Пб 720-20/2
   74
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака [та ін.]. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 20, т. 2 : Педагогічні науки. - 2008. - 263 с. : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст. - 45 грн.
    Содержание:
Глузман, А. В. Тенденции развития университетского образования / А. В. Глузман. - С .8-16.
Тулькибаева, Н. Н. Модели и принципы развития знаний студентов вузов о профессиональной педагогической деятельности / Н. Н. Тулькибаева, З. М. Большакова. - С .17-24.
Отич, О. М. Наукова мистецька парадигма освіти як основа розвитку творчої індивідуальності педагога / О. М. Отич. - С .25-33.
Стариков, И. М. Психолого-педагогические проблемы перехода к кредитно-модульной системе обучения / И. М. Стариков. - С .34-40.
Бутенко, В. Г. Формування естетичного світогляду особистості як пріоритетне завдання сучасної освітньо-виховної практики / В. Г. Бутенко. - С .41-45.
Якименко, С. І. Роль ігрової діяльності при формуванні світоглядної компетентності у дитини дошкільного та молодшого шкільного віку / С. І. Якименко. - С .45-51.
Авраменкто, К. Б. Інноваційний рух та проблеми підготовки майбутнього вчителя / К. Б. Авраменкто. - С .54-58.
Білюк, О. В. Ідеї гуманістичної педагогіки в історії національної освіти / О. В. Білюк. - С .59-67.
Бреславська, Г. Б. Підготовка студентів педагогічних спеціальностей до організації дозвіллєвої діяльності ЗОШ I-III ст. засобами ігрової технології / Г. Б. Бреславська. - С .68-74.
Горіна, О. Т. Вплив культурної спадщини рідного краю на формування духовної культури студентської молоді / О. Т. Горіна. - С .75-84.
Єрмакова, І. П. Категоріальний аналіз базових понять дослідницького підходу в освіті / І. П. Єрмакова. - С .85-90.
Зуб, К. К. Театральна діяльність як фактор формування естетичної культури майбутнього вчителя / К. К. Зуб. - С .91-97.
Іванова, В. Ф. Пізнавальний інтерес особистості педагога в розвитку власних музичних здібностей / В. Ф. Іванова. - С .98-104.
Іванова, Л. О. Реалізація культурно-просвітницьких ідей Миколи Лисенка в педагогічній діяльності М. Д. Леонтовича / Л. О. Іванова. - С .105-109.
Каушан, Т. М. Проблема вдосконалення самостійної роботи студентів на сучасному етапі розвитку вищої освіти / Т. М. Каушан. - С .110-116.
Колос, Е. А. Факторы развития профессионально-этического самосознания будущего учителя / Е. А. Колос. - С .117-124.
Манькусь, І. В. Особливості підготовки майбутнього вчителя фізики до використання освітніх технологій / І. В. Манькусь. - С .125-132.
Муравьёва, О. С. Психолого-педагогические проблемы учебно-профессиональной адаптации студентов на начальном этапе обучения в вузе / О. С. Муравьёва. - С .133-141.
Олійник, Л. М. Статеве виховання дітей від народження до 10-ти років / Л. М. Олійник. - С .142-148.
Олійник, О. В. Цілісність професійно-педагогічної діяльності викладача вищої школи / О. В. Олійник. - С .149-153.
Парфентьєва, І. П. Хоровий клас як основа формування професійно-педагогічної культури студентів спеціальності "Музика" / І. П. Парфентьєва. - С .154-159.
Резнік, С. М. Критерії оційнки рівня розвитку умінь та навичок студентів / С. М. Резнік. - С .160-166.
Рехтета, Л. О. використання активних форм громадянського виховання в початковій школі / Л. О. Рехтета. - С .167-172.
Рурик, Г. Л. Вплив позитивних взаємин між вчителями та учнями на якість навчально-виховного процесу / Г. Л. Рурик. - С .173-179.
Січко, І. О. Інноваційний підхід до формування екологічних ціннісних орієнтацій молодших школярів / І. О. Січко, О. М. Сагай. - С .180-184.
Скопіч, А. В. Диференціація як одна з форм інтерактивного навчання молодших школярів / А. В. Скопіч, Г. В. Марченко. - С .185-189.
Слятіна, І. О. Художньо-естетичний досвід як духовно-функціональна властивість майбутніх учителів музики / І. О. Слятіна. - С .190-195.
Столярова, Л. В. Проблема формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя музики в процесі диригентсько-хорової підготовки / Л. В. Столярова. - С .196-201.
Сугейко, Л. Г. Самостійна робота студентів як засіб оптимізації навчального процесу / Л. Г. Сугейко. - С .202-206.
Троянова, Т. В. Педагогічні умови соціалізації дітей з обмеженими можливостями в центрах ранньої соціальної реабілітації / Т. В. Троянова. - С .207-214.
Червак, Г. Б. Викладання історії в класах суспільно-гуманітарного профілю / Г. Б. Червак. - С .215-221.
Шахірєва, Н. В. Психолого-педагогічні аспекти проектної діяльності молодших школярів / Н. В. Шахірєва. - С .222-227.
Шевченко, Ю. А. Сутність підготовки майбутніх учителів музики до організації художньо-творчої діяльності дитячих колективів / Ю. А. Шевченко. - С .228-234.
Шликова, І. О. Роль усної народної творчості у вихованні почуття справедливості й професійного обо'язку студентів-юристів / І. О. Шликова. - С .235-243.
Щербакова, О. Л. Використання ідей Я. Чепіги в теорії та практиці національної школи / О. Л. Щербакова. - С .244-248.
Яценко, Г. Ю. Модифікація характеру комунікативних відносин у світлі зміни парадигми навчання / Г. Ю. Яценко. - С .249-254.
Костікова, І. І. Концептуальні засади підготовки вчителів засобам інформаційно-комунікативних технологій / І. І. Костікова. - С .255-263.
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогічна майстерність

   Педагогiка

   Вища педагогічна освіта

   Педагогічні дослідження

   Педагогічні інновації

   Педагогічні технології


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ЗРФ
Свободных экз. нет

Пб 720-18
   74.5
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака [та ін.]. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 18 : Педагогічні науки. - 2007. - 229 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 40 грн.
    Содержание:
Пєхота, О. М. Якість вищої педпгогічної освіти - умова інноваційного розвитку суспільства / О. М. Пєхота. - С .4-9.
Баранова, О. В. Інноваційні технології в навчальному процесі вищої школи / О. В. Баранова. - С .10-15.
Білюк, О. В. В. О. Сухомлинський та К. Д. Ушинський пр вчителя-новатора / О. В. Білюк. - С .16-23.
Зуб, К. К. Інновації та традиції в організації виховної роботи зі студентами інститутів педагогічної освіти у сучасних умовах / К. К. Зуб. - С .24-28.
Зубенко, Т. В. Комунікативне спрямування педагогічної практики майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи / Т. В. Зубенко. - С .29-36.
Казанжи, І. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до інновацій виховної діяльності / І. В. Казанжи. - С .37-45.
Кміта, Є. В. Сучасні психолого-педагогічні підходи до викладання іноземних мов у ВНЗ авіаційного профілю / Є. В. Кміта. - С .46-55.
Кожевнікова, Л. К. Впровадження особистісно орієнтованих систем і технологій у фізичне виховання студентів вищої школи / Л. К. Кожевнікова, А. Ю. Рускулін. - С .56-63.
Кузнецова, І. О. Професійний саморозвиток студента як супровід майбутньої педагогічної діяльності / І. О. Кузнецова. - С .64-69.
Левченко, О. О. Формування фасилітативної компетентності студентів-психологів за умов впровадження інтерактивних технологій професійної підготовки / О. О. Левченко. - С .70-82.
Макаренко, О. П. Виховання навичок звуковидобування та інтонаційної культури виконавця на клавішно-міховому музичному інструменті / О. П. Макаренко. - С .83-90.
Марущак, В. С. Особливості організації суспільно-корисної праці учнів шкіл-інтернатів / В. С. Марущак. - С .91-98.
Нікора, А. О. Підготовка майбутнього вчителя історії до формування морально-етичних цінностей учнів / А. О. Нікора. - С .99-106.
Олексюк, О. Є. Студент як суб'єкт навчально-виховного процесу / О. Є. Олексюк. - С .107-116.
Парфентьєва, І. П. Розвиток творчих якостей особистості засобами духовної хорової музики / І. П. Парфентьєва. - С .117-122.
Паршук, С. Професійно-особистісні якості майбутнього вчителя початкових класів / С. Паршук. - С .123-128.
Прасол, Н. О. Умови формування комунікативно-мовленнєвої компетенції студентів / Н. О. Прасол. - С .129-133.
Пруткая, Н. В. Пути оптимизации процесса обучения : синтез компьютерных и психокоррекционных технологий / Н. В. Пруткая. - С .134-140.
П'ятницька-Позднякова, І. С. Професіоналізм викладача вищої школи в контексті модернізації освітянського простору / І. С. П'ятницька-Позднякова. - С .141-151.
Раковська, М. А. Інтерактивний підхід до навчання іноземної мови студентів педагогічних ВНЗ / М. А. Раковська. - С .152-157.
Ратовська, С. В. Дослідження з питань організації групової навчальної діяльності молодших школярів в західноєвропейських країнах / С. В. Ратовська. - С .158-166.
Рехтета, Л. О. Теоретичні засади мотивації учіння студентів / Л. О. Рехтета. - С .167-171.
Середа, І. В. Проблема естетичного виховання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / І. В. Середа. - С .172-177.
Січко, І. О. До питання про екологічну освіту / І. О. Січко. - С .178-184.
Старєва, А. М. Підготовка майбутнього вчителя в умовах інноваційних процесів в шкільній суспільствознавчій галузі : технологічні і методичні аспекти / А. М. Старєва. - С .185-190.
Столярова, Л. В. До проблеми практичної реалізації диригентської техніки майбутніми вчителями музичного мистецтва на приктичних заняттях хорового класу / Л. В. Столярова. - С .191-196.
Халамендик, В. Д. Педагогічна освіта півдня України другої половини XIX - першої третини XX століття / В. Д. Халамендик. - С .197-212.
Щербакова, О. Л. Педагогічні ідеї Я. Ф. Чепіги в сучасних дослідженнях / О. Л. Щербакова. - С .213-218.
Якименко, П. В. Функціональні характеристики і рівні готовності вчителів-філологів до профільного навчання / П. В. Якименко. - С .219-223.
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогічна майстерність

   Педагогiка

   Вища педагогічна освіта

   Педагогічні дослідження

   Педагогічні інновації

   Педагогічні технології


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ЗРФ
Свободных экз. нет

Б 99176
   74.03(4УКР)кр
   Щ 61


    Щербакова, О. Л.
    Науково-педагогічна та просвітницька діяльність Якова Чепіги [Текст] : навч. посіб. / О. Л. Щербакова ; М-во освіти і науки України ; Миколаїв. обл. ін-т післядиплом. освіти, Миколаїв. держ. ун-т ім. в. О. Сухомлинського, Ін-т пед. освіти. - Миколаїв : Атол, 2008. - 96 с. - Бібліогр. : с. 90-94. - 10 грн.
ББК 74.03(4УКР)я73кр
Рубрики: Педагоги українські
   Педагогіка

   Історія педагогіки

   Вчені українські

   Персоналії--вчені


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Чепіга, Яків Феофанович (1875-1938); Миколаїв. обл. ін-т післядиплом. освіти, Миколаїв. держ. ун-т ім. в. О. Сухомлинського, Ін-т пед. освіти
Экземпляры всего: 2
ДПК (2)
Свободны: ДПК (2)