Главная Упрощенный режим Описание Шлюз Z39.50
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог книг - результаты поиска

Вид поиска

Лічільник відвідувань
Область поиска
 Найдено в других БД:БД бібліографічних описів статей з періодичних видань (5)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=педагогічні концепції<.>)
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.
Б37560
   88
   М 60


    Милорадова, Надежда Георгиевна.
    Психология и педагогика [Текст] : учебник / Надежда Георгиевна Милорадова. - Москва : Гардарики, 2009. - 334 с. : ил. - Библиогр. в конце гл. - ISBN 978-5-8297-0251-9 (в пер.) : 124 грн. 49 к.
ББК 88я73+74я73
Рубрики: Психологія
   Психіка

   Педагогіка

   Виховання

   Психічні процеси

   Психічні стани і явища

   Психологія особистості

   Педагогічні концепції


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ЗРФ
Свободных экз. нет
Найти похожие

2.
Б 82460
   74.03
   П 88


    Пуйман, Сергей Александрович.
    История образования и педагогической мысли. Ответы на экзаменационные вопросы [Текст] / Сергей Александрович Пуйман. - Минск : Тетра Системс, 2010. - 157 с. - Библиогр. : с. 151-156. - ISBN 978-985-536-032-3 : 52 грн. 26 к.
ББК 74.03(0)я73
Рубрики: Педагогічні вчення
   Педагогічні концепції

   Педагогіка--історія


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ЗРФ
Свободных экз. нет
Найти похожие

3.
Б 54088.
   74.03
   К 20


    Капранова , Вера Анатольевна.
    История педагогики [Текст] : учеб. пособие для вузов / Вера Анатольевна Капранова . - Минск : Новое знание; М.: Инфра-М, 2011. - 240 с. - (Высшее образование). - Библиогр. в конце гл. - ISBN 978-985-475-256-3 : (в пер.) : 114 грн.
ББК 74.03(0)я73
Рубрики: педагогіка- історія
   педагогічні вчення

   педагогічні концепції

   навчальні видання для вищої школи


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
ЗФ (1)
Свободны: ЗФ (1)
Найти похожие

4.
Б 89908
   74.03
   С 42


    Скільський, Дмитро.
    Історія зарубіжної педагогіки [Текст] : посібник / Дмитро Скільський. - К. : СМОЛОСКИП, 2011. - 373 с. : іл. - (Пролегомени). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-2164-48-0 : (в опр.) : 61 грн.
УДК
ББК 74.03(3)я73
Рубрики: педагогічні вчення
   педагогічні концепції


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)
Найти похожие

5.
Б 90737
   74.03
   Л 84


    Лукацкий, Михаил Абрамович.
    Педагогическая наука: история и современность [Текст] : учеб. пособие / Михаил Абрамович Лукацкий. - Москва : ГЭОТАР-Медиа, 2012. - 446 с. - Библиогр. в подстроч. примеч. - ISBN 978-5-9704-2087-4 (в пер.) : 380 грн.
ББК 74.03(0)я73
Рубрики: Педагогічні концепції
   Педагогіка--історія

   Педагогічні вчення

   Педагогіка--філософські аспекти

   Педагогічна психологія

   Психологія--персоналії


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ЗРФ
Свободных экз. нет
Найти похожие

6.
Б 99302
   74.03
   Ю 74


    Юркевич, Памфіл Данилович.
    Читання про виховання [Текст] / Памфіл Данилович Юркевич ; пер. з рос. Л. Г. Кудрик. - Київ : Кондор, 2016. - 244 с. - Парал. тит. арк.: рос. - ISBN 978-617-7278-57-2 : 49 грн., 144 грн., 203 грн.
УДК
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Педагогічні вчення
   педагогіка

   педагогічні концепції

   Україна

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Кудрик, Л. Г. \пер. з рос.\
Экземпляры всего: 2
ЗРФ (2)
Свободны: ЗРФ (2)
Найти похожие

7.
В 14215
   373
   Ш 67


   
    Школа модерн-технологій управління. Авторська модель Анатолія Остапенка [Текст] : наук.-метод. посіб. / Держ. наук. установа "Ін-т модернізації змісту освіти" ; авт.-упоряд. А. Ф. Остапенко ; ред. Ірина Євтушенко. - Київ ; Володимир ; Чернівці : Букрек, 2020. - 412 с. : іл. - (Авторська школа в Україні). - Бібліогр.: с. 398-410. - ISBN 978-617-7770-74-8 (в опр.) : 150 грн.
    Содержание:
Остапенко, А. Ф. Авторська модель "Школа модерн-технологій управління" / А. Ф. Остапенко. - С .13-22.
Остапенко, А. Ф. Концепція авторської моделі АНатолія Остапенка "Школа модерн-технологій управління" / А. Ф. Остапенко. - С .28-63.
Остапенко, А. Ф. Стратегічне управління школою модерн-технологій / А. Ф. Остапенко. - С .78-102.
Остапенко, А. Ф. Особливості організації освітного середовища Нової української школи в колегіумі / А. Ф. Остапенко, Л. В. Першута. - С .166-168.
Остапенко, А. Ф. Бібліотека колегіуму - сучасний інформаційний медіа-центр / А. Ф. Остапенко, Н. М. Чекан. - С .169-181.
Приходько, О. В. Пластова методика виховання особистості учня колегіуму / О. В. Приходько. - С .182-183.
Остапенко, А. Ф. Робототехніка як експериментальне дослідження світу з новими можливостями / А. Ф. Остапенко, В. А. Пасічник. - С .189-191.
Остапенко, А. Ф. Музейне краєзнавство як засіб збереження етнографічної спадщини Володимиреччини та історії Володимирецького районного колегіуму / А. Ф. Остапенко, Т. М. Кедич. - С .199-206.
Ситай, Н. М. Використання мультимедійних технологій у початковій школі / Н. М. Ситай. - С .226-237.
Кібиш, Л. У. Проєктна технологія / Л. У. Кібиш. - С .238-245.
Городна, О. З. Особистісно зорієнтовані технології навчання у процесі вивчення української літератури / О. З. Городна. - С .246-261.
Кривко, Н. М. Інформаційні технології на уроках хімії / Н. М. Кривко, Л. М. Муравинець. - С .262-276.
Шевченко, Н. М. Використання інформаційних технологій та "Мікровідео" на уроках біології / Н. М. Шевченко. - С .277-279.
Полховська, Н. П. Реалізація особистісно зорієнтованого та комунікативного підходів до вивчення іноземної мови засобами ІКТ і дистанційного навчання / Н. П. Полховська. - С .280-283.
Остапенко, С. І. Стимулювання особистісного розвитку учнів на уроках математики за допомогою інтерактивних технологій навчання / С. І. Остапенко. - С .284-298.
Харчук, Ж. М. Формування інформаційної компетентності учнів шляхом використання мережі Інтернет на уроках математики / Ж. М. Харчук. - С .299-304.
Хандучко, Т. К. Формування комунікативних компетенцій за умови використання технологій case-study при моделюванні типових ситуацій на уроках англійської мови / Т. К. Хандучко. - С .305-308.
Остапенко, А. Ф. Реалізація різних форм навчання шляхом системи дистанційної освіти / А. Ф. Остапенко, В. В. Літвинчук. - С .309-318.
Баран, А. В. Психологічний супровід особистісно орієнтованого розвитку випускників колегіуму / А. В. Баран. - С .319-321.
Волчецька, Л. А. Інформаційно-комунікаційні технології в методичній роботі / Л. А. Волчецька. - С .322-328.
Губеня, І. В. Використання краєзнавчого матеріалу на уроках історії для формування громадянської компетентності / І. В. Губеня. - С .329-333.
Березюк, Г. В. Формування предметних компетентностей учнів на уроках історії / Г. В. Березюк. - С .334-338.
Войтович, Н. М. Розвиток критичного мислення на уроках української мови та літератури / Н. М. Войтович. - С .339-346.
Блищик, І. В. Розвиток життєвих навичок учнів, спрямованих на збереження життя і зміцнення здоров'я / І. В. Блищик. - С .347-348.
Мороченець, І. С. Про проведення експерименту всеукраїнського рівня за темою "Електронний підручник для загальної середньої освіти" / І. С. Мороченець. - С .349-352.
Остапенко, А. Ф. Організація мультипрофільного харчування у колегіумі / А. Ф. Остапенко. - С .353-354.
Волчецька, Л. А. Літній англомовний табір - альтернатива шкільному оздоровчому табору / Л. А. Волчецька. - С .355-356.
Волчецька, Л. А. Міжнародна співпраця як напрям діяльності колегіуму / Л. А. Волчецька, Т. К. Хандучко. - С .357-359.
Переходько, С. В. Звичаї та традиції як єдність поколінь / С. В. Переходько. - С .360-363.
Остапенко, А. Ф. Проєкт "Мінізоопарк" / А. Ф. Остапенко, В. В. Літвинчук. - С .364-375.
УДК
Рубрики: Педагогічні інновації
   Педагогічні концепції

   Школознавство

   Внутрішнньошкільне управління

   Педагогіка

   Україна
Аннотация: У науково-методичному посібнику розкриваються концептуальні засади та досвід реалізації Авторської моделі А. Ф. Остапенка "Школа модерн-технологій управління". Актуальність напрацьованих автором матеріалів полягає у запровадженні нових управлінських технологій у галузі освіти, реформування вітчизняної освіти в контексті її євроінтеграції, формування особистості, здатної навчатися впродовж життя. Посібник буде корисним керівникам щакладфі середньої освіти, учителям-практикам, студентам закладів вищої освіти різних рівнів акредитації, працівникам методичних служб.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Остапенко, А. Ф. \авт.-упоряд.\; Євтушенко, Ірина \ред.\; Держ. наук. установа "Ін-т модернізації змісту освіти"
Экземпляры всего: 1
ОК (1)
Свободны: ОК (1)
Найти похожие

8.
В 14214
   373
   Ш 67


   
    Школа особистісного зростання: від творчого розвитку до особистісної реалізації. Авторська модель Ольги Солдатєнко [Текст] : наук.-метод. посіб. / Держ. наук. установа "Ін-т модернізації змісту освіти" ; ред. Ірина Євтушенко ; упоряд. О. В. Солдатєнко. - Київ ; Запоріжжя ; Чернівці : Букрек, 2020. - 488 с. : іл. - (Авторська школа в Україні). - Бібліогр.: с. 477-487. - ISBN 978-966-997-003-9 (в опр.) : 150 грн.
    Содержание:
Солдатєнко, О. В. Концептуальні засади Школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення / О. В. Солдатєнко. - С .21-29.
Солдатєнко, О. В. Шляхи особистісного становлення життєвокомпетентнісної особистості в умовах позитивного виховного простору / О. В. Солдатєнко, А. Ф. Курінна. - С .30-39.
Фомич, І. І. Теоретичні аспекти методичного супроводу інноваційної педагогічної діяльності в умовах моделювання авторської школи / І. І. Фомич. - С .47-56.
Бережна, О. М. Технологія обліку та розвитку параметрів Індивідуального Стилю Навчальної Діяльності учня як технологічна платформа розвитку особистості: від творчої самореалізації до особистісного становлення / О. М. Бережна. - С .57-68.
Карпенко, Т. О. Формування емоційного інтелекту та соціальної компетентності молодших учнів в умовах становлення моделі авторської школи / Т. О. Карпенко. - С .86-94.
Курінна, А. Ф. Лінгвосинергетичний аспект сучасної мовної освіти (до проблеми розвитку мовленєвотворчої особистості) / А. Ф. Курінна, Л. В. Мороко. - С .95-98.
Курінна, А. Ф. Новий вимір педагогічної взаємодії з батьківською спільнотою в авторській школі / А. Ф. Курінна. - С .99-104.
Зайковська, О. О. Самоврядування як умова творчої самореалізації та особистісного становлення ліцеїстів / О. О. Зайковська. - С .105-111.
Солдатєнко, О. В. Застосування стратегій методики CLIL у навчанні іноземних мов та предметів природничого циклу в контексті впровадження багатомовної моделі освіти: методичний аспект / О. В. Солдатєнко, І. І. Фомич, Ю. С. Алексєєнко. - С .112-119.
Алексєєнко, Ю. С. Застосування стратегій методики CLIL у навчанні іноземних мов та предметів природничого циклу в контексті впровадження багатомовної моделі освіти: практичний аспект / Ю. С. Алексєєнко. - С .120-124.
Солдатєнко, О. В. Методологічні засади впровадження інтегрованого навчання предмету та мови в умовах багатомовного полікультурного середовища / О. В. Солдатєнко, І. І. Фомич. - С .125-131.
Дзюба, О. П. Підвищення мотивації учнів до вивчення хімії та біології шляхом залучення до різних видів дослідно-експериментальної діяльності на всіх рівнях навчання у школі / О. П. Дзюба, О. М. Фролова. - С .132-139.
Потоцька, О. А. Впровадженнямоделі "Перевернутий клас" (Flipped Class) як механізму підвищення якості освіти учнів при вивченні інформатики / О. А. Потоцька. - С .140-150.
Сафонова, Ю. М. Мультимедійні мобільні додатки та інтернет-сервіси як інструмент формування мовленнєвої компетентності учнів та конструктивної взаємодії на уроках німецької мови / Ю. М. Сафонова. - С .151-158.
Дмитренко, М. В. Проблемний підхід до навчання математики як засіб активізації когнітивної діяльності та розвиток креативних здібностей учнів / М. В. Дмитренко. - С .159-168.
Мороз, О. Г. Формування високого рівня грамотності й навичок самоосвіти старшокласників / О. Г. Мороз. - С .169-173.
Кошель, Т. В. Створення текстів "нової природи" (лепбуків) на уроках літератури як інноваційний засіб формування мовно-аналітичної компетентності учнів / Т. В. Кошель. - С .174-176.
Сабанова, О. В. Формування інтелектуально-мовленнєвої компетентності учня засобами позакласної та індивідуальної роботи / О. В. Сабанова. - С .177-178.
Діордієва, Н. В. Створення ефективного візуального простору сучасного уроку історії в старшій школі / Н. В. Діордієва. - С .179-186.
Антонова, Н. М. Інтелект-карти як елемент дидактичного дизайну сучасного уроку української мови та літератури / Н. М. Антонова. - С .187-193.
Кармін, О. В. Творчий підхід до розвитку комунікативної компетентності учнів на уроках української мови та літератури / О. В. Кармін. - С .194-202.
Чередниченко, І. Б. РОзвиток інформаційно-комунікаційної компетентності та інноваційності учнів шляхом застосування інтернет-сервісів на уроках фізики / І. Б. Чередниченко. - С .203-207.
Діордієва, Н. В. Навчання історії в полікультурній багатомовній аудиторії в старшій школі / Н. В. Діордієва. - С .208-214.
Аношина, В. Ю. Активізація когнітивної діяльності та розвиток креативних здібностей учнів шляхом застосування методу проєктів на уроках хімії / В. Ю. Аношина. - С .215-221.
Волкова, І. О. Емоційний інтелект як основа соціально успішної сучасної особистості в умовах реалізації моделі авторської школи / І. О. Волкова, Т. О. Карпенко. - С .222-227.
Дзюба, О. П. Впровадження технологій збереження здоров'я і життя здобувачів освіти як умова створення безпечного середовища Школи особистісного зростання / О. П. Дзюба, Г. В. Ліпецька. - С .228-232.
Курінна, А. Ф. Розвиток екологічної свідомості успішної особистості в синергетичній площині неперервної освіти (із досвіду роботи Школи особистісного зростання) / А. Ф. Курінна, Д. О. Фролов. - С .233-241.
Дзюба, О. П. Здоров'язбережувальний простір як багаторівневе соціально організоване середовище Школи особистісного зростання / О. П. Дзюба. - С .242-251.
Аношина, В. Ю. Здоров'ятворча діяльність - стратегія формування навичок розумного способу життя / В. Ю. Аношина. - С .252-258.
Дукова, М. П. Впровадження інноваційних технологій "Щоденні 5" та "Щоденні 3" з метою розвитку ключових компетентностей учнів початкової школи / М. П. Дукова, В. І. Лавруша. - С .259-266.
Петік, Ю. О. Підвищення якості освіти молодших учнів шляхом використання інтерактивних технологій (інтерактивні зошити) / Ю. О. Петік. - С .269-275.
Репетун, Т. В. Розвиток критичного мислення в учнів початкової школи як запорука виховання успішної особистості / Т. В. Репетун. - С .276-279.
Косинська, М. В. Формування позитивної мотивації до вивчення англійської мови в учнів 1-2 класів Нової української школи / М. В. Косинська, О. Г. Пожидаєва, І. Д. Ременюк. - С .280-291.
Притуленко, Т. Я. Ігри на уроках як засіб підвищення пізнавальної діяльності учнів початкової школи / Т. Я. Притуленко, В. І. Лавруша, О. М. Шахміна. - С .292-299.
Рнпетун, Т. В. Формування мотивації до навчання в учнів початкової школи / Т. В. Рнпетун. - С .300-307.
Овсяннікова, О. В. Проблеми грамотності учнів молодшої школи / О. В. Овсяннікова, В. В. Овсянніков. - С .308-314.
Кобець, Н. С. Фасилітативний стиль педагогічної взаємодії як невід'ємна складова позитивного виховного простору в початковій школі / Н. С. Кобець, Т. В. Репетун. - С .315-320.
Сілюк, О. П. Адаптована навчальна програма з позашкільної освіти гуртка історико-краєзнавчого напряму "Історичне краєзнавство" / О. П. Сілюк, М. С. Бердакова. - С .373-392.
Холох, І. М. Авторська програма курсу за вибором "Досліджую рідний край" (1-4 кл.) / І. М. Холох, С. О. Гацько, І. О. Зоріна. - С .393-406.
Гацько, С. О. Технологічні картки досліджень до Програми курсу за вибором "Досліджую рідний край" (1-4 класи) / С. О. Гацько, І. О. Зоріна, І. М. Холох. - С .407-421.
Петік, Ю. О. Авторська програма "Каліграфічні сходинки" (курс за вибором для учнів 1-4 класів) / Ю. О. Петік, Т. В. Репетун, І. М. Холох. - С .422-433.
Малахова, О. М. Навчальна програма гуртка "Медіакультура" (початковий рівень) / О. М. Малахова. - С .434-447.
Зайковська, О. О. Сценарій свята "День української писемності та мови" / О. О. Зайковська, С. І. Капранова. - С .448-452.
Алексєєнко, Ю. С. "Усі ми білі ворони" (сценарій класної години для учнів 8-х класів) / Ю. С. Алексєєнко. - С .453-455.
Сілюк, О. П. "Пам'ять, опалена війною" (сценарій зустрічі з ветеранами Другої світової війни з нагоди Дня примирення) / О. П. Сілюк. - С .456-458.
Шматко, С. В. День ліцею / С. В. Шматко, О. А. Педенко. - С .459-465.
Гумен, М. А. "Толерантність - це гармонія в різноманітті" / М. А. Гумен, О. А. Потоцька. - С .466-469.
Сафонова, Ю. М. "Мої життєві цінності, або цінності, яким немає ціни" (сценарій виховної години для учнів 9 класів) / Ю. М. Сафонова. - С .470-476.
УДК
Рубрики: Педагогічні інновації
   Педагогічні концепції

   Школознавство

   Внутрішньошкільне управління

   Педагогіка

   Україна
Аннотация: У науково-методичному посібнику висвітлено досвід акмеологічного закладу освіти, цілісного й успішного розвитку та саморозвитку людини як творця своєї долі, свого життя; створення полікультурного багатомовного середовища, побудованого на принципах любові до Батьківщини, традицій та звичаїв українського народу, толерантного ставлення до культури та мови інших народів.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Євтушенко, Ірина \ред.\; Солдатєнко, О. В. \упоряд.\; Держ. наук. установа "Ін-т модернізації змісту освіти"
Экземпляры всего: 1
ОК (1)
Свободны: ОК (1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)