Главная Упрощенный режим Описание Шлюз Z39.50
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог книг - результаты поиска

Вид поиска

Лічільник відвідувань
Область поиска
 Найдено в других БД:БД бібліографічних описів статей з періодичних видань (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Харчові концентрати<.>)
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
   36
   П 47


    Позняковский, Валерий Михайлович .
    Экспертиза пищевых концентратов [Текст] : учеб. пособие для вузов / Валерий Михайлович Позняковский, Ирина Юрьевна Резниченко, А. М. Попов ; под общ. ред. В.М.Позняковского. - Новосибирск : Сиб.унив.изд-во, 2004. - 224 с. : ил.,8 с.цв.ил. - (Экспертиза пищевых продуктов и продовольственного сырья). - Библиогр.: с.198-199. - ISBN 5-94087-030-9 : (в пер.): 132 грн 30к.
ББК 36-9я73+51.238я73
Рубрики: харчові концентрати


Доп.точки доступа:
Резниченко, Ирина Юрьевна ; Попов, А.М.; под общ. ред. В.М.Позняковского
Экземпляры всего: 1
т/о (1)
Свободны: т/о (1)
Найти похожие

2.
   6П8
   Б 12


    Бабичева , Ольга Ивановна.
    Технохимический контроль овощесушильного и пищеконцентратного производства [Текст] / Ольга Ивановна Бабичева , Гали Александровна Иванова, Софья Марковна Немец . - Москва : Пищевая промышленность, 1967. - 294 с. - Библиогр.: с. 288-289. - (В пер.) : 1 р. 11 к.
РУБ 6П8
Рубрики: Техніка
   Харчові виробництва

   Хімічний контроль

   Виробництва

   Переробка овочів

   Сушіння

   Харчові концентрати


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Иванова, Гали Александровна; Немец , Софья Марковна ДЕТ
Свободных экз. нет
Найти похожие

3.
Б 107387
   339
   М 25


   
    Маркетинг на ринку продуктів швидкого приготування [Текст] : монографія / Євгеній Вікторович Ромат [та ін.]; за наук. ред. А. А. Мазаракі ; Київ. нац. торовельно-економ. ун-т. - Київ : Київ. нац. торговельно-економ. ун-т, 2018. - 207 с. : іл. - Бібліогр.: с. 183-192. - ISBN 978-966-629-911-9 (в опр.) : 130 грн.
УДК
Рубрики: Економічні заходи
   Ринкова економіка

   Харчові продукти

   Продовольчі товари

   Харчові концентрати

Аннотация: У монографії розглянуто теоретичні основи маркетингової діяльності на ринку продуктів швидкого приготування в сучасних економічних умовах. Здійснено моніторинг стану і тенденцій розвитку ринку продуктів швидкого приготування, розроблено теоретичні засади сегментування цього ринку, враховуючи особливості даного типу продукції. Досліджено концептуальні засади застосування маркетингових технологій позиціювання та брендингу. Розроблено методологію управління маркетингом підприємства на ринку продуктів швидкого приготування. Для науковців, практичних працівників, лінійних, регіональних маркетинг-менеджерів та маркетологів торговельних підприємств, викладачів економічних дисциплін, аспірантів.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Ромат, Євгеній Вікторович; Мазаракі, А. А. \ред.\; Київ. нац. торовельно-економ. ун-т
Экземпляры всего: 1
ОК (1)
Свободны: ОК (1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)