Б 59277
   74.5
   Ц 55


    Цехмістрова, Галина Степанівна.
    Управління в освіті та педагогічна діагностика [Текст] : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / Галина Степанівна Цехмістрова, Надія Андріївна Фоменко. - Київ : Слово, 2005. - 277 с. : іл. - Бібліогр.: с.270-274. - ISBN 966-8407-50-4 : (в опр.): 34 грн 60к.
ББК 74.584(4УКР)я73
Рубрики: Вища освіта
   Педагогіка

   Педагогічна діагностика

   Управління--освіта

   Навчальні видання для вищої школи



Доп.точки доступа:
Фоменко, Надія Андріївна
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)

Пв 88-1/2(98)
   95.2
   В 31


    Вересень [Текст] : наук.-метод. інформ.-освіт. журн. / Упр. освіти Миколаїв. облдержадмін. ; Обл. ін-т удоскон. вчителів ; ред. кол.: Н. Д. Колосовська [та ін.]. - [Миколаїв] : Б. в., 1996 - . - Видається щокв.
   № 1/2. - 1998. - 144 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 3 грн.
    Содержание:
Олійник, Анатолій. Проблеми управління регіональною освітою / Анатолій Олійник. - С .3-4.
Огренич, Надія. Шкільний компонент - важлива складова реформування змісту освіти / Надія Огренич. - С .11-12.
Левицький, Веніамін. Роль соціальної перцепції керівника школи в управлінському та педагогічному спілкуванні / Веніамін Левицький, Віра Худякова. - С .31-34.
Мельниченко, Валерій. Роль контрактної системи в управлінні інженерно-педагогічним колективом / Валерій Мельниченко. - С .35-38.
Задоя, Єлизавета. Декілька добрих порад керівникові школи / Єлизавета Задоя, Людмила Бондарєва. - С .39-42.
Наточій, Анатолій. Педагогічні аспекти управління розвитком особистості в умовах демократизації і гуманізації освіти / Анатолій Наточій. - С .43-44.
Малашенко, Людмила. Стан охорони праці в навчально-виховних закладах освіти / Людмила Малашенко, Сергій Романовський. - С .45-46.
Соболь, Петро. Світоглядний аспект інтеграційних процесів освіти / Петро Соболь. - С .47-49.
Якименко, Світлана. Світогляд як інтегроване засвоєння дійсності / Світлана Якименко. - С .50-53.
Клименко, Людмила. Інтеграція змісту природничо-математичної освіти - ефективний фактор гуманітаризації навчання / Людмила Клименко. - С .54-56.
Міцкевич, Олена. Конструювання інтегрованого змісту навчального процесу в початкових класах / Олена Міцкевич. - С .57-58.
Калашнікова, Світлана. Інтегрований підхід до гри як сфери відносин дитини з оточуючим її світом і людьми / Світлана Калашнікова. - С .59-60.
Мамешина, Ольга. Екологічні ігри як метод екопедагогіки / Ольга Мамешина. - С .61-63.
Олексюк, Оксана. Гра як метод активізації пізнавальної діяльності майбутнього педагога / Оксана Олексюк. - С .64-70.
Халамендик, Володимир. Формування наукового світогляду учнів у процесі вивчення фізики на міжпредметній основі (продовження). 3. Структура і зміст методики реалізації міжпредметних зв'язків фізики, астрономії з філософією / Володимир Халамендик. - С .70-74.
Олійник, Фердінанд. Педагогіка має бути конструктивною / Фердінанд Олійник. - С .71-79.
Дятлова, Світлана. Актуальні проблеми вивчення геометричного матеріалу в початкових класах / Світлана Дятлова. - С .80-85.
Рада, Ірина. "Смійтеся, люди! Чужі й близькі мені, наді мною ви смійтесь!" (цікаве в житті великих письменників) / Ірина Рада. - С .86-90.
Михайлюк, Валентина. Фразеологічні особливості ділового мовлення / Валентина Михайлюк. - С .91-93.
Ржепецький, Леонід. Психологічні передумови засвоєння учнями 5 класу курсу історії України / Леонід Ржепецький. - С .94-95.
Єгощенко, Світлана. Знайти свій шлях / Світлана Єгощенко. - С .95-96.
Сергієнко, Леонід. Близнюковий метод генетики у педагогічних дослідженнях / Леонід Сергієнко. - С .98-101.
Супрун, Алла. Індивідуально-авторський словотвір фразеологічних одиниць (за матеріалами творів М. Рильського та Б. Олійника) / Алла Супрун. - С .102-106.
Омельяненко, Володимир. Філософські аспекти йоги актуальні питання ауто- і гетеросуггестії (закінчення) / Володимир Омельяненко. - С .107-113.
Костенко, Людмила. Принципи взаємодії і розвитку психічних явищ у вивченні особистості учня / Людмила Костенко. - С .114-116.
Болгаріна, Валентина. Національна культура в духовному розвитку особистості / Валентина Болгаріна, Ярослав Журецький. - С .117-120.
Стельмах, Ніна. Система морального виховання дітей / Ніна Стельмах. - С .121-123.
Шахірєва, Наталія. Виховні функції краєзнавчого матеріалу в змісті шкільної освіти / Наталія Шахірєва. - С .124-126.
Мунтян, Інна. Архетипи в поемі Драй-Хмари "Поворот" / Інна Мунтян. - С .127-129.
Філатова, Оксана. Імпресіонізм в українській літературі: генезис, особливості розвитку / Оксана Філатова. - С .130-135.
Січко, Ірина. Краєзнавча робота на уроках природознавства / Ірина Січко. - С .136-137.
Цимбал, Лідія. М. Аркас: у єднанні - сила (до 90-річчя Миколаївської "Просвіти") / Лідія Цимбал, Тетяна Гоцуляк. - С .138-139.
Полухіна, Ольга. Рецензія на книгу доктора історичних наук Юрія Алексєєва "Україна: освіта і держава (1987-1997)". - К.: Експрес-об'ява, 1998. / Ольга Полухіна. - С .140-142.
ББК 95.2:74+74.0
Рубрики: Освіта
   Управління--освіта

   Керівники

   Екопедагогіка

   Світогляд

   Краєзнавство

   Літературознавство


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ДПК
Свободных экз. нет