Главная Упрощенный режим Описание Шлюз Z39.50
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог книг - результаты поиска

Вид поиска

Лічільник відвідувань
Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:БД бібліографічних описів статей з періодичних видань (37)БД "Краєзнавство" (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Торгові марки<.>)
Общее количество найденных документов : 212
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
Б 103992
   658
   Д 37


   
    10 успішних українських брендів [Текст] / текст Богдан Ославський. - Брустурів : Дискурсус, 2017. - 188 с. - ISBN 978-617-7411-00-9 (в опр.) : 131 грн. 25 к.
УДК
Рубрики: Торгові марки
   Бізнес

   Підприємництво

   Україна
Аннотация: 10 успішних українських брендів» — книжка про найкращі компанії й організації України, які задають ритм у своїх сферах. Це щирі й натхненні історії створення власного бізнесу чи ініціативи. Історії про самовіддачу, про помилки й успіх, про тяжку, але натхненну працю. Засновники брендів розкривають власні стратегії розвитку, розповідають, як вони виходили з кризових ситуацій і що дозволило їм вирізнитися з-поміж конкурентів. Історія кожного бренду супроводжується відвертим інтерв’ю із засновником, що розкриває його як особистість. Книжка «10 успішних українських брендів» стане джерелом унікального корисного досвіду й натхнення, для тих, хто хоче змінювати себе і світ навколо.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Ославський, Богдан \сост.\
Экземпляры всего: 1
ОК/ДЕТ (1)
Свободны: ОК/ДЕТ (1)
Найти похожие

2.
Пв 332-4
   67.9(4УКР)
   А 43


   
    Актуальні проблеми правотворення в сучасній Україні [Текст] : зб. матеріалів IV Всеукр. науково-практ. конференції 19 квіт. 2013 р. / Київ. ун-т права НАН Укр. , Союз юристів Укр. Рівнен. обл. держ. адміністрації. - Київ : Ліра-К, 2013. - 445 с. - ISBN 978-966-2609-52-3 : 170 грн., 360 грн. грн.
УДК
ББК 67.9(4УКР)3 + 67.021.14
Рубрики: Право
   кримінальне судочинство

   юридичні науки

   митне право

   торгові марки

   інтелектуальна власність

   виборче право

   Україна

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Київ. ун-т права НАН України; Союз юристів України Рівнен. облдержадмін.; редкол. : Ю. С. Шемшученко, Ю. Л. Бошицький, О. В. Чернецька
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)
Найти похожие

3.
Б 51769
   65.05
   А 73


    Анхолт, Симон.
    Брендинг: дорога к мировому рынку [Текст] / Симон. Анхолт. - Москва : КУДИЦ-ОБРАЗ, 2004. - 270 с. - Тит. л. парал. англ. - ISBN 0-7506-5699-9 : 33 грн 98 к.
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг
   Торгові марки


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 1
т/о (1)
Свободны: т/о (1)
Найти похожие

4.
Б 88818
   65.05
   А 73


    Анхольт, Саймон.
    Бренд Америка: мать всех брендов [Текст] : как культур. ценности одной нации завоевывают сердца и умы миллионов людей в др. странах благодаря правильно построен. маркетинговым стратегиям / Саймон Анхольт, Джереми Хильдрет. - М. : Добрая кн., 2010. - 231 с. : ил. - ISBN 978-5-98124-405-6 (в пер.) : 194 грн.
ББК 65.050.24
Рубрики: маркетинг
   ринкова економіка

   економічні заходи

   торгові марки


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Хильдрет, Джереми
Экземпляры всего: 1
ВПНД (1)
Свободны: ВПНД (1)
Найти похожие

5.
Б 56307
   65.05
   Б 20


    Балашов, Владислав Владимирович..
    Франт-офис и бэк-офис бренда [Текст] / Владислав Владимирович Балашов. - СПб. и др. : ПИТЕР, 2004. - 230 с. : ил. - (Деловой бестселлер). - ISBN 5-469-00275-6 : (в пер.): 28 грн 35к.
ББК 65.050.24
Рубрики: торгові марки

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
т/о (1)
Свободны: т/о (1)
Найти похожие

6.
Б 64110
   65.05
   Б 25


    Барлоу, Джанелл.
    Сервис,ориентированный на бренд : новое конкурент.преимущество / Джанелл Барлоу, Пол Стюарт ; Пер.с англ.Г.Сахацкого. - М. : ЗАО "Олимп-Бизнес", 2006. - 271 с. - Парал. тит. л.: англ. . - ISBN 5-9693-0018-7 : (в пер.): 118 грн 80к.
ББК 65.050.24
Рубрики: торгові марки

Держатели документа:
Миколаївська Універсальна Обласна Наукова бібліотека ім.О.Гмирьова

Доп.точки доступа:
Стюарт, Пол; Пер.с англ.Г.Сахацкого х.
Свободных экз. нет
Найти похожие

7.
Б 107268
   159.9
   Б 34


    Бгарґава, Рогіт.
    Неочевидне як передбачити майбутнє аналізуючи тренди [Текст] / Рогіт Бгарґава ; пер. з англ. К. Дерев'янко. - Харків : Віват, 2019. - 287 с. : іл. - (Саморозвиток). - Бізнес-бестселер за версією Amazon. - Тит. арк. прал. англ. - ISBN 978-966-942-984-1 (в опр.) : 220 грн.
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Торгові марки

   Товарні знаки

   Творче мислення

Аннотация: Аналіз тенденцій Рогіта Бгарґави базується на великій кількості досліджень і дає змогу бути в центрі світових трендів. У цій книжці — 15 абсолютно нових тенденцій у сферах маркетингу й соціальних медіа, технологій і дизайну, економіки й бізнесу, які допоможуть легко маневрувати в майбутньому та усвідомлено контролювати свої наміри й мету. Протягом останніх 7 років Рогіт пророкує неочевидні тренди, що їх вже успішно застосовують провідні світові корпорації, такі як Intel, Under Armour, The World Bank тощо. Дізнайтеся, як використовувати силу неочевидного мислення, щоб докорінно змінити свій бізнес, кар’єру та досягти успіху.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Дерев'янко, К. \пер.\
Экземпляры всего: 1
ОК (1)
Свободны: ОК (1)
Найти похожие

8.
В 14031
   659
   Б 41


    Бейлі, Саймон.
    Міфи про брендинг [Текст] : бренд - це всього лише логотип та інші поширені непорозуміння / Саймон Бейлі, Енді Мілліґан ; пер. з англ. Я. Машико. - Харків : Ранок : Фабула, 2019. - 255 с. - (#PROBusiness). - ISBN 978-617-09-6010-8 (в опр.) : 240 грн.
УДК
Рубрики: Торгові марки
   Марки

   Товарні знаки

Аннотация: Бренди. Ми щодня з ними стикаємося, ми віддаємо їм перевагу, ми їм довіряємо. Однак чи багато ми про них знаємо? Хіба бренд — це не просто товар із яскравою етикеткою чи хитромудрою назвою? Бренди та й уся сфера брендингу оповиті численними міфами. От, хоча б, що бренди — це лише спосіб стягнути з вас більше за той самий продукт і що брендами є тільки споживчі товари, що брендинг — це лишень про логотип і рекламу. Тож як розібратися, де тут правда, а де — вигадка? Перед вами книжка, написана відомими експертами з брендингу — Енді Мілліґаном та Саймоном Бейлі. Вони, як ніхто інший, знають що таке бренди та в чому їхня цінність, у чому криється успіх бренду і як вдало підібрати йому назву. Вони кинуть виклик найпоширенішим помилковим твердженням про бренди та брендинг, розвінчають усталені міфи, а також розкажуть найсучасніші відомості про практичне застосування брендингу. Вони розкажуть про те, що таке хороші бренди, як вони завойовують нашу лояльність і чи завжди клієнт має рацію. Ви дізнаєтеся у чому особливість Coca-Cola, чому нам так подобається IKEA та як Бекхему вдалося створити свій власний бренд.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Мілліґан, Енді; Машико, Я. \пер.\
Экземпляры всего: 1
ОК (1)
Свободны: ОК (1)
Найти похожие

9.
В 6185
   65.05
   Б 87


   
    Брендинг и ценообразование [Текст] : как победить в гонке за прибыль: [пер. с англ.] / Дж. Доктерс Роберт, М. Р. Реопель, Ж.-М. Сун, С. М. Тэнни. - Москва : Вершина, 2005. - 256 с. : ил. - Парал.тит.л.: англ. - ISBN 5-94696-087-3 (в пер.) : 85 грн 19 к.
ББК 65.050.24+65.252
Рубрики: Торгові марки
   Маркетинг


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 1
т/о (1)
Свободны: т/о (1)
Найти похожие

10.
Б 58817
   65.05
   В 17


    Ванэкен, Брэд.
    Бренд-помощь [Текст] : простое рук.,которое поможет решить проблемы брендинга / Брэд. Ванэкен; Пер.с англ.И.Малковой;Под ред.В.Домнина. - СПб.и др. : ПИТЕР, 2005. - 336 с. - (Маркетинг для профессионалов). - Парал.тит.л.: англ. - ISBN 5-94723-988-4 : (в пер.): 52 грн 99к.
ББК 65.050.24
Рубрики: торгові марки

Экземпляры всего: 1
т/о (1)
Свободны: т/о (1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)