Главная Упрощенный режим Описание Шлюз Z39.50
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог книг - результаты поиска

Вид поиска

Лічільник відвідувань
Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: (<.>U=001:378](477)(062.552)<.>)
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.
Мв 131-13
   001
   Н 34


    Наукові праці [Текст] : збірник / Нац. ун-т "Києв.-Могилян. Акад.", Миколаїв. філ. ; Л. П. Клименко (гол. редкол.). - Миколаїв : Вид. Центр МФ НаУКМА. - Бібліогр. в кінці ст.
   Т. 13 : Педагогіка. - 2001. - 112 с. : іл. - ISBN 966-7458-00-8 : 15 грн.
    Содержание:
Зязюн, І. А. Пріоритетні принципи дидактики сучасної професійної освіти / І. А. Зязюн. - С .11-16.
Букач, М. М. Соціально-історичні передумови формування освіти в Україні в XV-XVII ст. / М. М. Букач. - С .17-20.
Пєхота, О. М. Інноваційна педагогічна кафедра в університеті / О. М. Пєхота. - С .21-25.
Сисоєва, С. О. Проблема підготовки вчителя до впровадження особистісно орієнтованих педагогічних технологій / С. О. Сисоєва. - С .26-31.
Мєщанінов, О. П. Проблеми розвитку університетської системи освіти: регіональний аспект / О. П. Мєщанінов. - С .32-39.
Романовський, О. Г. Педагогічні аспекти підготовки інженерів-керівників / О. Г. Романовський. - С .40-43.
Кіктенко, А. І. Педагогічні проблеми професійної підготовки вчителя в університеті / А. І. Кіктенко. - С .44-47.
Пономарьов, О. С. Професійна культура як складова фахової підготовки інженера-керівника / О. С. Пономарьов. - С .48-50.
Нор, К. Ф. Формування професійної мовленнєвої діяльності майбутніх учителів / К. Ф. Нор. - С .51-53.
Ігнатюк, О. А. Педагогічні технології в управлінській підготовці майбутнього інженера / О. А. Ігнатюк. - С .54-56.
Кушнір, В. А. Особливості педагогічного процесу як соціальної організації / В. А. Кушнір. - С .57-62.
Старєва, А. М. Реалізація особистісно-орєнтованого навчання у підготовці студентів історичного факультету / А. М. Старєва. - С .63-66.
Рейзенкінд, Т. Й. Формування культури розумової праці майбутнього вчителя музики / Т. Й. Рейзенкінд. - С .67-71.
Олексюк, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка у системі професійної освіти майбутнього спеціаліста / О. Є. Олексюк. - С .72-76.
Сущенко, Л. П. Історичний аспект дослідження навчальних планів підготовки фахівців фізичного виховання і спорту / Л. П. Сущенко. - С .77-81.
Краснощок, І. П. Роль і місце самореалізації особистості майбутнього вчителя в процесі його професійної підготовки / І. П. Краснощок. - С .82-86.
Харабет, В. В. Особливості інтеграції робітничих професій у будівництві та проектуванні навчально-технологічних груп професійної підготовки учнів у профтехучилищах / В. В. Харабет. - С .87-91.
Дмитриченко, А. В. З досвіду формування особистості студента у Миколаївському торгово-економічному технікумі / А. В. Дмитриченко. - С .92-94.
Мукатаєва, Я. В. Сучасні тенденції підготовки вчителя німецької мови в умовах формування загальноєвропейського простору / Я. В. Мукатаєва. - С .95-97.
Бурля, О. А. Формування професійних якостей хореографа як соціальний попит суспільства / О. А. Бурля. - С .98-100.
Лисиця, А. Г. Використання комп'ютерів при вивченні вищої математики / А. Г. Лисиця. - С .101-104.
Ляшенко, О. В. Крізь призму освіти - до стабільності політичної системи / О. В. Ляшенко. - С .105-106.
Баріхашвілі, І. І. Діагностування рівня методико-психологічної готовності студентів до самостійної роботи в умовах особистісно зорієнтованого навчання / І. І. Баріхашвілі. - С .107-109.
Запорожець, Г. В. "Жіночі студії" як міжпредметна програма в історичному та сучасному контексті / Г. В. Запорожець. - С .110-112.
УДК
ББК 72.4(4УКР-4МИК)кр+95.4кр+74кр
Рубрики: Педагогiка
   Навчально-виховний процес


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 2
ДПК (1), ЗРФ (1)
Свободны: ДПК (1), ЗРФ (1)
Найти похожие

2.
Пв 214-1
   001
   Н 34


    Наукові праці [Текст] : наук.-метод. журн. / Миколаїв. держ. гуманіт. ун-т ім. П. Могили комплексу "Києв.-Могилян. Акад." ; Л. П. Клименко (гол. ред.) [та ін.]. - Миколаїв : Вид-во МДГУ ім. П. Могили. - (Наукові праці / Миколаїв. держ. гуманіт. ун-ту ім. П. Могили). - На обкл. в підзаг.: Історія. Техніка. Екологія. Філологія. Економіка. Педагогіка. Політологія. - Бібліогр. в кінці ст. - ISSN 1609-7742.
   Вип. 1 : Серія "Педагогічні науки". - 2001. - 156, [1] с. : іл., портр. - Бібліогр. в кінці ст. - 15 грн.
    Содержание:
Гришкова, Р. О. Діалог культур як проблема сучасної освіти / Р. О. Гришкова. - С .12-15.
Довгань, Н. Ю. Зміст і форми роботи з батьками в процесі перевиховання трудних підлітків / Н. Ю. Довгань. - С .33-38.
Мельник, Л. В. Формування національної еліти в навчальних закладах нового типу / Л. В. Мельник. - С .39-42.
Крутоголова, О. В. Лекція як основний вид навчальної роботи у системі вищої освіти / О. В. Крутоголова. - С .43-48.
Тінігіна, М. О. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови у немовному вищому закладі освіти / М. О. Тінігіна. - С .49-52.
Мироненко, Т. П. Громадянська освіта студентів засобами іноземної мови / Т. П. Мироненко. - С .57-61.
Бабкова, Н. П. Особливості формування студентів-лідерів у вищих навчальних закладах / Н. П. Бабкова. - С .62-65.
Баркасі, В. В. Педагогічний менеджмент як компонент моделі професійної компетентності майбутніх учителів іноземних мов / В. В. Баркасі. - С .75-79.
Постова, Л. С. Системно-комунікативний підхід у навчанні говорінню англійською мовою / Л. С. Постова. - С .80-83.
Диндаренко, О. А. Космополітизм Р. Кіплінга у контексті діалогу культур / О. А. Диндаренко. - С .93-95.
Сінцева, В. В. Використання сучасних комп'ютерних технологій для діагностики знань студентів з французької мови / В. В. Сінцева. - С .100-104.
Кіршова, О. В. Міжкультурні комунікації у процесі вивчення іноземної мови / О. В. Кіршова. - С .105-110.
Крячко, Т. П. Просвітницька діяльність Сергія Єфремова (до 125-річчя з дня народження) / Т. П. Крячко. - С .111-115.
Краснощок, І. П. Педагогічна культура як умова формування соціальної самореалізації майбутнього вчителя / І. П. Краснощок. - С .116-122.
Мєщанінов, О. П. Вплив процесів глобалізації на розвиток системи освіти / О. П. Мєщанінов. - С .123-131.
Бурля, О. А. До періодизації умов формування професійних якостей педагогів-хореографів / О. А. Бурля. - С .132-135.
Парсяк, О. Н. Реферування й анотування професійного тексту / О. Н. Парсяк. - С .136-140.
Савенкова, Л. О. Організація навчальної діяльності майбутніх педагогів з підготовки до професійного спілкування / Л. О. Савенкова. - С .144-149.
Ромакін, В. В. Адаптація американських моделей освіти для України на основі досвіду міжнародних програм обміну / В. В. Ромакін. - С .150-156.
УДК
ББК 72.4(4УКР-4МИК)кр + 95.4кр + 74кр
Рубрики: Педагогiка
   Наукові праці


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)
Найти похожие

3.
   001
   Н 34


    Наукові праці [Текст] : наук.-метод. журн. / Миколаїв. держ. гуманіт. ун-т "Києв.-Могилян. Акад."; Л. П. Клименко (голов. ред.) [та ін.]. - Миколаїв : Вид-во МДГУ ім. П. Могили. - (Наукові праці / Миколаїв. держ. гуманіт. ун-ту ім. П. Могили ; т. 20). - На обкл. в підзаг.: Історія. Техніка. Екологія. Філологія. Економіка. Педагогіка. Політологія. - Бібліогр. в кінці ст. - ISSN 1609-7742.
   Вип. 7 : Серія "Педагогіка". - 2002. - 175 с. : іл. - 15 грн.
    Содержание:
Огірко, О. В. Християнська етика в університетській системі освіти / О. В. Огірко. - С .7-15.
Мещанінов, О. П. Духовність професіонала в контексті концепції сталого розвитку особистості / О. П. Мещанінов. - С .15-23.
Ромакін, В. В. Академічна чесність у вищій освіті / В. В. Ромакін. - С .23-29.
Товажнянський, Л. Л. Технологія педагогічного проектування системи формування гуманітарно-технічної еліти / Л. Л. Товажнянський. - С .29-34.
Ігнатюк, О. А. Педагогічні умови забезпечення ефективної підготовки гуманітарно-технічної еліти / О. А. Ігнатюк. - С .34-39.
Бондаренко, В. В. Соціокультурна компетенція як складова формування сучасного управління / В. В. Бондаренко. - С .39-43.
Горбунова, К. М. Діагностика навичок нестандартного творчого мислення у студентів інженерних спеціальностей / К. М. Горбунова. - С .43-47.
Пєхота, О. М. Сучасні підходи до педагогічної підготовки вчителя іноземної мови: концеація, зміст, модель, перспективи розвитку / О. М. Пєхота. - С .47-53.
Букач, М. М. Якість знань як соціальна проблема / М. М. Букач. - С .53-60.
Козляковський, П. А. Психологічні відмінності традиційної й інноваційної стратегії організації освіти / П. А. Козляковський. - С .60-65.
Шклярський, Ю. О. Орієнтир - соціальна сфера / Ю. О. Шклярський. - С .65-69.
Мельніченко, В. В. Система організаційно-педагогічних умов управління професійно-технічним училищем сільськогосподарського профілю в соліології освіти / В. В. Мельніченко. - С .69-77.
Кондратенко, Ю. П. Основні напрямки і перспективи багатовекторної неперервної освіти / Ю. П. Кондратенко. - С .77-81.
Лейфура, В. М. Навчальні модулі як ефективний засіб організації самостійної роботи студентів в умовах рейтингової системи / В. М. Лейфура. - С .81-84.
Старєва, А. М. Підготовка студентів історичного факультету до реалізації особистісно орієнтованого навчання / А. М. Старєва. - С .84-90.
Савенкова, Л. О. Педагогічний контакт у професійному спілкуванні педагога / Л. О. Савенкова. - С .90-98.
Нор, К. Ф. Використання групових форм навчання студентів університету на заняттях педагогічного циклу / К. Ф. Нор. - С .98-102.
П'ятницька-Позднякова, І. С. Науково-педагогічні дослідження в системі вищої школи / І. С. П'ятницька-Позднякова. - С .102-109.
Іванова, В. Л. Комплексне естетичне виховання -пріоритетний напрямок діяльності Центрів естетичного виховання школярів / В. Л. Іванова. - С .109-114.
Ляшенко, О. В. Духовність нації - проблема номер один / О. В. Ляшенко. - С .114-118.
Даниленко, І. І. Використання принципу цілісного аналізу віршованого твору у вузівській практиці : (на матеріалі поезії Л. Костенко "Спини мене отямся і отям...") / І. І. Даниленко. - С .118-123.
Халамендик, В. Д. Соціально-економічні передумови становлення та розвитку педагогічної освіти Півдня України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / В. Д. Халамендик. - С .123-135.
Редькіна, Л. І. Становлення системи початкової світської і духовно-релігійної освіти караїмів Криму наприкінці ХІХ - початку ХХ століття / Л. І. Редькіна. - С .135-141.
Зейферт, Е. И. Строфика жанра отрыфка в русской поэзии первой трети ХІХ века : (науч.-метод. образец анализа строфической формы) / Е. И. Зейферт. - С .141-147.
Харабет, В. В. Соціально-політичні умови проектування педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .147-153.
Захарова, Л. Г. Проблема попередження насильства в сім'ї та формування асертивності у дівчат раннього юнацького віку / Л. Г. Захарова. - С .153-158.
Довгань, Н. Ю. Умови підвищення педагогічної активності батьків трудних підлітків у соціально-педагогічному комплексі / Н. Ю. Довгань. - С .158-163.
Вишневський, С. А. Формування світогляду студентів у контексті соціально-побутової культури / С. А. Вишневський. - С .163-167.
Захарова, Л. Г. Проблема попередження насильства в сім'ї та формування асертивності у дівчат раннього юнацького віку / Л. Г. Захарова : 153-158.
Довгань, Н. Ю. Умови підвищення педагогічної активності батьків трудних підлітків у соціально-педагогічному комплексі / Н. Ю. Довгань. - С .158-163.
Вишневський, С. А. Формування світогляду студентів у контексті соціально-побутової культури / С. А. Вишневський. - С .163-167.
Яремчук, О. М. Про роль елементарних частинок у структурі сучасної фізичної картини світу / О. М. Яремчук. - С .153-158.
Довгань, Н. Ю. Умови підвищеня педагогічної активності батьків трудних підлітків у соціально-педагогічному у соціально-педагогічному комплексі / Н. Ю. Довгань. - С .158-163.
Вишневський, С. А. Формування світогляду студентів у контексті соціально-побутової культури / С. А. Вишневський. - С .163-167.
Яремчук, О. М. Про роль елеметарних частинок у структурі сучасної фізичної картини світу / О. М. Яремчук. - С .167-171.
Балицький, О. І. Озброєння майбутнього класного керівника сучасними технологіями виховної діяльності / О. І. Балицький. - С .171-175.
УДК
ББК 72.4(4УКР-4МИК)кр+95.4кр+74кр
Рубрики: Наукові праці
   Наукові дослідження


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Клименко, Л. П. \ред.\; Миколаїв. держ. гуманіт. ун-т "Києв.-Могилян. Акад."
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)
Найти похожие

4.
   001
   Н 34


    Наукові праці [Текст] : наук.-метод. журн. / Миколаїв. держ. гуманіт. ун-т "Києв.-Могилян. Акад."; Л. П. Клименко (голов. ред.) [та ін.]. - Миколаїв : Вид-во МДГУ ім. П. Могили. - (Наукові праці / Миколаїв. держ. гуманіт. ун-ту ім. П. Могили ; т. 24). - На обкл. в підзаг.: Історія. Техніка. Екологія. Філологія. Економіка. Педагогіка. Політологія. - Бібліогр. в кінці ст. - ISSN 1609-7742.
   Вип. 11 : Серія "Педагогіка". - 2002. - 162 с. : іл., портр. - 15 грн.
    Содержание:
Савенкова, Л. О. Система комунікативних умінь викладача / Л. О. Савенкова. - С .7-14.
Букач, М. М. Дошкільне музичне виховання як соціальна проблема / М. М. Букач. - С .15-22.
Гребенюк, Г. Є. Формування принципів професійної адаптації працівників ОВС / Г. Є. Гребенюк. - С .23-27.
Мещанінов, О. П. Система університетської освіти в контексті концепції сталого розвитку людства / О. П. Мещанінов. - С .28-34.
Харабет, В. В. Класифікація педагогічних систем професійно-технічної освіти / В. В. Харабет. - С .35-40.
Редькіна, Л. І. Концептуально-теоретичні аспекти професійно-педагогічної підготовки студентів до національного виховання молодших школярів / Л. І. Редькіна. - С .41-45.
Тихонова, Т. В. Особливості професійної діяльності вчителя інформатики в умовах національної системи освіти / Т. В. Тихонова. - С .46-49.
Артюшина, М. В. Соціально-психологічні передумови успішності навчальної діяльності студентів / М. В. Артюшина. - С .50-56.
Бабкова-Пилипенко, Н. П. Соціокультурна компетенція як фактор сформованості лідерських якостей студента / Н. П. Бабкова-Пилипенко. - С .57-60.
Крутоголова, О. В. Викладання риторики у соціокультурному контексті реальної діяльності / О. В. Крутоголова. - С .61-65.
Василевич, В. В. Соціокультурні знання як складова професійної компетентності майбутніх економістів / В. В. Василевич. - С .66-70.
Монахова, Т. В. Кризовий стан мовленнєвої культури як одна з проблем культури соціальної / Т. В. Монахова. - С .71-74.
Лощенова, І. Ф. Проблема політкультурності у педагогічних теоріях / І. Ф. Лощенова. - С .75-80.
Мироненко, Т. П. Використання соціокультурного підходу з застосуванням автентичного матеріалу при формуванні громадянськості студентів факультетів іноземної філології / Т. П. Мироненко. - С .81-85.
Гришкова, Р. О. Формування соціокультурної компетенції студентів у процесі навчання англійської мови / Р. О. Гришкова. - С .86-90.
Савенко, Р. П. Аудіювання як одна із форм навчання міжкультурного спілкування / Р. П. Савенко. - С .91-95.
П'ятницька-Позднякова, І. С. Організація навчально-дослідницької діяльності студентів у вищій школі / І. С. П'ятницька-Позднякова. - С .96-101.
Старєва, А. М. Особистісно орієнтована професійно-педагогічна підготовка як основа формування готовності майбутнього вчителя історії до реалізації особистісно орієнтованного навчання / А. М. Старєва. - С .102-106.
Год, Б. В. Мудрість вихователя (видатний іспанський гуманіст Х. Л. Вівес про виховання і нвчання особистості) / Б. В. Год. - С .107-114.
Парсяк, О. Н. Екологічна свідомість студентів як складова частина їх соціокультурної компетенції / О. Н. Парсяк. - С .115-120.
Чуєнко, В. Л. Роль соціокультурних знань у сучасних міграційних процесах / В. Л. Чуєнко. - С .121-131.
Рейзенкінд, Т. Й. Класифікація принципів дидактики у професійній освіті / Т. Й. Рейзенкінд. - С .132-140.
Заскалєта, С. Г. Формування соціокультурної компетенції студентів аграрного вузу / С. Г. Заскалєта. - С .141-144.
Лебідь, С. Г. Спеціалізований курс екології як засіб формування екологічної культури школярів / С. Г. Лебідь. - С .145-152.
Горелова, Л. М. Особливості навчання іноземної мови за лінгвосоціокультурною методикою / Л. М. Горелова. - С .153-157.
Димова, А. М. Основи техніки веслування / А. М. Димова. - С .158-162.
УДК
ББК 72.4(4УКР-4МИК)кр+95.4кр+74кр
Рубрики: Педагогiка
   Наукові праці

   Наукові твори


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Клименко, Л. П. \ред.\; Миколаїв. держ. гуманіт. ун-т "Києв.-Могилян. Акад." ДПК, ЗРФ
Свободных экз. нет
Найти похожие

5.
   001
   Н 34


    Наукові праці [Текст] : наук.-метод. журн. / Миколаїв. держ. гуманіт. ун-т "Києв.-Могилян. Акад."; Л. П. Клименко (голов. ред.) [та ін.]. - Миколаїв : Вид-во МДГУ ім. П. Могили. - (Наукові праці / Миколаїв. держ. гуманіт. ун-ту ім. П. Могили ; т. 28). - На обкл. в підзаг.: Історія. Техніка. Екологія. Філологія. Економіка. Педагогіка. Політологія. - Бібліогр. в кінці ст. - ISSN 1609-7742.
   Вип. 15 : Серія "Педагогіка". - 2003. - 201 с. : іл., портр. - 21 грн 88 к.
    Содержание:
Квятковський, С. М. Тенденції змін в управлінні освітою в країнах Європейського Союзу / С. М. Квятковський. - С .8-12.
Романовський, О. Г. Сучасна філософія освіти як методологічна основа управлінської підготовки гуманітарно-технічної еліти / О. Г. Романовський. - С .13-18.
Олійник, В. В. Процес управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти як соціально-системне явище / В. В. Олійник. - С .19-26.
Вільш, І. Майбутня освіта з системної точки зору / І. Вільш. - С .27-31.
Мещанінов, О. П. Університет у контексті сталого розвитку людства / О. П. Мещанінов. - С .32-39.
Пєхота, О. М. Професійна підготовка майбутнього педагога в системі виховної роботи університету / О. М. Пєхота. - С .41-45.
Букач, М. М. Проблеми практичної підготовки молодого фахівця в умовах університетської освіти / М. М. Букач. - С .46-53.
Нор, К. Ф. Використання американського досвіду формування комунікативних умінь майбутніх учителів / К. Ф. Нор. - С .54-57.
Гайворонська, В. В. Організаційно-методичні умови ефективного формування педагогічної компетентності викладачів вищих технічних закладів освіти / В. В. Гайворонська. - С .58-62.
Тихонова, Т. В. Напрямки професійної підготовки фахівців з питань організації інформатизації освітніх закладів / Т. В. Тихонова. - С .63-67.
Білюк, О. В. Модель підготовки вчителя історії з урахуванням специфіки дисциплін педагогічного циклу / О. В. Білюк, С. Ю. Сургова. - С .68-71.
Шклярський, Ю. О. Зацікавлення студентів обраною професією як дидактична проблема курсу "Вступ до спеціальності "Соціальна робота" / Ю. О. Шклярський. - С .72-76.
Пономарьов, О. С. Морально-етичні аспекти професійної педагогічної діяльності / О. С. Пономарьов. - С .78-82.
Бондаренко, В. В. Методологічні та теоретичні умови виховання гуманітарно-технічної еліти / В. В. Бондаренко. - С .83-87.
Клименюк, Н. В. Виховання гуманних якостей у студентів засобами бібліотерапії / Н. В. Клименюк. - С .88-94.
Ляшенко, О. В. Культура - стабілізатор духовності нації / О. В. Ляшенко. - С .95-100.
П'ятницька-Позднякова, І. С. Культурологічний аспект викладання дисципліни "Художня культура" у вищий школі / І. С. П'ятницька-Позднякова. - С .101-106.
Чуєнко, В. Л. Шляхи формування екологічної свідомості та екологічної культури засобами іноземної мови / В. Л. Чуєнко. - С .107-111.
Ржепецький, Л. А. Формування національної свідомості школярів у процесі вивчення культури українського народу на уроках історії України / Л. А. Ржепецький. - С .112-118.
Пазинич, С. М. Я-простір у системі креативної педагогіки / С. М. Пазинич. - С .120-124.
Ігнатюк, О. А. Розвиток особистісного потенціалу / О. А. Ігнатюк. - С .125-131.
Старєва, А. М. Організація особитісно орієнтованого освітнього середовища / А. М. Старєва. - С .132-136.
Костіна, В. В. Стимулювання пізнавального інтересу учнів засобами особистісно орієнтованого навчання / В. В. Костіна. - С .137-142.
Піхтар, О. А. Принципи особистісно орієнтованого навчання у формуванні музичного мислення студента-виконавця / О. А. Піхтар. - С .143-148.
Фоміна, М. В. Методика педагогічного експерименту по визначенню ефективності психолого-педагогічної підготовки інженерів / М. В. Фоміна. - С .150-155.
Резник, С. М. Експериментальне дослідження рівня розвитку управлінських умінь майбутніх інженерів / С. М. Резник. - С .156-163.
Гришкова, Р. О. Сучасний підручник іноземної мови як засіб міжкультурного спілкування / Р. О. Гришкова. - С .165-169.
Лебедєва, І. О. Вибір топонімічних одиниць за їх лексико-семантичними особливостями для використання на заняттях з англійської мови / І. О. Лебедєва. - С .179-184.
Василевич, В. В. Формування професійного мовлення студентів-економістів як засобу взаємодії у просторі європейської комунікації / В. В. Василевич. - С .185-192.
Дімант, Г. С. Робота з бізнес-планом як методом у формуванні готовності студентів-економістів до іншомовного професійного спілкування / Г. С. Дімант. - С .193-196.
Бондаренко, Л. М. Психолого-педагогічні фактори формування комунікативної культури у студентів-іноземців підготовчого факультету / Л. М. Бондаренко. - С .197-201.
УДК
ББК 72.4(4УКР-4МИК)кр+95.4кр+74.584(4УКР)кр
Рубрики: Педагогiка
   Філологічна освіта

   Управління освітою

   Соціальна робота

   Культура і освіта


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Клименко , Л. П. \ред.\; Миколаїв. держ. гуманіт. ун-т "Києв.-Могилян. Акад." ЗРФ, ДПК
Свободных экз. нет
Найти похожие

6.
   001
   Н 34


    Наукові праці [Текст] : наук.-метод. журн. / Чорномор. держ. ун-т ім. Петра Могили комплексу "Києв.-Могилян. Акад."; Л. П. Клименко (голов. ред.) [та ін.]. - Миколаїв : Вид-во ЧДУ ім. П. Могили. - (Наукові праці / Миколаїв. держ. гуманіт. ун-ту ім. П. Могили ; т. 108). - На обкл. в підзаг.: Історія. Політ. науки. Техноген. безпека. Екологія. Філологія. Економіка. Педагогіка. Комп'ютер. технології. - Бібліогр. в кінці ст. - ISSN 1609-7742.
   Вип. 95 : Серія "Педагогіка". - 2009. - 168 с. : іл. - 55 грн.
    Содержание:
Букач, М. М. Музичне виховання - запорука здоров'я / М. М. Букач. - С .6-15.
Козир, А. В. Впровадження арт-педагогічних методів у підготовку майбутніх учителів музики / А. В. Козир. - С .15-19.
Вознесенская, Е. Л. особенности и перспективы развития арт-терапии в Украине / Е. Л. Вознесенская. - С .19-25.
Калініна, Л. А. Використання лялькотерапії як наряму арт-терапії у корекційній роботі з дітьми, які мають проблеми у розвитку / Л. А. калініна. - С .25-30.
Клименюк, Н. В. Виховання гуманних якостей у студентів засобами бібліотерапії / Н. В. Клименюк. - С .30-36.
П'ятницька-Позднякова, І. С. Арт-терапевтичні можливості видів мистецтва / І. С. П'ятницька-Позднякова. - С .36-43.
Іванова, В. Л. Арт-терапія: проблеми становлення і розвитку / В. Л. Іванова. - С .43-47.
Куненко, Л. О. Використання арт-педагогічних методів у корекційній педагогіці / Л. О. Куненко. - С .47-51.
Бернацька, О. Б. Використання елементів арт-терапії у вихованні самостійності молодших школярів інтернативних закладів різного типу / О. Б. Бернацька. - С .51-57.
Піхтар, О. А. Активізація мислення у студентів засобами музикотерапії / О. А. Піхтар. - С .57-62.
Роговик, Л. С. Використання тілесних символів як засобів комунікації в танцювально-психомоторному тренінгу / Л. С. Роговик. - С .62-68.
Ушакова, І. В. Особливості психокорекції емоційної сфери дітей засобами малюнку в арт-терапії / І. В. Ушакова. - С .68-73.
Парфентьєва, І. П. Розвиток мистецької рефлексії як основного компонента арт-педагогічної підготовки майбутніх вчителів музики / І. П. Парфентьєва. - С .73-77.
Белая, О. Н. Опыт практического исследования возможных оснований арт-терапии / О. Н. Белая. - С .77-81.
Зінов'єва, Г. Ю. Японські прикладні мистецтва як механізм гармонізації світу і особистості / Г. Ю. Зінов'єва. - С .81-84.
Ніколау, І. В. Застосування арт-терапії та елементів методу "Занурення" у роботі зі спортсменами / І. В. Ніколау. - С .84-89.
Савенкова, Л. О. Тренінг як засіб формування психолого-педагогічної компетентності викладачів / Л. О. Савенкова. - С .90-95.
Бутенко, Т. О. Формування комунікативної компетентності фахівців у процесі управлінської підготовки / Т. О. Бутенко. - С .95-100.
Мендрух, Ю. М. = Структура комунікативної компетентності фахівця з маркетингу / Ю. М. Мендрух. - С .100-105.
Артемчук, В. В. Застосування андрагогічних принципів навчання в процесі формування комунікативної компетентності майбутнього менеджера / В. В. Артемчук. - С .105-110.
Кунашенко, О. В. Сформованість підходів щодо культури спілкування та мовленнєвого етикету / О. В. Кунашенко. - С .110-118.
Денищич, Т. А. Психологічні основи формування професійно-комунікативних умінь і навичок майбутнього політолога / Т. А. Денищич. - С .118-123.
Козакевич, О. О. Використання інтерактивних методів навчання для формування та розвитку граматичної компетенції в першокурсників / О. О. Козакевич. - С .123-129.
Гришкова, Р. О. Англомовна підготовка нефілологічних спеціальностей до міжкультурної взаємодії / Р. О. Гришкова. - С .129-135.
Копил, Г. О. Застосування тексту у формуванні інтеркультурологічної складової професійної компетентності майбутніх фахівців із міжнародної економіки у процесі вивчення іноземних мов / Г. О. Копил. - С .135-141.
Шмідт, В. В. Етапи формування іншомовної лексичної компетенції студентів немовних спеціальностей / В. В. Шмідт. - С .141-146.
Сацюк, О. В. Значення вивчення латинської та основ давньогрецької мов у медичному вузі / О. В. Сацюк. - С .146-150.
Шерстюк, Л. В. Організаційно-педагогічні засади навчання професійного іншомовного спілкування / Л. В. Шерстюк. - С .150-155.
П'янковська, І. В. Формування професійної компетентності майбутніх учителів іноземної мови / І. В. П'янковська. - С .155-161.
Рудіна, М. В. Модель професіного зростання молодого вчителя англійської мови / М. В. Рудіна. - С .161-166.
УДК
ББК 72.4(4УКР-4МИК)кр+95.4кр+74.584(4УКР)кр + 95.4кр + 74.584(4УКР)кр
Рубрики: Наукові твори
   Наукові праці

   Педагогіка


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Клименко, Л. П. \ред.\; Чорномор. держ. ун-т ім. Петра Могили комплексу "Києв.-Могилян. Акад." ЗРФ
Свободных экз. нет
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)