Главная Упрощенный режим Описание Шлюз Z39.50
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог книг - результаты поиска

Вид поиска

Лічільник відвідувань
Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=Рекомендації<.>)
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.
Б 46704
   74.58
   В 67


    Волков, Юрий Григорьевич.
    Как написать диплом, курсовую, реферат [Текст] / Юрий Григорьевич Волков. - Ростов н/Д : Феникс, 2001. - 126, [1] с. - (Серия "50 способов"). - ISBN 5-222-01785-0 : 5 грн 36к.
ББК 74.580.286
Рубрики: Наука-наукова діяльність
   Дипломні роботи

   Курсові роботи- практичні методи навчання

   Рекомендації


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 1
т/о (1)
Свободны: т/о (1)
Найти похожие

2.
Б 52681
   75.1кр
   Б 64


    Бірюк, Валерій Володимирович.
    Самостійні заняття з фізичного виховання студентів спеціальних навчальних відділень [Текст] : метод. вказівки / Валерій Володимирович Бірюк ; Укр. держ. мор. техн. ун-т ім. адмірала Макарова ; Укр. держ. мор. техн. ун-т ім. адмірала Макарова. - Миколаїв : УДМТУ, 2004. - 49, [1] с. : іл. - Бібліогр.: с. 49. - 2 грн 50 к.
ББК 75.14р30кр
Рубрики: Фізичне виховання
   Студенти

   Виховання молоді

   Рекомендації

   Методичні вказівки

   Фізична культура


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Укр. держ. мор. техн. ун-т ім. адмірала Макарова
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)
Найти похожие

3.
Б 53102
   65.05
   В 38


    Вествуд, Джон.
    Как написать маркетинговый план [Текст] / Джон Вествуд ; [пер. с англ. под ред. И. О. Черкасовой]. - 2-е изд. - СПб. : Нева, 2003. - 177, [2] с. : ил. - (На пути к успеху). - Тит. л. парал.: англ. - ISBN 5-7654-3324-3 : 20 грн 95к.
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинговий план
   Рекомендації

   Успіх


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 1
т/о (1)
Свободны: т/о (1)
Найти похожие

4.
Б 76534
   75.5
   М 54


   
    Методичні рекомендації з застосування елементів волейболу на заняттях зі студентами спеціального навчального відділення [Текст] / Ольга Володимирівна Сокол, В'ячеслав Михайлович Воронов, Тетяна Віталіївна Чернобай, Карен Ваганович Абрамов. - Миколаїв : НУК, 2009. - 21 с. - Бібліогр.: с. 20. - 3 грн.
ББК 75.569.1р30
Рубрики: Спортивні ігри і змагання
   Змагання

   Волейбол

   Наукові дослідження

   Рекомендації

   Студенти


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Сокол, Ольга Володимирівна; Воронов , В'ячеслав Михайлович; Чернобай, Тетяна Віталіївна; Абрамов, Карен Ваганович ЗРФ
Свободных экз. нет
Найти похожие

5.
Б 101116
   646
   Р 69


    Романова, Марина Юрьевна.
    Бабушкины мудрые советы. Натуральные средства и проверенные рецепты. Как вести дом, быть здоровой и красивой [Текст] / Марина Юрьевна Романова. - Харьков : [б. и.], 2016. - 224 с. - (Полезная книга). - ISBN 978-617-690-609-4 (в пер.) : 29 грн 04 к.
УДК
Рубрики: Поради
   Рекомендації

   Ведення домашнього господарства

   Народна медицина

   Кулінарія


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
ДЕТ (1)
Свободны: ДЕТ (1)
Найти похожие

6.
Б 36218
   63.3
   К 61


    Колосовська, Н. Д.
    Як писати реферат з історії України [Текст] : поради старшокласникам та студ. ; метод. рек. викладачам по керівництву написання реф. / Н. Д. Колосовська, В. Я Рагулін, М. М. Шитюк ; Миколаїв. обл. ін-т удосконалення вчителів, Каф. українистики. - Миколаїв : Жовтнева друк., 1994. - 32 с. - 2 000 крб.
ББК 63.3(4Укр)р30кр
Рубрики: Методичні вказівки
   Рекомендації

   Реферати

   Історія України


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Рагулін, В. Я.; Шитюк, М. М. ДПК
Свободных экз. нет
Найти похожие

7.
   6П9.8
   Б 89


    Брюшин, В. Ф.
    Организация работы универмага [Текст] : опыт донецкого универмага "Белый лебедь" / В. Ф. Брюшин. - Москва : Экономика, 1978. - 47 с. : ил. - (Передовые предприятия торговли и общественного питания). - 10 к.
РУБ 6П9.87
Рубрики: Робота--організація
   Універмаг

   Рекомендації


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ДЕТ
Свободных экз. нет
Найти похожие

8.
   6П9.8
   К 75


    Кохтев, Николай Николаевич.
    Слово в рекламе [Текст] / Николай Николаевич Кохтев, Дитмар Ильяшевич Розенталь. - Москва : Экономика, 1978. - 72 с. - Библиогр.: с. 70. - 25 к.
РУБ 6П9.8
Рубрики: Техніка
   Реклама --технологія

   Рекомендації


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Розенталь, Дитмар Ильяшевич ДЕТ
Свободных экз. нет
Найти похожие

9.
Б 16068
   78.36
   Р 13


   
    Работа с иностранной литературой в универсальных научных библиотеках [Текст] : метод. рекомендации. - Москва : ВГБИЛ, 1989. - 311 с. - 2 р.
ББК 78.36
Рубрики: Бібліотечна справа
   Іноземні видання

   Рекомендації


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ДІМ
Свободных экз. нет
Найти похожие

10.
   658
   П 69


    Праєт , Дуглас ван.
    Несвідомий брендинг : як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг [Текст] / Дуглас ван Праєт . - Харків : Ранок : Фабула, 2020. - 304 с. - ISBN 978-617-09-6158-7 (в опр.) : 307 грн.
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Торгівля

   Психологія збуту

   Рекомендації

Аннотация: Упродовж усього життя нас оточують бренди: одяг, їжа, розваги, всесвітньо відомі імена. Їх усіх об’єднує одне — вони хочуть нам сподобатися. І багатьом це вдається настільки, що ми не уявляємо свого повсякдення без них. Але як? Який секрет успіху тих чи інших брендів? Чому хтось водномить досягає успіху і злітає на вершину популярності, а інші компанії в той же час втрачають усе через один необдуманий маркетинговий крок? Відповідь криється в людській підсвідомості. Несвідомий брендинг — ось сфера багаторічних досліджень Дугласа ван Праєта. Книжка буде цікавою як людям, зайнятим у сфері маркетингу, так і покупцям, до яких ми з вами належимо. Автор не претендує на новизну пропонованого матеріалу, про що прямо і говорить. У книжці є багато посилань на різні джерела, які стосуються як маркетингу, так і нейробіології. Із «Несвідомого брендингу» ви дізнаєтеся, як наше прагнення до соціалізації та визнання впливає на кожен найменший вибір тоді, коли ми самі цього не усвідомлюємо.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 1
ЦМП (1)
Свободны: ЦМП (1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)