Главная Упрощенный режим Описание Шлюз Z39.50
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог книг - результаты поиска

Вид поиска

Лічільник відвідувань
Область поиска
 Найдено в других БД:БД бібліографічних описів статей з періодичних видань (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Епістемологія<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
Б 100916
   082
   Л 93


   
    Людина в складному світі [Текст] / вступ. сл. В. П. Андрущенка ; за ред. Н. В. Кочубей, М. О. Нестерової ; вступ. сл. В. П. Андрущенка. - Суми : Унів. кн., 2017. - 359 с. : іл. - Назва та текст : укр., рос., англ. - Бібліогр. в кінці гл. - ISBN 978-966-680-816-8 : 240 грн.
    Содержание:
Предборська, і. Презентація Українського синергетичного товариства у Відні / і. Предборська. - С .18-31.
Сидоренко, Л. Людина як складність : проблема тілесності / Л. Сидоренко. - С .31-46.
Богатая, Л. Небольшие тексты и фундаментальные сдвиги / Л. Богатая. - С .46-60.
Коперльос, Р. Складний світ для складної людини : синергетичне розуміння / Р. Коперльос. - С .60-71.
Бевзенко, Л. Социальная самоорганизация и социальніе технологии : теория и практика / Л. Бевзенко. - С .71-118.
Ершова-Бабенко, И. Психосинергетика / И. Ершова-Бабенко. - С .118-142.
Пипич, А. Практична складність суспільних стосунків і становлення сучасної соціальної науки / А. Пипич. - С .142-179.
Добронравова, І. Дескриптивність нелінейного теоретичного знання та самоорганізація нелінійної науки / І. Добронравова. - С .179-192.
Ситько, С. Живое как предмет фундаментальной науки / С. Ситько, И. Добронравова. - С .192-198.
Князева, Е. Синергийніе взаимодействия в социальніх сктях, или Как наука о сетях становится инструментом эффективного построения социальной жизни / Е. Князева. - С .198-212.
Мєлков, Ю. Постнекласична наука як пізнання конкретного / Ю. Мєлков. - С .212-229.
Комар, О. Постнекласична епістемологія : нові тенденції / О. Комар. - С .238-249.
Богачевський, П. Варіативність та інваріантивність філософських засад і наукових інтерпретацій концепту віртуальності / П. Богачевський. - С .249-259.
Volik, O. Комунікативні стратегії психологічних практик : спроба постнекласичної методології / O. Volik. - С .273-286.
Горбунова, Л. Трансформативне навчання : стратегія самоорганізації індивіда в контексті складності сучасного світу / Горбунова. - С .286-322.
Рубанець, О. Когнітивний складник реформування вищої школи / О. Рубанець. - С .322-331.
Кочубей, Н. Складність дитинства у складному світі / Н. Кочубей. - С .331-340.
Нестерова, М. Освітні когнітивні технології як людські стратегії адаптації до складності / М. Нестерова. - С .340-351.
УДК
Рубрики: Філософська антропологія
   Наука

   Епістемологія

   Освіта


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Кочубей, Н. В. \ред.\; Нестерової, М. О. \ред.\; вступ. сл. В. П. Андрущенка
Экземпляры всего: 1
ДГН (1)
Свободны: ДГН (1)
Найти похожие

2.
Б 100916.
   082
   Л 93


   
    Людина в складному світі [Текст] = Человек в сложном мире = Humen in Complexity / за ред. Н. В. Кочубей, М. О. Нестерової ; вступ. сл. В. П. Андрущенка. - Суми : Унів. кн., 2019. - 350 с. : іл. - Текст укр., рос., англ. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 978-966-680-816-8 : 200 грн.
УДК
Рубрики: Філософська антропологія
   Наука

   Епістемологія

   Освіта

   Людинознавство


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Кочубей, Н. В. \ред.\; Нестерової, М. О. \ред.\; Андрущенка, В. П. \вступ. сл.\
Экземпляры всего: 1
ОК/ДГН (1)
Свободны: ОК/ДГН (1)
Найти похожие

3.
   101
   Б 29


    Баумейстер, Андрій Олегович.
    Вступ до філософських студій, або інтелектуальні подорожі до країни філософії [Текст] : наук. посіб. / Андрій Олегович Баумейстер. - Київ : Ін-т обдарованої дитини НАПН України, 2017. - 238 с. - ISBN 978-966-2633-77-1 : 99 грн.
УДК
Рубрики: Філософія
   Суспільна свідомість

   Онтологія

   Епістемологія

   Метафізика

   Філософи

Аннотация: Навіщо сьогодні філософія? Яке місце вона займає в сучасному світі? Що може дати фідософія сучасній людині? Чому ознайомлення з філософськими питаннями варто починати у старших класах середньої школи? Тому що, як намагається показати і довести автор, філософія є великою школою запитування, вона сприяє розвиткові цілісного погляду на світ, є ефективним інструментом аналізу, розвиває критичне мислення і сприяє інтелектуальній відкритості людини. Більша частина книги за своїм стилем і змістом доступна для всіх, хто хотів би зробити перші кроки у подорожі до країни філософії. Популярні розділи написані так, щоб їх міг прочитати учень старших класів школи. Ті ж розділи, що позначені як дидактичний матеріал, можуть бути корисними для студентів і викладачів гуманітарних факультетів українських вишів. У дидактичному матеріалі викладено основні питання філософської теорії реальності (онтології) і філософського вчення про пізнання (епістемології). Причому особливу увагу приділено сучасним дискусіям навколо онтологічної й епістемологічної тематики. Завдання цих розділів - представити основні дисципліни теретичної філософії у систематизованому і прозорому викладі. Видання адресоване як тим, хто бажає зробити перші кроки у знайомстві з основними філософськими питаннями та сучасними способами їх обговорення, так і тим, хто прагне поглибити і систематизувати свої знання з філософії.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Платон (348 до н.е.- 427 до н.е.) \о нем\; Аристотель (384 - 322 гг. до н.э.) \о нем\; Кант, Іммануїл (1724-1804) \о нем\
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)