Б 62899 65.9 К 56 Ковальчук, Світлана Володимирівна. Фінанси : навч.посіб. / С. В. Ковальчук, І. В. Форкун . - Львів : Новий Світ-2000, 2006. - 567 с. - (Вища освіта в Україні). - Бібілогр.: с.562-567. - ISBN 966-7827-77-1 : (в опр.): 47 грн 60к. Рубрики: фінанси Доп.точки доступа: Форкун, І. В. т/о Свободных экз. нет |
Б62899 65.9(4УКР)26 К 56 Ковальчук, Світлана Володимирівна. Фінанси [Текст] : навч.посіб. / І.В.Форкун. - Львів : Новий Світ-2000, 2009. - 567 с. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр.: с. 562-567. - ISBN 966-7827-77-1 : (в опр.): 102 грн. Рубрики: економічна діяльність фінансова політика Держатели документа: Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ВПНД Свободных экз. нет |
Б 86894 65.25 К 56 Ковальчук, Світлана Володимирівна. Маркетингова цінова політика [Текст] : навч. посіб. / Світлана Володимирівна Ковальчук , І. В. Гвоздецька, С. М. Синиця. - Л. : Новий Світ-2000, 2011. - 351 с. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр.: с.349-351. - ISBN 978-966-418-149-2 : (в опр.) : 93 грн. Рубрики: ціни- показники економічні показники ринкові ціни ціноутворення навчальні видання для вищої школи Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова Доп.точки доступа: Гвоздецька, І. В.; Синиця, С. М. Экземпляры всего: 1 ВПНД (1) Свободны: ВПНД (1) |
Б 103313 659 К 56 Ковальчук, Світлана Володимирівна. Рекламний менеджмент [Текст] : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / Світлана Володимирівна Ковальчук, Руслан Васильович Бойко, Андрій Валерійович Корюгін. - Львів : Новий Світ-2000, 2018. - 269 с. : іл. - Бібліогр.: с.251-258. - ISBN 978-617-7519-12-5 (в опр.) : 200 грн.
Рекламний бізнес Масова інформація Навчальні видання для вищої школи Аннотация: У логічній послідовності висвітлені питання організації рекламного менеджменту, викладені положення, котрі розкривають сутність, завдання рекламного менеджменту, які доводиться вирішувати рекламістам та маркетологам на всіх етапах даного процесу - від виникнення ідеї створення рекламного звернення до пред'явлення цільовій аудиторії та визначення ефективності. Для студентів, викладачів, наукових співробітників та аспірантів економічних спеціальностей ВНЗ, слухачів вищих шкіл бізнесу, практикуючих маркетологів і керівників середньої та вищої ланок. Держатели документа: Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека Доп.точки доступа: Бойко, Руслан Васильович; Корюгін, Андрій Валерійович Экземпляры всего: 1 ДЕТ (1) Свободны: ДЕТ (1) |