Главная Упрощенный режим Описание Шлюз Z39.50
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог книг - результаты поиска

Вид поиска

Лічільник відвідувань
Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>A=Пилипчук, Володимир Петрович$<.>)
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
Б 57695
   65.05
   П 32


    Пилипчук, Володимир Петрович.
    Промисловий маркетинг [Текст] : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / В. П. Пилипчук, О. Ф. Оснач, Л. П. Коваленко ; Одес.держ.екон.ун-т. - К. : Центр навч.л-ри, 2005. - 261 с. - Бібліогр.: с.259-261. - ISBN 966-364-030-8 : (в опр.): 29 грн 45к.
ББК 65.050.24я73
Рубрики: промисловий маркетинг


Доп.точки доступа:
Оснач, Ольга Федорівна; Коваленко, Л.П.; Одес.держ.екон.ун-т
Экземпляры всего: 1
т/о (1)
Свободны: т/о (1)
Найти похожие

2.
Б 70952
   65.05
   Л 64


    Литовченко, Ірина Львівна.
    Інтернет-маркетинг [Текст] : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / Ірина Львівна Литовченко, Володимир Петрович Пилипчук ; Одес. держ. екон. ун-т. - К. : Центр учбової л-ри, 2008. - 181 с. : іл. - Бібліогр.: с. 180-181. - ISBN 978-966-364-676-3 (в опр.) : 45 грн.
ББК 65.050.24я73 + 32.973.202я73
Рубрики: Інтернет-технології
   ринкова економіка


Держатели документа:
Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім. О. Гмирьова

Доп.точки доступа:
Пилипчук, Володимир Петрович; Одес. держ. екон. ун-т ВПНД
Свободных экз. нет
Найти похожие

3.
Б 57695.
   65.05
   П 32


    Пилипчук, Володимир Петрович.
    Промисловий маркетинг [Текст] : підручник / О.Ф.Оснач, Л.П.Коваленко. - К. : Центр учбової літератури, 2009. - 363 с. - Бібліогр.: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : (в пер.) 87 грн
ББК 65.050.24я73
Рубрики: ринкова економіка - економічні заходи

Держатели документа:
Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ВПНД
Свободных экз. нет
Найти похожие

4.
Б 70952.
   65.05
   Л 64


    Литовченко, Ірина Львівна.
    Інтернет-маркетинг [Текст] : навч. посіб. для вищ. навч. закл. / Ірина Львівна Литовченко, Володимир Петрович Пилипчук ; Одес. держ. екон. ун-т. - Київ : ЦУЛ, 2016. - 184 с. - Бібліогр. : с. 180-182. - ISBN 978-966-364-676-3 : 125 грн.
ББК 65.050.24я73 + 32.970.312.1я73
Рубрики: Електронний бізнес
   Електронна торгівля

   Маркетинг

   Інтернет- технології

Аннотация: Навчальній посібник розроблений для підготовки студентів спеціальності Маркетинг. Систематизовані теоретичні уявлення про Інтернет-маркетинг, розглядаються концепція та методологія Інтернет-маркетингу, особливості віртуального середовища щодо маркетингових досліджень, товарів, ціноутворення, розподілу та комунікацій в Інтернеті. Наведені питання щодо самоконтролю знань студентів, тесті та завдання для самостійної роботи, які булі розроблені спільно з кандидатом економічних наук Ботушан М.І. та викладачем Шкурупскою І.О. Для викладачів та студентів економічних спеціальностей, науковців.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Пилипчук, Володимир Петрович; Одес. держ. екон. ун-т
Экземпляры всего: 1
ДЕТ (1)
Свободны: ДЕТ (1)
Найти похожие

5.
Б 99372
   65.05
   О-75


    Оснач, Ольга Федорівна.
    Промисловий маркетинг [Текст] : підручник / Ольга Федорівна Оснач, Володимир Петрович Пилипчук, Лілія Павлівна Коваленко. - 2-ге вид. - Київ : ЦУЛ, 2016. - 364 с. - Бібліогр. : с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 227 грн.
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Економічні заходи
   Ринкова економіка

   Маркетинг

   Навчальні видання для вищої школи

Аннотация: У підручнику розглядаються сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу. Особлива увага відводиться дослідженню ринку промислових товарів, показується їх класифікація, наводяться основні відмінності між ринками товарів промислового та споживчого призначення. Визначається вплив факторів кон’юнктури ринку на здійснення маркетингової діяльності підприємств. Пропонуються підходи до формування товарної політики підприємств, вибору відповідних методів щодо визначення оптимальних каналів розподілу. Теоретичні положення доповнені статистичними даними, графіками, рисунками, що сприяє більш ефективному розумінню основних положень промислового маркетингу. Підручник підготовлено для студентів, викладачів, науковців та фахівців які займаються маркетинговою діяльністю на промислових ринках.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Пилипчук, Володимир Петрович; Коваленко, Лілія Павлівна
Экземпляры всего: 1
ДЕТ (1)
Свободны: ДЕТ (1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)