Б 62899
   65.9
   К 56


    Ковальчук, Світлана Володимирівна.
    Фінанси : навч.посіб. / С. В. Ковальчук, І. В. Форкун . - Львів : Новий Світ-2000, 2006. - 567 с. - (Вища освіта в Україні). - Бібілогр.: с.562-567. - ISBN 966-7827-77-1 : (в опр.): 47 грн 60к.
ББК 65.9(4УКР)261.1я73+65.261.1я73
Рубрики: фінанси


Доп.точки доступа:
Форкун, І. В. т/о
Свободных экз. нет

Б62899
   65.9(4УКР)26
   К 56


    Ковальчук, Світлана Володимирівна.
    Фінанси [Текст] : навч.посіб. / І.В.Форкун. - Львів : Новий Світ-2000, 2009. - 567 с. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр.: с. 562-567. - ISBN 966-7827-77-1 : (в опр.): 102 грн.
ББК 65.9(4УКР)261.1я73+65.261.1я73 + 65.261.1я73
Рубрики: економічна діяльність
   фінансова політика


Держатели документа:
Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ВПНД
Свободных экз. нет

Б 86894
   65.25
   К 56


    Ковальчук, Світлана Володимирівна.
    Маркетингова цінова політика [Текст] : навч. посіб. / Світлана Володимирівна Ковальчук , І. В. Гвоздецька, С. М. Синиця. - Л. : Новий Світ-2000, 2011. - 351 с. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр.: с.349-351. - ISBN 978-966-418-149-2 : (в опр.) : 93 грн.
ББК 65.25я73
Рубрики: ціни- показники
   економічні показники

   ринкові ціни

   ціноутворення

   навчальні видання для вищої школи


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Гвоздецька, І. В.; Синиця, С. М.
Экземпляры всего: 1
ВПНД (1)
Свободны: ВПНД (1)

Б 103313
   659
   К 56


    Ковальчук, Світлана Володимирівна.
    Рекламний менеджмент [Текст] : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / Світлана Володимирівна Ковальчук, Руслан Васильович Бойко, Андрій Валерійович Корюгін. - Львів : Новий Світ-2000, 2018. - 269 с. : іл. - Бібліогр.: с.251-258. - ISBN 978-617-7519-12-5 (в опр.) : 200 грн.
УДК
Рубрики: Реклама
   Рекламний бізнес

   Масова інформація

   Навчальні видання для вищої школи

Аннотация: У логічній послідовності висвітлені питання організації рекламного менеджменту, викладені положення, котрі розкривають сутність, завдання рекламного менеджменту, які доводиться вирішувати рекламістам та маркетологам на всіх етапах даного процесу - від виникнення ідеї створення рекламного звернення до пред'явлення цільовій аудиторії та визначення ефективності. Для студентів, викладачів, наукових співробітників та аспірантів економічних спеціальностей ВНЗ, слухачів вищих шкіл бізнесу, практикуючих маркетологів і керівників середньої та вищої ланок.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Бойко, Руслан Васильович; Корюгін, Андрій Валерійович
Экземпляры всего: 1
ДЕТ (1)
Свободны: ДЕТ (1)