Главная Упрощенный режим Описание Шлюз Z39.50
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


БД бібліографічних описів статей з періодичних видань - результаты поиска

Вид поиска

Лічільник відвідувань
Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог книг (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Луговий, В. І.$<.>)
Общее количество найденных документов : 29
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-29 
1.
Шифр: Пж12/2009/2
   Журнал

Педагогiка i психологiя [Текст]. - Выходит ежеквартально
2009г. N 2
Содержание:
Бондар, Л. С. Внесок М.О. Корфа у вітчизняну педагогіку (до 175-річчя з дня народження) / Л. С. Бондар. - С.5-12.
Луговий, В. І. Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий. - С.13-25.
Бех, І. Д. Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці / І. Д. Бех. - С.26-31.
Сухарніков, Ю. В. Сутнісні розбіжності діяльнісного й компетентнісного підходів до стандартизації освіти в Україні / Ю. В. Сухарніков. - С.32-42.
Степко, М. Ф. Компетентнісний підхід до організації підготовки фахівців, його розуміння і проблеми використання у вищій школі України / М. Ф. Степко. - С.42-51.
Глузман, О. В. Базові компетентності: сутність та значення в життєвому успіху особистості / О. В. Глузман. - С.51-60.
Бабин, І. І. Стратегія й сучасні тенденції розвитку вищої освіти в контексті європейського простору вищої освіти / І. І. Бабин. - С.61-71.
Велитченко, Л. К. Методологічна сутність категорії підходу в науковому дослідженні / Л. К. Велитченко. - С.72-79.
Черемних, К. О. Особистісне ототодження як механізм самоздійснення й життєтворчості / К. О. Черемних. - С.80-86.
Зєня, Л. Я. До питання комплексного моделювання системи професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови старшої профільної школи / Л. Я. Зєня. - С.87-96.
Чепка, О. В. Наступність у підготовці майбутніх учителів початкових класів в освітньому комплексі "педколедж-педуніверситет" (теоретичний аспект) / О. В. Чепка. - С.96-104.
Мітрясова, О. П. Стратегічні засади конструювання змісту хімічної освіти у вищій школі / О. П. Мітрясова. - С.104-111.
Янко, В. В. Проблема якості в управлінні дошкільною освітою / В. В. Янко. - С.113-117.
Абібуллаєва, Е. Е. "Рехбермуалімін які муалімлере йолдаш" І. Гаспринського як методичне керівництво для вчителів "новометодних" шкіл / Е. Е. Абібуллаєва. - С.118-123.
Гоштанар, І. В. Філософсько-педагогічні ідеї Й.Ф. Гербарта / І. В. Гоштанар. - С.124-130.
Кожуховська, А. І. Від національного до загальнолюдського: національна гідність у педагогічних поглядах О.П. Довженка / А. І. Кожуховська. - С.130-140.
Рогова, П. І. Інформаційні потреби в ресурсах психолого-педагогічної тематики як об'єкт наукового дослідження / П. І. Рогова, Я. О. Чепуренко. - С.141-149.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Луговий, В. І.
    Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні [Текст] / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія. - 2009. - N 2. - С. 13-25.
ББК 74.58
Рубрики: Вища школа--Концепції

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова : вул. Московська, 9

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
Шифр: Пж12/2011/2
   Журнал

Педагогiка i психологiя [Текст]. - Выходит ежеквартально
2011г. N 2
Із змісту:
Кремень, В. Г. Структурна модернізація освіти в контексті цивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.5-13.
Луговий, В. І. Інформація як чинник організації людини: теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий. - С.14-21. - Библиогр.: с. 19-21.
Лігум, Ю. С. Якість освіти і новітні технології навчання в контексті інтеграції в європейський освітній простір / Ю. С. Лігум. - С.22-27.
Кузь, В. Г. Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь. - С.28-35. - Бібліогр.: с. 35.
Бех, І. Д. Психологічні механізми сходження особистості до духовних цінностей / І. Д. Бех. - С.37-44.
Приходченко, К. І. Навчання студентів України за Болонською системою як умова підвищення якості освіти / К. І. Приходченко. - С.63-70.
Гриневич, Л. М. Основи побудови національних систем моніторингу якості освіти / Л. М. Гриневич. - С.80-89. - Бібліогр.: с. 89.
Козак, І. В. Формування гуманістичного світогляду учнів у творчій спадщині В. О. Сухомлинського / І. В. Козак. - С.105-115.
Имеются экземпляры в отделах:
ДГН (08.08.2011г. Экз. 1 - ) (свободен)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.
74.202.5
Л 83


    Луговий, В. І.
    Інформація як чинник організації людини: теоретико-методологічний аспект [Текст] / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія. - 2011. - N 2. - С. 14-21. - Библиогр.: с. 19-21.
ББК 74.202.5
Рубрики: Інформація--вплив--теорія
   Інформаційні технології--освіта--Україна


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Имеются экземпляры в отделах:
ДГН (08.08.2011г. Экз. 1 - ) (свободен)

Найти похожие

5.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: Пж12/2012/1
   Журнал

Педагогiка i психологiя [Текст]. - Выходит ежеквартально
2012г. N 1
Из содерж.:
Татенко, В. О. Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко. - С.14-21.
Бех, І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех. - С.30-37.
Карпенко, О. В. Державне управління сучасною системою освітніх послуг у Чеській республіці / О. В. Карпенко, А. В. Січкар, В. Ю. Ткаченко. - С.89-94.
Русанова, О. Історико-педагогічні аспекти розвитку системи освіти в Канаді / О. Русанова. - С.82-88.
Сушенцева, Л. Л. Формування ключових компетенцій учнів у навчально-виробничому процесі професійно-технічного навчального закладу / Л. Л. Сушенцева. - С.57-63.
Луговий, В. І. Економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі: порівняльний аналіз / В. І. Луговий, Ж. В. таланова. - С.64-70.
Заказаны экз-ры для отделов: ДГН

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Луговий, В. І.
    Економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі: порівняльний аналіз [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. - 2012. - N 1. - С. 64-70.
Рубрики: Освіта--економічні методи управління--порівняльний аналіз

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Таланова, Ж. В.

Заказаны экз-ры для отделов: ДГН

Найти похожие

7.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: Тж12/2012/1/4
   Журнал

Трибуна [Текст]. - Выходит раз в два месяца
2012г. N 1/4
Из содерж.:
Зязюн, І. А. Учитель на перетині тисячоліть / І. А. Зязюн. - С.6-7.
Луговий, В. І. Шляхом оновлення : інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук виокремив та розвиває важливий напрям педагогічної науки - університетологію / В. І. Луговий. - С.24-25.
Пахарєв, А. Д. Політичне лідерство в сучасній Україні: між демократією і авторитаризмом / А. Д. Пахарєв. - С.26-29.
Мокляк, С. П. Проблемні аспекти реалізації державної політики України у сфері міжнародного військово-технічного співробітництва / С. П. Мокляк. - С.30-31.
Гапоненко, В. А. Формальне розуміння демократії в Україні як перешкода трансформаційних процесів / В. А. Гапоненко. - С.33-35.
Коцюба, Р. О. Стан законопроектної роботи з питань забезпечення земельної реформи / Р. О. Коцюба. - С.36-39.
Триліс, В. Мої чумаки : з історії одного хору / В. Триліс. - С.40-46.
Заказаны экз-ры для отделов: ДГН

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
74
Л 83


    Луговий, В. І.
    Шляхом оновлення [Текст] : інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук виокремив та розвиває важливий напрям педагогічної науки - університетологію / В. І. Луговий // Трибуна. - 2012. - N 1/4. - С. 24-25.
ББК 74 + 74.58(4УКР)
Рубрики: Педагогічні науки
   Університетологія

   Вища освіта--Україна


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Заказаны экз-ры для отделов: ДГН

Найти похожие

9.
    (Нет сведений об экземплярах)
Шифр: Пж12/2013/1
   Журнал

Педагогiка i психологiя [Текст]. - Выходит ежеквартально
2013г. N 1
Из содерж.:
Луговий, В. І. Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.15-25. - Бібліогр.: с. 24-25.
Загірняк, М. В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО / М. В. Загірняк, В. В. Костін. - С.28-36.
Чорноморець, І. М. Система вищої педагогічної освіти України в контексті впровадження МСКО / І. М. Чорноморець. - С.42-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Лук'яненко, Г. І. Сучасна професійно-технічна освіта в контексті МСКО / Г. І. Лук'яненко. - С.49-53.
Третяк, О. П. Виховання в дітей ціннісного ставлення до людини як психолого-педагогічна проблема / О. П. Третяк. - С.67-73.
Заказаны экз-ры для отделов: ДГН

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.
74.04
Л 83


    Луговий, В. І.
    Міжнародна й національні стандартні класифікації освіти: концепція і реалізація [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогiка i психологiя. - 2013. - N 1. - С. 15-25. - Бібліогр.: с. 24-25.
ББК 74.04
Рубрики: Освіта--стандарти

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Таланова, Ж.В.

Заказаны экз-ры для отделов: ДГН

Найти похожие

11.
Шифр: Пж12/2013/4
   Журнал

Педагогiка i психологiя [Текст]. - Выходит ежеквартально
2013г. N 4 . - 61.25, р.
Из содерж.:
Кокерилл, А. Сухомлинський і XXI століття / А. Кокерилл. - С.5-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Дічек, Н. П. Екофільна етика В.О. Сухомлинського: внесок українського педагога в закладання основ екологічної етики / Н. П. Дічек. - С.15-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Сметанський, М. І. Педагогічна альтернатива В.О. Сухомлинського / М. І. Сметанський. - С.23-30.
Деркач, В. Ф. Робота педколективу Павлиської школи з розвитку творчих здібностей учнів / В. Ф. Деркач. - С.31-34.
Сидоренко, В. К. Технологічна підготовка школярів до трудової діяльності в сучасних умовах / В. К. Сидоренко, В. В. Юрженко. - С.35-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Бех, І. Д. Ідентифікація у вихованні та розвитку особистості / І. Д. Бех. - С.42-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Луговий, В. І. Зв'язок складності та самостійності в освіті / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.50-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Романенко, Ю. А. Контроль знань та вмінь учнів із хімії з погляду педагогічних вимірювань / Ю. А. Романенко. - С.65-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Величко, Л. П. Теоретичні і практичні аспекти педагогічної майстерності та методичної культури педагога / Л. П. Величко. - С.74-81.
Шамне, А. В. Варіативно-типологічний підхід до розвитку у віковій психології / А. В. Шамне. - С.82-89.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ДГН (1)
Свободны: ДГН (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.
74.202
Л 83


    Луговий, В. І.
    Зв'язок складності та самостійності в освіті [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогiка i психологiя. - 2013. - N 4. - С. 50-58. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.202
Рубрики: Освіта--самостійність--складність
   Освітні програми--самостійність


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Таланова, Ж. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ДГН (1)
Свободны: ДГН (1)

Найти похожие

13.
Шифр: Пж12/2014/2
   Журнал

Педагогiка i психологiя [Текст]. - Выходит ежеквартально
2014г. N 2 . - 72.57, р.
Из содерж.:
Кремень, В. Г. Про діяльність НАПН України у 2013 р. та завдання на 2014 р. : доповідь на загальних зборах НАПН України / В. Г. Кремень. - С.5-13.
Луговий, В. І. Становлення системи основних понять і категорій компетентністного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.14-22. - Бібліогр.: с. 21-22.
Савченко, О. Я. Упровадження компетентністного підходу в початкову освіту: здобутки і нерозв'язані проблеми / О. Я. Савченко. - С.25-31. - Бібліогр.: с. 30-31.
Локшина, О. І. Компетентністна ідея в зарубіжній освіті: успіхи та проблеми реалізації / О. І. Локшина. - С.33-39. - Бібліогр.: с. 38-39.
Ільченко, В. Р. Компетентністна модель освітньої галузі як неодмінна умова ефективної освіти / В. Р. Ільченко. - С.41-46. - Бібліогр.: с. 45-46.
Гуржій, А. М. Створення електронних підручників: проблеми і завдання / А. М. Гуржій, О. М. Топузов, В. П. Волинський. - С.52-56.
Татенко, В. О. Суб'єктна парадигма в українській та російській психології: історія, проблеми, перспективи розвитку / В. О. Татенко. - С.57-66. - Бібліогр.: с. 65-66.
Дічек, Н. П. Методологічні аспекти модернізації вітчизняних історико-педагогічних досліджень / Н. П. Дічек. - С.67-74. - Бібліогр.: с. 73-74.
Бондар, Л. С. Дидактичні засади підручникотворення для школи першого ступеня (40-80-ті рр. ХХ ст.) / Л. С. Бондар. - С.84-89. - Бібліогр.: с. 89.
Карпенко, О. В. Децентралізація надання освітніх послуг школами Фінляндії / О. В. Карпенко, Є. Ф. Демида. - С.91-97. - Бібліогр.: с. 95-97.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ДГН (1)
Свободны: ДГН (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

14.
74.04
Л 83


    Луговий, В. І.
    Становлення системи основних понять і категорій компетентністного підходу в умовах парадигмальних змін в освіті [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогiка i психологiя. - 2014. - N 2. - С. 14-22. - Бібліогр.: с. 21-22.
ББК 74.04
Рубрики: Освіта--компетентністний підхід
   Освіта--парадигми--зміни

   Освіта--поняття--категорії


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ДГН (1)
Свободны: ДГН (1)

Найти похожие

15.
Шифр: Пж12/2014/4
   Журнал

Педагогiка i психологiя [Текст]. - Выходит ежеквартально
2014г. N 4 . - 72.57, р.
Из содерж.:
Кремень, В. Г. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.5-10.
Луговий, В. І. Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.11-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Панок, В. Г. Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології / В. Г. Панок. - С.21-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Ляшенко, О. І. Профільне навчання : концептуальні підходи до реалізації в українській школі / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Телелим, В. М. Реформування системи військової освіти як пошук раціональних підходів і рішень / В. М. Телелим, Ю. І. Приходько. - С.36-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаврилюк, С. М. Упровадження компетентністного підходу до педагогічної творчості в професійній підготовці майбутніх вихователів / С. М. Гаврилюк. - С.44-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткаченко, А. В. Трудова комуна ім. Ф. Е. Дзержинського : декотрі несприятливі чинники формування інноваційного досвіду / А. В. Ткаченко. - С.50-57. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриньова, М. В. Система студентського самоврядування в контексті макаревської спадщини / М. В. Гриньова, Ю. П. Кращенко. - С.57-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Жданова-Неділько, О. Г. Феномен успішної педагогічної взаємодії у творчому спадку А. С. Макаренка / О. Г. Жданова-Неділько. - С.63-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Шеверун, Н. В. Особливості оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині / Н. В. Шеверун. - С.71-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Дічек, Н. П. Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60-70-ті рр. XX ст.) / Н. П. Дічек. - С.76-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпенко, О. В. Тенденції надання освітніх послуг у контексті реформування вищої школи Республіки Білорусь поза Болонським процесом / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, Е. Є. Бженська. - С.88-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ДГН (1)
Свободны: ДГН (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.


    Луговий, В. І.
    Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогiка i психологiя. - 2014. - N 4. - С. 11-20. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Міжнародна стандартна класифікація освіти (МСКО)
   Професійна (професійно-технічна) освіта--Україна

   Освітні програми--кодифікація--Україна



Доп.точки доступа:
Таланова, Ж. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ДГН (1)
Свободны: ДГН (1)

Найти похожие

17.
    (Свободных экземпляров нет)
Шифр: Пж12/2015/4
   Журнал

Педагогiка i психологiя [Текст]. - Выходит ежеквартально
2015г. N 4 . - 83.74, р.
Из содерж.:
Кремень, В. Г. Формування глобально конкурентоспроможного людського капіталу - найважливіше завдання професійної освіти / В. Г. Кремень. - С.5-10.
Луговий, В. І. Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова. - С.11-20.
Култаєва, М. Д. Освітня євроінтеграція чи конституювання європейського освітнього простору? / М. Д. Култаєва. - С.23-29.
Мокін, Б. І. Приклад побудови освітньої і наукової стратегії розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України / Б. І. Мокін. - С.30-36. - Бібліогр.: с. 36.
Сидоренко, О. Л. Дослідження результатів зовнішнього незалежного оцінювання у контексті підвищення якості освіти: регіональний досвід / О. Л. Сидоренко. - С.44-49. - Бібліогр.: с. 49.
Вітренко, Ю. М. Освіта як послуга: економічний аспект / Ю. М. Вітренко. - С.50-53.
Дидактичне призначення і роль аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання. - С.54-60. - Бібліогр.: с. 60.
Другие авторы: Гуржій А. М., Волинський В. П., Чорноус О. В., Красовський О. С., Топузов М. О.
Штомпель, Г. О. Постдипломна діяльність у стратегії поступу країни / Г. О. Штомпель. - С.61-67. - Бібліогр.: с. 67.
Дічек, Н. П. Формування особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти у дослідженнях українських психологів (1980-ті роки) / Н. П. Дічек. - С.70-80. - Бібліогр.: с. 78-80.
Грудініна, Н. Д. Список використанних джерел як важлива складова наукової публікації / Н. Д. Грудініна. - С.82-87. - Бібліогр.: с. 87.
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ДГН (2)
Свободных экз. нет

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

18.
74.58
Л 83


    Луговий, В. І.
    Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогiка i психологiя. - 2015. - N 4. - С. 11-20.
ББК 74.58 + 72.4
Рубрики: Академії (наук.)--університети--взаємодія
   Університети--академії (наук.)--взаємодія

   Освіта і наука--інтеграція

   Академії (наук.)--Китай--США

   Університети--США--Китай

   Китай
    США

    Європа


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Слюсаренко, О. М.; Таланова, Ж. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ДГН (2)
Свободных экз. нет
Издания есть только в отделениях/филиалах

Найти похожие

19.
Шифр: Пж12/2016/1
   Журнал

Педагогiка i психологiя [Текст]. - Выходит ежеквартально
2016г. N 1
Из содерж.:
Ярошенко, О. Г. Практичний стан студентської науково-дослідної діяльності в університетах / О. Г. Ярошенко, Ю. А. Скиба. - С.32-40. - Бібліогр.: с. 39-40.
Дівінська, Н. О. Професійна компетентність викладача як умова ефективної організації дослідницької діяльності студентів / Н. О. Дівінська. - С.41-45. - Бібліогр.: с. 45.
Українська, О. О. Європейські стандарти в контексті забезпечення якості мовної освіти / О. О. Українська. - С.46-49.
Луговий, В. І. Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.51-57.
Терентьєва, Н. О. Міждисциплінарність як основа нового знаннєвого продукту в інформаційному суспільстві / Н. О. Терентьєва. - С.59-64. - Бібліогр.: с.
Набок, М. В. Привабливість школи як результат ефективного управління / М. В. Набок. - С.70-76. - Бібліогр.: с. 76.
Мусатов, С. О. Система психологічного знання / С. О. Мусатов. - С.77-84. - Бібліогр.: с. 84.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ДГН (1)
Свободны: ДГН (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

20.
74.58(7СПО)
Л 83


    Луговий, В. І.
    Оплата праці в провідних університетах США: досвід для України [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогiка i психологiя. - 2016. - N 1. - С. 51-57.
ББК 74.58(7СПО)
Рубрики: Університети--оплата праці--США
   Вищі навчальні заклади--оплата праці--США

   Оплата праці--університети--США


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Таланова, Ж. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ДГН (1)
Свободны: ДГН (1)

Найти похожие

 1-20    21-29 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)