Б 59216 65.9(4УКР)28 І-44 Ілляшенко, Сергій Миколайович. Управління екологічними ризиками інновацій [Текст] : монографія / Сергій Миколайович Ілляшенко, Вікторія Вікторівна Божкова ; За ред.С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2004. - 213 с. : іл. - Бібліогр.: с.200-213. - ISBN 966-680-157-4 : 25 грн 60к. Рубрики: екологічна економіка Доп.точки доступа: Божкова, Вікторія Вікторівна; За ред.С. М. Ілляшенка Экземпляры всего: 1 с/х (1) Свободны: с/х (1) |
Б 67666 65.42 Б 76 Божкова, Вікторія Вікторівна. Мерчандайзинг : навч.посіб.для вищ.навч.закл. / Вікторія Вікторівна,Башук,Тетяна Олександрівна Божкова. - Суми : ВТД "Унів.кн.", 2007. - ISBN 966-680-300-3 : 34 грн. Рубрики: внутрішня торгівля : Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім.О.Гмирьова Доп.точки доступа: Башук, Тетяна Олександрівна т/о Свободных экз. нет |
659 Б 76 Божкова, Вікторія Вікторівна. Реклама та стимулювання збуту [Текст] : навч. посіб. / Вікторія Вікторівна Божкова, Ю. М. Мельник ; Сум. держ. ун-т. - Київ : Центр учб. літ., 2009. - 200 с. : іл. - Бібліогр.: с. 169-173. - ISBN 978-966-364-870-5 : (в опр.) : 60 грн.
Рубрики: Торгова реклама- маркетинг PR-діяльність Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Доп.точки доступа: Мельник, Ю. М.; Сум. держ. ун-т ЗРФ Свободных экз. нет |
Б 76678. 65.05 Б 76 Божкова, Вікторія Вікторівна. Реклама та стимулювання збуту [Текст] : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / Вікторія Вікторівна Божкова, Юлія Миколаївна Мельник. - 2-ге вид., стер. - Київ : ЦУЛ, 2016. - 200 с. : 7 л. іл. - ISBN 978-966-364-870-5 : 135 грн. Рубрики: Масова інформація Торгова реклама Маркетинг Навчальні видання для вищої школи Аннотация: Актуалізація використання комунікаційних інструментів в Україні закономірна, адже підтверджена досвідом економічно розвинутих країн світу. Але, їх планування і застосування, особливо на вітчизняному ринку, потребує специфічних знань і вмінь. Стимулювання збуту стає все більш важливою складовою комплексу маркетингових комунікацій. З огляду на те, що ефективність заходів зі стимулювання збуту значно вища за ефективність від прямої реклами, а витрати на порядок менші, вітчизняні виробники все частіше і з успіхом їх застосовують. Навчальний посібник може бути цікавим рекламістам, маркетологам, викладачам, аспірантам і студентам зі спеціальності «Маркетинг». Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Доп.точки доступа: Мельник, Юлія Миколаївна Экземпляры всего: 1 ДЕТ (1) Свободны: ДЕТ (1) |