Главная Упрощенный режим Описание Шлюз Z39.50
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог книг - результаты поиска

Вид поиска

Лічільник відвідувань
Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:БД бібліографічних описів статей з періодичних видань (25)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Педагогічна майстерність<.>)
Общее количество найденных документов : 51
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
1.
Пб 720-12/4
   74.5
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака [та ін]. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 12, т. 4 : Педагогічні науки. - 2006. - 287 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 50 грн.
    Содержание:
Використання проектної технології в процесі викладання художньої культури / Л. С. Аристова. - С .6-13.
Формування моральної вихованості особистості майбутнього вчителя / О. Г. Білюк. - С .14-20.
Використання загальнокультурної компоненти в процесі викладання спеціалізованих гуманітарних дисциплін у вищій школі / Т. О. Василюк. - С .21-32.
Сучасний стан і перспективи розвитку педагогічних технологій в університетській педагогічній освіті / О. В. Глузман. - С .33-38.
Використання філософії бенчмаркінгу для управління якістю навчального процесу / Т. Е. Гончаренко, Т. І. Беркутова. - С .39-49.
Планування навчального процесу при вивченні іноземної мови дорослими / Т. Григор'єва. - С .50-56.
Виховання студентської молоді засобами особистісно орієнтованого підходу / К. Г. Дорошенко. - С .57-62.
Самоуправління пізнавальною діяльністю - один з головних шляхів оптимізації самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання / Т. П. Задорожня. - С .63-69.
Естетичне виховання студентів як складова особистісної готовності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / І. В. Казанжи. - С .70-79.
Особливості інтерпретації сутності методологічної культури вчителя / В. Кравцов. - С .80-86.
Освіта і релігія : точки дотику і розходжень / А. І. Кузьмінський. - С .87-95.
Соціально-професійне середовище як фактор формування професійної самореалізації майбутнього вчителя / І. В. Лебедик. - С .96-101.
Роль сім'ї у розвитку розмовного мовлення дошкільників / Л. М. Ніколаєнко. - С .102-107.
Удосконалення педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів / С. Паршук. - С .108-113.
Сучасний урок української мови : технологічний аспект / М. І. Пентилюк. - С .114-123.
Національно-мовне виховання особистості майбутнього вчителя початкових класів / Н. О. Прасол. - С .124-129.
Технологія організації групової навчальної діяльності молодших школярів / С. В. Ратовська. - С .130-139.
Підготовка майбутнього вчителя до формування громадянської спрямованості молодшого школяра / Л. О. Рехтета. - С .140-145.
Проблеми формування мовленнєвої готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі / Н. В. Савінова. - С .146-153.
Методологічна культура викладача вищої школи як умова формування його професіоналізму / В. А. Семиченко. - С .154-160.
Використання музично-ігрової діяльності в процесі соціалізації дітей молодшого шкільного віку в умовах дитячого оздоровчого табору / І. В. Сидоренко. - С .161-168.
Етика в світлі педагогічного менеджменту / В. А. Скороходов, А. Ю. Куріченко. - С .169-178.
Вплив ігрової діяльності на формування світорозуміння молодших школярів (моніторинг навчальних досягнень) / О. О. Сокуренко. - С .179-184.
Погляди М. М. Грищенка на підготовку викладача вищої школи / А. А. Тимченко. - С .185-192.
Підготовка вчителя до використання педагогічної технології виховання казкою у контексті проблеми ранньої професійної орієнтації / Л. Тимчук. - С .193-204.
Вплив копм'ютерної графіки на емоційний стан та професійне самовизначення старшокласників в процесі художньої творчості / В. В. Туляєв. - С .205-214.
Про проблему готовності майбутніх учителів іноземної мови до самореалізації в професійній діяльності / І. О. Тяллева. - С .215-227.
Науково-дослідна робота університету в системі педагогічної освіти / В. Федяєва. - С .228-238.
Підготовка майбутнього вчителя історії до викладання українознавчих дисциплін в навчальних закладах нового типу / Г. Б. Червак. - С .239-244.
Підготовка фахівців соціального виховання у вищих навчальних закладах України / В. Г. Чугаєвський. - С .245-253.
Експериментальне дослідження ефективності особистісно-орієнтованої моделі формування правосвідомості майбутнього вчителя правознавства / О. Ю. Шличек. - С .254-267.
Педагогічні умови ефективної реалізації шляхів і методів морально-естетичного виховання молодших школярів / С. І. Якименко. - С .268-273.
Деякі теоретичні і методологічні основи підготовки майбутніх учителів до особистісної взаємодії зі школярами / 274-281.
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогічна майстерність

   Педагогіка

   Вища педагогічна освіта

   Педагогічні дослідження

   Педагогічні інновації

   Педагогічні технології


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ЗРФ
Свободных экз. нет
Найти похожие

2.
Пб 720-23/1
   74
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака [та ін.]. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 23, т. 1 : Педагогічні науки. - 2008. - 197 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 40 грн.
    Содержание:
Зязюк, І. А. Педагогічна майстерність як технологія педагогічної дії / І. А. Зязюк. - С .8-14.
Ничкало, Н. Г. Українські концепції професійної освіти : тенденції і перспективи / Н. Г. Ничкало. - С .15-25.
Солдатенко, М. М. Самостійна пізнавальна діяльність у контексті сучасної освітньої політики / М. М. Солдатенко. - С .26-35.
Будак, В. Д. Класичний університет як центр духовного розвитку особистості / В. Д. Будак. - С .36-42.
Пєхота, О. М. Кафедра освітніх технологій : концепція, зміст діяльності, динаміка розвитку / О. М. Пєхота. - С .43-50.
Зуев, В. Н. Использование проектной деятельности в системе экологического образования в профессиональной школе / В. Н. Зуев. - С .60-66.
Гриньова, М. В. Педагогічні технології: теорія і практика / М. В. Гриньова. - С .67-72.
Романишина, Л. М. Екологічна культура майбутніх фахівців та її поетапне формування / Л. М. Романишина, О. П. Матеюк. - С .73-79.
Нор, К. Ф. Спільна діяльність педагогів і учнів як спосіб реалізації педагогічної взаємодії / К. Ф. Нор. - С .80-86.
Середа, І. В. Технологія самовиховання особистості як засіб виховної роботи у сучасному університеті / І. В. Середа. - С .87-93.
Тарасова, С. М. Методи проектування навчальних занять з майбутніми викладачами / С. М. Тарасова. - С .94-101.
Калініна, Л. А. Технології формування творчої особистості / Л. А. Калініна. - С .102-109.
Олексюк, О. Є. Застосування у навчально-виховному процесі сучасних технологій активізаціїї пізнавальної діяльності студентів / О. Є. Олексюк. - С .110-115.
Тихонова, Т. В. Науково-методичні засади інформаційних технологій як сучасного освітнього напрямку / Т. В. Тихонова. - С .116-124.
Старєва, А. М. Технологічний підхід до проблеми підготовки майбутнього вчителя суспільствознавчої галузі в умовах євроінтеграційних процесів в освіті / А. М. Старєва. - С .125-131.
Манькусь, І. В. Підготовка майбутнього вчителя фізики до використання освітніх технологій : аналіз категоріального апарату / І. В. Манькусь. - С .132-138.
Кузнецова, І. О. Критерії та рівні сформованості проективної компетенції студентів філологічних спеціальностей як умови професійного саморозвитку / І. О. Кузнецова. - С .139-145.
Зубенко, Т. В. Комунікативний підхід до навчання іноземної мови учнів початкової школи як стратегічна проблема у підготовці майбутнього вчителя / Т. В. Зубенко. - С .146-152.
Романчук, Н. О. Сучасні підходи та прийоми підготовки майбутніх інженерів-педагогів до впровадження особистісно орієнтованих технологій навчання / Н. О. Романчук. - С .153-159.
Каушан, Т. М. Особливості формування мотиваційної сфери особистості в процесі організації самостійної роботи студентів / Т. М. Каушан. - С .160-166.
Зуб, К. К. Театральна культура як фактор формування естетичної культури майбутнього вчителя / К. К. Зуб. - С .167-174.
Єрмакова, І. П. Підготовка майбутнього вчителя суспільствознавчих дисциплін до використання дослідницької технології у професійній діяльності / І. П. Єрмакова. - С .175-180.
Столярова, Л. В. Викладання дисциплін "Хорове диригування" в сучасних умовах ВНЗ з позиції суб'єктного підходу / Л. В. Столярова. - С .181-188.
Ратовська, С. В. Дослідження європейських країн з теорії і практики організації групової навчальної діяльності молодших школярів / С. В. Ратовська. - С .189-197.
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогічна майстерність

   Педагогiка

   Вища педагогічна освіта

   Педагогічні дослідження

   Педагогічні інновації

   Педагогічні технології


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ЗРФ
Свободных экз. нет
Найти похожие

3.
Пб 720-23/2
   74кр
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака [та ін.]. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 23, т. 2 : Педагогічні науки. - 2008. - 251 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 50 грн.
    Содержание:
Якименко, С. І. Інтегрований особистісно орієнтований підхід до навчально-виховного процесу в ДНЗ / С. І. Якименко. - С .8-16.
Приходько, М. До проблеми фундаменталізації професійної підготовки соціальних педагогів у вищих навчальних закладах Німеччини / М. Приходько, О. Федорова. - С .16-26.
Авраменко, К. Б. Інноваційні підходи до контролю знань студентів у системі вищої педагогічної освіти / К. Б. Авраменко, Н. М. Педашевська. - С .27-32.
Недбаєвська, Л. С. Інтерактивні технології при вивченні електромагнітної індукції на уроках фізики / Л. С. Недбаєвська, С. С. Сущенко. - С .32-42.
Приходько, В. М. Моніторинг якості післядипломної педагогічної освіти : мета, функції, принципи та основні завдання / В. М. Приходько. - С .43-52.
Ходякова, І. М. Використання віртуальних методичних посібників при підготовці геоінформатиків / І. М. Ходякова. - С .52-60.
Олійник, Л. М. Інноваційний підхід до здійснення статевого виховання дітей від народження до десяти років / Л. М. Олійник. - С .60-67.
Глузман, Н. А. Порівняльний аналіз підходів до розуміння компетентності та компетенції в професійній освіті / Н. А. Глузман. - С .67-79.
Білюк, О. Г. Співпраця викладачів і студентів - як форма морально-ціннісних стосунків / О. Г. Білюк. - С .79-86.
Прасол, Н. О. Використання інформаційних технологій в процесі викладання лінгвістичних дисциплін / Н. О. Прасол. - С .86-92.
Нікіфорова, Л. Б. Роль спецкурсу у формуванні емоційної культури майбутніх менеджерів / Л. Б. Нікіфорова. - С .92-99.
Сокуренко, О. О. Фомування світорозуміння першокласників засобами особистісно орієнтованого підходу / О. О. Сокуренко. - С .100-107.
Полєвікова, О. Б. Роль методу проектів у формуванні інформаційної культури молодших школярів / О. Б. Полєвікова. - С .107-112.
Кисличенко, В. Умови сімейного виховання як детермінуючий фактор розвитку мовлення дитини / В. Кисличенко. - С .112-119.
Лахнова, Л. І. Особистісно орієнтований підхід до культури формування здорового способу життя молодших школярів / Л. І. Лахнова. - С .119-129.
Шиян, Т. В. Формування відповідального ставлення старшокласників до навчання : історико-педагогічний аспект / Т. В. Шиян. - С .129-136.
Підбуцька, Н. В. Проблема морального вибору особистості : теоретичний аспект / Н. В. Підбуцька. - С .136-142.
Гура, Т. В. Психолого-педагогічні умови формування системи духовних цінностей у студентів-електромашинобудівників НТУ "ХПІ" / Т. В. Гура. - С .143-149.
Середа, Н. В. Формування риторичної компетентності в педагогіці вищої школи / Н. В. Середа. - С .149-154.
Квасник, О. В. Педагогічні технології формування соціокультурної компетентності у майбутніх інженерів / О. В. Квасник. - С .154-160.
Кожевникова, Л. Кредитно-модульна система - європейський критерій оцінки знань самостійної роботи студентів з дисципліни "Фізичне виховання" / Л. Кожевникова, Н. І. Вертелецька. - С .160-164.
Мірошниченко, В. І. Використання презентаційних мультимедійних програм з природничих дисциплін у Миколаївському державному університеті / В. І. Мірошниченко. - С .165-169.
Чугуєва, І. Є. Головні елементи моделі професійної підготовки спеціалістів з комп'ютерних технологій / І. Є. Чугуєва. - С .170-175.
Куліш, О. О. Освітня діяльність земств Херсонської губернії у забезпеченні безперервної жіночої освіти (II половина XIX ст. - початок XX ст.) / О. О. Куліш. - С .176-187.
Соловйов, В. А. Зміст та структура педагогічної діяльності керівника музичного колективу / В. А. Соловйов. - С .188-194.
Макаренко, О. П. Традиційна музика народів Європи у фаховій підготовці майбутніх учителів художньої культури / О. П. Макаренко. - С .194-200.
Бєдакова, С. В. Празький період творчості Н. Нижанківського / С. В. Бєдакова. - С .200-208.
Левченко, Л. А. Вплив кантового мистецтва України на формування фахової підготовки вчителя музики / Л. А. Левченко, А. В. Левченко. - С .208-212.
Гмиря, С. С. Проблема актуалізації базових знань у процесі вивчення нового матеріалу / С. С. Гмиря. - С .213-220.
Щербак, І. В. Громадянська зрілість як складова готовності студентів до громадянського виховання молодших школярів / І. В. Щербак. - С .221-227.
Рускуліс, М. А. До проблеми комплексного розвитку музичних здібностей студента-піаніста / М. А. Рускуліс. - С .228-234.
Бєлов, С. С. Значення слухомоторного комплексу навичок для активізації практичної роботи викладача-інструменталіста / С. С. Бєлов. - С .234-240.
Ілечко, М. П. Проблеми інтерконтекстуальності у вивченні фортепіанної спадщини українських композиторів / М. П. Ілечко. - С .241-251.
ББК 74.584(4УКР)кр
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогічна майстерність

   Педагогіка

   Вища педагогічна освіта

   Педагогічні дослідження

   Педагогічні інновації

   Педагогічні технології


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ДГН
Свободных экз. нет
Найти похожие

4.
Пб-720-31/1
   74.5
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака, О. М. Пєхоти. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 31, т. 1 : Педагогічні науки. - 2010. - 209 c. : іл. - Бібліогр. в кінці ст. - 40 грн.
    Содержание:
Пєхота, О. М. Формування технологічної культури сучасного викладача університету / О. М. Пєхота. - С .5-10.
Брилін, Б. А. Здатність до мистецької рефлексії як ознака фахової майстерності майбутніх учителів музики / Б. А. Брилін, А. В. Козир. - С .11-18.
Середа, І. В. Педагогічні технології як засіб розвитку професійної майстерності майбутнього викладача / І. В. Середа. - С .19-23.
Адаменко, О. О. В. З. Смаль - завідувач кафедри педагогіки (1968 - 1987 рр.) / О. О. Адаменко. - С .24-32.
Бєдакова, С. В. Методологічні підходи до вивчення музичної культури Галичини / С. В. Бєдакова. - С .33-41.
Білюк, О. В. Творчість вчителя в контексті його професійного розвитку / О. В. Білюк. - С .42-50.
Білюк, О. Г. Особистість викладача ВНЗ як фактор виховного впливу на розвиток морально-ціннісних стосунків зі студентами / О. Г. Білюк. - С .51-58.
Бовдир, О. С. Обгрунтування критеріїв та показників вивчення рівня сформованості комунікативної культури студентів юридичних спеціальностей / О. С. Бовдир. - С .59-66.
Василенко, Н. В. Роль принципу урахування рідної мови іноземних студентів у процесі навчання української орфоепії / Н. В. Василенко. - С .67-73.
Вороненко, О. В. Нормативно-правове забезпечення діяльності керівника системи вищої освіти у сфері трансферу технологій / О. В. Вороненко. - С .74-82.
Задорожна, І. П. Методика організації самостійної роботи майбутніх учителів англійської мови з оволодіння граматичною компетенцією / І. П. Задорожна. - С .83-95.
Задоя, Є. С. Інформаційні технології в контексті педагогічних дисциплін / Є. С. Задоя. - С .96-104.
Зубенко, Т. В. Досвід використання Web 2.0. технологій у процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи / Т. В. Зубенко. - С .105-111.
Коган, Г. В. Професійна підготовка вчителів як складова педагогічної освіти Швеції / Г. В. Коган. - С .112-118.
Літвінчук, С. Б. Інноваційні підходи до проблеми цілеутворення у процесі професійної підготовки студентів у вищій школі / С. Б. Літвінчук. - С .119-126.
Мавродієва, В. В. Ціннісні орієнтири студентства в умовах глобалізаційних процесів / В. В. Мавродієва. - С .127-134.
Ніколаєв, К. Г. Формування мотивації до занять фізичною культурою студентів вищих навчальних закладів не фізкультурного профілю / К. Г. Ніколаєв. - С .135-142.
Підбуцька, Н. В. Особливості конфліктів у навчально-виховному процесі вищих навчальних закладів / Н. В. Підбуцька. - С .143-150.
Прасол, Н. О. Індивідуалізація професійної підготовки майбутніх учителів / Н. О. Прасол. - С .151-157.
Ратовська, С. В. Технології кооперативного навчання як засіб удосконалення підготовки майбутніх педагогів / С. В. Ратовська. - С .158-164.
Свірідовська, Л. М. Музична мова української фортепіанної мініатюри як фактор формування естетичних смаків / Л. М. Свірідовська. - С .165-172.
Тарасова, С. М. Інформаційно-комунікативні технології в управлінні загальноосвітнім закладом / С. М. Тарасова. - С .173-180.
Тернавська, Т. А. Дослідження пізнавальної діяльності студентів ВНЗ у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін / Т. А. Тернавська. - С .181-187.
Турчина, Л. О. Професійна орієнтація як науково осмислена діяльність людини / Л. О. Турчина. - С .188-193.
Шахірєва, Н. В. Музейно-навчальне середовище як контекст професійної підготовки педагога / Н. В. Шахірєва. - С .194-201.
Ясак, Т. М. Текстове оцінювання навчальної діяльності учнів 8 - 9 класів із синтаксису української мови / Т. М. Ясак. - С .202-209.
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Педагогічна майстерність
   Педагогічна освіта

   Педагогічні технології

   Початкова освіта


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ЗРФ
Свободных экз. нет
Найти похожие

5.
Пв 288-36/1
   74.58
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака , О. М. Пєхоти. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 36, т. 1 : Педагогічні науки. - 2012. - 145 с. : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст. - 70 грн
УДК
ББК 74.584(4УКР)+74.1я43 + 74.1я43
Рубрики: педагогічна майстерність
   педагогічна освіта

   педагогічні технології

   початкова освіта


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗРФ
Свободных экз. нет
Найти похожие

6.
Пв 288-34/1
   74.58
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака [та ін]. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 34, т. 1 : Педагогічні науки. - 2011. - 139 с. : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст. - 70 грн
УДК
ББК 74.584(4УКР)+74.1я43
Рубрики: педагогічна майстерність
   педагогічна освіта

   педагогічні технології

   початкова освіта


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗРФ
Свободных экз. нет
Найти похожие

7.
Пв 288-35
   74.4
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака, О. М. Пэхоти. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 1.35 : Педагогічні науки. - 2011. - 250 с. - Бібліогр. в кінці ст. - Парал. тит. арк.: англ. - ISBN 2078-2128 : 50 грн
УДК
ББК 74.484(4УКР)
Рубрики: педагогічна майстерність
   педагогічна освіта

   педагогічні технології

   початкова освіта


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗРФ
Свободных экз. нет
Найти похожие

8.
Пв 288-(1.44)
   74.48
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака , О. М. Пєхоти. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 1.44 (102) : Педагогічні науки. - 2014. - 128 с. - Бібліогр. в кінці ст. - Парал. тит. арк.: англ. . - ISBN 2078-2128 : 50 грн.
УДК
ББК 74.48
Рубрики: педагогічна майстерність
   педагогічна освіта

   педагогічні технології

   початкова освіта


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗРФ
Свободных экз. нет
Найти похожие

9.
Пв 288-3(15)
   74
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць. - Миколаїв : МНУ ім. В. О. Сухомлинського.
   № 3(50) вересень 2015 : Педагогічні науки / за ред. А. Л. Ситченка. - 2015. - 319 с. - 70 грн.
    Содержание:
Баранець, І. В. Стан сформованості усного зв'яного мовлення у дітей з порушеннями слуху / І. В. Баранець. - С .9-13.
Барановська, В. М. Змістова часимна методичної системи формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкової школи в умовах ступеневої освіти / В. М. Барановська. - С .13-18.
Берегова, М. І. Теоретичні основи деонтологічної підготовки корекційних педагогів / М. І. Берегова. - С .24-28.
Блудова, Ю. О. Сутність та основні категорії художньо-естетичного смаку / Ю. О. Блудова. - С .28-34.
Волошенко, М. О. Результати педагогічного дослідження з формування підготовленності майбутніх соціальних працівників до профілактично-корекційної роботи з підлітками девіантної поведінки / М. О. Волошенко. - С .34-38.
Ворник, М. М. Організація індивідуально-самостійної роботи студентів-філологів засобами мультимедійних технологій / М. М. Ворник. - С .38-43.
Гончар, Н. П. Сучасні підходи до професійної підготовки майбутніх вихователів у вищих навчальних закладах / Н. П. Гончар. - С .55-60.
Грицюк, Л. Наукові підходи до вивчення сутності соціальної поведінки професійно успішної особистості як основа для вирішення соціально-педагогічних проблем / Л. Грицюк, А. В. Лякішева. - С .60-66.
Задорожна-Княгницька, Л. В. Деонтологічна складова кваліфікаційних стандартів магістрів з управління освітою у США / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С .70-76.
Іваніків, Н. М. Краєзнавство як соціальна та педагогічна проблема / Н. М. Іваніків. - С .76-80.
Кисличенко, В. А. Робота логопеда з батьками у сучасних умовах / В. А. Кисличенко. - С .80-87.
Клєба, А. І. Інформаційно-комунікативна культура у професійній підготовці майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / А. І. Клєба. - С .87-91.
Княжева, І. А. Соціально-історичний досвід підготовки викладачів для вищої школи / І. А. Княжева. - С .91-96.
Козяр, М. М. Формування технічного мислення студентів засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій / М. М. Козяр, Л. В. Зубик. - С .96-102.
Койчева, Т. И. Корпоративная культура как социокультурный феномен / Т. И. Койчева. - С .109-115.
Корнещук, В. В. Конфлікт як соціально-педагогічна проблема / В. В. Корнещук. - С .115-119.
Короленко, В. Л. Проблеми підвищення якості морального виховання дітей шкільного віку / В. Л. Короленко. - С .119-123.
Кошара, Ю. М. Про стан самостійної роботи учнів з підручником української літератури ( основна школа) / Ю. М. Кошара. - С .132-138.
Крамаренко, А. М. Екологічна компетентність - невід'ємна складова підготовки майбутніх фахівців початкової освіти в умовах євроінтеграції / А. М. Крамаренко. - С .138-143.
Курілова, В. І. Східні єдиноборства як засіб всебічного розвитку студентської молоді / В. І. Курілова. - С .143-147.
Курілова, В. І. Туристично-краєзнавча робота в школі як засіб морального та фізичного розвитку підростаючого покоління / В. І. Курілова. - С .147-152.
Кухарчук, І. О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у мовній освіті вчителя-словесника / І. О. Кухарчук, Р. П. Кухарчук. - С .152-157.
Літвінова, О. В. Щодо питання організації процесу логопедичної діагностики усного мовлення у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутичного спектру / О. В. Літвінова. - С .157-162.
Макаренко, І. Є. Професійноособистісна самооцінка педагога як один із важливих чинників формування його самоефективності / І. Є. Макаренко. - С .180-185.
Мельниченко, Т. В. Стан сформованості знань з української мови в учнів із тяжкими мовленнєвими розладами / Т. В. Мельниченко. - С .189-195.
Мозолюк-Коновалова, О. М. Розвиток художньо-творчих здібностей у майбутніх вчителів образотворчого мистецтва / О. М. Мозолюк-Коновалова. - С .195-200.
Мхитарян, О. Д. Методичне забезпечення корегованого навчання літератури : проблеми й перспективи / О. Д. Мхитарян. - С .200-205.
Парфанович, І. І. Комплексність профілактичного впливу як оцінка результативності функціонування системи профілактики девіантної поведінки дівчат / І. І. Парфанович. - С .215-221.
Парфентьєва, І. П. Роль рефлексії як інноваційного елементу у співацькому навчанні / І. П. Парфентьєва. - С .221-225.
Патик, Ю. В. Сутність і структура підготовленності майбутніх соціальних працівників до роботи з дітьми з обмеженими можливостями здоров'я / Ю. В. Патик. - С .225-229.
Сайко, Н. О. Гармонійне світоспиймання дітей дошкільного віку як основа процесу соціально-психологічної реабілітації / Н. О. Сайко. - С .246-251.
Середа, І. В. Підготовка філологів магістерського рівня в Україні та світі / І. В. Середа. - С .257-262.
Дофен, С. І. Діагностика співацької підготовленності майбутніх учителів музики до використання інноваційних технологій / С. І. Дофен. - С .262-267.
Сідун, М. М. Формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / М. М. Сідун. - С .267-273.
Січко, І. О. Сутність поняття "сталий розвиток" у контексті євроінтеграційних процесів сучасної освіти / І. О. Січко. - С .273-278.
Стельмах, Н. В. Педагогічна майстерність як фактор розвитку особистості дитини / Н. В. Стельмах. - С .278-284.
Тітова, Г. В. Особливості формування лідерських якостей в учнів основної школи / Г. В. Тітова. - С .289-295.
УДК
ББК 74я43
Рубрики: Педагогічна майстерність
   Педагогічна освіта

   Педагогічні технології

   Початкова освіта


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗРФ
Свободных экз. нет
Найти похожие

10.
Пб 720-20/2
   74
   Н 34


    Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського [Текст] : зб. наук. праць / за ред. В. Д. Будака [та ін.]. - Миколаїв : МНУ.
   Вип. 20, т. 2 : Педагогічні науки. - 2008. - 263 с. : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст. - 45 грн.
    Содержание:
Глузман, А. В. Тенденции развития университетского образования / А. В. Глузман. - С .8-16.
Тулькибаева, Н. Н. Модели и принципы развития знаний студентов вузов о профессиональной педагогической деятельности / Н. Н. Тулькибаева, З. М. Большакова. - С .17-24.
Отич, О. М. Наукова мистецька парадигма освіти як основа розвитку творчої індивідуальності педагога / О. М. Отич. - С .25-33.
Стариков, И. М. Психолого-педагогические проблемы перехода к кредитно-модульной системе обучения / И. М. Стариков. - С .34-40.
Бутенко, В. Г. Формування естетичного світогляду особистості як пріоритетне завдання сучасної освітньо-виховної практики / В. Г. Бутенко. - С .41-45.
Якименко, С. І. Роль ігрової діяльності при формуванні світоглядної компетентності у дитини дошкільного та молодшого шкільного віку / С. І. Якименко. - С .45-51.
Авраменкто, К. Б. Інноваційний рух та проблеми підготовки майбутнього вчителя / К. Б. Авраменкто. - С .54-58.
Білюк, О. В. Ідеї гуманістичної педагогіки в історії національної освіти / О. В. Білюк. - С .59-67.
Бреславська, Г. Б. Підготовка студентів педагогічних спеціальностей до організації дозвіллєвої діяльності ЗОШ I-III ст. засобами ігрової технології / Г. Б. Бреславська. - С .68-74.
Горіна, О. Т. Вплив культурної спадщини рідного краю на формування духовної культури студентської молоді / О. Т. Горіна. - С .75-84.
Єрмакова, І. П. Категоріальний аналіз базових понять дослідницького підходу в освіті / І. П. Єрмакова. - С .85-90.
Зуб, К. К. Театральна діяльність як фактор формування естетичної культури майбутнього вчителя / К. К. Зуб. - С .91-97.
Іванова, В. Ф. Пізнавальний інтерес особистості педагога в розвитку власних музичних здібностей / В. Ф. Іванова. - С .98-104.
Іванова, Л. О. Реалізація культурно-просвітницьких ідей Миколи Лисенка в педагогічній діяльності М. Д. Леонтовича / Л. О. Іванова. - С .105-109.
Каушан, Т. М. Проблема вдосконалення самостійної роботи студентів на сучасному етапі розвитку вищої освіти / Т. М. Каушан. - С .110-116.
Колос, Е. А. Факторы развития профессионально-этического самосознания будущего учителя / Е. А. Колос. - С .117-124.
Манькусь, І. В. Особливості підготовки майбутнього вчителя фізики до використання освітніх технологій / І. В. Манькусь. - С .125-132.
Муравьёва, О. С. Психолого-педагогические проблемы учебно-профессиональной адаптации студентов на начальном этапе обучения в вузе / О. С. Муравьёва. - С .133-141.
Олійник, Л. М. Статеве виховання дітей від народження до 10-ти років / Л. М. Олійник. - С .142-148.
Олійник, О. В. Цілісність професійно-педагогічної діяльності викладача вищої школи / О. В. Олійник. - С .149-153.
Парфентьєва, І. П. Хоровий клас як основа формування професійно-педагогічної культури студентів спеціальності "Музика" / І. П. Парфентьєва. - С .154-159.
Резнік, С. М. Критерії оційнки рівня розвитку умінь та навичок студентів / С. М. Резнік. - С .160-166.
Рехтета, Л. О. використання активних форм громадянського виховання в початковій школі / Л. О. Рехтета. - С .167-172.
Рурик, Г. Л. Вплив позитивних взаємин між вчителями та учнями на якість навчально-виховного процесу / Г. Л. Рурик. - С .173-179.
Січко, І. О. Інноваційний підхід до формування екологічних ціннісних орієнтацій молодших школярів / І. О. Січко, О. М. Сагай. - С .180-184.
Скопіч, А. В. Диференціація як одна з форм інтерактивного навчання молодших школярів / А. В. Скопіч, Г. В. Марченко. - С .185-189.
Слятіна, І. О. Художньо-естетичний досвід як духовно-функціональна властивість майбутніх учителів музики / І. О. Слятіна. - С .190-195.
Столярова, Л. В. Проблема формування професійно-педагогічної культури майбутнього вчителя музики в процесі диригентсько-хорової підготовки / Л. В. Столярова. - С .196-201.
Сугейко, Л. Г. Самостійна робота студентів як засіб оптимізації навчального процесу / Л. Г. Сугейко. - С .202-206.
Троянова, Т. В. Педагогічні умови соціалізації дітей з обмеженими можливостями в центрах ранньої соціальної реабілітації / Т. В. Троянова. - С .207-214.
Червак, Г. Б. Викладання історії в класах суспільно-гуманітарного профілю / Г. Б. Червак. - С .215-221.
Шахірєва, Н. В. Психолого-педагогічні аспекти проектної діяльності молодших школярів / Н. В. Шахірєва. - С .222-227.
Шевченко, Ю. А. Сутність підготовки майбутніх учителів музики до організації художньо-творчої діяльності дитячих колективів / Ю. А. Шевченко. - С .228-234.
Шликова, І. О. Роль усної народної творчості у вихованні почуття справедливості й професійного обо'язку студентів-юристів / І. О. Шликова. - С .235-243.
Щербакова, О. Л. Використання ідей Я. Чепіги в теорії та практиці національної школи / О. Л. Щербакова. - С .244-248.
Яценко, Г. Ю. Модифікація характеру комунікативних відносин у світлі зміни парадигми навчання / Г. Ю. Яценко. - С .249-254.
Костікова, І. І. Концептуальні засади підготовки вчителів засобам інформаційно-комунікативних технологій / І. І. Костікова. - С .255-263.
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Педагогічна освіта
   Педагогічна майстерність

   Педагогiка

   Вища педагогічна освіта

   Педагогічні дослідження

   Педагогічні інновації

   Педагогічні технології


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ЗРФ
Свободных экз. нет
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-51   51-51 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)