Главная Упрощенный режим Описание Шлюз Z39.50
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог книг - результаты поиска

Вид поиска

Лічільник відвідувань
Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Інформаційний бізнес<.>)
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-19 
1.
Б 44631
   65.9
   М 42


    Медведєва В. М.
    Інформаційний бізнес у сфері освіти, культури і мистецтва [Текст] : посіб. / [наук. ред. Н. А. Кулик] ; Нац. парламент. б-ка України та ін. - Київ : [б. и.], 2000. - 96 с. : табл. - Б. ц.
ББК 65.9(4УКР)497.3 + 65.49
Рубрики: Інформаційний бізнес

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Міщенко Г. Г. ЗРФ
Свободных экз. нет
Найти похожие

2.
Б 62503
   65.49
   Б 35


    Бебик, Валерій Михайлович.
    Інформацайно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія,технології,техніка паблік рілейшнз : монографія / Міжрегіон.акад.упр.персоналом. - К. : МАУП, 2005. - 437 с. : іл. - Бібліогр.: с.432-434. - ISBN 966-608-513-5 : (в опр.): 34 грн.
ББК 65.497.6я9 + 76.006.5я9
Рубрики: Інформаційний бізнес
т/о
Свободных экз. нет
Найти похожие

3.
В 13742
   658
   Г 31


    Гелловей, Скотт.
    Велика четвірка. Прихована ДНК Amazon, Apple, Facebook і Google [Текст] / Скотт Гелловей ; пер. з англ. М. Смагіної. - Київ : [б. и.], 2019. - 295 с. : іл. - (Бестселер The New York Times). - Бібліогр.: с. 265-290. - ISBN 978-966-948-018-7 (в опр.) : 187 грн 50 к.
УДК
Рубрики: Бізнес
   Підприємства

   Інформаційний бізнес

Аннотация: Упродовж останніх 20 років кожна з таких відомих компаній-гігантів, як Apple, Amazon, Facebook і Google, забезпечила людству більше можливостей для задоволення матеріальних потреб, спілкування, процвітання і навіть розвитку, ніж будь-яка інша подібна структура за всю історію свого існування. Однак завдяки чому ці комерційні структури змогли стати настільки могутніми та всевладними? Яким чином їм вдалося проникнути в душі людей так глибоко, що тепер вони здатні впливати на наші рішення і визначати наші уподобання? І як такі безпрецедентні масштаби цих компаній і вплив, який вони чинять, позначаться на майбутньому світової економіки? А чи не судилося їм, так само як і бізнес-титанам, що існували раніше, розчинитися в тіні молодших і успішніших конкурентів? Чи, можливо, вони настільки добре захищені, що ніхто інший просто не має шансу на перемогу? Намагаючись отримати відповіді на ці запитання, Скотт Гелловей аналізує притаманні компаніям ''Великої четвірки'' стратегії, дає поради щодо того, як їх можна застосовувати в різних сферах діяльності.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Смагіної, М. \пер.\
Экземпляры всего: 1
ОК/ДЕТ (1)
Свободны: ОК/ДЕТ (1)
Найти похожие

4.
   070
   Р 69


    Розкошний, А. П.
    Демократія в журналістській творчості [Текст] : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / А. П. Розкошний ; Донец. нац. ун-т. - Київ : Центр навч. л-ри, 2005. - 110 с. - Бібліогр.: с.108-110. - ISBN 966-364-106-1 : 16 грн 90к.
ББК 76.01я73 + 66.023.1я73
Рубрики: Журналістика
   Інформаційний бізнес

   Засоби масової інформації

   Україна

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)
Найти похожие

5.
Б 72021
   65.3
   Ш 24


    Шаповал, Олена Федорівна.
    Економіка інформаційної діяльності [Текст] : навч. посіб. для дистанц. навч. / Олена Федорівна Шаповал. - Київ : Ун-т "Україна", 2007. - 190 с. - (Інститут дистанційного навчання). - Бібліогр.: с.181-183. - ISBN 978-966-388-137-9 : 28 грн.
ББК 65.39я73
Рубрики: Інформатика
   Інформаційний бізнес

   Інформаційний ринок


Держатели документа:
Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім. О.Гмирьова ВПНД
Свободных экз. нет
Найти похожие

6.
Б 94239
   65.49
   У 93


    Ушанов, Азамат.
    Инфобизнес за один день [Текст] / Азамат Ушанов, Андрей В. Косенко. - СПб. : Питер, 2013. - 175 с. : ил. - ISBN 978-5-496-00466-4 : (в пер.) : 81 грн.
ББК 65.497.3
Рубрики: Інформаційний бізнес
   Бізнес

   Інформаційна діяльність


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Косенко, Андрей В.
Экземпляры всего: 1
ВПНД (1)
Свободны: ВПНД (1)
Найти похожие

7.
Б 94188
   65.29
   И 74


   
    Инфобизнес на полную мощность. Удвоение продаж [Текст] / Андрей Парабеллум [и др.]. - СПб. : Питер, 2013. - 224 с. - ISBN 978-5-459-01723-6 : (в пер.) : 96 грн.
ББК 65.290с51 + 65.42с51
Рубрики: Інформаційний бізнес
   Інтернет-технології

   Електронна торгівля


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Парабеллум, Андрей; Ушанов, Азамат; Мрочковский, Николай; Толкачев, Алексей
Экземпляры всего: 1
ВПНД (1)
Свободны: ВПНД (1)
Найти похожие

8.
Б 94220
   65.39
   П 18


    Парабеллум, Андрей.
    Инфобизнес с нуля. 100 шагов к созданию своей денежной империи [Текст] / Андрей Парабеллум, Николай Мрочковский , Олег Горячо. - СПб. : Питер, 2013. - 184 с. : ил. - ISBN 978-5-4461-0146-7 : (в пер.) : 96 грн.
ББК 65.39
Рубрики: Інформаційний бізнес
   Інформаційна діяльність

   Інформатика


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Мрочковский, Николай; Горячо, Олег
Экземпляры всего: 1
ВПНД (1)
Свободны: ВПНД (1)
Найти похожие

9.
Б 94216
   65.29
   П 18


    Парабеллум, Андрей.
    Инфобизнес. Зарабатываем на продаже информации [Текст] / Андрей Парабеллум, Николай Мрочковский . - СПб. : Питер, 2012. - 248, [1] с. - ISBN 978-5-459-01066-4 : (в пер.) : 86 грн.
ББК 65.290с51
Рубрики: Інформаційний бізнес
   Інформаційна діяльність

   Інформатика


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Мрочковский, Николай
Экземпляры всего: 1
ВПНД (1)
Свободны: ВПНД (1)
Найти похожие

10.
Б 95029.
   65.39
   П 14


    Палеха, Юрій Іванович.
    Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст] : навч. посіб. / Юрій Іванович Палеха, Ольга Юріївна Палеха ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : [б. и.], 2016. - 478 с. - Бібліогр.: с.459-475. - ISBN 978-966-2609-07-3 : (в опр.) : 240 грн.
ББК 65.39я73
Рубрики: Інформаційні агентства
   Інформаційні послуги

   Інформаційна діяльність

   Інформаційний бізнес

   Інформаційний маркетинг

   Інформаційний ринок

   Навчальні видання для вищої школи


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Палеха, Ольга Юріївна; М-во освіти і науки, молоді та спорту України
Экземпляры всего: 2
ДЕТ (1), ЗРФ (1)
Свободны: ДЕТ (1), ЗРФ (1)
Найти похожие

 1-10    11-19 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)