Б 95029.
   659
   П 14


    Палеха, Юрій Іванович.
    Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст] : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / Юрій Іванович Палеха, Ольга Юріївна Палеха. - Київ : Ліра-К, 2017. - 477 с. : іл. - Бібліогр.: с. 459-475. - ISBN 978-966-2609-07-3 : (в опр.) : 253 грн., 314 грн.
УДК
Рубрики: Інформаційні послуги
   Послуги

   Інформаційна діяльність

   Навчальні видання для вищої школи

Аннотация: Мета навчального посібника – розкрити суть основних категорій маркетингу інформаційних продуктів і послуг, розглянути роботу по їх створенню як систему і пояснити кожну її складову. Викладений тут матеріал допоможе студентам детальніше з'ясувати особливості сучасного маркетингу інформаційних продуктів і послуг, оволодіти знаннями, необхідними для побудови ефективно діючої організації. Практичні завдання і тести в кінці посібника дозволять проконтролювати ступінь засвоєння знань. Для слухачів курсів початкової економічної освіти, університетських курсів, студентів вищих навчальних закладів, документознавців, усіх, хто хоче ознайомитись з основами маркетингу інформаційних продуктів і послуг.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Палеха, Ольга Юріївна
Экземпляры всего: 2
ДЕТ (1), ЗРФ (1)
Свободны: ДЕТ (1), ЗРФ (1)