Пб 783(12)
   74.5
   Б 79


    "Болонський процес: модернізація змісту природничої педагогічної освіти", міжнар. наук.-практ. конф. (2005: Полтава).
    Міжнародна науково-практична конференція "Болонський процес: модернізація змісту природничої педагогічної освіти" ХІІ Каришинські читання : зб. наук. пр., 26-27 трав. 2005 р. / Мін освіти і науки України; Наук. метод. центр вищої освіти; Ін-т педагогіки АПН України; Полтавський держ. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка. - Полтава : АСМІ, 2005. - 355 с. : іл. - Бібліогр. в кінці пр. - 51 грн 70к.
ББК 74.580.21я43
Рубрики: Вища педагогічна освіта
   Педагогіка


Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Дод.точки доступу:
Мін. освіти і науки України; Наук. метод. центр вищої освіти; Ін-т педагогіки АПН України; Полтавський держ. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка ЗРФ
Вільних прим. немає

Б 76351
   74.58
   Б 90


    Будак, Сергій Валерійович.
    Формування готовності студентів до іншомовної діяльності з дошкільниками [Текст] : монографія зі спецпрактикумом : у 2 кн. / МДАУ. - К. : ВД "Слово", 2008. - 283 с. : іл. - Текст: укр.,англ. - Бібліогр.: с.133-148,281. - ISBN 978-966-8407-83-3 : (в опр.): 22 грн.
ББК 74.580.252я9 + 74.102.125я9
Рубрики: вища педагогічна освіта
   дошкільна педагогіка

   дошкільна підготовка

   нерідна мова

   дошкільне навчання

ДІМ
Вільних прим. немає

Б 93092
   74.4
   П 32


   
    Підготовка сучасного вчителя : логіка, динаміка, перспектива [Текст] : зб. матеріалів студентсько-викладацької наук.-практ. конф. каф. освітніх технологій Ін-ту пед. освіти Миколаїв. держ. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського. - Миколаїв : МДУ, 2007. - 110 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 25 грн.
ББК 74.489 я431
Рубрики: Педагогічні технології
   Педагогічна освіта

   Вища педагогічна освіта

   Педагогічна практика

   Педагогічна майстерність


Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Примірників всього: 1
ЗРФ (1)
Вільні: ЗРФ (1)

Б 93093
   74.4
   П 31


    Пєхота, Олена Миколаївна.
    Культура співробітництва : практика групової роботи студентів [Текст] : навч.-метод. посіб. / Олена Миколаївна Пєхота, С. В. Ратовська. - Миколаїв : Іліон, 2011. - 251 с. - (Педагогічна освіта XXI). - До 100-річчя Миколаїв. нац. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського. - Бібліогр. : с. 246-249 та в кінці розд. . - ISBN 978-617-534-052-3 : (в опр.) : 60 грн.
УДК
ББК 74.489 я73
Рубрики: педагогічна освіта
   вища педагогічна освіта

   педагогічна практика

   педагогічна майстерність


Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Дод.точки доступу:
Ратовська, С. В.
Примірників всього: 1
ЗРФ (1)
Вільні: ЗРФ (1)

Пб 720-12/4
   74.5
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака [та ін]. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 12, т. 4 : Педагогічні науки. - 2006. - 287 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 50 грн.
    Зміст:
Використання проектної технології в процесі викладання художньої культури / Л. С. Аристова. - С .6-13.
Формування моральної вихованості особистості майбутнього вчителя / О. Г. Білюк. - С .14-20.
Використання загальнокультурної компоненти в процесі викладання спеціалізованих гуманітарних дисциплін у вищій школі / Т. О. Василюк. - С .21-32.
Сучасний стан і перспективи розвитку педагогічних технологій в університетській педагогічній освіті / О. В. Глузман. - С .33-38.
Використання філософії бенчмаркінгу для управління якістю навчального процесу / Т. Е. Гончаренко, Т. І. Беркутова. - С .39-49.
Планування навчального процесу при вивченні іноземної мови дорослими / Т. Григор'єва. - С .50-56.
Виховання студентської молоді засобами особистісно орієнтованого підходу / К. Г. Дорошенко. - С .57-62.
Самоуправління пізнавальною діяльністю - один з головних шляхів оптимізації самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання / Т. П. Задорожня. - С .63-69.
Естетичне виховання студентів як складова особистісної готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / І. В. Казанжи. - С .70-79.
Особливості інтерпретації сутності методологічної культури вчителя / В. Кравцов. - С .80-86.
Освіта і релігія : точки дотику і розходжень / А. І. Кузьмінський. - С .87-95.
Соціально-професійне середовище як фактор формування професійної самореалізації майбутнього вчителя / І. В. Лебедик. - С .96-101.
Роль сім'ї у розвитку розмовного мовлення дошкільників / Л. М. Ніколаєнко. - С .102-107.
Удосконалення педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів / С. Паршук. - С .108-113.
Сучасний урок української мови : технологічний аспект / М. І. Пентилюк. - С .114-123.
Національно-мовне виховання особистості майбутнього вчителя початкових класів / Н. О. Прасол. - С .124-129.
Технологія організації групової навчальної діяльності молодших школярів / С. В. Ратовська. - С .130-139.
Підготовка майбутнього вчителя до формування громадянської спрямованості молодшого школяра / Л. О. Рехтета. - С .140-145.
Проблеми формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі / Н. В. Савінова. - С .146-153.
Методологічна культура викладача вищої школи як умова формування його професіоналізму / В. А. Семиченко. - С .154-160.
Використання музично-ігрової діяльності в процесі соціалізації дітей молодшого шкільного віку в умовах дитячого оздоровчого табору / І. В. Сидоренко. - С .161-168.
Етика в світлі педагогічного менеджменту / В. А. Скороходов, А. Ю. Куріченко. - С .169-178.
Вплив ігрової діяльності на формування світорозуміння молодших школярів (моніторинг навчальних досягнень) / О. О. Сокуренко. - С .179-184.
Погляди М. М. Грищенка на підготовку викладача вищої школи / А. А. Тимченко. - С .185-192.
Підготовка вчителя до використання педагогічної технології виховання казкою у контексті проблеми ранньої професійної орієнтації / Л. Тимчук. - С .193-204.
Вплив копм'ютерної графіки на емоційний стан та професійне самовизначення старшокласників в процесі художньої творчості / В. В. Туляєв. - С .205-214.
Про проблему готовності майбутніх учителів іноземної мови до самореалізації в професійній діяльності / І. О. Тяллева. - С .215-227.
Науково-дослідна робота університету в системі педагогічної освіти / В. Федяєва. - С .228-238.
Підготовка майбутнього вчителя історії до викладання українознавчих дисциплін в навчальних закладах нового типу / Г. Б. Червак. - С .239-244.
Підготовка фахівців соціального виховання у вищих навчальних закладах України / В. Г. Чугаєвський. - С .245-253.
Експериментальне дослідження ефективності особистісно-орієнтованої моделі формування правосвідомості майбутнього вчителя правознавства / О. Ю. Шличек. - С .254-267.
Педагогічні умови ефективної реалізації шляхів і методів морально-естетичного виховання молодших школярів / С. І. Якименко. - С .268-273.
Деякі теоретичні і методологічні основи підготовки майбутніх учителів до особистісної взаємодії зі школярами / 274-281.
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогічна майстерність

   Педагогіка

   Вища педагогічна освіта

   Педагогічні дослідження

   Педагогічні інновації

   Педагогічні технології


Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ЗРФ
Вільних прим. немає

Пб 720-23/1
   74
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака [та ін.]. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 23, т. 1 : Педагогічні науки. - 2008. - 197 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 40 грн.
    Зміст:
Зязюк, І. А. Педагогічна майстерність як технологія педагогічної дії / І. А. Зязюк. - С .8-14.
Ничкало, Н. Г. Українські концепції професійної освіти : тенденції і перспективи / Н. Г. Ничкало. - С .15-25.
Солдатенко, М. М. Самостійна пізнавальна діяльність у контексті сучасної освітньої політики / М. М. Солдатенко. - С .26-35.
Будак, В. Д. Класичний університет як центр духовного розвитку особистості / В. Д. Будак. - С .36-42.
Пєхота, О. М. Кафедра освітніх технологій : концепція, зміст діяльності, динаміка розвитку / О. М. Пєхота. - С .43-50.
Зуев, В. Н. Использование проектной деятельности в системе экологического образования в профессиональной школе / В. Н. Зуев. - С .60-66.
Гриньова, М. В. Педагогічні технології: теорія і практика / М. В. Гриньова. - С .67-72.
Романишина, Л. М. Екологічна культура майбутніх фахівців та її поетапне формування / Л. М. Романишина, О. П. Матеюк. - С .73-79.
Нор, К. Ф. Спільна діяльність педагогів і учнів як спосіб реалізації педагогічної взаємодії / К. Ф. Нор. - С .80-86.
Середа, І. В. Технологія самовиховання особистості як засіб виховної роботи у сучасному університеті / І. В. Середа. - С .87-93.
Тарасова, С. М. Методи проектування навчальних занять з майбутніми викладачами / С. М. Тарасова. - С .94-101.
Калініна, Л. А. Технології формування творчої особистості / Л. А. Калініна. - С .102-109.
Олексюк, О. Є. Застосування у навчально-виховному процесі сучасних технологій активізаціїї пізнавальної діяльності студентів / О. Є. Олексюк. - С .110-115.
Тихонова, Т. В. Науково-методичні засади інформаційних технологій як сучасного освітнього напрямку / Т. В. Тихонова. - С .116-124.
Старєва, А. М. Технологічний підхід до проблеми підготовки майбутнього вчителя суспільствознавчої галузі в умовах євроінтеграційних процесів в освіті / А. М. Старєва. - С .125-131.
Манькусь, І. В. Підготовка майбутнього вчителя фізики до використання освітніх технологій : аналіз категоріального апарату / І. В. Манькусь. - С .132-138.
Кузнецова, І. О. Критерії та рівні сформованості проективної компетенції студентів філологічних спеціальностей як умови професійного саморозвитку / І. О. Кузнецова. - С .139-145.
Зубенко, Т. В. Комунікативний підхід до навчання іноземної мови учнів початкової школи як стратегічна проблема у підготовці майбутнього вчителя / Т. В. Зубенко. - С .146-152.
Романчук, Н. О. Сучасні підходи та прийоми підготовки майбутніх інженерів-педагогів до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання / Н. О. Романчук. - С .153-159.
Каушан, Т. М. Особливості формування мотиваційної сфери особистості в процесі організації самостійної роботи студентів / Т. М. Каушан. - С .160-166.
Зуб, К. К. Театральна культура як фактор формування естетичної культури майбутнього вчителя / К. К. Зуб. - С .167-174.
Єрмакова, І. П. Підготовка майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін до використання дослідницької технології у професійній діяльності / І. П. Єрмакова. - С .175-180.
Столярова, Л. В. Викладання дисциплін "Хорове диригування" в сучасних умовах ВНЗ з позиції суб'єктного підходу / Л. В. Столярова. - С .181-188.
Ратовська, С. В. Дослідження європейських країн з теорії і практики організації групової навчальної діяльності молодших школярів / С. В. Ратовська. - С .189-197.
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогічна майстерність

   Педагогiка

   Вища педагогічна освіта

   Педагогічні дослідження

   Педагогічні інновації

   Педагогічні технології


Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ЗРФ
Вільних прим. немає

Пб 720-23/2
   74кр
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака [та ін.]. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 23, т. 2 : Педагогічні науки. - 2008. - 251 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 50 грн.
    Зміст:
Якименко, С. І. Інтегрований особистісно орієнтований підхід до навчально-виховного процесу в ДНЗ / С. І. Якименко. - С .8-16.
Приходько, М. До проблеми фундаменталізації професійної підготовки соціальних педагогів у вищих навчальних закладах Німеччини / М. Приходько, О. Федорова. - С .16-26.
Авраменко, К. Б. Інноваційні підходи до контролю знань студентів у системі вищої педагогічної освіти / К. Б. Авраменко, Н. М. Педашевська. - С .27-32.
Недбаєвська, Л. С. Інтерактивні технології при вивченні електромагнітної індукції на уроках фізики / Л. С. Недбаєвська, С. С. Сущенко. - С .32-42.
Приходько, В. М. Моніторинг якості післядипломної педагогічної освіти : мета, функції, принципи та основні завдання / В. М. Приходько. - С .43-52.
Ходякова, І. М. Використання віртуальних методичних посібників при підготовці геоінформатиків / І. М. Ходякова. - С .52-60.
Олійник, Л. М. Інноваційний підхід до здійснення статевого виховання дітей від народження до десяти років / Л. М. Олійник. - С .60-67.
Глузман, Н. А. Порівняльний аналіз підходів до розуміння компетентності та компетенції в професійній освіті / Н. А. Глузман. - С .67-79.
Білюк, О. Г. Співпраця викладачів і студентів - як форма морально-ціннісних стосунків / О. Г. Білюк. - С .79-86.
Прасол, Н. О. Використання інформаційних технологій в процесі викладання лінгвістичних дисциплін / Н. О. Прасол. - С .86-92.
Нікіфорова, Л. Б. Роль спецкурсу у формуванні емоційної культури майбутніх менеджерів / Л. Б. Нікіфорова. - С .92-99.
Сокуренко, О. О. Фомування світорозуміння першокласників засобами особистісно орієнтованого підходу / О. О. Сокуренко. - С .100-107.
Полєвікова, О. Б. Роль методу проектів у формуванні інформаційної культури молодших школярів / О. Б. Полєвікова. - С .107-112.
Кисличенко, В. Умови сімейного виховання як детермінуючий фактор розвитку мовлення дитини / В. Кисличенко. - С .112-119.
Лахнова, Л. І. Особистісно орієнтований підхід до культури формування здорового способу життя молодших школярів / Л. І. Лахнова. - С .119-129.
Шиян, Т. В. Формування відповідального ставлення старшокласників до навчання : історико-педагогічний аспект / Т. В. Шиян. - С .129-136.
Підбуцька, Н. В. Проблема морального вибору особистості : теоретичний аспект / Н. В. Підбуцька. - С .136-142.
Гура, Т. В. Психолого-педагогічні умови формування системи духовних цінностей у студентів-електромашинобудівників НТУ "ХПІ" / Т. В. Гура. - С .143-149.
Середа, Н. В. Формування риторичної компетентності в педагогіці вищої школи / Н. В. Середа. - С .149-154.
Квасник, О. В. Педагогічні технології формування соціокультурної компетентності у майбутніх інженерів / О. В. Квасник. - С .154-160.
Кожевникова, Л. Кредитно-модульна система - європейський критерій оцінки знань самостійної роботи студентів з дисципліни "Фізичне виховання" / Л. Кожевникова, Н. І. Вертелецька. - С .160-164.
Мірошниченко, В. І. Використання презентаційних мультимедійних програм з природничих дисциплін у Миколаївському державному університеті / В. І. Мірошниченко. - С .165-169.
Чугуєва, І. Є. Головні елементи моделі професійної підготовки спеціалістів з комп'ютерних технологій / І. Є. Чугуєва. - С .170-175.
Куліш, О. О. Освітня діяльність земств Херсонської губернії у забезпеченні безперервної жіночої освіти (II половина XIX ст. - початок XX ст.) / О. О. Куліш. - С .176-187.
Соловйов, В. А. Зміст та структура педагогічної діяльності керівника музичного колективу / В. А. Соловйов. - С .188-194.
Макаренко, О. П. Традиційна музика народів Європи у фаховій підготовці майбутніх учителів художньої культури / О. П. Макаренко. - С .194-200.
Бєдакова, С. В. Празький період творчості Н. Нижанківського / С. В. Бєдакова. - С .200-208.
Левченко, Л. А. Вплив кантового мистецтва України на формування фахової підготовки вчителя музики / Л. А. Левченко, А. В. Левченко. - С .208-212.
Гмиря, С. С. Проблема актуалізації базових знань у процесі вивчення нового матеріалу / С. С. Гмиря. - С .213-220.
Щербак, І. В. Громадянська зрілість як складова готовності студентів до громадянського виховання молодших школярів / І. В. Щербак. - С .221-227.
Рускуліс, М. А. До проблеми комплексного розвитку музичних здібностей студента-піаніста / М. А. Рускуліс. - С .228-234.
Бєлов, С. С. Значення слухомоторного комплексу навичок для активізації практичної роботи викладача-інструменталіста / С. С. Бєлов. - С .234-240.
Ілечко, М. П. Проблеми інтерконтекстуальності у вивченні фортепіанної спадщини українських композиторів / М. П. Ілечко. - С .241-251.
ББК 74.584(4УКР)кр
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогічна майстерність

   Педагогіка

   Вища педагогічна освіта

   Педагогічні дослідження

   Педагогічні інновації

   Педагогічні технології


Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ДГН
Вільних прим. немає

Пб 720-20/2
   74
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака [та ін.]. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 20, т. 2 : Педагогічні науки. - 2008. - 263 с. : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст. - 45 грн.
    Зміст:
Глузман, А. В. Тенденции развития университетского образования / А. В. Глузман. - С .8-16.
Тулькибаева, Н. Н. Модели и принципы развития знаний студентов вузов о профессиональной педагогической деятельности / Н. Н. Тулькибаева, З. М. Большакова. - С .17-24.
Отич, О. М. Наукова мистецька парадигма освіти як основа розвитку творчої індивідуальності педагога / О. М. Отич. - С .25-33.
Стариков, И. М. Психолого-педагогические проблемы перехода к кредитно-модульной системе обучения / И. М. Стариков. - С .34-40.
Бутенко, В. Г. Формування естетичного світогляду особистості як пріоритетне завдання сучасної освітньо-виховної практики / В. Г. Бутенко. - С .41-45.
Якименко, С. І. Роль ігрової діяльності при формуванні світоглядної компетентності у дитини дошкільного та молодшого шкільного віку / С. І. Якименко. - С .45-51.
Авраменкто, К. Б. Інноваційний рух та проблеми підготовки майбутнього вчителя / К. Б. Авраменкто. - С .54-58.
Білюк, О. В. Ідеї гуманістичної педагогіки в історії національної освіти / О. В. Білюк. - С .59-67.
Бреславська, Г. Б. Підготовка студентів педагогічних спеціальностей до організації дозвіллєвої діяльності ЗОШ I-III ст. засобами ігрової технології / Г. Б. Бреславська. - С .68-74.
Горіна, О. Т. Вплив культурної спадщини рідного краю на формування духовної культури студентської молоді / О. Т. Горіна. - С .75-84.
Єрмакова, І. П. Категоріальний аналіз базових понять дослідницького підходу в освіті / І. П. Єрмакова. - С .85-90.
Зуб, К. К. Театральна діяльність як фактор формування естетичної культури майбутнього вчителя / К. К. Зуб. - С .91-97.
Іванова, В. Ф. Пізнавальний інтерес особистості педагога в розвитку власних музичних здібностей / В. Ф. Іванова. - С .98-104.
Іванова, Л. О. Реалізація культурно-просвітницьких ідей Миколи Лисенка в педагогічній діяльності М. Д. Леонтовича / Л. О. Іванова. - С .105-109.
Каушан, Т. М. Проблема вдосконалення самостійної роботи студентів на сучасному етапі розвитку вищої освіти / Т. М. Каушан. - С .110-116.
Колос, Е. А. Факторы развития профессионально-этического самосознания будущего учителя / Е. А. Колос. - С .117-124.
Манькусь, І. В. Особливості підготовки майбутнього вчителя фізики до використання освітніх технологій / І. В. Манькусь. - С .125-132.
Муравьёва, О. С. Психолого-педагогические проблемы учебно-профессиональной адаптации студентов на начальном этапе обучения в вузе / О. С. Муравьёва. - С .133-141.
Олійник, Л. М. Статеве виховання дітей від народження до 10-ти років / Л. М. Олійник. - С .142-148.
Олійник, О. В. Цілісність професійно-педагогічної діяльності викладача вищої школи / О. В. Олійник. - С .149-153.
Парфентьєва, І. П. Хоровий клас як основа формування професійно-педагогічної культури студентів спеціальності "Музика" / І. П. Парфентьєва. - С .154-159.
Резнік, С. М. Критерії оційнки рівня розвитку умінь та навичок студентів / С. М. Резнік. - С .160-166.
Рехтета, Л. О. використання активних форм громадянського виховання в початковій школі / Л. О. Рехтета. - С .167-172.
Рурик, Г. Л. Вплив позитивних взаємин між вчителями та учнями на якість навчально-виховного процесу / Г. Л. Рурик. - С .173-179.
Січко, І. О. Інноваційний підхід до формування екологічних ціннісних орієнтацій молодших школярів / І. О. Січко, О. М. Сагай. - С .180-184.
Скопіч, А. В. Диференціація як одна з форм інтерактивного навчання молодших школярів / А. В. Скопіч, Г. В. Марченко. - С .185-189.
Слятіна, І. О. Художньо-естетичний досвід як духовно-функціональна властивість майбутніх учителів музики / І. О. Слятіна. - С .190-195.
Столярова, Л. В. Проблема формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя музики в процесі диригентсько-хорової підготовки / Л. В. Столярова. - С .196-201.
Сугейко, Л. Г. Самостійна робота студентів як засіб оптимізації навчального процесу / Л. Г. Сугейко. - С .202-206.
Троянова, Т. В. Педагогічні умови соціалізації дітей з обмеженими можливостями в центрах ранньої соціальної реабілітації / Т. В. Троянова. - С .207-214.
Червак, Г. Б. Викладання історії в класах суспільно-гуманітарного профілю / Г. Б. Червак. - С .215-221.
Шахірєва, Н. В. Психолого-педагогічні аспекти проектної діяльності молодших школярів / Н. В. Шахірєва. - С .222-227.
Шевченко, Ю. А. Сутність підготовки майбутніх учителів музики до організації художньо-творчої діяльності дитячих колективів / Ю. А. Шевченко. - С .228-234.
Шликова, І. О. Роль усної народної творчості у вихованні почуття справедливості й професійного обо'язку студентів-юристів / І. О. Шликова. - С .235-243.
Щербакова, О. Л. Використання ідей Я. Чепіги в теорії та практиці національної школи / О. Л. Щербакова. - С .244-248.
Яценко, Г. Ю. Модифікація характеру комунікативних відносин у світлі зміни парадигми навчання / Г. Ю. Яценко. - С .249-254.
Костікова, І. І. Концептуальні засади підготовки вчителів засобам інформаційно-комунікативних технологій / І. І. Костікова. - С .255-263.
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогічна майстерність

   Педагогiка

   Вища педагогічна освіта

   Педагогічні дослідження

   Педагогічні інновації

   Педагогічні технології


Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ЗРФ
Вільних прим. немає

Пб 720-18
   74.5
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака [та ін.]. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 18 : Педагогічні науки. - 2007. - 229 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 40 грн.
    Зміст:
Пєхота, О. М. Якість вищої педпгогічної освіти - умова інноваційного розвитку суспільства / О. М. Пєхота. - С .4-9.
Баранова, О. В. Інноваційні технології в навчальному процесі вищої школи / О. В. Баранова. - С .10-15.
Білюк, О. В. В. О. Сухомлинський та К. Д. Ушинський пр вчителя-новатора / О. В. Білюк. - С .16-23.
Зуб, К. К. Інновації та традиції в організації виховної роботи зі студентами інститутів педагогічної освіти у сучасних умовах / К. К. Зуб. - С .24-28.
Зубенко, Т. В. Комунікативне спрямування педагогічної практики майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи / Т. В. Зубенко. - С .29-36.
Казанжи, І. В. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до інновацій виховної діяльності / І. В. Казанжи. - С .37-45.
Кміта, Є. В. Сучасні психолого-педагогічні підходи до викладання іноземних мов у ВНЗ авіаційного профілю / Є. В. Кміта. - С .46-55.
Кожевнікова, Л. К. Впровадження особистісно орієнтованих систем і технологій у фізичне виховання студентів вищої школи / Л. К. Кожевнікова, А. Ю. Рускулін. - С .56-63.
Кузнецова, І. О. Професійний саморозвиток студента як супровід майбутньої педагогічної діяльності / І. О. Кузнецова. - С .64-69.
Левченко, О. О. Формування фасилітативної компетентності студентів-психологів за умов впровадження інтерактивних технологій професійної підготовки / О. О. Левченко. - С .70-82.
Макаренко, О. П. Виховання навичок звуковидобування та інтонаційної культури виконавця на клавішно-міховому музичному інструменті / О. П. Макаренко. - С .83-90.
Марущак, В. С. Особливості організації суспільно-корисної праці учнів шкіл-інтернатів / В. С. Марущак. - С .91-98.
Нікора, А. О. Підготовка майбутнього вчителя історії до формування морально-етичних цінностей учнів / А. О. Нікора. - С .99-106.
Олексюк, О. Є. Студент як суб'єкт навчально-виховного процесу / О. Є. Олексюк. - С .107-116.
Парфентьєва, І. П. Розвиток творчих якостей особистості засобами духовної хорової музики / І. П. Парфентьєва. - С .117-122.
Паршук, С. Професійно-особистісні якості майбутнього вчителя початкових класів / С. Паршук. - С .123-128.
Прасол, Н. О. Умови формування комунікативно-мовленнєвої компетенції студентів / Н. О. Прасол. - С .129-133.
Пруткая, Н. В. Пути оптимизации процесса обучения : синтез компьютерных и психокоррекционных технологий / Н. В. Пруткая. - С .134-140.
П'ятницька-Позднякова, І. С. Професіоналізм викладача вищої школи в контексті модернізації освітянського простору / І. С. П'ятницька-Позднякова. - С .141-151.
Раковська, М. А. Інтерактивний підхід до навчання іноземної мови студентів педагогічних ВНЗ / М. А. Раковська. - С .152-157.
Ратовська, С. В. Дослідження з питань організації групової навчальної діяльності молодших школярів в західноєвропейських країнах / С. В. Ратовська. - С .158-166.
Рехтета, Л. О. Теоретичні засади мотивації учіння студентів / Л. О. Рехтета. - С .167-171.
Середа, І. В. Проблема естетичного виховання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / І. В. Середа. - С .172-177.
Січко, І. О. До питання про екологічну освіту / І. О. Січко. - С .178-184.
Старєва, А. М. Підготовка майбутнього вчителя в умовах інноваційних процесів в шкільній суспільствознавчій галузі : технологічні і методичні аспекти / А. М. Старєва. - С .185-190.
Столярова, Л. В. До проблеми практичної реалізації диригентської техніки майбутніми вчителями музичного мистецтва на приктичних заняттях хорового класу / Л. В. Столярова. - С .191-196.
Халамендик, В. Д. Педагогічна освіта півдня України другої половини XIX - першої третини XX століття / В. Д. Халамендик. - С .197-212.
Щербакова, О. Л. Педагогічні ідеї Я. Ф. Чепіги в сучасних дослідженнях / О. Л. Щербакова. - С .213-218.
Якименко, П. В. Функціональні характеристики і рівні готовності вчителів-філологів до профільного навчання / П. В. Якименко. - С .219-223.
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогічна майстерність

   Педагогiка

   Вища педагогічна освіта

   Педагогічні дослідження

   Педагогічні інновації

   Педагогічні технології


Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ЗРФ
Вільних прим. немає

Пб 720-16
   74
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака [та ін.]. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 16 : Педагогічні науки. - 2007. - 222 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 50 грн.
    Зміст:
Ничкало, Н. Г. Проблеми педагогічної освіти у діяльності наукових шкіл / Н. Г. Ничкало. - С .6-20.
Пєхота, О. М. Педагогічна майстерність викладача сучасного університету з позицій суб'єктивного підходу / О. М. Пєхота. - С .21-28.
Першина, Л. Р. Риторические основы деятельности вузовского преподавателя / Л. Р. Першина. - С .31-40.
Савінова, Н. В. Підготовка майбутніх вихователів в умовах університету за кредитно-модульною системою : теоретичний аспект / Н. В. Савінова. - С .46-52.
Соколовська, О. С. Підготовка студентів Інституту педагогічної освіти до організації виховної роботи / О. С. Соколовська. - С .53-59.
Казанжи, І. В. Специфіка виховної роботи з учнями початкових класів / І. В. Казанжи. - С .60-67.
Кардаш, І. М. Виховання культури мовлення студентів як складова готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / І. М. Кардаш. - С .68-73.
Ніколаєнко, Л. М. Підготовка вихователя у вищих навчальних закладах до розвитку розмовного мовлення дошкільників / Л. М. Ніколаєнко. - С .74-79.
Тимченко, А. А. Внесок М. М. Грищенка у розвиток дефектологічної освіти на Україні / А. А. Тимченко. - С .80-87.
Якименко, С. І. Гра як засіб навчання молодших школярів / С. І. Якименко. - С .88-92.
Кисельов, С. П. До питання уточнення поняття позакласна і позашкільна робота в педагогіці / С. П. Кисельов. - С .93-97.
Троянова, Т. В. Соціалізація особистості дитини з особливими потребами дошкільного віку засобами ігрової діяльності / Т. В. Троянова. - С .98-103.
Бреславська, Г. Б. Соціально-економічні передумови загально-педагогічної підготовки вчителя педагогічних закладів півдня України : історичний аспект / Г. Б. Бреславська. - С .104-108.
Рурик, Г. Л. Вплив негативного емоційного стану вчителя на якість навчально-виховного процесу / Г. Л. Рурик. - С .109-113.
Куліш, О. О. Витоки та передумови становлення жіночої освіти на Херсонщині (XIX - початок XX століття) / О. О. Куліш. - С .114-120.
Винар, В. П. Принципи викладання математики в початкових школах Японії та можливість іх реалізації в школах України / В. П. Винар. - С .121-131.
Середа, І. В. Технологія педагогічної підтримки розвитку особистості / І. В. Середа. - С .132-137.
Олексюк, О. Є. Життєва стратегія як основне категоріальне поняття теорії цілепокладання та життєтворення / О. Є. Олексюк. - С .138-144.
Мукан, Н. В. Методи, форми і моделі професійного розвитку канадських, британських та американських педагогів : індивідуальний рівень / Н. В. Мукан. - С .145-159.
Докучаєва, В. В. До проблеми верифікації концепції проектування інноваційних педагогічних систем / В. В. Докучаєва. - С .160-169.
Максименко, А. П. Адміністрування і фінансування факультетів імператорського університету у Франції до 1877 року / А. П. Максименко. - С .170-180.
Кузнецова, І. О. Проектний метод як практика особистісно-орієнтованого навчання / І. О. Кузнецова. - С .181-185.
Олійник, О. В. Рефлексивна програма формування професійно-педагогічної культури / О. В. Олійник. - С .186-190.
Адаменко, О. О. Принципи і умови організації рольової гри при підготовці майбутніх вчителів / О. О. Адаменко. - С .191-197.
Короленко, В. Л. Моральне виховання особистості / В. Л. Короленко. - С .198-203.
Сургова, С. Ю. Превентивний підхід в системі фахової підготовки технічних спеціалістів Політехнічного інституту / С. Ю. Сургова. - С .204-210.
Сай, О. В. Педагогічна підготовка в магістратурі : пріоритети, мета, зміст, форми в умовах застосування кредитно-модульної системи / О. В. Сай. - С .211-216.
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогічна майстерність

   Педагогіка

   Вища педагогічна освіта

   Педагогічні дослідження

   Педагогічні інновації

   Педагогічні технології

   Дошкільна освіта--технології


Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ЗРФ
Вільних прим. немає

В 11078
   74.03
   Б 48


   
    Бердянський (Осипенківський) державний педагогічний інститут (1953 - 1991 роки) [Текст] / упоряд. : В. М. Константінова, І. І. Лиман. - Донецьк : ЛАНДОН-ХХІ, 2012. - 637 с. - (матеріали з історії Бердянського державного педагогічного університету ; т. 5). - Парал. тит. арк. : англ. - ISBN 978-966-2569-83-4 : (в опр.) : 158 грн.
ББК 74.03(4УКР)-4
Рубрики: освіта
   педагоги - освіта - історія

   вища педагогічна освіта

   Україна

Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗФ
Вільних прим. немає

Б 44453
   74.48кр
   Х-15


    Хаєцький, Олександр Петрович.
    Миколаївський учительский інститут (1913-1920) [Текст] : істор. нарис, док. та матеріали / Олександр Петрович Хаєцький. - Миколаїв : Іліон, 2013. - 368 с. : іл. - Присвяч. 100-річчю Миколаїв. нац. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-534-165-0 : (в опр.) : 70 грн
Є автограф: Хаєцький, О. П.
ББК 74.489.3кр
Рубрики: Вищі навчальні заклади--миколаївські
   Вища педагогічна освіта

   Педагогічна освіта

   Навчальні заклади--миколаївські

   Миколаїв, місто (Мк)

Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Примірників всього: 1
ДПК (1)
Вільні: ДПК (1)

   378
   М 25


    Марголин, Д. С.
    Программы и правила для поступления в учительские институты, семинарии и школы, и на педагогические курсы [Текст] / сост. Д. С. Марголин. - Изд. 3-е, испр. и доп. - К. : Книгоиздательство И. И. Самоненко. Тип. АО "Петр Барский в Киеве", 1914. - 84 с. - Б. ц.
РУБ 378(071)
Рубрики: педагогічна освіта
   спеціальна освіта

   вища педагогічна освіта

   Російська імперія


Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗФ
Вільних прим. немає

Б 93840
   74.89
   Г 65


    Гончаренко, Любов Анатоліївна.
    Підготовка вчителів до формування в учнів полікультурної картини світу [Текст] : навч. посіб. / Любов Анатоліївна Гончаренко, Анатолій Миколайович Зубко, Василь Васильович Кузьменко. - Вид. 2-ге. - Херсон : РІПО, 2010. - 195 с. - Бібліогр. : с. 181-191. - ISBN 978-966-2919-25-7 : 28 грн.
УДК
ББК 74.489.0я73
Рубрики: Педагогічна освіта
   Вища педагогічна освіта

   Педагогічна практика

   Вчителі--підвищення кваліфікації

   Полікультурна освіта--школярі


Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Дод.точки доступу:
Зубко, Анатолій Миколайович; Кузьменко, Василь Васильович
Примірників всього: 1
ЗРФ (1)
Вільні: ЗРФ (1)

Б 93839
   74.48
   З-91


    Зубко, Анатолій Миколайович.
    Методика формування у молодших школярів наукової картини світу [Текст] : навч. посіб. / Анатолій Миколайович Зубко, Василь Васильович Кузьменко, Віталія Володимирівна Примакова. - Вид. 2-ге. - Херсон : Херсон. акад. неперерв. освіти, 2013. - 163 с. : іл. - Бібліогр. : с. 161-163 та в кінці розд. . - ISBN 978-966-2919-65-3 : 35 грн.
УДК
ББК 74.489.0я73
Рубрики: Педагогічна практика
   Педагогічна освіта

   Вища педагогічна освіта

   Навчальні видання для вищої школи


Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Дод.точки доступу:
Кузьменко, Василь Васильович; Примакова, Віталія Володимирівна
Примірників всього: 1
ЗРФ (1)
Вільні: ЗРФ (1)

Мв 131-7
   001
   Н 34


    Наукові праці [Текст] : збірник / Нац. ун-т "Києв.-Могилян. Акад.", Миколаїв. філ. ; Редкол.: П. М.Тригуб [та ін.] ; гол. редкол. Л. П. Клименко ; заст. гол. редкол. О. П. Мещанінов. - Миколаїв : МФ НаУКМА, 1998 - .
   Т. 7 : Педагогіка / редкол. О. М. Пєхота, Р. О. Гришкова, І. М. Старіков [та ін.]. - 2000. - 111 с. : іл. - Текст укр., англ. мовами. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 966-7458-24-5 : 17 грн.
    Зміст:
Сисоєва, С. О. Проблема формування особистості, здатної до творчої самореалізації / С. О. Сисоєва. - С .13-18.
Пуховська, Л. П. Особистісна модель підготовки викладачів на Заході / Л. П. Пуховська. - С .19-20.
Бех, І. Д. Інваріанти виховної методології / І. Д. Бех. - С .21-25.
Пєхота, О. М. Особистісно орієнтована освіта і технології / О. М. Пєхота. - С .26-27.
Мещанінов, О. П. Інтегрований процес формування особистості молодих вчених в "Києво-Могилянській Академії" / О. П. Мещанінов. - С .28-32.
Гришкова, Р. О. Роль особистісно орієнтованих навчально-педагогічних ситуацій у формуванні особистості студентів / Р. О. Гришкова. - С .33-37.
Трунова, Е. В. Проблеми оптимізації роботи підготовчого відділення університету / Е. В. Трунова. - С .38.
Любарська, О. М. Розгортання життєвого потенціалу людини - головне гуманістичне завдання сучасної освіти / О. М. Любарська. - С .39-41.
Мироненко, Т. П. Залучення студентів до громадянських цінностей свого народу / Т. П. Мироненко. - С .42-44.
Постова, Л. С. Нові тенденції розвитку вищої освіти в умовах європейського контексту / Л. С. Постова. - С .45-46.
Диндаренко, О. А. Вплив Сходу та Заходу на формування особистості студента / О. А. Диндаренко. - С .47-48.
Чуєнко, В. Л. Вплив добровольців Корпусу Миру США на формування особистості студентів / В. Л. Чуєнко. - С .49-50.
Ромакін, В. В. Міжнародні програми обміну студентами та їх вплив на подолання культуроцентризму у вихованні студентів / В. В. Ромакін. - С .51-53.
Авшенюк, Н. М. Центрований на студенті підхід до навчання іноземним мовам: англійський досвід / Н. М. Авшенюк. - С .54-55.
Заскалєта, С. Г. Особистісно орієнтоване навчання на заняттях іноземної мови у вищих закладах освіти / С. Г. Заскалєта. - С .56-58.
Парсяк, О. Н. Спеціалізація як засіб мотивації мовленнєвої діяльності у процесі викладання англійської мови / О. Н. Парсяк. - С .59-61.
Романовський, О. Г. Неперервна освіта і підготовка професійних керівників-лідерів / О. Г. Романовський. - С .63-68.
Володарська-Зола, Л. Методологічні проблеми гуманітаризації інженерної освіти / Л. Володарська-Зола. - С .69-72.
Біла, Т. Підготовка інтелектуальної еліти в Україні і використання мультимедіа-технології / Т. Біла. - С .73-75.
Сігаєва, Л. Є. Післядипломна освіта фахівця в системі неперервної професійної підготовки / Л. Є. Сігаєва. - С .76-79.
Гребенюк, Г. Є. Підготовка студентів педагогічного університету соціальної роботи / Г. Є. Гребенюк. - С .80-82.
Старєва, Г. М. Формування творчої особистості майбутнього педагога в системі аудиторної і позааудиторної виховної роботи вищих закладів освіти / Г. М. Старєва. - С .83-85.
Нор, К. Ф. Шляхи активізації навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях загальнопедагогічного циклу / К. Ф. Нор. - С .86-88.
Кіктенко, А. І. Особистісно орієнтована підготовка вчителів фізики в ракурсі демократизації освіти / А. І. Кіктенко. - С .89-91.
Тихонова, Т. В. Особистісно-діяльнісний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя інформатики / Т. В. Тихонова. - С .92-95.
Цехмістер, Я. В. Проблеми інтеграції ліцею в структуру вищого закладу освіти / Я. В. Цехмістер. - С .96-99.
Сущенко, Л. П. Професійна підготовка майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту: інформаційний аспект / Л. П. Сущенко. - С .100-103.
Черкасенко, В. П. Розвиток вмінь критичного мислення студентів як імператив розвитку сучасної освіти США / В. П. Черкасенко. - С .104-106.
Крутоголова, О. В. Поетами народжуються, ораторами стають / О. В. Крутоголова. - С .107-111.
УДК
ББК 72.4(4УКР)кр+74.489.0кр + 74.489.0кр
Рубрики: Вища педагогічна освіта
   Вища освіта

   Педагогічна освіта

   Наукові твори

   Наукова діяльність


Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗРФ, ДПК
Вільних прим. немає

Б 95453
   74.4
   С 13


    Савченко, Лариса Олексіївна.
    Методика використання педагогічної діагностики підвищення якості освіти майбутніх учителів [Текст] : навч.- метод. посіб. / Лариса Олексіївна Савченко ; ДВНЗ "Криворіз. нац. ун-т", Криворіз. пед. ін-т. - К. : КНТ, 2014. - 209 с. : іл. - Бібліогр.: с.199-202. - ISBN 978-966-373-751-5 : 85 грн.
УДК
ББК 74.489.0я73
Рубрики: Педагогічна освіта
   Вища педагогічна освіта

   Педагогічна практика

   Вчителі

   Вчителі трудового навчання


Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Дод.точки доступу:
ДВНЗ "Криворіз. нац. ун-т", Криворіз. пед. ін-т
Примірників всього: 2
ЗРФ (2)
Вільні: ЗРФ (2)

Б 95829
   74.4
   М 64


    Мирошниченко, Володимир Олександрович.
    Використання сучасних інформаційних технологій : формування мультимедійної компетентності (для спеціальності - історія) [Текст] : навч. посіб. / Володимир Олександрович Мирошниченко ; за заг. К. О. Баханова. - К. : Центр учб. літ., 2015. - 284 с. : іл. - Бібліогр.: с.255-273. - ISBN 978-617-673-335-5 : 85 грн.
ББК 74.489.85с5я73
Рубрики: Вища педагогічна освіта
   історія

   методика викладання

   комп'ютерні технології

   навчальні видання для вищої школи


Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Дод.точки доступу:
за заг. К. О. Баханова
Примірників всього: 2
ЗРФ (2)
Вільні: ЗРФ (2)

Б 96520
   74.48
   Ф 18


   
    Факультет розвитку дитини Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського: історія, сьогодення, перспективи розвитку [Текст] / В.Д. Будак, А. М. Богуш, Т.М. Степанова та ін. - Миколаїв : Іліон, 2013. - 184 с. - До 100-річчя Миколаїв. наці. ун-ту ім. В. О. Сухомлинського. - (В опр.) : 75 грн.
ББК 74.489.47кр
Рубрики: Педагогічна освіта
   Вища педагогічна освіта

   Вищі навчальні заклади--миколаївські


Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Дод.точки доступу:
Миколаїв. нац. ун-т ім. В. О. Сухомлинського; В. Д. Будак, А. М. Богуш, Т. М. Степанова та ін.
Примірників всього: 1
ДПК (1)
Вільні: ДПК (1)

Б 96499
   74.48
   І-74


   
    Інформаційно-комунікаційні технології в педагогічній освіті [Текст] : навч. посіб. / за наук. ред. О. М. Пєхоти, Т. В. Тихонової. - Миколаїв : Іліон, 2013. - 251 с. - (Педагогічна освіта XXI). - ISBN 978-617-534-163-6 (в опр.) : 50 грн.
УДК
ББК 74.489с51я73
Рубрики: Педагогічна освіта
   Вища педагогічна освіта

   Інформаційні технології

   Навчальні видання для вищої школи


Утримувачі документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Дод.точки доступу:
за наук. ред. О. М. Пєхоти, Т. В. Тихонової
Примірників всього: 2
ЗРФ (2)
Вільні: ЗРФ (2)