Б 103413
   376
   П 84


    Прохоренко, Леся Іванівна.
    Дитина із труднощами у навчанні [Текст] / Леся Іванівна Прохоренко. - Харків : Ранок : Кенгуру, 2018. - 48 с. - (Інклюзивне навчання за нозологіями). - На обкл. : Заг. інформація. Посилання на корис. ресурси. Підказка для батьків та педагогів. - ISBN 978-617-09-3798-8 : 27 грн., 30 грн.
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
   "Важкі" діти

   Корекційна педагогіка

   Діти з вадами розвитку

   Спеціальна педагогіка

   Діти з розумовими вадами

   Навчальні видання

Аннотация: Ця книжка призначена для батьків дітей, у яких виявлено порушення когнітивного розвитку, тобто кмітливості, здатності сприймати нову інформацію і запам’ятовувати її, уваги, мовлення, орієнтації у просторі і часі, рухових навичок. Автор розповідає про причини цих порушень, акцентує увагу на тому, чому цим дітям украй необхідна допомога дорослих, надає конкретні поради щодо розвитку такої дитини. Книжка містить відповіді на багато питань, а саме: як формувати мовлення, як навчати дитину грати, як формувати знання про довкілля, як розвивати розумову діяльність дитини. Крім того, автор розповідає, як дорослим слід поводитися із всиновленими дітьми з такими порушеннями, чого слід уникати у вихованні.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 1
ДГН (1), ОК
Свободны: ДГН (1)

Б 103413.
   376
   П 84


    Прохоренко, Леся Іванівна.
    Дитина із труднощами у навчанні [Текст] / Леся Іванівна Прохоренко. - Київ : Літера ЛТД, 2019. - 47 с. - (Інклюзивне навчання ). - На опр. підзаг.: Заг. інформація. Посилання на корис. ресурси. Підказка для батьків та педагогів. - ISBN 978-966-945-015-9 (в опр.) : 101 грн 25 к.
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта
   "Важкі" діти

   Корекційна педагогіка

   Діти з вадами розвитку

   Спеціальна педагогіка

   Діти з розумовими вадами

   Навчальні видання

Аннотация: Ця книжка призначена для батьків дітей, у яких виявлено порушення когнітивного розвитку, тобто кмітливості, здатності сприймати нову інформацію і запам’ятовувати її, уваги, мовлення, орієнтації у просторі і часі, рухових навичок. Автор розповідає про причини цих порушень, акцентує увагу на тому, чому цим дітям украй необхідна допомога дорослих, надає конкретні поради щодо розвитку такої дитини. Книжка містить відповіді на багато питань, а саме: як формувати мовлення, як навчати дитину грати, як формувати знання про довкілля, як розвивати розумову діяльність дитини. Крім того, автор розповідає, як дорослим слід поводитися із всиновленими дітьми з такими порушеннями, чого слід уникати у вихованні.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 1
ОК/ДГН (1)
Свободны: ОК/ДГН (1)