Б 59216
   65.9(4УКР)28
   І-44


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Управління екологічними ризиками інновацій [Текст] : монографія / Сергій Миколайович Ілляшенко, Вікторія Вікторівна Божкова ; За ред.С. М. Ілляшенка. - Суми : Унів. кн., 2004. - 213 с. : іл. - Бібліогр.: с.200-213. - ISBN 966-680-157-4 : 25 грн 60к.
ББК 65.9(4УКР)28я9+65.28я9
Рубрики: екологічна економіка


Доп.точки доступа:
Божкова, Вікторія Вікторівна; За ред.С. М. Ілляшенка
Экземпляры всего: 1
с/х (1)
Свободны: с/х (1)

Б 67666
   65.42
   Б 76


    Божкова, Вікторія Вікторівна.
    Мерчандайзинг : навч.посіб.для вищ.навч.закл. / Вікторія Вікторівна,Башук,Тетяна Олександрівна Божкова. - Суми : ВТД "Унів.кн.", 2007. - ISBN 966-680-300-3 : 34 грн.
ББК 65.42- 803я73
Рубрики: внутрішня торгівля
: Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім.О.Гмирьова

Доп.точки доступа:
Башук, Тетяна Олександрівна т/о
Свободных экз. нет

   659
   Б 76


    Божкова, Вікторія Вікторівна.
    Реклама та стимулювання збуту [Текст] : навч. посіб. / Вікторія Вікторівна Божкова, Ю. М. Мельник ; Сум. держ. ун-т. - Київ : Центр учб. літ., 2009. - 200 с. : іл. - Бібліогр.: с. 169-173. - ISBN 978-966-364-870-5 : (в опр.) : 60 грн.
УДК
ББК 76.006.5я73+65.050.24я73
Рубрики: Торгова реклама- маркетинг
   PR-діяльність


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Мельник, Ю. М.; Сум. держ. ун-т ЗРФ
Свободных экз. нет

Б 76678.
   65.05
   Б 76


    Божкова, Вікторія Вікторівна.
    Реклама та стимулювання збуту [Текст] : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / Вікторія Вікторівна Божкова, Юлія Миколаївна Мельник. - 2-ге вид., стер. - Київ : ЦУЛ, 2016. - 200 с. : 7 л. іл. - ISBN 978-966-364-870-5 : 135 грн.
ББК 65.050.24я73 + 76.006.5я73
Рубрики: Масова інформація
   Торгова реклама

   Маркетинг

   Навчальні видання для вищої школи

Аннотация: Актуалізація використання комунікаційних інструментів в Україні закономірна, адже підтверджена досвідом економічно розвинутих країн світу. Але, їх планування і застосування, особливо на вітчизняному ринку, потребує специфічних знань і вмінь. Стимулювання збуту стає все більш важливою складовою комплексу маркетингових комунікацій. З огляду на те, що ефективність заходів зі стимулювання збуту значно вища за ефективність від прямої реклами, а витрати на порядок менші, вітчизняні виробники все частіше і з успіхом їх застосовують. Навчальний посібник може бути цікавим рекламістам, маркетологам, викладачам, аспірантам і студентам зі спеціальності «Маркетинг».

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Мельник, Юлія Миколаївна
Экземпляры всего: 1
ДЕТ (1)
Свободны: ДЕТ (1)