Главная Упрощенный режим Описание Шлюз Z39.50
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог книг - результаты поиска

Вид поиска

Лічільник відвідувань
Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: (<.>A=Праєт , Дуглас ван$<.>)
Общее количество найденных документов : 1
1.
   658
   П 69


    Праєт , Дуглас ван.
    Несвідомий брендинг : як нейробіологія може посилити (та надихнути) маркетинг [Текст] / Дуглас ван Праєт . - Харків : Ранок : Фабула, 2020. - 304 с. - ISBN 978-617-09-6158-7 (в опр.) : 307 грн.
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Торгівля

   Психологія збуту

   Рекомендації

Аннотация: Упродовж усього життя нас оточують бренди: одяг, їжа, розваги, всесвітньо відомі імена. Їх усіх об’єднує одне — вони хочуть нам сподобатися. І багатьом це вдається настільки, що ми не уявляємо свого повсякдення без них. Але як? Який секрет успіху тих чи інших брендів? Чому хтось водномить досягає успіху і злітає на вершину популярності, а інші компанії в той же час втрачають усе через один необдуманий маркетинговий крок? Відповідь криється в людській підсвідомості. Несвідомий брендинг — ось сфера багаторічних досліджень Дугласа ван Праєта. Книжка буде цікавою як людям, зайнятим у сфері маркетингу, так і покупцям, до яких ми з вами належимо. Автор не претендує на новизну пропонованого матеріалу, про що прямо і говорить. У книжці є багато посилань на різні джерела, які стосуються як маркетингу, так і нейробіології. Із «Несвідомого брендингу» ви дізнаєтеся, як наше прагнення до соціалізації та визнання впливає на кожен найменший вибір тоді, коли ми самі цього не усвідомлюємо.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 1
ЦМП (1)
Свободны: ЦМП (1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)