Б 59277 74.5 Ц 55 Цехмістрова, Галина Степанівна. Управління в освіті та педагогічна діагностика [Текст] : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / Галина Степанівна Цехмістрова, Надія Андріївна Фоменко. - Київ : Слово, 2005. - 277 с. : іл. - Бібліогр.: с.270-274. - ISBN 966-8407-50-4 : (в опр.): 34 грн 60к. Рубрики: Вища освіта Педагогіка Педагогічна діагностика Управління--освіта Навчальні видання для вищої школи Доп.точки доступа: Фоменко, Надія Андріївна Экземпляры всего: 1 ЗРФ (1) Свободны: ЗРФ (1) |
Пв 88-1/2(98) 95.2 В 31 Вересень [Текст] : наук.-метод. інформ.-освіт. журн. / Упр. освіти Миколаїв. облдержадмін. ; Обл. ін-т удоскон. вчителів ; ред. кол.: Н. Д. Колосовська [та ін.]. - [Миколаїв] : Б. в., 1996 - . - Видається щокв. № 1/2. - 1998. - 144 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 3 грн. Содержание: Олійник, Анатолій. Проблеми управління регіональною освітою / Анатолій Олійник. - С .3-4. Огренич, Надія. Шкільний компонент - важлива складова реформування змісту освіти / Надія Огренич. - С .11-12. Левицький, Веніамін. Роль соціальної перцепції керівника школи в управлінському та педагогічному спілкуванні / Веніамін Левицький, Віра Худякова. - С .31-34. Мельниченко, Валерій. Роль контрактної системи в управлінні інженерно-педагогічним колективом / Валерій Мельниченко. - С .35-38. Задоя, Єлизавета. Декілька добрих порад керівникові школи / Єлизавета Задоя, Людмила Бондарєва. - С .39-42. Наточій, Анатолій. Педагогічні аспекти управління розвитком особистості в умовах демократизації і гуманізації освіти / Анатолій Наточій. - С .43-44. Малашенко, Людмила. Стан охорони праці в навчально-виховних закладах освіти / Людмила Малашенко, Сергій Романовський. - С .45-46. Соболь, Петро. Світоглядний аспект інтеграційних процесів освіти / Петро Соболь. - С .47-49. Якименко, Світлана. Світогляд як інтегроване засвоєння дійсності / Світлана Якименко. - С .50-53. Клименко, Людмила. Інтеграція змісту природничо-математичної освіти - ефективний фактор гуманітаризації навчання / Людмила Клименко. - С .54-56. Міцкевич, Олена. Конструювання інтегрованого змісту навчального процесу в початкових класах / Олена Міцкевич. - С .57-58. Калашнікова, Світлана. Інтегрований підхід до гри як сфери відносин дитини з оточуючим її світом і людьми / Світлана Калашнікова. - С .59-60. Мамешина, Ольга. Екологічні ігри як метод екопедагогіки / Ольга Мамешина. - С .61-63. Олексюк, Оксана. Гра як метод активізації пізнавальної діяльності майбутнього педагога / Оксана Олексюк. - С .64-70. Халамендик, Володимир. Формування наукового світогляду учнів у процесі вивчення фізики на міжпредметній основі (продовження). 3. Структура і зміст методики реалізації міжпредметних зв'язків фізики, астрономії з філософією / Володимир Халамендик. - С .70-74. Олійник, Фердінанд. Педагогіка має бути конструктивною / Фердінанд Олійник. - С .71-79. Дятлова, Світлана. Актуальні проблеми вивчення геометричного матеріалу в початкових класах / Світлана Дятлова. - С .80-85. Рада, Ірина. "Смійтеся, люди! Чужі й близькі мені, наді мною ви смійтесь!" (цікаве в житті великих письменників) / Ірина Рада. - С .86-90. Михайлюк, Валентина. Фразеологічні особливості ділового мовлення / Валентина Михайлюк. - С .91-93. Ржепецький, Леонід. Психологічні передумови засвоєння учнями 5 класу курсу історії України / Леонід Ржепецький. - С .94-95. Єгощенко, Світлана. Знайти свій шлях / Світлана Єгощенко. - С .95-96. Сергієнко, Леонід. Близнюковий метод генетики у педагогічних дослідженнях / Леонід Сергієнко. - С .98-101. Супрун, Алла. Індивідуально-авторський словотвір фразеологічних одиниць (за матеріалами творів М. Рильського та Б. Олійника) / Алла Супрун. - С .102-106. Омельяненко, Володимир. Філософські аспекти йоги актуальні питання ауто- і гетеросуггестії (закінчення) / Володимир Омельяненко. - С .107-113. Костенко, Людмила. Принципи взаємодії і розвитку психічних явищ у вивченні особистості учня / Людмила Костенко. - С .114-116. Болгаріна, Валентина. Національна культура в духовному розвитку особистості / Валентина Болгаріна, Ярослав Журецький. - С .117-120. Стельмах, Ніна. Система морального виховання дітей / Ніна Стельмах. - С .121-123. Шахірєва, Наталія. Виховні функції краєзнавчого матеріалу в змісті шкільної освіти / Наталія Шахірєва. - С .124-126. Мунтян, Інна. Архетипи в поемі Драй-Хмари "Поворот" / Інна Мунтян. - С .127-129. Філатова, Оксана. Імпресіонізм в українській літературі: генезис, особливості розвитку / Оксана Філатова. - С .130-135. Січко, Ірина. Краєзнавча робота на уроках природознавства / Ірина Січко. - С .136-137. Цимбал, Лідія. М. Аркас: у єднанні - сила (до 90-річчя Миколаївської "Просвіти") / Лідія Цимбал, Тетяна Гоцуляк. - С .138-139. Полухіна, Ольга. Рецензія на книгу доктора історичних наук Юрія Алексєєва "Україна: освіта і держава (1987-1997)". - К.: Експрес-об'ява, 1998. / Ольга Полухіна. - С .140-142. Рубрики: Освіта Управління--освіта Керівники Екопедагогіка Світогляд Краєзнавство Літературознавство Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ДПК Свободных экз. нет |