

Аннотация: Ця книга для дівчаток і жінок, які хочуть стати леді в просуванні всього, що для них цінне і дороге. Ця книга для хлопчиків і чоловіків, які хочуть стати джентльменами в розумінні жіночих хитрощів в PR і PR в жіночих хитрощах. Автор, відомий фахівець з маркетингу і журналіст Вікторія Єсауленко, пропонує читачеві нестандартний погляд на PR-технології, тому що, на її переконання, - це ні що інше, як набір жіночих секретів по просуванню себе і бізнесу. Або бізнесу і себе.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 1
ДЕТ (1)
Свободны: ДЕТ (1)

Б 106282
   659
   Р 36


   
    Реклама та PR у масовоінформаційному просторі [Текст] : монографія / Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова ; Каф. журналістики ; за заг. ред. О. В. Александрова. - Одеса : Астропринт, 2009. - 400 с. - Бібліогр.: с.367-391. - ISBN 978-966-190-119-2 (в опр.) : 30 грн.
УДК
Рубрики: Масова інформація
   Паблик рілейшнз

   Комунікативні технології

   Соціокультурні технології

Аннотация: Колективну монографію вчених-журналістикознавців Одеського національного університету імені І. І. Мечникова присвячено всебічному аналізу реклами та PR як концептуальних складників сучасного медіапростору : виокремлено кваліфікаційні ознаки та жанрові різновиди актуальних дискурсів, деталізовано структурно-семантичні компоненти реклами та PR доведено їх впливову домінанту та маніпулятивну природу із застосуванням методів новітньої парадигми нейролінгвістичного проогрмування, систематизовано комплекс мовних і невербальних сугестогенів у контекстах ЗМІ, запрпоновано низку експериментальних методів дослідження реклами таPR, скерованих на ефективне конструювання зазначених текстових масивів.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Александрова, О. В. \за заг. ред.\; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова ; Каф. журналістики
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)

Б 105353.
   316
   С 31


    Сенченко, Николай Иванович.
    Масс-медиа, пиар, или кто и как вам компостирует мозги [Текст] / Николай Иванович Сенченко. - Киев : Лира-К, 2020. - 223 с. : ил. - (Реванш истории: креативная революция). - ISBN 978-617-7605-13-2 : 180 грн.
УДК
Рубрики: Паблик рілейшнз
   Зв'язки (сусп.)

   Комунікативні технології

   Соціокультурні технології

   Засоби масової комунікації

   Політичний резонанс

Аннотация: Я не знаю тебя, мой читатель, открывший эту книгу и бегло пролистывающий ее страницы. Я не знаю, кто ты по национальности, возрасту, образованию, полу, политическим убеждениям, если таковые у тебя есть. Но, не зная тебя, я считаю нужным сказать тебе одно. В книге, которую ты держишь в руках, нет ни слова лжи. Ни слова! Когда ты прочтешь ее всю, от первой до последней страницы, и, вздохнув, захлопнешь ее – у тебя, очень возможно, возникнут вопросы к автору. Вполне может быть, что эти вопросы могут оказаться весьма резкими и нелицеприятными – но я попрошу тебя об одном. Помни: тот, кто ищет правду – всегда прав. Грешит тот, кому не хватает смелости узнать всю правду до конца. Написанием этой книги я не претендую на истину в последней инстанции. Я также не надеюсь на то, что эта книга во мгновение ока изменит представления о той войне которую ведут против украинского народа деструктивные силы. Но я посчитал необходимым ее написать, потому что, по моему глубокому убеждению, ложь, какой бы монументально непоколебимой она ни казалась на первый взгляд, каким бы неподъемным и адски тяжелым ни казался труд по ее разоблачению, эта ложь должна быть низвергнута с бесправно занимаемых ею пьедесталов, рухнув в небытие. Эта ложь должна исчезнуть из жизни людей, уступив свое место истине. Потому что только познавший истину человек становится по-настоящему свободным…

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 1
ОК (1)
Свободны: ОК (1)

Б 107702
   316.65
   М 83


    Мороз, Оксана.
    Нація овочів? Як інформація змінює мислення і поведінку українців [Текст] / Оксана Мороз. - Київ : Yakaboo Publishing, 2020. - 286 с. : іл. - ISBN 978-617-7544-63-9 : 154 грн.
УДК
Рубрики: Паблик рілейшнз
   Комунікативні технології

   Соціокультурні технології

   Масова комунікація

   Інформація

Аннотация: Ця книжка – посібник від маніпулятора-практика про те, як протистояти зараженню інформаційними вірусами. Ці віруси інфікують нас щодня. Вони — провідники для тисяч шкідливих тверджень. Вони вбивають свідомість і перетворюють своїх жертв на слухняне стадо. Вони полюють не тільки на нас, а й на наступні покоління. Прочитавши її ви: дізнаєтеся, що таке інформаційні віруси, і навчитеся їх розпізнавати, зрозумієте, як захистити себе, дітей і близьких від Індустрії вірусмейкерства, познайомитеся з роботою Індустрії, яка створює інформаційні віруси. І без зайвої конспірології дізнаєтеся, як Індустрія вже змінила кожного з нас.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 1
ОК (1)
Свободны: ОК (1)