Б 49525 88.5 Б 73 Богданов, Евгений Николаевич. Психологические основы "Паблик рилейшнз" [Текст] : учеб. пособие для вузоов по напр. и специальностям психологии / Евгений Николаевич Богданов, Владимир Георгиевич Зазыкин. - 2-е изд. - Санкт-Петербург и др. : ПИТЕР, 2003. - 203 с. - Библиогр. : с. 199-203 и в конце гл. - ISBN 5-88782-382-8 (в пер.) : 31 грн. 10 к. Рубрики: Паблик рілейшнз Імідж PR--психологія Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Доп.точки доступа: Зазыкин, Владимир Георгиевич Экземпляры всего: 1 ЗРФ (1) Свободны: ЗРФ (1) |
Б 54331 66.3 Ш 78 Шомова, Светлана Андреевна. Политические шахматы. Паблик Рилейшнз как интеллектуальная игра [Текст] / Светлана Андреевна Шомова. - Москва : РИП-холдинг, 2003. - 212 с. - (Академия рекламы). - Библиогр.: с.199-212. - ISBN 5-900045-50-1 : 34 грн 63 к. Рубрики: Політика Паблик Рілейшнз Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова Экземпляры всего: 1 ЗРФ (1) Свободны: ЗРФ (1) |
659 В 59 Владимирская, Анна Евсеевна. Как заработать на рекламе [Текст] / Анна Евсеевна Владимирская, Петр Александрович Владимирский. - Киев : А.С.К., 2006. - 335 с. - Библиогр.: с. 331-333. - ISBN 966-319-103-1 (в пер.) : 14 грн 10 к.
Рубрики: Реклама Паблик рілейшнз Менеджмент Маркетинг Рекламний бізнес Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Доп.точки доступа: Владимирский, Петр Александрович ЗРФ Свободных экз. нет |
Б 102191 659 Е 81 Есауленко, Виктория. Женские секреты в PR-технологиях [Текст] / Виктория Есауленко. - Киев : [б. и.], 2017. - 184 с. - На обл. : На основе колонок из "Forbes Woman Ukraine". - ISBN 978-617-7560-12-7 : 144 грн.
Комунікативні технології Соціокультурні технології Аннотация: Ця книга для дівчаток і жінок, які хочуть стати леді в просуванні всього, що для них цінне і дороге. Ця книга для хлопчиків і чоловіків, які хочуть стати джентльменами в розумінні жіночих хитрощів в PR і PR в жіночих хитрощах. Автор, відомий фахівець з маркетингу і журналіст Вікторія Єсауленко, пропонує читачеві нестандартний погляд на PR-технології, тому що, на її переконання, - це ні що інше, як набір жіночих секретів по просуванню себе і бізнесу. Або бізнесу і себе. Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Экземпляры всего: 1 ДЕТ (1) Свободны: ДЕТ (1) |
Б 106282 659 Р 36 Реклама та PR у масовоінформаційному просторі [Текст] : монографія / Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова ; Каф. журналістики ; за заг. ред. О. В. Александрова. - Одеса : Астропринт, 2009. - 400 с. - Бібліогр.: с.367-391. - ISBN 978-966-190-119-2 (в опр.) : 30 грн.
Паблик рілейшнз Комунікативні технології Соціокультурні технології Аннотация: Колективну монографію вчених-журналістикознавців Одеського національного університету імені І. І. Мечникова присвячено всебічному аналізу реклами та PR як концептуальних складників сучасного медіапростору : виокремлено кваліфікаційні ознаки та жанрові різновиди актуальних дискурсів, деталізовано структурно-семантичні компоненти реклами та PR доведено їх впливову домінанту та маніпулятивну природу із застосуванням методів новітньої парадигми нейролінгвістичного проогрмування, систематизовано комплекс мовних і невербальних сугестогенів у контекстах ЗМІ, запрпоновано низку експериментальних методів дослідження реклами таPR, скерованих на ефективне конструювання зазначених текстових масивів. Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Доп.точки доступа: Александрова, О. В. \за заг. ред.\; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова ; Каф. журналістики Экземпляры всего: 1 ЗРФ (1) Свободны: ЗРФ (1) |
Б 105353. 316 С 31 Сенченко, Николай Иванович. Масс-медиа, пиар, или кто и как вам компостирует мозги [Текст] / Николай Иванович Сенченко. - Киев : Лира-К, 2020. - 223 с. : ил. - (Реванш истории: креативная революция). - ISBN 978-617-7605-13-2 : 180 грн.
Зв'язки (сусп.) Комунікативні технології Соціокультурні технології Засоби масової комунікації Політичний резонанс Аннотация: Я не знаю тебя, мой читатель, открывший эту книгу и бегло пролистывающий ее страницы. Я не знаю, кто ты по национальности, возрасту, образованию, полу, политическим убеждениям, если таковые у тебя есть. Но, не зная тебя, я считаю нужным сказать тебе одно. В книге, которую ты держишь в руках, нет ни слова лжи. Ни слова! Когда ты прочтешь ее всю, от первой до последней страницы, и, вздохнув, захлопнешь ее – у тебя, очень возможно, возникнут вопросы к автору. Вполне может быть, что эти вопросы могут оказаться весьма резкими и нелицеприятными – но я попрошу тебя об одном. Помни: тот, кто ищет правду – всегда прав. Грешит тот, кому не хватает смелости узнать всю правду до конца. Написанием этой книги я не претендую на истину в последней инстанции. Я также не надеюсь на то, что эта книга во мгновение ока изменит представления о той войне которую ведут против украинского народа деструктивные силы. Но я посчитал необходимым ее написать, потому что, по моему глубокому убеждению, ложь, какой бы монументально непоколебимой она ни казалась на первый взгляд, каким бы неподъемным и адски тяжелым ни казался труд по ее разоблачению, эта ложь должна быть низвергнута с бесправно занимаемых ею пьедесталов, рухнув в небытие. Эта ложь должна исчезнуть из жизни людей, уступив свое место истине. Потому что только познавший истину человек становится по-настоящему свободным… Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Экземпляры всего: 1 ОК (1) Свободны: ОК (1) |
Б 107702 316.65 М 83 Мороз, Оксана. Нація овочів? Як інформація змінює мислення і поведінку українців [Текст] / Оксана Мороз. - Київ : Yakaboo Publishing, 2020. - 286 с. : іл. - ISBN 978-617-7544-63-9 : 154 грн.
Комунікативні технології Соціокультурні технології Масова комунікація Інформація Аннотация: Ця книжка – посібник від маніпулятора-практика про те, як протистояти зараженню інформаційними вірусами. Ці віруси інфікують нас щодня. Вони — провідники для тисяч шкідливих тверджень. Вони вбивають свідомість і перетворюють своїх жертв на слухняне стадо. Вони полюють не тільки на нас, а й на наступні покоління. Прочитавши її ви: дізнаєтеся, що таке інформаційні віруси, і навчитеся їх розпізнавати, зрозумієте, як захистити себе, дітей і близьких від Індустрії вірусмейкерства, познайомитеся з роботою Індустрії, яка створює інформаційні віруси. І без зайвої конспірології дізнаєтеся, як Індустрія вже змінила кожного з нас. Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Экземпляры всего: 1 ОК (1) Свободны: ОК (1) |