Б 49002
   60.5
   П 65


    Почепцов, Георгий Георгиевич.
    Информация & дезинформация [Текст] / Георгий Георгиевич Почепцов. - Киев : Эльга : Ника-Центр, 2001. - 251, [1] с. - Библиогр. : с. 246-250. - ISBN 966-521-116-1 : (в пер.) : 11 грн. 5 к.
ББК 60.550.74
Рубрики: Інформація
   Інформаційне середовище

   Соціальні системи

   Комунікативні технології


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)

Б 57747
   88.5
   Б 93


    Бутенко, Наталія Юріївна .
    Комунікативні процеси у навчанні [Текст] : навч.-метод. посіб. для самост. вивч. дисципліни / Наталія Юріївна Бутенко, Вікторія Миколаївна Приходько, Наталія Іванівна Федоренко. - Київ : КНЕУ, 2004. - 333 с. - Бібліогр. в кінці тем. - ISBN 966-574-650-2 : 24 грн. 62 к.
ББК 88.53я73 + 74.580.22я73
Рубрики: Комунікативні технології
   Спілкування

   Конфлікти

   Міжособистісні відносини


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Приходько, Вікторія Миколаївна; Федоренко, Наталія Іванівна
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)

   659
   О-78


    Острогляд, Татьяна Владимировна.
    PR на каждый день [Текст] / Татьяна Владимировна Острогляд. - Харьков : Фактор, 2007. - 265 с. - Библиогр.: с. 260-261. - ISBN 978-966-312-728-6 : 33 грн 60 к.
УДК
ББК 76.006.5+60.550.57
Рубрики: Паблік рілейшнз
   Комунікативні технології

   Реклама


Держатели документа:
Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім. О.Гмирьова ЗРФ
Свободных экз. нет

Б 74598
   88.5
   Р 34


    Резепов, Ильдар Шамильевич.
    Психология рекламы и PR [Текст] : учеб. пособие / Ильдар Шамильевич Резепов. - Москва : Дашков и К, 2008. - 223 с. : ил. - Библиогр.: с. 222. - ISBN 978-5-91131-617-7 (в пер.) : 62 грн 37 к.
ББК 88.594я73 + 76.006.5я73
Рубрики: Реклама
   Паблик рілейшнз

   Комунікативні технології

   Психологія


Держатели документа:
Миколаївська Обласна Універсальна Наукова бібліотека ім. О. Гмирьова ЗРФ
Свободных экз. нет

Б 87236
   65.29
   Ф 91


    Фролов, Сергей Станиславович.
    Связи с общественностью в работе фирмы : Стратегия. Коммуникации. Имидж. Брендинг [Текст] / Сергей Станиславович Фролов . - М. : ЛИБРОКОМ, 2011. - 364 с. - ISBN 978-5-397-01538-7 : 234 грн.
ББК 65.291.34 + 60.550.57
Рубрики: паблік рілейшнз
   зв'язки (сусп.)

   комунікативні технології

   соціокультурні технології


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
ВПНД (1)
Свободны: ВПНД (1)

Б 87300
   63.3(2)6
   Б 39


    Беззубцев-Кондаков , Александр Евгеньевич.
    Деньги, девки, криминал. Как компромат управляет Россией [Текст] / Александр Евгеньевич Беззубцев-Кондаков . - Санкт-Петербург : Питер, 2011. - 288 с. - Библиогр.: с. 284-288 и в подстроч. примеч. - ISBN 978-5-459-00387-1 (в пер.) : 157 грн.
ББК 63.3(2)6-7 + 60.550.57
Рубрики: Паблік рілейшнз
   Комунікативні технології

   Соціокультурні технології


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
ЗФ (1)
Свободны: ЗФ (1)

Б 88072
   65.09
   З-14


    Загородников, Андрей Николаевич.
    Управление ощественными связями в бизнесе [Текст] : учебник / Андрей Николаевич Загородников . - М. : КНОРУС, 2011. - 287 с. : ил. - Библиогр.: с. 273-274 и в подстроч. примеч. - ISBN 978-5-406-01071-6 (в пер.) : 159 грн.
ББК 65.09я73 + 60.550.57я73
Рубрики: бізнес
   управління

   Паблік рілейшнз

   комунікативні технології


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
ВПНД (1)
Свободны: ВПНД (1)

Б 88609
   76.00
   К 76


    Кошелев , Антон Николаевич.
    PR-проектирование: от идеи до воплощения в реальность [Текст] / Антон Николаевич Кошелев . - 2-е изд. - М. : Дашков и К; Саратов : Анлейс, 2012. - 303 с. : ил. - (Стратегия успешного бизнеса). - Библиогр.: с.302-303. - ISBN 978-5-394-01649-3 : 114 грн.
ББК 76.006.5
Рубрики: паблік рілейшнз
   комунікативні технології

   соціокультурні технології


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
ЗФ (1)
Свободны: ЗФ (1)

Б 92655
   60.5
   Ш 57


    Шик, Зигфрид.
    Коммуникация и пиар в организации [Текст] / Зигфрид Шик. - Харьков : Гуманитар. Центр, 2012. - 262 с. - Парал. тит. л. : англ. - ISBN 978-966-8324-87-1 : 58 грн.
УДК
ББК 60.55-422
Рубрики: Організації
   Паблік рілейшнз

   Комунікація

   Комунікаційний менеджмент

   Комунікативні технології


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)

   659
   С 86


   
    Стратегія і тактика комунікацій із громадськістю (PR) для організацій третього сектора [Текст] : метод. посіб. / НАН України, Ін-т соціології ; Фонд "Інтелект. перспектива" ; Представництво дит. фонду ООН (ЮНІСЕФ) ; за ред. В. Г. Королька. - Київ : [б. и.], 2003. - 216 с. - ISBN 966-02-3295-0 : 26 грн.
УДК
ББК 76.006.5я81
Рубрики: Паблік рілейшнз
   Комунікативні технології

   Соціокультурні технології

   Зв'язки (сусп.)


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Королька, В. Г. \за ред.\; НАН України, Ін-т соціології ; Фонд "Інтелект. перспектива" ; Представництво дит. фонду ООН (ЮНІСЕФ)
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)

   659
   М 22


    Мандель, Борис Рувимович.
    PR : методы работы со средствами массовой информации [Текст] : учеб. пособ. / Борис Рувимович Мандель. - Київ : Сварог, 2016. - 204 с. - (Вузовский учебник). - Библиогр.: с.195-201. - ISBN 978-5-9558-0094-3 : 130 грн.
УДК
ББК 76.0я73
Рубрики: Паблік рілейшнз
   Комунікативні технології

   Засоби масової комунікації

   Журналістика

   Навчальні видання для вищої школи


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)

   659
   К 30


    Кафтанджиев, Христо.
    Мифологические архетипы в коммуникации [Текст] / Христо Кафтанджиев. - Харьков : Гуманитар. Центр, 2016. - 266 с. : ил. - Библиогр.: с.265-266. - ISBN 978-966-7022-94-6 : 228 грн., 124 грн., 121 грн.
УДК
ББК 76.006
Рубрики: Реклама - міфічні теми і образи
   Маркетинг

   Комунікація

   Комунікативні технології

   паблік рілейшнз


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 2
ЗРФ (2)
Свободны: ЗРФ (2)

   659.4
   А 95


    Афанасьєв, Ілля Юрійович.
    Історія PR [Текст] : навч. посіб. / Ілля Юрійович Афанасьєв. - Київ : [б. и.], 2016. - 139 с. - Бібліогр.: с.125-130. - ISBN 978-617-566-374-5 : 80 грн., 85 грн.
УДК
ББК 76.006.5я73
Рубрики: паблік рілейшнз--історія
   зв'язки (сусп.)

   комунікативні технології

   соціокультурні техгології

   пропаганда

   навчальні видання для вищої школи


Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)

Б 99956
   316
   Д 13


    Давидюк, Микола.
    Як працює путінська пропаганда [Текст] / Микола Давидюк. - Київ : Смолоскип, 2016. - 190 с. - ISBN 978-617-7173-60-0 (в опр.) : 200 грн.
    Содержание:
Чи планував Путін нападати на Україну? Підготовка акцій . - С .23-27.
Що таке "русскій мір"? . - С .28-36.
Що таке проблемні території у складі пострадянських держав? . - С .43-47.
Союзники Путіна - продажні еліти . - С .48-54.
Пропаганда та медіа-маніпуляції - аналіз кейсів . - С .75-77.
Хто вони - російські ЗМІ? . - С .82-84.
Політичні шоу . - С .107-113.
Інтернет. Яка роль соціальних мереж у подіях 2014-2016 рр. в Україні та Росії? . - С .114-115.
Блокування користувачів у мережі Fasebook та пошук бойовиків-сепаратистів через соціальні мережі . - С .116-120.
Фейки та боти . - С .121-123.
Реакція України на російську пропаганду . - С .135-136.
Добровольчі батальйони як своєчасна альтернатива армії . - С .137-141.
Піднесення духу через інформаційні акції . - С .142-145.
Створення волонтерського руху . - С .146-150.
Бойкотування товарів і послуг агресора . - С .171-173.
Декомунізація . - С .174-181.
УДК
ББК 76.000.0 + 66.4(4РОС),3
Рубрики: Комунікативні технології
   Зовнішня політика

   Політична пропаганда

   Росія

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ім. О. Гмирьова
Экземпляры всего: 2
ЗРФ (2)
Свободны: ЗРФ (2)

Б 102191
   659
   Е 81


    Есауленко, Виктория.
    Женские секреты в PR-технологиях [Текст] / Виктория Есауленко. - Киев : [б. и.], 2017. - 184 с. - На обл. : На основе колонок из "Forbes Woman Ukraine". - ISBN 978-617-7560-12-7 : 144 грн.
УДК
Рубрики: Паблик рілейшнз
   Комунікативні технології

   Соціокультурні технології

Аннотация: Ця книга для дівчаток і жінок, які хочуть стати леді в просуванні всього, що для них цінне і дороге. Ця книга для хлопчиків і чоловіків, які хочуть стати джентльменами в розумінні жіночих хитрощів в PR і PR в жіночих хитрощах. Автор, відомий фахівець з маркетингу і журналіст Вікторія Єсауленко, пропонує читачеві нестандартний погляд на PR-технології, тому що, на її переконання, - це ні що інше, як набір жіночих секретів по просуванню себе і бізнесу. Або бізнесу і себе.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 1
ДЕТ (1)
Свободны: ДЕТ (1)

Б 105353
   316
   С 31


    Сенченко, Николай Иванович.
    Масс-медиа, пиар, или кто и как вам компостирует мозги [Текст] / Николай Иванович Сенченко. - Киев : Лира-К, 2018. - 223 с. : ил. - (Реванш истории : креативная революция). - Библиогр. в подстроч. примеч. - ISBN 978-617-7605-13-2 (в пер.) : 215 грн.
УДК
Рубрики: Паблік рілейшнз
   Комунікативні технології

   Соціальні технології

   Засоби масової комунікації

   Масова інформація

   Політичний резонанс

Аннотация: Я не знаю тебя, мой читатель, открывший эту книгу и бегло пролистывающий ее страницы. Я не знаю, кто ты по национальности, возрасту, образованию, полу, политическим убеждениям, если таковые у тебя есть. Но, не зная тебя, я считаю нужным сказать тебе одно. В книге, которую ты держишь в руках, нет ни слова лжи. Ни слова! Когда ты прочтешь ее всю, от первой до последней страницы, и, вздохнув, захлопнешь ее – у тебя, очень возможно, возникнут вопросы к автору. Вполне может быть, что эти вопросы могут оказаться весьма резкими и нелицеприятными – но я попрошу тебя об одном. Помни: тот, кто ищет правду – всегда прав. Грешит тот, кому не хватает смелости узнать всю правду до конца. Написанием этой книги я не претендую на истину в последней инстанции. Я также не надеюсь на то, что эта книга во мгновение ока изменит представления о той войне которую ведут против украинского народа деструктивные силы. Но я посчитал необходимым ее написать, потому что, по моему глубокому убеждению, ложь, какой бы монументально непоколебимой она ни казалась на первый взгляд, каким бы неподъемным и адски тяжелым ни казался труд по ее разоблачению, эта ложь должна быть низвергнута с бесправно занимаемых ею пьедесталов, рухнув в небытие. Эта ложь должна исчезнуть из жизни людей, уступив свое место истине. Потому что только познавший истину человек становится по-настоящему свободным…

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 1
ОК/ДЕТ (1)
Свободны: ОК/ДЕТ (1)

Б 106282
   659
   Р 36


   
    Реклама та PR у масовоінформаційному просторі [Текст] : монографія / Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова ; Каф. журналістики ; за заг. ред. О. В. Александрова. - Одеса : Астропринт, 2009. - 400 с. - Бібліогр.: с.367-391. - ISBN 978-966-190-119-2 (в опр.) : 30 грн.
УДК
Рубрики: Масова інформація
   Паблик рілейшнз

   Комунікативні технології

   Соціокультурні технології

Аннотация: Колективну монографію вчених-журналістикознавців Одеського національного університету імені І. І. Мечникова присвячено всебічному аналізу реклами та PR як концептуальних складників сучасного медіапростору : виокремлено кваліфікаційні ознаки та жанрові різновиди актуальних дискурсів, деталізовано структурно-семантичні компоненти реклами та PR доведено їх впливову домінанту та маніпулятивну природу із застосуванням методів новітньої парадигми нейролінгвістичного проогрмування, систематизовано комплекс мовних і невербальних сугестогенів у контекстах ЗМІ, запрпоновано низку експериментальних методів дослідження реклами таPR, скерованих на ефективне конструювання зазначених текстових масивів.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Александрова, О. В. \за заг. ред.\; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова ; Каф. журналістики
Экземпляры всего: 1
ЗРФ (1)
Свободны: ЗРФ (1)

Б 106632
   659
   Б 51


    Бернейс, Едвард.
    Пропаганда [Текст] / Едвард Бернейс. - Київ : Сварог, 2020. - 127 с. - ISBN 978-611-01-1712-8 : 151 грн.
УДК
Рубрики: Діяльність
   Паблик рілейшенз

   Зв'язки (сусп.)

   Комунікативні технології

   Соціокультурні технології

Аннотация: Епохальна, суперечлива особистість в історії політичної думки та PR, Едвард Бернейс (1891-1995) першим запропонував науковий метод формування та маніпулювання громадською думкою, котрому дав назву «інженерія згоди», що став тепер відомим. Під час Першої світової війни активно працював у Комітеті громадської інформації (CPI), впливовому пропагандистському апараті, покликаному «показувати, рекламувати продавати» цю війну американцям – як війну, яка «зробить світ безпечнішим для демократії». CPI став прототипом маркетингових стратегій майбутніх війн. Застосовуючи методи, засвоєні в CPI, а також деякі ідеї Уолтера Ліпмана, Бернейс став затятим прихильником пропаганди як інструменту демократичної та корпоративної маніпуляції народом. Сенсаційна книга «Пропаганда» (1928) розкриває його жахаюче прозорливе бачення пропаганди як способу керування колективною свідомістю в різноманітних сферах, включаючи уряд, політику, мистецтво, науку й освіту. Читаючи цю книгу сьогодні, ми з жахом усвідомлюємо, на що перетворилися сучасні інститути влади та бізнесу, якщо говорити про організовану маніпуляцію народом.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека ОК
Свободных экз. нет

Б 105353.
   316
   С 31


    Сенченко, Николай Иванович.
    Масс-медиа, пиар, или кто и как вам компостирует мозги [Текст] / Николай Иванович Сенченко. - Киев : Лира-К, 2020. - 223 с. : ил. - (Реванш истории: креативная революция). - ISBN 978-617-7605-13-2 : 180 грн.
УДК
Рубрики: Паблик рілейшнз
   Зв'язки (сусп.)

   Комунікативні технології

   Соціокультурні технології

   Засоби масової комунікації

   Політичний резонанс

Аннотация: Я не знаю тебя, мой читатель, открывший эту книгу и бегло пролистывающий ее страницы. Я не знаю, кто ты по национальности, возрасту, образованию, полу, политическим убеждениям, если таковые у тебя есть. Но, не зная тебя, я считаю нужным сказать тебе одно. В книге, которую ты держишь в руках, нет ни слова лжи. Ни слова! Когда ты прочтешь ее всю, от первой до последней страницы, и, вздохнув, захлопнешь ее – у тебя, очень возможно, возникнут вопросы к автору. Вполне может быть, что эти вопросы могут оказаться весьма резкими и нелицеприятными – но я попрошу тебя об одном. Помни: тот, кто ищет правду – всегда прав. Грешит тот, кому не хватает смелости узнать всю правду до конца. Написанием этой книги я не претендую на истину в последней инстанции. Я также не надеюсь на то, что эта книга во мгновение ока изменит представления о той войне которую ведут против украинского народа деструктивные силы. Но я посчитал необходимым ее написать, потому что, по моему глубокому убеждению, ложь, какой бы монументально непоколебимой она ни казалась на первый взгляд, каким бы неподъемным и адски тяжелым ни казался труд по ее разоблачению, эта ложь должна быть низвергнута с бесправно занимаемых ею пьедесталов, рухнув в небытие. Эта ложь должна исчезнуть из жизни людей, уступив свое место истине. Потому что только познавший истину человек становится по-настоящему свободным…

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека
Экземпляры всего: 1
ОК (1)
Свободны: ОК (1)

В 14061
   659
   Л 55


    Лі, Річ.
    Міфи про PR [Текст] : поганого паблісіті не буває та ін. поширені хибні уявлення / Річ Лі ; пер. з англ. І. Семенюк. - Харків : Ранок : Фабула, 2020. - 270 с. - (#PROBusiness). - ISBN 978-617-09-6073-3 (в опр.) : 240 грн.
УДК
Рубрики: Зв'язки (сусп.)
   Паблік рілейшинз

   Комунікативні технології

   Соціокультурні технології

Аннотация: «Міфи про PR» Річа Лі — це цілком новий погляд на сферу зв’язків з громадськістю та медіаіндустрією. Як не втрапити у пастки PR контенту, не потонути у засиллі інформації, а використати її на свою користь, як врешті здобути у цьому руслі власний комерційний успіх? Річ Лі вичерпно, неймовірно доступно і цікаво відповідає на кожне з цих питань. Зокрема, що найголовніше,— розвінчує міфи про PR, що часто формують у нашій свідомості не зовсім правильне розуміння сутності інформаційного простору навколо нас. Книжка стане в пригоді не тільки PR-гуру чи тим, хто пов’язує з PR свою професійну діяльність, а й тим, хто хоче орієнтуватись у сучасному світі комунікації, де зв’язки з громадськістю посідають базовий щабель.

Держатели документа:
Миколаївська обласна універсальна наукова бібліотека

Доп.точки доступа:
Семенюк, І. \пер.\
Экземпляры всего: 1
ОК (1)
Свободны: ОК (1)