Главная Упрощенный режим Описание Шлюз Z39.50
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог книг - результаты поиска

Вид поиска

Лічільник відвідувань
Область поиска
 Найдено в других БД:БД бібліографічних описів статей з періодичних видань (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>S=промисловий маркетинг<.>)
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.
Б 54791
   65.05
   Б 14


    Багаутдинова, Наиля Гумеровна .
    Промышленный маркетинг [Текст] : учеб.пособие для вузов по специальности "Маркетинг" / Наиля Гумеровна Багаутдинова, Дмитрий Сергеевич Новиков ; Казан.гос.техн.ун-т им.А.Н.Туполева. - М. : Экономика, 2004. - 237,[1] с. - Библиогр.: с.232-235. - ISBN 5-282-02404-7 : 47 грн 52к.
ББК 65.050.24я73
Рубрики: промисловий маркетинг


Доп.точки доступа:
Новиков, Дмитрий Сергеевич ; Казан.гос.техн.ун-т им.А.Н.Туполева
Экземпляры всего: 1
т/о (1)
Свободны: т/о (1)
Найти похожие

2.
Б 56760
   65.05
   З-78


    Зозулёв, Александр Викторович.
    Промышленный маркетинг [Текст] : стратег.аспект : учеб. пособие для вузов / Александр Викторович Зозулев. - Х. : Студцентр, 2005. - 325 с. : ил. - Библиогр.: с.321-325. - ISBN 966-7530-38-8 : (в пер.): 93 грн 86к.
ББК 65.050.24я73
Рубрики: промисловий маркетинг

Экземпляры всего: 1
т/о (1)
Свободны: т/о (1)
Найти похожие

3.
Б 57695
   65.05
   П 32


    Пилипчук, Володимир Петрович.
    Промисловий маркетинг [Текст] : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / В. П. Пилипчук, О. Ф. Оснач, Л. П. Коваленко ; Одес.держ.екон.ун-т. - К. : Центр навч.л-ри, 2005. - 261 с. - Бібліогр.: с.259-261. - ISBN 966-364-030-8 : (в опр.): 29 грн 45к.
ББК 65.050.24я73
Рубрики: промисловий маркетинг


Доп.точки доступа:
Оснач, Ольга Федорівна; Коваленко, Л.П.; Одес.держ.екон.ун-т
Экземпляры всего: 1
т/о (1)
Свободны: т/о (1)
Найти похожие

4.
Б 104551
   339.13
   М 26


   
    Маркетинг промислового підприємства [Текст] : навч. посіб. / Анатолій Іванович Яковлєв, Андрій Володимирович Ларка, Світлана Петрівна Сударкіна [та ін.] ; за ред.: А. І. Яковлєва, М. І. Ларки ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т"). - Київ : Кондор, 2019. - 500 с. : іл. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-7729-58-6 (в опр.) : 478 грн.
УДК
Рубрики: Ринок
   Маркетинг

   Промислові підприємства

   Ціноутворення

   Промисловий маркетинг

Аннотация: У навчальному посібнику детально розглянуто всі теми навчальної дисципліни «Маркетинг промислового підприємства», а також висвітлено ряд додаткових супутніх питань та напрямків. Призначено для студентів економічних спеціальностей, які навчаються за напрямками «Маркетинг» та «Менеджмент», аспірантів, викладачів, наукових співробітників.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Яковлєв, Анатолій Іванович; Ларка, Андрій Володимирович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Яковлєва, А. І. \ред.\; Ларки, М. І. \ред.\; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т"
Экземпляры всего: 1
ОК/ДЕТ (1)
Свободны: ОК/ДЕТ (1)
Найти похожие

5.
Б 105077
   339
   Б 61


    Біловодська, Олена Анатоліївна.
    Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємств [Текст] : монографія / Олена Анатоліївна Біловодська. - Київ : ЦУЛ, 2018. - 461 с. - Бібліогр. : с. 380-432. - ISBN 978-617-673-763-6 : 306 грн.
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Економічні заходи

   Промисловий маркетинг

   Інновації

   Інноваційний ринок

   Україна
Аннотация: У монографії висвітлено теоретичні, методологічні і практичні засади маркетингової політики розподілу інноваційної продукції промислових підприємств. Сформовано концептуальні засади розподілу продукції на ринку інновацій. Викладено теоретико-методологічні підходи до управління каналами з позицій інноватики. Обґрунтовано й розроблено підходи до управління товарним рухом та оцінки ефективності управління розподілом інноваційної продукції. Монографія буде корисною для фахівців і науковців у галузі маркетингу, логістики та інноваційного менеджменту; спеціалістів відділів маркетингу і збуту, логістики на підприємствах промислового комплексу, організацій та установ, пов’язаних із господарчою сферою; викладачів, аспірантів і студентів вищих навчальних закладів – усіх, хто цікавиться поглибленим вивченням актуальних питань економічного розвитку сучасних підприємств у контексті їх інноваційно спрямованого управління та дистрибуції інноваційної продукції.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 1
ОК/ДЕТ (1)
Свободны: ОК/ДЕТ (1)
Найти похожие

6.
Б 105141
   658
   Б 61


    Біловодська, Олена Анатоліївна.
    Управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах [Текст] : монографія / Олена Анатоліївна Біловодська, Любов Олексіївна Сигида. - Київ : ЦУЛ, 2018. - 234 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-673-690-5 : 168 грн.
УДК
Рубрики: Маркетинг
   Економічні заходи

   Промисловий маркетинг

   Інновації

   Інноваційна діяльність

Аннотация: У монографії висвітлено теоретико-методологічні та методичні засади управління маркетинговими каналами промислових підприємств на інноваційних засадах. Значної уваги приділено розгляду концептуальних засад розподілу продукції в системі управління підприємством. Викладено підходи до формування маркетингових каналів із позицій інноватики. Обґрунтовано й розроблено підходи до поетапного вибору та управління маркетинговими каналами інноваційної продукції промислових підприємств. Для ТОП-менеджерів промислових підприємств, фахівців та науковців у галузі маркетингу інновацій, управління інноваційною діяльністю та суміжних галузей. Буде корисною для викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Сигида, Любов Олексіївна
Экземпляры всего: 1
ОК/ДЕТ (1)
Свободны: ОК/ДЕТ (1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)