Б 51375 74.00кр Р 64 Розвиваюче середовище як особливий духовно-інтелектуальний простір у роботі зі здібною і обдарованою молоддю [Текст] : матеріали наук.-практ. конф., 8 квіт. 2003 р. / Упр. освіти і науки Миколаїв. облдержадмін. ; Наук.-метод. центр упр. освіти Миколаїв. міськрад. ; Асоц. кер. Миколаїв. навч. нац.-культ. комплекс Миколаїв. держ. гуманіт. ун-ту ім. П. Могили. - Миколаїв : Вид-во МДГУ ім. П. Могили, 2003. - 156 с. - 6 грн 80 к. Рубрики: Молодь Педагогіка Навчальні видання для вищої школи Педагогічні дослідження Психологія Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Доп.точки доступа: Упр. освіти і науки Миколаїв. облдержадмін. ; Наук.-метод. центр упр. освіти Миколаїв. міськрад. ; Асоц. кер. Миколаїв. навч. нац.-культ. комплекс Миколаїв. держ. гуманіт. ун-ту ім. П. Могили Экземпляры всего: 1 ЗРФ (1) Свободны: ЗРФ (1) |
Б 58905 88.4 О-23 Образцов, Павел Иванович. Методы и методология психолого-педагогического исследования [Текст] / Павел Иванович Образцов. - Санкт-Петербург : ПИТЕР, 2004. - 267 с. : ил. - (Краткий курс). - Библиогр. : с. 211-212. - ISBN 5-94723-731-8 : 23 грн. 6 к. Рубрики: Педагогічна психологія Педагогічні дослідження Психологічні дослідження Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Экземпляры всего: 1 ЗРФ (1) Свободны: ЗРФ (1) |
Б 66585 74.0 З-14 Загвязинский, Владимир Ильич. Исследовательская деятельность педагога [Текст] : учеб. пособие для вузов / Владимир Ильич Загвязинский. - Москва : Академия, 2006. - 173, [1] с. : ил. - (Профессионализм педагога). - Библиогр.: с. 171-172. - ISBN 5-7695-2711-0 : (в пер.) : 40 грн 19 к. Рубрики: Педагогічні дослідження Пелагогіка Навчальні видання Держатели документа: Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім.О.Гмирьова ЗРФ Свободных экз. нет |
Б 73274 88.4 Б 83 Борытко, Николай Михайлович. Методология и методы психолого-педагогических исследований [Текст] / Николай Михайлович Борытко, Александра Владимировна Моложавенко, Ирина Афанасьевна Соловцова ; ред. Н. М. Борытко. - Москва : Академия, 2008. - 319, [1] с. - (Высшее профессиональное образование. Педагогические специальности). - Библиогр. в конце гл. - ISBN 978-5-7695-3930-5 (в пер.) : 151 грн. 25 к. Рубрики: Психологічні дослідження Педагогічна психологія Педагогічні дослідження Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Доп.точки доступа: Моложавенко, Александра Владимировна; Соловцова, Ирина Афанасьевна; Борытко, Н. М. \ред.\ ЗРФ Свободных экз. нет |
Б73274 88.4 Б 83 Борытко, Николай Михайлович. Методология и методы психолого-педагогических исследований [Текст] : учеб. пособие / Николай Михайлович Борытко, А. В. Моложавенко, И. А. Соловцова ; под ред. Н. М. Борытко. - 2-е изд. - М. : Академия, 2009. - 320 с. : ил. - (Высшее профессиональное образование. Педагогические специальности). - Библиогр. в подстроч. примеч. - ISBN 978-5-7695-6494-9 : (в пер.): 244 грн 80 к. Рубрики: педагогічна психологія педагогічні дослідження Держатели документа: Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗФ Свободных экз. нет |
Б 66585. 74.0 З-14 Загвязинский, Владимир Ильич. Исследовательская деятельность педагога [Текст] : учеб. пособие для вузов / Владимир Ильич Загвязинский. - 3-е изд., стер. - М. : Академия, 2010. - 174 с. : ил. - (Профессионализм педагога). - Библиогр.: с. 171-172. - ISBN 978-5-7695-7053-7 : (в пер.) : 131 грн 61 к. Рубрики: педагоги працівники освіти педагогічні дослідження Держатели документа: Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗФ Свободных экз. нет |
Б 4717 74.2 М 69 Михеев, Виктор Иванович. Моделирование и методы теории измерений в педагогике [Текст] / В.И.Михеев. - 4-е доп. изд. . - М. : Красанд, 2010. - 218 с. : табл. - (Психология,педагогика,технология обучения). - Библиогр.: с. 193-197,216. - ISBN 978-5-396-00124-4 : 168 грн 9 к. Рубрики: шкільна підготовка педагогічні інновації педагогічні дослідження Держатели документа: Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗФ Свободных экз. нет |
37 М 42 Мединський, Є. М. Історія педагогіки [Текст] / Є. М. Мединський. - К. : Рад. шк., 1939 - . Ч. 1 : Загальна історія педагогіки. - 1939. - 364 с. - (В опр.) : 6 р. Рубрики: виховання педагогічні вчення педагогічні дослідження педагоги Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗФ Свободных экз. нет |
Б 86280 74 И 88 Исследовательская деятельность начинающего педагога [Текст] : справ. пособие / Науч.-исслед. лаб. ЧПГУ "Актуальные проблемы образования подрастающего поколения" [и др.]; сост. А. Ф. Амед и др. - Челябинск : Изд-во Челябин. гос. пед. ун-т, 2009. - 135 с. - Библиогр.: с.130-135. - ISBN 978-5-85716-780-9 : 60 грн. Рубрики: педагогічні дослідження педагогіка педагогічні експерименти дисертація наукові твори Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова Экземпляры всего: 1 ЗФ (1) Свободны: ЗФ (1) |
Б 87911 74.1 С 24 Свирская, Лидия Васильевна. Методика ведения педагогических наблюдений [Текст] / Лидия Васильевна Свирская. - СПб. : Образов.проекты ; М.: ЛИНКА-ПРЕСС, 2010. - 143 с. - Библиогр.: с. 143. - ISBN 978-5-904346-28-7 : 47 грн. Рубрики: дошкільна педагогіка діти педагогічні дослідження Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова Экземпляры всего: 1 ЗФ (1) Свободны: ЗФ (1) |
Пб 720-12/4 74.5 Н 34 Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака [та ін]. - Миколаїв : МНУ. Вип. 12, т. 4 : Педагогічні науки. - 2006. - 287 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 50 грн. Содержание: Використання проектної технології в процесі викладання художньої культури / Л. С. Аристова. - С .6-13. Формування моральної вихованості особистості майбутнього вчителя / О. Г. Білюк. - С .14-20. Використання загальнокультурної компоненти в процесі викладання спеціалізованих гуманітарних дисциплін у вищій школі / Т. О. Василюк. - С .21-32. Сучасний стан і перспективи розвитку педагогічних технологій в університетській педагогічній освіті / О. В. Глузман. - С .33-38. Використання філософії бенчмаркінгу для управління якістю навчального процесу / Т. Е. Гончаренко, Т. І. Беркутова. - С .39-49. Планування навчального процесу при вивченні іноземної мови дорослими / Т. Григор'єва. - С .50-56. Виховання студентської молоді засобами особистісно орієнтованого підходу / К. Г. Дорошенко. - С .57-62. Самоуправління пізнавальною діяльністю - один з головних шляхів оптимізації самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання / Т. П. Задорожня. - С .63-69. Естетичне виховання студентів як складова особистісної готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / І. В. Казанжи. - С .70-79. Особливості інтерпретації сутності методологічної культури вчителя / В. Кравцов. - С .80-86. Освіта і релігія : точки дотику і розходжень / А. І. Кузьмінський. - С .87-95. Соціально-професійне середовище як фактор формування професійної самореалізації майбутнього вчителя / І. В. Лебедик. - С .96-101. Роль сім'ї у розвитку розмовного мовлення дошкільників / Л. М. Ніколаєнко. - С .102-107. Удосконалення педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів / С. Паршук. - С .108-113. Сучасний урок української мови : технологічний аспект / М. І. Пентилюк. - С .114-123. Національно-мовне виховання особистості майбутнього вчителя початкових класів / Н. О. Прасол. - С .124-129. Технологія організації групової навчальної діяльності молодших школярів / С. В. Ратовська. - С .130-139. Підготовка майбутнього вчителя до формування громадянської спрямованості молодшого школяра / Л. О. Рехтета. - С .140-145. Проблеми формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі / Н. В. Савінова. - С .146-153. Методологічна культура викладача вищої школи як умова формування його професіоналізму / В. А. Семиченко. - С .154-160. Використання музично-ігрової діяльності в процесі соціалізації дітей молодшого шкільного віку в умовах дитячого оздоровчого табору / І. В. Сидоренко. - С .161-168. Етика в світлі педагогічного менеджменту / В. А. Скороходов, А. Ю. Куріченко. - С .169-178. Вплив ігрової діяльності на формування світорозуміння молодших школярів (моніторинг навчальних досягнень) / О. О. Сокуренко. - С .179-184. Погляди М. М. Грищенка на підготовку викладача вищої школи / А. А. Тимченко. - С .185-192. Підготовка вчителя до використання педагогічної технології виховання казкою у контексті проблеми ранньої професійної орієнтації / Л. Тимчук. - С .193-204. Вплив копм'ютерної графіки на емоційний стан та професійне самовизначення старшокласників в процесі художньої творчості / В. В. Туляєв. - С .205-214. Про проблему готовності майбутніх учителів іноземної мови до самореалізації в професійній діяльності / І. О. Тяллева. - С .215-227. Науково-дослідна робота університету в системі педагогічної освіти / В. Федяєва. - С .228-238. Підготовка майбутнього вчителя історії до викладання українознавчих дисциплін в навчальних закладах нового типу / Г. Б. Червак. - С .239-244. Підготовка фахівців соціального виховання у вищих навчальних закладах України / В. Г. Чугаєвський. - С .245-253. Експериментальне дослідження ефективності особистісно-орієнтованої моделі формування правосвідомості майбутнього вчителя правознавства / О. Ю. Шличек. - С .254-267. Педагогічні умови ефективної реалізації шляхів і методів морально-естетичного виховання молодших школярів / С. І. Якименко. - С .268-273. Деякі теоретичні і методологічні основи підготовки майбутніх учителів до особистісної взаємодії зі школярами / 274-281. Рубрики: Педагогічна освіта Педагогічна майстерність Педагогіка Вища педагогічна освіта Педагогічні дослідження Педагогічні інновації Педагогічні технології Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ЗРФ Свободных экз. нет |
Пб 720-23/1 74 Н 34 Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака [та ін.]. - Миколаїв : МНУ. Вип. 23, т. 1 : Педагогічні науки. - 2008. - 197 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 40 грн. Содержание: Зязюк, І. А. Педагогічна майстерність як технологія педагогічної дії / І. А. Зязюк. - С .8-14. Ничкало, Н. Г. Українські концепції професійної освіти : тенденції і перспективи / Н. Г. Ничкало. - С .15-25. Солдатенко, М. М. Самостійна пізнавальна діяльність у контексті сучасної освітньої політики / М. М. Солдатенко. - С .26-35. Будак, В. Д. Класичний університет як центр духовного розвитку особистості / В. Д. Будак. - С .36-42. Пєхота, О. М. Кафедра освітніх технологій : концепція, зміст діяльності, динаміка розвитку / О. М. Пєхота. - С .43-50. Зуев, В. Н. Использование проектной деятельности в системе экологического образования в профессиональной школе / В. Н. Зуев. - С .60-66. Гриньова, М. В. Педагогічні технології: теорія і практика / М. В. Гриньова. - С .67-72. Романишина, Л. М. Екологічна культура майбутніх фахівців та її поетапне формування / Л. М. Романишина, О. П. Матеюк. - С .73-79. Нор, К. Ф. Спільна діяльність педагогів і учнів як спосіб реалізації педагогічної взаємодії / К. Ф. Нор. - С .80-86. Середа, І. В. Технологія самовиховання особистості як засіб виховної роботи у сучасному університеті / І. В. Середа. - С .87-93. Тарасова, С. М. Методи проектування навчальних занять з майбутніми викладачами / С. М. Тарасова. - С .94-101. Калініна, Л. А. Технології формування творчої особистості / Л. А. Калініна. - С .102-109. Олексюк, О. Є. Застосування у навчально-виховному процесі сучасних технологій активізаціїї пізнавальної діяльності студентів / О. Є. Олексюк. - С .110-115. Тихонова, Т. В. Науково-методичні засади інформаційних технологій як сучасного освітнього напрямку / Т. В. Тихонова. - С .116-124. Старєва, А. М. Технологічний підхід до проблеми підготовки майбутнього вчителя суспільствознавчої галузі в умовах євроінтеграційних процесів в освіті / А. М. Старєва. - С .125-131. Манькусь, І. В. Підготовка майбутнього вчителя фізики до використання освітніх технологій : аналіз категоріального апарату / І. В. Манькусь. - С .132-138. Кузнецова, І. О. Критерії та рівні сформованості проективної компетенції студентів філологічних спеціальностей як умови професійного саморозвитку / І. О. Кузнецова. - С .139-145. Зубенко, Т. В. Комунікативний підхід до навчання іноземної мови учнів початкової школи як стратегічна проблема у підготовці майбутнього вчителя / Т. В. Зубенко. - С .146-152. Романчук, Н. О. Сучасні підходи та прийоми підготовки майбутніх інженерів-педагогів до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання / Н. О. Романчук. - С .153-159. Каушан, Т. М. Особливості формування мотиваційної сфери особистості в процесі організації самостійної роботи студентів / Т. М. Каушан. - С .160-166. Зуб, К. К. Театральна культура як фактор формування естетичної культури майбутнього вчителя / К. К. Зуб. - С .167-174. Єрмакова, І. П. Підготовка майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін до використання дослідницької технології у професійній діяльності / І. П. Єрмакова. - С .175-180. Столярова, Л. В. Викладання дисциплін "Хорове диригування" в сучасних умовах ВНЗ з позиції суб'єктного підходу / Л. В. Столярова. - С .181-188. Ратовська, С. В. Дослідження європейських країн з теорії і практики організації групової навчальної діяльності молодших школярів / С. В. Ратовська. - С .189-197. Рубрики: Педагогічна освіта Педагогічна майстерність Педагогiка Вища педагогічна освіта Педагогічні дослідження Педагогічні інновації Педагогічні технології Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ЗРФ Свободных экз. нет |
Пб 720-23/2 74кр Н 34 Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака [та ін.]. - Миколаїв : МНУ. Вип. 23, т. 2 : Педагогічні науки. - 2008. - 251 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 50 грн. Содержание: Якименко, С. І. Інтегрований особистісно орієнтований підхід до навчально-виховного процесу в ДНЗ / С. І. Якименко. - С .8-16. Приходько, М. До проблеми фундаменталізації професійної підготовки соціальних педагогів у вищих навчальних закладах Німеччини / М. Приходько, О. Федорова. - С .16-26. Авраменко, К. Б. Інноваційні підходи до контролю знань студентів у системі вищої педагогічної освіти / К. Б. Авраменко, Н. М. Педашевська. - С .27-32. Недбаєвська, Л. С. Інтерактивні технології при вивченні електромагнітної індукції на уроках фізики / Л. С. Недбаєвська, С. С. Сущенко. - С .32-42. Приходько, В. М. Моніторинг якості післядипломної педагогічної освіти : мета, функції, принципи та основні завдання / В. М. Приходько. - С .43-52. Ходякова, І. М. Використання віртуальних методичних посібників при підготовці геоінформатиків / І. М. Ходякова. - С .52-60. Олійник, Л. М. Інноваційний підхід до здійснення статевого виховання дітей від народження до десяти років / Л. М. Олійник. - С .60-67. Глузман, Н. А. Порівняльний аналіз підходів до розуміння компетентності та компетенції в професійній освіті / Н. А. Глузман. - С .67-79. Білюк, О. Г. Співпраця викладачів і студентів - як форма морально-ціннісних стосунків / О. Г. Білюк. - С .79-86. Прасол, Н. О. Використання інформаційних технологій в процесі викладання лінгвістичних дисциплін / Н. О. Прасол. - С .86-92. Нікіфорова, Л. Б. Роль спецкурсу у формуванні емоційної культури майбутніх менеджерів / Л. Б. Нікіфорова. - С .92-99. Сокуренко, О. О. Фомування світорозуміння першокласників засобами особистісно орієнтованого підходу / О. О. Сокуренко. - С .100-107. Полєвікова, О. Б. Роль методу проектів у формуванні інформаційної культури молодших школярів / О. Б. Полєвікова. - С .107-112. Кисличенко, В. Умови сімейного виховання як детермінуючий фактор розвитку мовлення дитини / В. Кисличенко. - С .112-119. Лахнова, Л. І. Особистісно орієнтований підхід до культури формування здорового способу життя молодших школярів / Л. І. Лахнова. - С .119-129. Шиян, Т. В. Формування відповідального ставлення старшокласників до навчання : історико-педагогічний аспект / Т. В. Шиян. - С .129-136. Підбуцька, Н. В. Проблема морального вибору особистості : теоретичний аспект / Н. В. Підбуцька. - С .136-142. Гура, Т. В. Психолого-педагогічні умови формування системи духовних цінностей у студентів-електромашинобудівників НТУ "ХПІ" / Т. В. Гура. - С .143-149. Середа, Н. В. Формування риторичної компетентності в педагогіці вищої школи / Н. В. Середа. - С .149-154. Квасник, О. В. Педагогічні технології формування соціокультурної компетентності у майбутніх інженерів / О. В. Квасник. - С .154-160. Кожевникова, Л. Кредитно-модульна система - європейський критерій оцінки знань самостійної роботи студентів з дисципліни "Фізичне виховання" / Л. Кожевникова, Н. І. Вертелецька. - С .160-164. Мірошниченко, В. І. Використання презентаційних мультимедійних програм з природничих дисциплін у Миколаївському державному університеті / В. І. Мірошниченко. - С .165-169. Чугуєва, І. Є. Головні елементи моделі професійної підготовки спеціалістів з комп'ютерних технологій / І. Є. Чугуєва. - С .170-175. Куліш, О. О. Освітня діяльність земств Херсонської губернії у забезпеченні безперервної жіночої освіти (II половина XIX ст. - початок XX ст.) / О. О. Куліш. - С .176-187. Соловйов, В. А. Зміст та структура педагогічної діяльності керівника музичного колективу / В. А. Соловйов. - С .188-194. Макаренко, О. П. Традиційна музика народів Європи у фаховій підготовці майбутніх учителів художньої культури / О. П. Макаренко. - С .194-200. Бєдакова, С. В. Празький період творчості Н. Нижанківського / С. В. Бєдакова. - С .200-208. Левченко, Л. А. Вплив кантового мистецтва України на формування фахової підготовки вчителя музики / Л. А. Левченко, А. В. Левченко. - С .208-212. Гмиря, С. С. Проблема актуалізації базових знань у процесі вивчення нового матеріалу / С. С. Гмиря. - С .213-220. Щербак, І. В. Громадянська зрілість як складова готовності студентів до громадянського виховання молодших школярів / І. В. Щербак. - С .221-227. Рускуліс, М. А. До проблеми комплексного розвитку музичних здібностей студента-піаніста / М. А. Рускуліс. - С .228-234. Бєлов, С. С. Значення слухомоторного комплексу навичок для активізації практичної роботи викладача-інструменталіста / С. С. Бєлов. - С .234-240. Ілечко, М. П. Проблеми інтерконтекстуальності у вивченні фортепіанної спадщини українських композиторів / М. П. Ілечко. - С .241-251. Рубрики: Педагогічна освіта Педагогічна майстерність Педагогіка Вища педагогічна освіта Педагогічні дослідження Педагогічні інновації Педагогічні технології Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ДГН Свободных экз. нет |
Пб 720-20/2 74 Н 34 Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака [та ін.]. - Миколаїв : МНУ. Вип. 20, т. 2 : Педагогічні науки. - 2008. - 263 с. : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст. - 45 грн. Содержание: Глузман, А. В. Тенденции развития университетского образования / А. В. Глузман. - С .8-16. Тулькибаева, Н. Н. Модели и принципы развития знаний студентов вузов о профессиональной педагогической деятельности / Н. Н. Тулькибаева, З. М. Большакова. - С .17-24. Отич, О. М. Наукова мистецька парадигма освіти як основа розвитку творчої індивідуальності педагога / О. М. Отич. - С .25-33. Стариков, И. М. Психолого-педагогические проблемы перехода к кредитно-модульной системе обучения / И. М. Стариков. - С .34-40. Бутенко, В. Г. Формування естетичного світогляду особистості як пріоритетне завдання сучасної освітньо-виховної практики / В. Г. Бутенко. - С .41-45. Якименко, С. І. Роль ігрової діяльності при формуванні світоглядної компетентності у дитини дошкільного та молодшого шкільного віку / С. І. Якименко. - С .45-51. Авраменкто, К. Б. Інноваційний рух та проблеми підготовки майбутнього вчителя / К. Б. Авраменкто. - С .54-58. Білюк, О. В. Ідеї гуманістичної педагогіки в історії національної освіти / О. В. Білюк. - С .59-67. Бреславська, Г. Б. Підготовка студентів педагогічних спеціальностей до організації дозвіллєвої діяльності ЗОШ I-III ст. засобами ігрової технології / Г. Б. Бреславська. - С .68-74. Горіна, О. Т. Вплив культурної спадщини рідного краю на формування духовної культури студентської молоді / О. Т. Горіна. - С .75-84. Єрмакова, І. П. Категоріальний аналіз базових понять дослідницького підходу в освіті / І. П. Єрмакова. - С .85-90. Зуб, К. К. Театральна діяльність як фактор формування естетичної культури майбутнього вчителя / К. К. Зуб. - С .91-97. Іванова, В. Ф. Пізнавальний інтерес особистості педагога в розвитку власних музичних здібностей / В. Ф. Іванова. - С .98-104. Іванова, Л. О. Реалізація культурно-просвітницьких ідей Миколи Лисенка в педагогічній діяльності М. Д. Леонтовича / Л. О. Іванова. - С .105-109. Каушан, Т. М. Проблема вдосконалення самостійної роботи студентів на сучасному етапі розвитку вищої освіти / Т. М. Каушан. - С .110-116. Колос, Е. А. Факторы развития профессионально-этического самосознания будущего учителя / Е. А. Колос. - С .117-124. Манькусь, І. В. Особливості підготовки майбутнього вчителя фізики до використання освітніх технологій / І. В. Манькусь. - С .125-132. Муравьёва, О. С. Психолого-педагогические проблемы учебно-профессиональной адаптации студентов на начальном этапе обучения в вузе / О. С. Муравьёва. - С .133-141. Олійник, Л. М. Статеве виховання дітей від народження до 10-ти років / Л. М. Олійник. - С .142-148. Олійник, О. В. Цілісність професійно-педагогічної діяльності викладача вищої школи / О. В. Олійник. - С .149-153. Парфентьєва, І. П. Хоровий клас як основа формування професійно-педагогічної культури студентів спеціальності "Музика" / І. П. Парфентьєва. - С .154-159. Резнік, С. М. Критерії оційнки рівня розвитку умінь та навичок студентів / С. М. Резнік. - С .160-166. Рехтета, Л. О. використання активних форм громадянського виховання в початковій школі / Л. О. Рехтета. - С .167-172. Рурик, Г. Л. Вплив позитивних взаємин між вчителями та учнями на якість навчально-виховного процесу / Г. Л. Рурик. - С .173-179. Січко, І. О. Інноваційний підхід до формування екологічних ціннісних орієнтацій молодших школярів / І. О. Січко, О. М. Сагай. - С .180-184. Скопіч, А. В. Диференціація як одна з форм інтерактивного навчання молодших школярів / А. В. Скопіч, Г. В. Марченко. - С .185-189. Слятіна, І. О. Художньо-естетичний досвід як духовно-функціональна властивість майбутніх учителів музики / І. О. Слятіна. - С .190-195. Столярова, Л. В. Проблема формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя музики в процесі диригентсько-хорової підготовки / Л. В. Столярова. - С .196-201. Сугейко, Л. Г. Самостійна робота студентів як засіб оптимізації навчального процесу / Л. Г. Сугейко. - С .202-206. Троянова, Т. В. Педагогічні умови соціалізації дітей з обмеженими можливостями в центрах ранньої соціальної реабілітації / Т. В. Троянова. - С .207-214. Червак, Г. Б. Викладання історії в класах суспільно-гуманітарного профілю / Г. Б. Червак. - С .215-221. Шахірєва, Н. В. Психолого-педагогічні аспекти проектної діяльності молодших школярів / Н. В. Шахірєва. - С .222-227. Шевченко, Ю. А. Сутність підготовки майбутніх учителів музики до організації художньо-творчої діяльності дитячих колективів / Ю. А. Шевченко. - С .228-234. Шликова, І. О. Роль усної народної творчості у вихованні почуття справедливості й професійного обо'язку студентів-юристів / І. О. Шликова. - С .235-243. Щербакова, О. Л. Використання ідей Я. Чепіги в теорії та практиці національної школи / О. Л. Щербакова. - С .244-248. Яценко, Г. Ю. Модифікація характеру комунікативних відносин у світлі зміни парадигми навчання / Г. Ю. Яценко. - С .249-254. Костікова, І. І. Концептуальні засади підготовки вчителів засобам інформаційно-комунікативних технологій / І. І. Костікова. - С .255-263. Рубрики: Педагогічна освіта Педагогічна майстерність Педагогiка Вища педагогічна освіта Педагогічні дослідження Педагогічні інновації Педагогічні технології Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ЗРФ Свободных экз. нет |
Пб 720-18 74.5 Н 34 Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака [та ін.]. - Миколаїв : МНУ. Вип. 18 : Педагогічні науки. - 2007. - 229 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 40 грн. Содержание: Пєхота, О. М. Якість вищої педпгогічної освіти - умова інноваційного розвитку суспільства / О. М. Пєхота. - С .4-9. Баранова, О. В. Інноваційні технології в навчальному процесі вищої школи / О. В. Баранова. - С .10-15. Білюк, О. В. В. О. Сухомлинський та К. Д. Ушинський пр вчителя-новатора / О. В. Білюк. - С .16-23. Зуб, К. К. Інновації та традиції в організації виховної роботи зі студентами інститутів педагогічної освіти у сучасних умовах / К. К. Зуб. - С .24-28. Зубенко, Т. В. Комунікативне спрямування педагогічної практики майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи / Т. В. Зубенко. - С .29-36. Казанжи, І. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до інновацій виховної діяльності / І. В. Казанжи. - С .37-45. Кміта, Є. В. Сучасні психолого-педагогічні підходи до викладання іноземних мов у ВНЗ авіаційного профілю / Є. В. Кміта. - С .46-55. Кожевнікова, Л. К. Впровадження особистісно орієнтованих систем і технологій у фізичне виховання студентів вищої школи / Л. К. Кожевнікова, А. Ю. Рускулін. - С .56-63. Кузнецова, І. О. Професійний саморозвиток студента як супровід майбутньої педагогічної діяльності / І. О. Кузнецова. - С .64-69. Левченко, О. О. Формування фасилітативної компетентності студентів-психологів за умов впровадження інтерактивних технологій професійної підготовки / О. О. Левченко. - С .70-82. Макаренко, О. П. Виховання навичок звуковидобування та інтонаційної культури виконавця на клавішно-міховому музичному інструменті / О. П. Макаренко. - С .83-90. Марущак, В. С. Особливості організації суспільно-корисної праці учнів шкіл-інтернатів / В. С. Марущак. - С .91-98. Нікора, А. О. Підготовка майбутнього вчителя історії до формування морально-етичних цінностей учнів / А. О. Нікора. - С .99-106. Олексюк, О. Є. Студент як суб'єкт навчально-виховного процесу / О. Є. Олексюк. - С .107-116. Парфентьєва, І. П. Розвиток творчих якостей особистості засобами духовної хорової музики / І. П. Парфентьєва. - С .117-122. Паршук, С. Професійно-особистісні якості майбутнього вчителя початкових класів / С. Паршук. - С .123-128. Прасол, Н. О. Умови формування комунікативно-мовленнєвої компетенції студентів / Н. О. Прасол. - С .129-133. Пруткая, Н. В. Пути оптимизации процесса обучения : синтез компьютерных и психокоррекционных технологий / Н. В. Пруткая. - С .134-140. П'ятницька-Позднякова, І. С. Професіоналізм викладача вищої школи в контексті модернізації освітянського простору / І. С. П'ятницька-Позднякова. - С .141-151. Раковська, М. А. Інтерактивний підхід до навчання іноземної мови студентів педагогічних ВНЗ / М. А. Раковська. - С .152-157. Ратовська, С. В. Дослідження з питань організації групової навчальної діяльності молодших школярів в західноєвропейських країнах / С. В. Ратовська. - С .158-166. Рехтета, Л. О. Теоретичні засади мотивації учіння студентів / Л. О. Рехтета. - С .167-171. Середа, І. В. Проблема естетичного виховання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / І. В. Середа. - С .172-177. Січко, І. О. До питання про екологічну освіту / І. О. Січко. - С .178-184. Старєва, А. М. Підготовка майбутнього вчителя в умовах інноваційних процесів в шкільній суспільствознавчій галузі : технологічні і методичні аспекти / А. М. Старєва. - С .185-190. Столярова, Л. В. До проблеми практичної реалізації диригентської техніки майбутніми вчителями музичного мистецтва на приктичних заняттях хорового класу / Л. В. Столярова. - С .191-196. Халамендик, В. Д. Педагогічна освіта півдня України другої половини XIX - першої третини XX століття / В. Д. Халамендик. - С .197-212. Щербакова, О. Л. Педагогічні ідеї Я. Ф. Чепіги в сучасних дослідженнях / О. Л. Щербакова. - С .213-218. Якименко, П. В. Функціональні характеристики і рівні готовності вчителів-філологів до профільного навчання / П. В. Якименко. - С .219-223. Рубрики: Педагогічна освіта Педагогічна майстерність Педагогiка Вища педагогічна освіта Педагогічні дослідження Педагогічні інновації Педагогічні технології Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ЗРФ Свободных экз. нет |
Пб 720-16 74 Н 34 Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака [та ін.]. - Миколаїв : МНУ. Вип. 16 : Педагогічні науки. - 2007. - 222 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 50 грн. Содержание: Ничкало, Н. Г. Проблеми педагогічної освіти у діяльності наукових шкіл / Н. Г. Ничкало. - С .6-20. Пєхота, О. М. Педагогічна майстерність викладача сучасного університету з позицій суб'єктивного підходу / О. М. Пєхота. - С .21-28. Першина, Л. Р. Риторические основы деятельности вузовского преподавателя / Л. Р. Першина. - С .31-40. Савінова, Н. В. Підготовка майбутніх вихователів в умовах університету за кредитно-модульною системою : теоретичний аспект / Н. В. Савінова. - С .46-52. Соколовська, О. С. Підготовка студентів Інституту педагогічної освіти до організації виховної роботи / О. С. Соколовська. - С .53-59. Казанжи, І. В. Специфіка виховної роботи з учнями початкових класів / І. В. Казанжи. - С .60-67. Кардаш, І. М. Виховання культури мовлення студентів як складова готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / І. М. Кардаш. - С .68-73. Ніколаєнко, Л. М. Підготовка вихователя у вищих навчальних закладах до розвитку розмовного мовлення дошкільників / Л. М. Ніколаєнко. - С .74-79. Тимченко, А. А. Внесок М. М. Грищенка у розвиток дефектологічної освіти на Україні / А. А. Тимченко. - С .80-87. Якименко, С. І. Гра як засіб навчання молодших школярів / С. І. Якименко. - С .88-92. Кисельов, С. П. До питання уточнення поняття позакласна і позашкільна робота в педагогіці / С. П. Кисельов. - С .93-97. Троянова, Т. В. Соціалізація особистості дитини з особливими потребами дошкільного віку засобами ігрової діяльності / Т. В. Троянова. - С .98-103. Бреславська, Г. Б. Соціально-економічні передумови загально-педагогічної підготовки вчителя педагогічних закладів півдня України : історичний аспект / Г. Б. Бреславська. - С .104-108. Рурик, Г. Л. Вплив негативного емоційного стану вчителя на якість навчально-виховного процесу / Г. Л. Рурик. - С .109-113. Куліш, О. О. Витоки та передумови становлення жіночої освіти на Херсонщині (XIX - початок XX століття) / О. О. Куліш. - С .114-120. Винар, В. П. Принципи викладання математики в початкових школах Японії та можливість іх реалізації в школах України / В. П. Винар. - С .121-131. Середа, І. В. Технологія педагогічної підтримки розвитку особистості / І. В. Середа. - С .132-137. Олексюк, О. Є. Життєва стратегія як основне категоріальне поняття теорії цілепокладання та життєтворення / О. Є. Олексюк. - С .138-144. Мукан, Н. В. Методи, форми і моделі професійного розвитку канадських, британських та американських педагогів : індивідуальний рівень / Н. В. Мукан. - С .145-159. Докучаєва, В. В. До проблеми верифікації концепції проектування інноваційних педагогічних систем / В. В. Докучаєва. - С .160-169. Максименко, А. П. Адміністрування і фінансування факультетів імператорського університету у Франції до 1877 року / А. П. Максименко. - С .170-180. Кузнецова, І. О. Проектний метод як практика особистісно-орієнтованого навчання / І. О. Кузнецова. - С .181-185. Олійник, О. В. Рефлексивна програма формування професійно-педагогічної культури / О. В. Олійник. - С .186-190. Адаменко, О. О. Принципи і умови організації рольової гри при підготовці майбутніх вчителів / О. О. Адаменко. - С .191-197. Короленко, В. Л. Моральне виховання особистості / В. Л. Короленко. - С .198-203. Сургова, С. Ю. Превентивний підхід в системі фахової підготовки технічних спеціалістів Політехнічного інституту / С. Ю. Сургова. - С .204-210. Сай, О. В. Педагогічна підготовка в магістратурі : пріоритети, мета, зміст, форми в умовах застосування кредитно-модульної системи / О. В. Сай. - С .211-216. Рубрики: Педагогічна освіта Педагогічна майстерність Педагогіка Вища педагогічна освіта Педагогічні дослідження Педагогічні інновації Педагогічні технології Дошкільна освіта--технології Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ЗРФ Свободных экз. нет |
Мб 1308-1 74 П 24 Педагогічна і психологічна науки в Україні [Текст] : зб. наук. праць / Нац. акад. пед. наук України. - К. : Пед. думка, 2012 - . - Бібліогр. в кінці розд. - До 20 - річчя НАПН України. - ISBN 978-966-644-212-6. Т. 1 : Загальна педагогіка та філософія освіти. - 365, [2] с. - ISBN 978-966-644-213-3 (в опр.) : 133 грн.
Рубрики: соціально-гуманітарні науки психіка педагогіка виховання освіта педагогічні дослідження педагогічні інновації психологія Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова Экземпляры всего: 1 ЗРФ (1) Свободны: ЗРФ (1) |
Мб 1308-2 74.0 П 24 Педагогічна і психологічна науки в Україні [Текст] : зб. наук. праць / Нац. акад. пед. наук України. - К. : Пед. думка, 2012 - . - Бібліогр. в кінці розд. - До 20 - річчя НАПН України. - ISBN 978-966-644-212-6. Т. 2 : Психологія, вікова фізіологія та дефектологія. - 398 с. - ISBN 978-966-644-214-0 : (в опр.) : 133 грн.
Рубрики: соціально-гуманітарні науки психіка педагогіка виховання освіта педагогічні дослідження педагогічні інновації психологія Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗРФ Свободных экз. нет |
Мб 1308-3 74 П 24 Педагогічна і психологічна науки в Україні [Текст] : зб. наук. праць / Нац. акад. пед. наук України. - К. : Пед. думка, 2012 - . - Бібліогр. в кінці розд. - До 20 - річчя НАПН України. - ISBN 978-966-644-212-6. Т. 3 : Загальна середня освіта. - 429, [1] с. - ISBN 978-966-644-215-7 : 133 грн.
Рубрики: соціально-гуманітарні науки психіка педагогіка виховання освіта педагогічні дослідження педагогічні інновації психологія Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗРФ Свободных экз. нет |
Мб 1308-4 74.0 П 24 Педагогічна і психологічна науки в Україні [Текст] : зб. наук. праць / Нац. акад. пед. наук України. - К. : Пед. думка, 2012 - . - Бібліогр. в кінці розд. - До 20 - річчя НАПН України. - ISBN 978-966-644-212-6. Т. 4 : Професійна освіта і освіта дорослих. - 510 с. : ілюстр. - ISBN 978-966-644-216-4 (в опр.) : 133 грн.
Рубрики: соціально-гуманітарні науки психіка педагогіка виховання освіта педагогічні дослідження педагогічні інновації психологія Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗРФ Свободных экз. нет |