Главная Упрощенный режим Описание Шлюз Z39.50
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог книг - результаты поиска

Вид поиска

Лічільник відвідувань
Область поиска
 Найдено в других БД:БД бібліографічних описів статей з періодичних видань (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Інформаційний маркетинг<.>)
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
1.
В 9758
   65.05
   В 35


    Вертайм, Кент.
    Цифровой маркетинг : как увеличить продажи с помощью социальных сетей, блогов, вики-ресурсов, мобильных телефонов и других современных технологий [Текст] / Ян Фенвик ; [пер. с англ.] . - М. : Альпина Паблишерз : Юрайт, 2010. - 376 с. - Парал. тит. л.: англ. - ISBN 978-5-9614-1301-4 (в пер.) : 221 грн 08 к.
ББК 65.050.24
Рубрики: Ринкова економіка
   Інформаційний маркетинг

   Електронна торгівля


Держатели документа:
Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ВПНД
Свободных экз. нет
Найти похожие

2.
Б 87731
   32.97
   Ж 47


    Жежнич, Павло Іванович.
    Технології інформаційного менеджменту [Текст] : навч. посіб. / Павло Іванович Жежнич ; за заг. ред. В. В. Пасічника. - Ленінград : Вид-во Львів. політехніки, 2010. - 258 с. : іл. - (Консолідована інформація ; вип. 6). - Бібліогр.: с. 255-258. - ISBN 978-617-607-012-2 : (в опр.) : 92 грн.
УДК
ББК 32.973.202я73 + 65.39я73
Рубрики: Інформаційні технології
   Інформаційний бізнес

   Інформаційна діяльність

   Інформаційний маркетинг

   Навчальні видання для вищої школи


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
за заг. ред. В. В. Пасічника
Экземпляры всего: 1
ВПНД (1)
Свободны: ВПНД (1)
Найти похожие

3.
Б 94257
   65.05
   Ч-49


    Черников, Юрий Николаевич.
    Как организовать, раскрутить и продать собственное мероприятие [Текст] / Юрий Николаевич Черников, В. Морозов, Д. Сыч . - СПб. : Питер, 2014. - 111 с. - (Приктическая психология). - ISBN 978-5-496-00664-4 : 66 грн.
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг
   Економічні заходи

   Інформаційний маркетинг


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Морозов, В.; Сыч, Д.
Экземпляры всего: 1
ВПНД (1)
Свободны: ВПНД (1)
Найти похожие

4.
В 11632
   65.29
   В 98


    Вюббен, Джон.
    Контент - это валюта. Как разрабатывать продающий контент [Текст] / Джон Вюббен ; пер. с англ. Марии Гескиной. - Москва : Манн, Иванов и Фербер, 2014. - 446 с. - Парал. тит. л.: англ. - ISBN 978-5-00057-077-7 : (в пер.) : 510 грн.
ББК 65.290с51 + 65.291.34
Рубрики: Електронна торгівля
   Маркетинг

   Інформаційний маркетинг


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
пер. с англ. Марии Гескиной
Экземпляры всего: 1
ДЕП (1)
Свободны: ДЕП (1)
Найти похожие

5.
Б 95029.
   65.39
   П 14


    Палеха, Юрій Іванович.
    Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст] : навч. посіб. / Юрій Іванович Палеха, Ольга Юріївна Палеха ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : [б. и.], 2016. - 478 с. - Бібліогр.: с.459-475. - ISBN 978-966-2609-07-3 : (в опр.) : 240 грн.
ББК 65.39я73
Рубрики: Інформаційні агентства
   Інформаційні послуги

   Інформаційна діяльність

   Інформаційний бізнес

   Інформаційний маркетинг

   Інформаційний ринок

   Навчальні видання для вищої школи


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Палеха, Ольга Юріївна; М-во освіти і науки, молоді та спорту України
Экземпляры всего: 2
ДЕТ (1), ЗРФ (1)
Свободны: ДЕТ (1), ЗРФ (1)
Найти похожие

6.
Б 106578
   658
   С 32


    Серновіц, Енді.
    Сарафанний маркетинг. Як розумні компанії змушують про себе говорити [Текст] / Енді Серновіц. - Київ : Сварог, 2020. - 215 с. - ISBN 978-611-01-1701-2 : 235 грн.
УДК
Рубрики: Економічні заходи
   Ринкова економіка

   Мережний маркетинг

   Інформаційний маркетинг

Аннотация: Люди постійно говорять про товари і послуги: про фарбу для волосся, про машини, комп’ютери, телепередачі, миючі засоби. Вони можуть критикувати їх, а можуть рекомендувати своїм сусідам і друзям, або написати захоплений відгук в Інтернеті, де його прочитають мільйони людей, які стануть вашими клієнтами. Чи не про це ви мрієте? Такого результату легко досягти. При цьому не треба бути генієм маркетингу або витрачати купу грошей — усе набагато простіше, ніж ви думаєте. Потрібно просто навчитися вмикати та вимикати сарафанне радіо. Як це зробити? Перед вами просте і зрозуміле практичне керівництво, як дати людям привід для розмов про ваш бренд і як перетворити ці розмови на технологію його просування.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 1
ОК (1)
Свободны: ОК (1)
Найти похожие

7.
Б 105572-1
   004
   К 66


   Кордзая, Натела Ревазівна

    Основи інтернет-маркетингу [Текст] : навч. посіб. / Натела Ревазівна Кордзая. - Херсон : Олді-плюс, 2018 - .
   Ч. 1 . - 2018. - 180 с. : іл. - Бібліогр.: с. 176-180. - ISBN 978-966-289-292-5 (в опр.) : 215 грн.
УДК
Рубрики: Економічні заходи
   Ринкова економіка

   Інтернет

   Інформаційний маркетинг

   Навчальні видання

Аннотация: Навчальний посібник «Основи інтернет-маркетингу. Частина 1» розкриває наступні питання: основні поняття інтернет-маркетингу; методика та особливості пошукової оптимізації та оптимізації під соціальні мережі; характерні риси та алгоритм проведення маркетингової кампанії у соціальних мережах та Twitter, основи ведення е-mail маркетингу. У посібнику наведено питання щодо самоконтролю знань студентів, тести та завдання для самостійної роботи. Навчальний посібник призначений для підготовки студентів закладів вищої освіти різних форм навчання першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю «Маркетинг». Навчальний посібник може бути корисним для викладачів та студентів магістратури й аспірантури з економічних спеціальностей, науковців, підприємців різних сфер, керівників та співробітників маркетингових служб та рекламних агентств, широкому колу читачів.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 1
ОК (1)
Свободны: ОК (1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)