002 І-74 Інформаційні організації та служби науково-технічної інформації України [Текст] : довідник : станом на 1 лют. / Укр. ІНТЕІ. - Київ : Укр. ІНТЕІ, 2007. - 159,[1] с. - ISBN 966-7505-62-6 : 10 грн 50к.
Рубрики: Інформаційний ринок Держатели документа: Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім.О.Гмирьова ЗРФ Свободных экз. нет |
Б 65879 65.39 С 84 Стрелец, Ирина Александровна. Сетевая экономика [Текст] : учебник / Ирина Александровна Стрелец. - М. : Эксмо, 2006. - 206 с. : ил. - (Высшее экономическое образование). - Библиогр.: с. 203-206 и в подстроч. примеч. - ISBN 5-699-16964-4 : (в пер.): 52 грн 40 к. Рубрики: Інформаційний ринок Держатели документа: Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім.О.Гмирьова т/о Свободных экз. нет |
Б 72021 65.3 Ш 24 Шаповал, Олена Федорівна. Економіка інформаційної діяльності [Текст] : навч. посіб. для дистанц. навч. / Олена Федорівна Шаповал. - Київ : Ун-т "Україна", 2007. - 190 с. - (Інститут дистанційного навчання). - Бібліогр.: с.181-183. - ISBN 978-966-388-137-9 : 28 грн. Рубрики: Інформатика Інформаційний бізнес Інформаційний ринок Держатели документа: Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім. О.Гмирьова ВПНД Свободных экз. нет |
Б 83269 65.9(7США) Н 62 Никитенкова, Мария Александровна. Информационная инфраструктура США : государство и рынок [Текст] : монография / М.А.Никитенкова ; отв.ред.С.П.Яковлева. - М. : Academia, 2009. - 298 с. - (Монографические исследования : экономика). - ISBN 978-5-87444-335-1 : (в пер.): 137 грн 71 к. Рубрики: Інформаційна діяльність Інформаційний ринок Держатели документа: Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім. О. Гмирьова Відділ документів виробничого і природничо-наукового профілю Свободных экз. нет |
Б 84334 65.39 М 64 Мировой рынок информационных услуг [Текст] / Э. С Спиридонов и др.; под ред. Э.С. Спиридонова, М.С. Клыкова. - М. : ЛИБРОКОМ, 2010. - 410 с. : ил. - Библиогр.: с. 407-410. - ISBN 978-5-397-01351-2 : 228 грн 16 к. Рубрики: Інформаційні послуги Інтернет Інформаційний ринок Інформаційний бізнес Держатели документа: Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ВПНД Свободных экз. нет |
Б 91172 78.07 С 24 Свістельник, Ірина Рудольфівна. Інформаційна культура студента [Текст] : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / Ірина Рудольфівна Свістельник . - К. : Кондор, 2012. - 180 с. : ілюстр. - Бібліогр.: с.154-163. - ISBN 978-966-351-396-6 : 61 грн. Рубрики: Джерела інформації Інформаційний пошук Інформаційний ринок Навчальні видання для вищої школи Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова Экземпляры всего: 1 ВПНД (1) Свободны: ВПНД (1) |
Б 97683 65.39 П 14 Палеха, Юрій Іванович. Інформаційний бізнес [Текст] : підручник / Юрій Іванович Палеха, Юрій Іванович Горбань ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - Київ : Ліра-К, 2015. - 490 с. - Бібліогр.: с. 471-487. - ISBN 978-966-2609-94-3 : 224 грн. Рубрики: Інформатика Бізнес Консалтинг Інформаційна діяльність Інформаційний ринок Навчальні видання для вищої школи Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова Доп.точки доступа: Горбань, Юрій Іванович; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв Экземпляры всего: 1 ДЕТ (1) Свободны: ДЕТ (1) |
Б 95029. 65.39 П 14 Палеха, Юрій Іванович. Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст] : навч. посіб. / Юрій Іванович Палеха, Ольга Юріївна Палеха ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : [б. и.], 2016. - 478 с. - Бібліогр.: с.459-475. - ISBN 978-966-2609-07-3 : (в опр.) : 240 грн. Рубрики: Інформаційні агентства Інформаційні послуги Інформаційна діяльність Інформаційний бізнес Інформаційний маркетинг Інформаційний ринок Навчальні видання для вищої школи Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Доп.точки доступа: Палеха, Ольга Юріївна; М-во освіти і науки, молоді та спорту України Экземпляры всего: 2 ДЕТ (1), ЗРФ (1) Свободны: ДЕТ (1), ЗРФ (1) |
Б 97683. 65.39 П 14 Палеха, Юрій Іванович. Інформаційний бізнес [Текст] : підручник / Юрій Іванович Палеха, Юрій Іванович Горбань ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - Київ : Ліра-К, 2015. - 489 с. : іл. - Бібліогр.: с.471-487. - ISBN 978-966-2609-94-3 : (в опр.) : 160 грн., 253 грн. Рубрики: Бізнес Інформаційна діяльність Інформаційний ринок Інформаційне обслуговування Навчальні видання для вищої школи Аннотация: Мета підручника - розкрити суть основних категорій інформаційного бізнесу, розглянути його модель, побудову та функції. Викладений тут матеріал допоможе студентам з’ясувати особливості і механізм функціонування інформаційного ринку, ознайомитись з його організаційними формами, маркетинговою, рекламною та інформаційно-консультативною діяльністю для стимулювання збуту інформаційних продуктів та послуг, оволодіти бенчмаркінгом, основами інформаційно-консультативної діяльності й основними засадами електронної комерції. Для слухачів університетських курсів, студентів вищих навчальних закладів, книгознавців та документознавців, інформаційних аналітиків, працівників дорадчих служб, усіх, хто хоче ознайомитись з основами інформаційного бізнесу та особливостями маркетингу інформаційних продуктів і послуг. Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Доп.точки доступа: Горбань, Юрій Іванович; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв Экземпляры всего: 1 ДЕТ (1), ЗРФ Свободны: ДЕТ (1) |
Б 97683. 002 П 14 Палеха, Юрій Іванович. Інформаційний бізнес [Текст] : підручник / Юрій Іванович Палеха, Юрій Іванович Горбань ; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. - Київ : Ліра-К, 2017. - 492 с. - Бібліогр.: с.471-487. - ISBN 978-966-2609-94-3 (в опр.) : 280 грн.
Маркетинг Інформаційний ринок Аннотация: Мета підручника – розкрити суть основних категорій інформаційного бізнесу, розглянути його модель, побудову та функції. Викладений тут матеріал допоможе студентам з’ясувати особливості і механізм функціонування інформаційного ринку, ознайомитись з його організаційними формами, маркетинговою, рекламною та інформаційно-консультативною діяльністю для стимулювання збуту інформаційних продуктів та послуг, оволодіти бенчмаркінгом, основами інформаційно-консультативної діяльності й основними засадами електронної комерції. Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Доп.точки доступа: Горбань, Юрій Іванович; Київ. нац. ун-т культури і мистецтв Экземпляры всего: 1 ДЕТ (1) Свободны: ДЕТ (1) |