Б 54744 74.3 Б 44 Белякова, Лидия Ивановна . Методика развития речевого дыхания у дошкольников с нарушением речи [Текст] / Лидия Ивановна Белякова, Нина Николаевна Гончарова, Татьяна Григорьевна Шишкова ; под ред. Л. И. Беляковой. - Москва : Книголюб, 2004. - 55 с. : ил. - (Логопедические технологии). - Библиогр. : с. 54. - ISBN 5-93927-098-0 : 9 грн. 45 к. Рубрики: Діти з порушенням мовлення Мовленнєві розлади Розвиток мовлення Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Доп.точки доступа: Гончарова, Нина Николаевна; Шишкова, Татьяна Григорьевна; Беляковой, Л. И. \под ред.\ Экземпляры всего: 1 ЗРФ (1) Свободны: ЗРФ (1) |
Б 58598 88.4 В 67 Волковская, Татьяна Николаевна. Психологическая помощь дошкольникам с общим недоразвитием речи [Текст] / Татьяна Николаевна Волковская, Гузель Хафизовна Юсупова. - Москва : Книголюб, 2004. - 103 с. - (Специальная литература). - Библиогр. : с. 96-102. - ISBN 5-93927-122-7 : 13 грн 23 к. Рубрики: Дефектологічна психологія Спеціальна психологія Дефектологія Діти з порушенням мовлення Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Доп.точки доступа: Юсупова, Гузель Хафизовна Экземпляры всего: 1 ЗРФ (1) Свободны: ЗРФ (1) |
Б 68308 88.4 Ш 63 Шипилова, Елена Викторовна. Основы логопсихологии [Текст] : учеб. пособие для вузов / Елена Викторовна Шипилова. - Ростов-на-Дону : Феникс, 2007. - 223 с. - (Высшее образование). - Библиогр. : с. 218-221. - ISBN 978-5-222-114-6-3 (в пер.) : 35 грн. 73 к. Рубрики: Логопедія Спеціальна психологія Спеціальна педагогіка Дефектологія Діти з порушенням мовлення Корекційна педагогіка--діти з порушенням мовлення Корекційна психологія Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ЗРФ Свободных экз. нет |
Б 103407 376 Р 49 Рібцун, Юлія Валентинівна. Дитина з порушеннями мовленнєвого розвитку [Текст] / Юлія Валентинівна Рібцун. - Харків : Ранок : Кенгуру, 2018. - 40 с. - (Інклюзивне навчання за нозологіями). - Бібліогр.: с.38. - На обкл. : Заг. інформація. Посилання на корс. рес. Підказки для батьків та педагогів. - ISBN 978-617-09-3804-6 : 27 грн., 30 грн.
Інклюзивна освіта Логопедія Спеціальна педагогіка Корекційна педагогіка Дефектологія Мовленнєві розлади Навчальні видання Аннотация: Цей посібник рекомендовано для батьків дітей із затримкою мовленнєвого розвитку. Найпоширенішим діагнозом є фонетико-фонематичне недорозвинення, тобто порушення процесів формування звуковимовної системи в дітей з різними мовленнєвими розладами. Правильне мовлення - це не тільки чітка звуковимова, а й уміння грамотно висловлювати власні думки, загальний розвиток, культура, успішність дитини в цілому. Саме тому в батьків виникає безліч запитань; що потрібно для повноцінного розвитку мовлення малюка, як запобігти порушенням звуковимови в дитини, чи варто віддавати дитину до спеціального дошкільного закладу, куди звертатися по допомогу, як найкраще навчити дитину з такими вадами читання тощо. Автор посібника відповідає на ці та багато інших питань, надає конкретні поради щодо методики роботи с такими дітьми задля успішного подолання проблем. Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Экземпляры всего: 1 ДГН (1), ОК Свободны: ДГН (1) |
Б 103403 376 М 29 Мартиненко, Ірина Володимирівна. Комунікативний тренінг для дошкільників з порушеннями мовлення [Текст] / Ірина Володимирівна Мартиненко. - Харків : Ранок : Кенгуру, 2018. - 120 с. - (Інклюзивне навчання). - Бібліогр.: с.116-119. - На обкл. : Практ. рек. Навч.-розв. ігри. Контакт учителя та дитини. Соціалізація дитини. Зарубіж. досвід. - ISBN 978-617-09-3687-5 : 54 грн.
Логопедія Мовленнєві розлади Корекційна педагогіка Дефектологія Діти з порушенням мовлення Навчальні видання Аннотация: У навчально-методичному посібнику висвітлено теоретико-методичні засади та надано практичні рекомендації щодо формування комунікативної діяльності, проведення психокорекційної роботи з дітьми із мовленнєвими порушеннями в умовах дошкільного навчального закладу. Описано етапи завдання, методи та принципи, зміст комунікативного тренінгу цієї групи. Посібник призначено для практичних психологів, педагогів, логопедів і вихователів дошкільних навчальних закладів, а також студентів, які навчаються за спеціальністю "Спеціальна освіта (логопедія і спеціальна психологія)". Крім того, посібник, безумовно, зацікавить батьків дітей з особлими освітніми потребами. Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Экземпляры всего: 1 ДГН (1) Свободны: ДГН (1) |
Б 103407. 376 Р 49 Рібцун, Юлія Валентинівна. Дитина з порушеннями мовленнєвого розвитку [Текст] / Юлія Валентинівна Рібцун. - Київ : Літера ЛТД, 2019. - 39 с. - (Інклюзивне навчання). - На опр. підзаг. : Заг. інформація. Посилання на корсисні ресурси. Підказки для батьків та педагогів. - Бібліогр.: 38-39. - ISBN 978-966-945-022-7 (в опр.) : 99 грн 75 к.
Інклюзивна освіта Логопедія Спеціальна педагогіка Корекційна педагогіка Дефектологія Мовленнєві розлади Навчальні видання Аннотация: Цей посібник рекомендовано для батьків дітей із затримкою мовленнєвого розвитку. Найпоширенішим діагнозом є фонетико-фонематичне недорозвинення, тобто порушення процесів формування звуковимовної системи в дітей з різними мовленнєвими розладами. Правильне мовлення - це не тільки чітка звуковимова, а й уміння грамотно висловлювати власні думки, загальний розвиток, культура, успішність дитини в цілому. Саме тому в батьків виникає безліч запитань; що потрібно для повноцінного розвитку мовлення малюка, як запобігти порушенням звуковимови в дитини, чи варто віддавати дитину до спеціального дошкільного закладу, куди звертатися по допомогу, як найкраще навчити дитину з такими вадами читання тощо. Автор посібника відповідає на ці та багато інших питань, надає конкретні поради щодо методики роботи с такими дітьми задля успішного подолання проблем. Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Экземпляры всего: 1 ОК/ДГН (1) Свободны: ОК/ДГН (1) |
Б 103403. 376 М 29 Мартиненко, Ірина Володимирівна. Комунікативний тренінг для дошкільників з порушеннями мовлення [Текст] / Ірина Володимирівна Мартиненко. - Київ : Літера ЛТД, 2019. - 119 с. - (Інклюзивне навчання). - На опр. підзаг. : Практ. рек. Навч.-розв. ігри. Контакт учителя та дитини. Соціалізація дитини. Зарубіж. досвід. - Бібліогр.: с.116-119. - ISBN 978-966-945-027-2 (в опр.) : 117 грн 75 к.
Логопедія Мовленнєві розлади Корекційна педагогіка Дефектологія Діти з порушенням мовлення Навчальні видання Аннотация: У навчально-методичному посібнику висвітлено теоретико-методичні засади та надано практичні рекомендації щодо формування комунікативної діяльності, проведення психокорекційної роботи з дітьми із мовленнєвими порушеннями в умовах дошкільного навчального закладу. Описано етапи завдання, методи та принципи, зміст комунікативного тренінгу цієї групи. Посібник призначено для практичних психологів, педагогів, логопедів і вихователів дошкільних навчальних закладів, а також студентів, які навчаються за спеціальністю "Спеціальна освіта (логопедія і спеціальна психологія)". Крім того, посібник, безумовно, зацікавить батьків дітей з особлими освітніми потребами. Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Экземпляры всего: 1 ОК/ДГН (1) Свободны: ОК/ДГН (1) |
В 14053 376 Б 87 Брембаті, Федеріка. Специфічні розлади розвитку дитини та процес навчання [Текст] : практ. рек. для батьків і педагогів / Федеріка Брембаті, Роберта Доніні. - Харків : Ранок : ВГ "Кенгуру", 2019. - 160 с. - На обкл. : Дислексія. Дисграфія. Дискалькулія. Дизорфографія. - ISBN 978-617-09-4229-6 (в опр.) : 149 грн., 111 грн 75 к. грн.
Детектологія Діти з порушенням мовлення "Важкі" діти Діти з обмеженими модливостями Діти з вадами розвитку Аннотация: Ця книжка, авторами якої є відомі зарубіжні спеціалісти, призначена для батьків і вчителів, які дбають про підтримку дітей із труднощами у виконанні домашніх завдань. Автори надають елементарні знання про учнів зі специфічними розладами шкільних навичок, аналізують процес оцінювання їхніх навичок виконання домашніх завдань і підкреслюють важливість постійної співпраці школи і дому з використанням практичного інструменту, що визначає стратегії втручання для кожного учня: індивідуального плану навчання. Особлива увага приділяється особі тьютора, який супроводжує дитину на шляху до знань. Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Доп.точки доступа: Доніні, Роберта Экземпляры всего: 1 ОК (1) Свободны: ОК (1) |
Б 103403., 376 М 29 Мартиненко, Ірина Володимирівна. Комунікативний тренінг для дошкільників з порушенням мовлення [Текст] : навч.-метод. посіб. / Ірина Володимирівна Мартиненко. - Харків : Ранок : ВГ "Кенгуру", 2018. - 120 с. - (Інклюзивне навчання). - Бібліогр.: с.116-119. - ISBN 978-617-09-3687-5 : 60 грн.
Дифектологія Діти-інваліди Діти з порушенням мовлення Діти з видами розвитку Аннотация: У навчально-методичному посібнику висвітлено теоретико-методичні засади та надано практичні рекомендації щодо формування комунікативної діяльності, проведення психокорекційної роботи з дітьми із мовленнєвими порушеннями в умовах дошкільного навчального закладу. Описано етапи завдання, методи та принципи, зміст комунікативного тренінгу цієї групи. Посібник призначено для практичних психологів, педагогів, логопедів і вихователів дошкільних навчальних закладів, а також студентів, які навчаються за спеціальністю "Спеціальна освіта (логопедія і спеціальна психологія)". Крім того, посібник, безумовно, зацікавить батьків дітей з особлими освітніми потребами. Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Экземпляры всего: 1 ОК (1) Свободны: ОК (1) |